Goeimorgen meiden hier weer een teken van leven. ben gisteren naar ikea geweest met me ouders. En Silver heeft zich zo lief gedragen echt schatig. me vader had haar een potlood en boekje gegeven zo van scrhrijf jij alles maar op. nou echt over al zei ze even schrijven en ging zitten waar ze kon gaan zitten. savond's had ik een bedrijfsuitje (jaa al weer ) we gingen bowlen nou ik niet. maar die meiden wel erg gelachten waren twee meiden die hadden handboeien gekocht en toen moesten ze dus geboeit goeien. zag er erg leuk uit. daara zijn we gaan fonduen. en toen naar huis want ik was kapot. hun gingen nog wel wat doen. maar dat trok ik niet meer. en vandaag vieren we onze verjaardag. (zie mijn eigen verjaardag niet zitten op 27 april ) @vangas nog gefeliciteerd met je hondje
Goeiemorgen dames! Gisteren 31 geworden, nu voel ik me oud hoor Precies 30 jaar ouder dan je hondje Vagans Alles gaat hier zijn gangetje... Vorige week naar de gyn geweest, dametje groeit naar behoren dus niks te klagen, naast harde buiken en meer van dat soort dingen... Geniet van de zondagse zon allemaal!
Nog gefeliciteerd Rianne! Hier op dit moment beetje duizelig. Verder gaat het wel. Beetje rustig aan doen.
@ binna: Geniet van je ''verjaardag'' @ Rianne: Alsnog gefeliciteerd en fijn dat het goed gaat met de kleine! @ Monika: idd lekker rustig aan doen!
goodmorning ladies! Hier lekker en vast geslapen Eindelijk! En toen werd ik wakker met het zonnetje nog heerlijker Voel me al wat beter gelukkig nog wel wat verkouden maar het is te doen. Direct effe lekker douchen en dan vanmiddag naar de carnavalsoptocht kijken .. (is bij ons om de hoek) @ Monike: Inderdaad lekker rustig aan doen meid! @ Rianne: Nog gefeliciteerd meid! @ Binna: Wat leuk bowlen zelf kan je inderdaad niet meer meedoen maar vind het ook altijd gezellig om te kijken! Meiden geniet van deze zondag! xxx
Wat een boel jarigen dit weekend! Schattige foto, Vagans! En Rianne en Binna gefeliciteerd! (ik zou 27 april ook een beetje eng vinden om nog een feestje te gaan geven, hihi. Dan staat je hoofd wel ergens anders naar!) Meimamma, wat knap van je zusje dat ze zo'n mooi slaapzakje kan maken! Hier: niet meer de deur uit geweest gisteravond. Had een beetje teveel gegeten en het bleef maar heel hoog zitten ofzo, kweetniet, niet echt een fijn gevoel in elk geval. Heb een begin gemaakt met de vlaggetjes-slinger. Eerst de juiste maat driehoek uit papier geknipt en die als patroon gebruikt. Ik heb nu pas 12 driehoeken uit verschillende stofjes geknipt en moet alle achterkanten nog uit een andere stof, pfff... Heb letters geprint en die ga ik nu op vilt leggen en omtrekken en uitknippen. M'n ouders komen over een uurtje lunchen, dus ik ga maar eens aan het ontbijt Groetjes!
Goeiemiddag meiden! Ook ik weer wakker, lkkr lang uitgeslapen (had het echt even nodig denk ik) Heb zoveel mogelijk proberen terug te lezen, maar kom er even niet aan toe op alles te reageren Jarige meiden: Van harte gefeliciteerd!! Vagans: Lieve foto van je jarige hondje! Monika: Lkkr rustig an doen meid! Binna: Leuk he, shoppen bij Ikea.. Vriendlief en ik zijn gisteravond ook even naar Ikea geweest. NooNoo: Welkom hier meid Hier: Vandaag alweer 32 weken zwanger, gaat nu wel erg hard Gister middag verloskundige even langs geweest, voelde Ukkie minder en anders bewegen, en was er niet gerust op. Maar alles is prima in orde, niks an de hand met Uk, weer helemaal gerustgesteld! En voel hem vandaag weer actief Gister avond met vriendlief even naar de Ikea geweest, matrasje gehaald voor in het ledikantje, dus nu alles echt zo goed als klaar!! Wel lkkr idee!! Daarna naar schoonzusje geweest, waren half 1 thuis.. dus vandaag maar lkkr uitgeslapen. Nu lekker van het zonnetje aan het genieten, het is echt super lkkr weer!! Fijne dag meiden!
@sanny. En dan ben ik ook nog eens 29 april uitgerekend ben geen ofichele mei mama . Haha. Nee dan geen feestje voor mijn. Nou ja of toch wel en een heeel speciaal cadeautje op me verjaardag @Gravid. Ja Ikea is een super winkel moet weer heen heb nog Iets nodig
@ gravid: gefeliciteerd met je 32 weken en fijn dat je alles nu in huis hebt! Hier ook zo ongeveer wel geloof ik wij zijn nu bij vrienden, net geconstateerd dat hun baardagamen bloedluis hebben... Ze aten toevalliig het zelfde als wij (beef shanghai) dus hebben we besloten sam,en te koken
Vagans, wat een gave foto van Pulchra! Ze zijn bij jou wel wat gewend zo te zien! Rianne, alsnog van harte gefeliciteerd! Met je verjaardag en dat je kleintje het zo lekker doet! Binna, dat klinkt gezellig gisteravond! Kan het bowlen niet meer omdat je dan een vreemde beweging moet maken of omdat de ballen te zwaar zijn? Sorry, maar ik zie het probleem niet zeg maar... ben soms echt een leek op het zwanger zijn gebied! Flauw hoor dat je 27 april je verjaardag niet ziet zitten! Lilo, heerlijk hè dat wakker worden met een zonnetje. Kan me dan ook zo verheugen op mei! Gravid, jij bent er dus helemaal klaar voor! Wat fijn! Jij bent volgens mij ook 1 van de versten in ons huidige meimamma's topic. Oh, ik zie dat Binna 2 dagen verder is! Hier ook heerlijk geslapen en wakker geworden met een zonnetje. Zo komen mijn schoonouders onze badkamer bekijken. Badmeubel, wc, radiator en kranen hangen nog niet, maar ik kan wel zeggen dat het al heel mooi is! Iemand trouwens nog een tip om cementsluier te verwijderen met een huis tuin en keukenmiddeltje?
Binna: Ja is zeker leuke winkel, maar goed dat ik geen 1000 euro mee had hahaha Vagans: Ja het meeste heb ik nu wel in huis, op wat kleine dingentje zoals slofjes, badcape, enz na.. maar dat is even een dagje hema/prenatal o.i.d en dan is dat ook compleet! Gezellig dat jullie samen gaan koken!! Guusje: Klopt, Binna is 2 dagen verder Ik was eigenlijk van plan vandaag niks te doen, maar me nesteldrang wint, ben momenteel heerlijk opt gemakkie de keuken ant opruimen en ant soppen Alle ramen en deuren lkkr open, heerlijk..!! Laat de lente maar komen
Wat een rust hier! Maar eigenlijk vind ik dat helemaal niet zo vervelend; hoef ik ook niet steeds zoveel terug te lezen. Onze nieuwe meimamma's zijn hier nog niet zoveel te vinden... ladies, hoe gaat het bij jullie? Gravid, als je nog meer nesteldrang energie over hebt; hier is nog een heel stoffig huis! We hebben nu 2 keer de badkamer schoongemaakt (zoiets wil ik dus echt niet doen op zondag, maar ja) en nog zie je overal de cementsluier. Ik denk toch dat ik het zo maar eens met een oude droge panty ga proberen. Met je vinger haal je namelijk wel alle stof weg... Wat een super weer zeg! Iedereen die erop uit gaat boft maar!
Jeetje, wat is er veel bijgeschreven zeg sinds m'n laatste post. Hoe houden jullie dat bij?! Ik moet duidelijk wennen aan schrijven in een clubje haha! Voor degene die vroeg of ik al wist welke stappen in ga ondernemen... ik vind het heel moeilijk. Wil sowieso een klacht indienen tegen de huidige bedrijfsarts en eigenlijk ook wel heel graag een andere voor die paar keer dat ik er nog mee in gesprek moet. Ik hoop heel erg dat ik dat laatste voor elkaar kan krijgen. Die klachtenbrief moet nog geschreven worden maar ik merk dat ik er tegen op zie om alles weer op te rakelen Morgenvroeg in elk geval maar weer met m'n leidinggevende bellen, vragen wat nou de bedoeling is. Ik kan écht écht niet voor 80% weer aan het werk, wat de bedrijfsarts dus wil. Dat kan gewoon echt niet. Voor nu dus even een egopost hier, toch maar proberen vaker te komen en te schrijven. Heb wel alles gelezen hoor van iedereen!
Gezellig dat je er weer bent Noonoo! Kan me voorstellen dat het schrijven van de brief lastig is. Eigenlijk wil je het zo snel mogelijk vergeten. Succes met het bellen naar je leidinggevende. Bij de één op het werk zijn ze heel makkelijk en bij de ander moet het allemaal op de moeilijke manier. Jammer is dat, want het geeft jou een hoop stress en spanning. Terwijl je juist zou moeten genieten! Succes!!!
Hoi meiden! Hier vanmorgen nog even aan de poets geweest ramen buiten gewassen gekeuken even een sopje gegeven wc gedaan stof gezogen. Alleen stofzuigen kan ik al wel weer doen grrrr! Vanmiddag visite gehad..... van de week slecht geslapen en nu dit weekend al 2 nachten zo heerlijk geslapen, als een roosje!!!! Ik voel ukje hier ook al een paar dagen heel erg weinig. Af en toe voel ik een schopje dus dat steld me dan weer gerust. ZOlang ik maar IETS voel! Iedereen met een nieuwe week gefeliciteerd! En natuurlijk de jarige gefeliciteerd!!!
Guusje: Nee meer heb ik momenteel niet over ben eerlijk gezegd gesloopt.. beetje teveel gedaan denk NooNoo: Went vanzelf Ik hield het eerst ook niet bij, ging me te hard haha, maar nu lukt het me vrij goed al zeg ik het zelf. al heb ik af en toe nog wel is dat ik niet op alles kan reageren, maar dat hou je toch, denk dat iedereen dat wel heb Succes met je brief schrijven en bellen!! Hoop dat je alles beetje op de rit krijg! Meimamma: Fijn dat je weer zo goed geslapen heb!! Bij mij wisselt het heel erg per nacht. En ik voelde Uk vrijdag en gister ook niet goed, maar volgens vk komt dat gewoon doordat hij minder ruimte heeft.. Dus waarsch bij jou ook het geval? Hier de keuken ondertussen spik en span zelfs alle keuken kastjes en lades uitgemest en uitgesopt!! en dat zijn er nogal wat Maar goed, alles weer lkkr fris! Was nr 1 hangt al heerlijk te drogen, zometeen was nr 2 an de lijn, en dan is de vuile was ook weer weg! Kheb mezelf al wel beloofd morgen iets minder druk te doen Dit was toch iets teveel.
Ha ladies, mijn oplossing voor al het schoonmaakwerk; wordt zwanger! Mijn moeder hielp mijn zus en schoonzus als ze zwanger zijn met schoonmaken. Beide konden aan het eind van de zwangerschap bijna niets meer. Hier gaat alles eigenlijk lekker soepeltjes en ik had dan ook niet gedacht dat ik hulp zou krijgen. Waar ik overigens ook echt niet op zit te wachten. Kan het prima zelf! Kwamen mijn ouders straks even badkamer kijken. Biedt ze aan het eind aan om te komen helpen schoonmaken. Mijn huis is op dit moment één groot swiffer paradijs, dus heel erg vind ik haar aangeboden hulp niet Van de hulp van Gravid kon ik ook al geen gebruik meer maken...
Klopt, Die was uitgeschakeld (en nog, toch beetje teveel gedaan, lkkr optijd bed in.. ) Maar super joh, dat je hulp gekregen heb!! Is jou huis ook weer fris