Mei Mamma's 2011 Deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Bloemmm, 28 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gravid

Gravid Niet meer actief

Mummie: Dat is toch geen reden :$ Vind ik echt niet kunnen!!
    Fijn dat kast en commode al staan, lkkr idee of nie :D

2. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Meiden bedankt voor de belangstelling. Met de beeb is alles goed.

3. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Ik heb overgens weer een foto geplaatst in het buiken topic

4. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    hey meiden

@noonoo is een handige he. twee vesters open tijdens het lezen. zo doe ik het ook vaak.

@lillo lekker he zo klooi in de baby kamer. ik kan er ook steeds van alles doen

@meimama wat fijn dat je langs kon voor een echo en zo. en wat super dat het goed is met de kleine

@wish oo wat fijn dat je plasenta gewoon omhoog gegaan is. mag je nu ook gewon thuis bevalen en 3 dagen is prima te doen toch. tis zo ie zo maar een gemidelde

@troetl oei meis dat is wel balen. ik zou daar ook niet altijd tegen kunnen. maar ja moet zeggen ik ben makelijker en ik poets de badkamer nu gewoon niet. bij mijn komt niemand me helpen met me huishouden dus dan gewoon niet. (ook bij de eerst geen hulp gehad)

@vangas dus nog steeds geen goede bel. grrrr oei leuk zo'n bord

@Gravid balen zeg dat de fysio niet echt meer helpt. geef het wel goed aan he bij je controles zodat ze weten dat je een hoop pijn hebt. en ze je mischien niet zo lang laten door lopen

@SQ wat fijn dat je gesprek met de kraamhulp goed ging. ik had bij de eert ook een super gesprek en deze keer zelfs via de telefoon. ze hebben bij mijn ook nooit naar wat gekeken.

@mommy nou meis wat een Piep zooi zeg. maar kanje het niet aan vechten want het is toch geen geldige reden. echt belachelijk

Zo hier nog eens een fot van me buik(je) :p
    Bekijk bijlage 135583

5. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Oo en de wieg is af. ben alleen niet 100% tevreden Waarom weet ik niet. vindt zo ie zo de stof te los zitten. maar ja bij Silver was het ander stof. Dus ja ik weet het nog niet. ga er maar heel vaak naar kijken. want ben er wel blij mee
    Bekijk bijlage 135585

6. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Binna: Mooie buik en ik vind het wiegje juist heel erg lief!!

Zo, hier zijn net 2 baardagamen opgehaald, ben wel van mening dat ze een heel goed huis hebben gekregen!!! dus dat is wel fijn en we blijven in contact via hyves ook voor evt vragen enzo :)

dus heb er wel een goed gevoel bij ookal is een beestje weg doen nooit leuk!

7. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @vangas ik vindt het wiegje ook erg leuk. maar moet denk wennen bij Silver was de stof effe en nu is het toch wel ander

8. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @meimamma fijn dat alles goed was meid

@Binna, mooie buik hoor! En leuke wieg. Leuk kleurtje ook. Ik ben gek op rood!!

@Mummie wat een &%$#!*streek van je baas zeg!!! Echt niet normaal!

En toen was ik het kwijt!!

Liefs

9. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @SQ tis alleen roze ;) lijkt inderdaat op de foto rood :D

@vangas wat fijn dat je een mooi plekje voor de diertjes gevonden hebt. ik moest laats nog lachen om me zelf. omdat ik dacht dat het vogeltjes waren. en ik me toen dus ook af vroeg hoe het ken dat ze dan ook zo erg duur zijn in onderhoud :D:D ha ha

Ik heb een topic geopend want wil me buik laten gipse maar ben op zoek naar tips en iedee mischien hebben jullie die
    http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/262349-buik-gips.html#post9406656

10. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    BinnaBinna: Wat een leuk jurkje heb je aan! Mooi buikje, ik vind de wieg erg schattig!

Wish: Gelukkig was de groeiecho goed, en ligt de placenta niet meer voor de uitgang! De kraamzorg komt hier niet langs, intake gaat telefonisch. Maar de vorige keer vond ik het totaal niet controlerend oid. Meer informatief en handig.

Troetelbeer: Zijn de konijnenhokken weer schoon? Wat stom dat er al meerder mensen niet op zijn komen dagen voor de konijntjes, kan daar sowieso niet tegen als je wat afpsreekt met mensen op MP en dat ze dan niet komen.. Wat lief dat je moeder je helpt met poetsen, ookal komt ze nu wat dagen later.

NooNoo: Goed dat je een brief hebt geschreven, ben erg benieuwd hoe er op gereageerd wordt! Had je nog geshopt voor de babykamer? Fijn dat je bazin al wat dingen geregeld heeft mbt de bedrijfsarts, ben benieuwd wat ze gaan zeggen.

Vagans: Snap dat je het hoe verder de zwangerschap vodert je het steeds minder fijn vind dat je vriend zo lang van huis is! Tegen het einde van je zwangerschap zou hij alleen nog in de haven werken toch? Wat leuk dat die buurman zo'n bord wil maken, gaaf!

Typje: Zo je bent lekker bezig. Ik kan niet wachten tot mijn verlof, kan ik ook veel poetsen en in de tuin. Ik heb ook veel last van mijn ribben, hier ligt de kleine overdwars en dat is vrij pijnlijk aan de rechter ribben. En ben hierdoor behoorlijk benauwd, balen!

Rianne: Verkoop je de Mura voor een tweelingwagen? Mura lijkt me een hele fijne wagen, alleen geen intresse hier staat nog een Quinny... al zijn we daar niet super tevreden over, we doen het er nog maar even mee.

Nesteldrang: Hier ook, maar ik wacht even tot mijn verlof... anders gaat het denk ik een beetje te gek. Maar heb al lijstjes gemaakt met wat wanneer gaat gebeuren haha.

Lilo: Gelukkig weer goed gekeurd bij de VK! Wij hebben ook sperzieboontjes gegeten, heerlijk!

Mummy: Wat een rotstreek van je baas, het had zeker niets met je zwangerschap te maken? Wel leuk dat de babykamer is gearriveerd! Lees nu de reden, wat stom zeg!
    Ik zou er toch nog eens een gesprekje over aan gaan, vind het bespottelijk!

Gravid: Jij dus ook al nesteldrang. Balen dat de pijn niet beter wordt...

Hier weer een dagje werken achter de rug, nog maar vier te gaan! Deze week nog twee en volgende week maandag en woensdag. Kijk echt uit naar mijn verlof, dan kan ik beginnen met het huis op orde maken enz. Morgen weer naar de VK, ben benieuwd of de kleine gedraaid is, vorige keer lag hij overdwars. Volgens mij ligt hij nog zo maar dat weet ik niet zeker, bij L.yanne had ik het ook altijd mis.

11. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    @Binna: mooie buik en een heel lief wiegje!

@ vagans: fijn dat je een goed huis heb gevonden voor je beestjes!

Verder ben ik het al vergeten. Moet via m'n mobiel Zpen want mn vriend zit op mijn laptop (Zijne is kapot) heel irritant dus ;)

Nou ik ga zo slapen. Ben nog steeds snotverkouden

Slaap lekker alvast xxx

12. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    Aukje, ja ik verkoop de Mura en wil dan een Phil&Teds kopen (ook tweedehands) daar kan een baby en een peuter in en als peuter echt zelf gaat lopen kan je hem als eenling wagen gebruiken, lijkt me handig!

Meiden, sinds gister krijg ik als ik zit pijn in de botten in mijn kont (haha zeg ik dat zo goed?) is dat nou mijn bekken? Het trekt wel naar mijn stuitje een beetje... Het is in ieder geval super irritant want staan in harde buiken en zitten is nu ook pijn, wat moet ik dan? :$

13. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @Rianne. Ik denk meer dat het je stuitje is. En wat dan helpt is zittEn op een kinder zwemband Je bekken zou je zelf kunnen merken want die voel je voor al als je niet goed zit dus met je benenonder je kont. Al het je bekken zijn moet je met twee benen naast me kaar zitten en ook bij het staan met twee benennaast me jkaar

14. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Binna: haha nee vogeltjes zijn niet zo duur, hagedissen wel ;)
    Zowiezo duur voer (wat leeft dus ook dood kan gaan en je niet makkelijk kan bewaren) en dan natuurlijk het stroomgebruik voor de warmtelampen e.d.

@ Aukje: Ja als ik op mn eindje loop vaart die alleen nog in de buurt van zn auto ;) want stel hij moet vanuit amsterdam komen met de boot dan doet hij er zomaar 8 uur over! En ik heb gewoon meer behoefte aan hem nu, ook met helpen maar ook om tegen aan te lullen :p

@ Lilo: Beterschap!

@ Rianne: Denk ook dat het je stuitje is, dit kan super veel pijn doen! Ik heb al een paar keer een stuit ontsteking gehad, dan kan je niet lopen, zitten of liggen van de pijn... ff in de gate houden er komt nu natuurlijk meer druk op te staan!

15. Gravid

Gravid Niet meer actief

Binna: Bedoel je bij de vk? Die pijn is momenteel echt niet te harde :( Lopen doet me zelfs al ontzettend zeer, moet echt kleine mini stapjes zetten, en dan nog ist geen lkkr gevoel. bukken, zitten.. alles doet me zo'n zeer dat ik af en toe echt met tranen over me wangen loop :)
    En dan heb ik ook nog maar 2 behandelingen bij fysio te goed.. daarna word het niet meer vergoed door verzekering, en zou ik het zelf moeten betalen,.. maar aangezien dat bijna 60 euro per keer kost.. beetje veel.. en helemaal als je dat niet heb.. dus nu nog 2x, dan geen fysio meer :(:(:(
    Van mij mag Uk over 5 weke kome..

Mooi buikje trouwens!! en die wieg vind ik super leuk :D

Aukje: ja ik heb er ook al last van ;) Vooral met dit prachtige weer haha.

Meiden, ik duik me bedje in.. morgen gaat om 05.00 uur wekker weer (vriendlief mag dr dan uit ;)) maar uiteraard ben ik dan ook altijd wakker.. ik word wakker van wekker, hij niet :$ :p
    Slaap lekker allemaal!!!

16. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Gravid: Sterkte met de pijn! en weltrusten!

17. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Goedenavond allemaal!

Net terug van zwangerschapsyoga. Zit nu in een groepje met allemaal zwangeren van rond de 17 weken! Niet echt wat dus. Zij voelen nog niks enzo... wel jammer. Volgende maand mag ik hopelijk weer door naar mijn oude groepje.

Ik heb alles even snel gelezen en reageer even kort om dan snel mijn bedje op te zoeken.

Mummy Wat erg! Heb je rechtsbijstand voor werk of een vakbond achter je staan? Dit is te idioot voor woorden! Wel gaaf dat de babykamer zo goed gaat!

Binna Mooi buik en wat een lief wiegje! Leuk gedaan hoor!

Gravid Heel veel sterkte! Leef met je mee!

Ik las ook over een goede vk controle. Super! Woensdag mag ik voor de Rhesus spuit en bloed laten aftappen:D Brrr.... hoop wel dat mijn bloeddruk wat gezakt is....

Slaap lekker allemaal!

18. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Meiden, ik heb wel bijgelezen, maar had ff geen zin en tijd voor kladblok. Ik waggel fijn m'n bedje in (erge last van rug/rechterbeen, grrr...) hoop dat het een beetje lukt met slapen. Moet steeds van houding wisselen, bleh..
    Maarja, we zien het wel.

Morgen tijdens werk hopelijk stiekem wel tijd om ff wat uitgebreider te reageren.

Trusten allemaal!

19. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    goeimorgen allemaal

@gravid ja ik wist niet of je via de gyn of vk zat dus vandaar dat ik zei bij je controle.

20. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goedemorgen meiden!

@ Vagans; Wat leuk een baby verkeersbord. Wel een foto plaatsen tegen die tijd dat je hem hebt he:D
    @ Mummie; Jeetje wat een rare reden! Fijn dat de babymeubeltjes je wat opvrolijken;)
    @ Binna; Tja de badkamer wil ik gwn perse nog 1 keertje goed schoon en gelukkig bood mn mams het aan. Ze komt het ook wel doen hoor maar ze snapt niet zo goed dat andere mensen ook eigen plannen hebben denk ik. ( en bij een zwangere vrouw een halve dag van tevoren afzeggen moet je niet doen! Hahahaha)
    Wat een mooie buikfoto! Je groeit flink. En WAUW wat een prachtige wieg:D
    @ Aukje; De konijnenhokken zijn weer spik en span dus ze kunnen het weer bevuilen haha. Heb maar braaf aan vriendlief gevraagd of hij het onderste hok ( is niet in gebruik) wil leegscheppen want daar is vanalles van boven ingevallen maar dat bukken lukt me echt niet nu!

Succes bij de VK vandaag!

@ Gravid; Sterkte met de pijn.
    @ Guusje; Oei das minder ja dat je nu bij meiden zit die 17 wkn zijn!
    @ Sanny; Rustig aan;)

Zoo ik ben weer bij!

Hoop dat ik me zo wat beter voel, wil effe naar de action voor naaigaren:D

Liefs

Deel Deze Pagina