Goedemiddag lieve meiden! Zo eindelijk even tijd om op iedereen te reageren @ Meimamma: Keelpijn is hier nog niet geminderd .. helaas is vriendlief ook ziekjes dus we liggen samen met een dekbed op de bank @ Vagans: Wat een leuke foto's allemaal!! Heerlijk he die honden Kan ook zo erg genieten van onze hond. Leuk van die draagzak. Die willen wij ook een omdat we toch wel regelmatig naar het bos gaan Gefeliciteerd met Pulchra @ Noonoo: Welkom meid! Wat een stomme bedrijfsarts. Bij mij waren ze gelukkig erg begripvol.. BI is niet nx! @ Binna: Ja precies heb nu gewoon 1 deken dubbel gevouwen @ SQ: Wat lief van je mannetje!! @ Chaartje: Fijn dat alles nog goed gaat meid!! En mooie 3d foto's @ Guusje: Haha je er is hard gewerkt gisteren Ik heb het bedje al mooi opgemaakt maar moet de commode nog inladen Heb als een roosje geslapen, was echt bekaf Zo ga nu maar weer liggen want mn koppijn begint weer op te spelen XxxxX
Zooooooooooo!!!! Aangezien ik nog niet in de babykamer bezig kan heb ik de boekenkasten in onze werkkamer maar eens flink onder handen genomen. Alles staat nu weer keurig netjes en geordend in de kasten. En nu heb ik flinke pijn in mijn rug dus is het wel weer even mooi geweest voor vandaag. Nee ik heb geen last van nesteldrang hoor.... hihi!!! Nu eerst maar even preischotel klaar maken!!! JAMMIE!!!
Lilo en Sunnyqueen rustig aan hè! Hier moet ik dat ook, wilde ik niet, maar nu kan ik niet meer anders. Volgens mij ligt die kleine met de voetjes tegen mijn ribben te schoppen! Doet echt zeer!:x Hier dus al lekker huispakje aan voor een burgerlijk avondje bankhangen. Echt heel naar!
Hey lieve meiden, Even snel een beetje gelezen en effe reageren hoor @ Vagans; Ben ook wel heel benieuwd naar de naam van jullie dochtertje dan als jullie niet zo van de standaard namen zijn Nog even geduld hihi Gefeliciteerd met Pulchras eerste verjaardag! (Lekker taart gegeten??? Hihih) @ meimamma; Goed dat je van je af hebt gebeten wat betreft je oma! @ Noonoo Welkom schrijf lekker mee Wat betreft werk zou ik inderdaad van VK, fysio en huisarts een schriftelijke verklaring vragen en deze op het werk neerleggen. Zijn ze nou helemaal bedonderd; je draagt een kindje in je en dat is het allerbelangrijkste en kwetsbaarste op de hele wereld. Goed aan jezelf denken hoor! @ Binna; Hoop dat je je inmiddels wat beter voelt Dikke knuffel vanuit hier! @ Lilo; Wauwie! Wat een prachtig kamertje & meubeltjes @ SQ; Fijn dat het wat beter gaat nu je je rust neemt, goed voor jezelf blijven zorgen hoor en lekker rustig aan doen @ Chaartje; Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! En wat een prachtige echo meid. Zoo denk dat ik weer een beetje bij ben! Sorry als ik iemand vergeten ben. Wij zijn vandaag lekker even eruit geweest; een dagje Breda. Eerst naar de grote kringloopwinkel in Breda effe lekker gesnuffeld maar niets gekocht. Daarna naar Hornbach jeeutje wat is die winkel groot! En toen nog even naar Prenatal en Ikea. Prenatal viel tegen had niet zoveel wat echt leuk was (we waren nog opzoek naar wat kleertjes voor onze kleine meid). Bij Ikea de commode (jajaja eindelijk is hij in ons bezit) lamp en van die bakjes voor in de laden meegenomen. Dus ik ben helemaal blij en morgen gaat manlief hem in elkaar zetten want hij ligt nu ziekjes in mijn armen te tukken! Hij hoeft niet perse te staan v.h. weekend maar hij wil het zelf graag haha dus zal hem maar zijn zin geven Zo nu lekker filmpje kijken. Liefs
Hey Meiden! Ik kom hier weer even spieken, twee daagjes niet geweest! Ik had een nascholing gister in Ede, en later nog visite op de avond. Daarnaast is L.yanne weer ziek dus had de handen even vol. Maar ik heb een mooie kamer gezien van Lilo! Schattig hoor! Noonoo: (toch??) Welkom hier, stomme bedrijfarts, goed dat je stappen gaat ondernemen! Voor de rest weet ik het even niet meer! Oh ja, vagans gefelciteerd met je hondje! Tot morgen!
Jeetje, doet ZP bij jullie ook al de hele dag reer? Of is onze internetverbinding weer eens niet optimaal.... Goeienavond allemaal trouwens! Ik heb maar een klein beetje teruggelezen, want de site loopt dus elke keer vast, grrr... Dat is wel beter dan eerder op de dag, want toen opende de site niet eens! Vagans: gefeliciteerd met Pulchra! En fijn dat de draagzak een goeie aankoop was! Wij waren toevallig gisteravond ook op pad om een marktplaats-aankoop op te halen. Een speelkleed van Tiny Love (kick and play) Voor 15 euro. Het spiegeltje ontbreekt, maar verder issie nog helemaal goed en mooi, dus wij zijn blij! Lilo, leuk kamertje! Heel knus juist! Chaartje, leuke foto's! Schattig, dat oké-gebaar! Guusje: lijkt me heel leuk, maar ook supervermoeiend, zo'n logeernachtje op school! Wat sullig dat je collega door alles heensliep trouwens. Lekker makkelijk! De rest ben ik een beetje vergeten, of heb ik niet gezien, sorry! Hier: piepschuimletters zijn binnengekomen, dus ik ga lekker fröbelen vanavond en morgen, hihi. Tenzij m'n ouders besluiten om niet vanavond, maar morgenmiddag langs te komen, want dan ga ik misschien nog even met m'n broertje naar een café waar vanavond een erg goeie band speelt. Eerst m'n ouders maar eens bellen, hihi. Verder nog lint en garen gehaald voor de vlaggetjes-slinger en vilt voor de letters van de naam. Alles compleet nu, dus ik kan zó aan de slag. Misschien begin ik maar eens met lapjes strijken, want die zijn opgevouwen opgestuurd. Nou, allemaal een heel fijne avond. Misschien (als de site meewerkt) kom ik nog even buurten vanaaf!
Mooie echo Chaartje! En erg fijn dat alles goed met je/ jullie gaat! Vagans gefeli met Pulchra! Zo te lezen wordt ie goed verwend vandaag! SQ heerlijk om van die lieve woorden van je man te krijgen alleen slechte timing ahhaha Lilo wat een schattig kamertje. Erg lief hoor! Nee je bent niet de enige die ff aan het stoeien is met bedje opmaken. Ik heb dr een dekentje en een lakentje met nijntje op liggen op het moment en ik liep te klooien dat het lakentje niet over het borduurseltje van het dekentje mocht liggen. ook ff flink lopen stoeien en vechten hoor haha. Gelukkig heb ik maar 1 geborduurd dekentje! Hier vandaag plankje en kubussen opgehangen op de babykamer.En de hydrofielen en badcape-jes in de kast gelegd. Verder een beetje aangekeuteld
Ow ja vanmorgen geprobeerd een chocoladetaart te bakken. Totaan het scheiden van eidooier en eiwit ging het goed. Wel alles bij elkaar gedaan en in de oven gedaan, maar bleef te nat. Smaak was wel redelijk alleen voor mijn idee zat er een gebakken ei lucht aan. Niet zon suc6 dus! hahah Ik krijg morgen visite dus maar appelflappen gehaald voor bij de koffie hahaah
Guusje balen zeg dat je zon klootnacht hebt gehad. Hier vannacht eindelijk eens goed geslapen! Ook gelijk aan mn energielevel te merken.
Meimamma, wat leuk die plank en kubussen! Erg snoezig dat je er spulletjes in hebt staan! Dan wordt het allemaal nog echter! Gaaf dat je zusje zoiets kan maken! Lief! Lekker trouwens zo'n 'gebakken ei chocoladetaart'! Sanny, hier werkt de pagina al de hele dag prima... Jij gaat dus nog even creatief aan de slag! Leuk!!! Ik vind het lief dat jullie zo met me meeleven, maar volgens mij heb ik het zo slecht nog niet. Afgelopen nacht is maar 1 keer per jaar en verder slaap ik redelijk goed. Als ik jullie soms hoor... pfff zoveel ritjes naar de wc heb ik bijvoorbeeld 's nachts niet hoor! Noonoo, al bedacht welke stappen je precies gaat ondernemen? Iemand nog iets van Denise gehoord? Hoop maar dat alles goed gaat. Troetelbeer; Breda is mijn lievelings shopstad! Wel een eind rijden, maar zo leuk! Super dat het commode nu in huis is.
Guusje omdat menig een hier de ervaring heeft van het slechte slapen leven we juist, ook al heb je het maar 1 nachtje, lekekr met je mee Als de familie en vrienden het kamertje hebben gezien zoals het nu is gaan wij pas inrichten. Leuk lampje en mandjes op het schapje enzo. Maar ja dan komt er kleur Maar dat weet verders niemand in onze omgeving
Wilde toch zeggen dat ik het lief van jullie vind! Ik vind het zo knap dat jullie het geslacht stil kunnen houden! Leuk om er straks echt een verboden gebied van te maken! Succes! Zo'n 12 weken en iedereen zal het weten!
Ik heb gezegt tegen iedereen dat wij ook iets voor onszelf wilde houden. 20 maart houden we de verjaardag van mijn vriend en tot die tijd kan iedereen komen koekeloeren en dan gaat de deur dicht en gaan we het aankleden. En dan is het pas weer koekeloeren als de beeb er is. Moet zeggen dat het wel steeds makkelijker is om mn mond te houden over het geslacht. Wij hebben iedereen ook wijs gemaakt dat wij het niet willen weten dus mocht je je dan een keer verspreken valt het niet zo op haha
Ha dan hebben jullie iedereen mooi om de tuin geleid! Laatst had ik het over de baby en toen wist mijn luisteraar mij te vertellen wat we kregen, want ik het het steeds over hem...! Nou ja! Ik heb die persoon verteld dat ik dat heel knap van hem vond. We weten het zelf namelijk niet!
Wij hebben iedereen in het begin vd zwangerschap gezegt dat we altijd in de "hij" vorm praten als we het over de baby hebben, dus daat wordt al niet meer op gelet. Maar mensen denken gelijk te wetenw at het wordt als je maar een keer teveel in bepaalde vorm praat
@ NooNoo: ow ow lekker van die man van je , haha! kan me voorstellen dat je je dan erg lullig voelt! het had die van mij kunnen zijn! @ Troetel: Nee geen taart, de honden werden wel op (honden) knakworstjes getrakteerd bij pulchra natuurlijk met een kaarsje! Fijn dat je zo geslaagd bent met shoppen! @ Sanny: heerlijk he al die koopjes! en zo kom je nog eens ergens! hihi enne Frobelse! @ Meimamma: ZOnder van je taart!!! Ik denk dat ik morgen iets van muffins ga maken ofzo, ik heb nog zon pak staan waar je enkel water bij hoeft te doen! Lekker makkelijk! En wat een ontzettend leuke slaapzak! @ GuusjeB: Luisteraar? Nou daar ben ik ook weer vanmiddag boodschappen gedaan, toen bij mn ouders gegeten en vanavond het geboorte kaartje gemaakt bij mn zus & zwager en ow ow ow wat is die LEUK geworden!!!! echt super!!!! Oja en pulchra is nog verwend met een kaarsje op zn worstje en hij heeft de andere hondjes ook netjes getrakteerd HAHA Ik duik wel mn bedje gelijk in, mn ruggetje is wel een beetje gebroken... weltrusten dames!