Mei Mamma's 2011 Deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Bloemmm, 28 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vagans

Vagans Niet meer actief

goede avond meiden

hier weer thuis, vriendlief is toch maar ff naar huis gekomen, zit onder de gasolie (waar die allergiesch voor is) dus hij moet zich even grondig kunnen douche.

Nog steeds erg veel last van mn allergie en misschien dat het zelfs wel een beetje gecombineert is met een gewone verkoudheid, extra k*t dus...

Over overleden kindjes enzo ga ik maar niet teveel nadenken ;) op dit moment is ze weer heerlijk levendig, net zo als voorheen :D

2. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Pff ik voel de kleine heel slecht en minder dan normaal. Maak me echt wat zorgen ( nu schopt ze net twee keer hihi).. dus al ie verhalen maken me niet echt geruster erop..

Maar het is idd wel zo er kan altijd vanalles gebeuren. Maar dat is ook niet alleen met een babytje hoor. Dat is met iedereen, elk wezen;)

Meiden rustig aan en lekker slapen zometeen. *Dikke knuffel voor degenen die t nodig hebben!*

3. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Ik zeg ook niet dat ik zo negatief denk, maar in de lijn van; er kan altiijd wat gebeuren tijdens je zwangerschap....

Ik ben juist heel optimistisch wat de zwangerschap betreft. En vertrouw ik het niet bel ik de vk.

4. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @Guusje oei leuk twee blauwe plekken dus ;)

@lillo. O wat fijn een soort curses gehad. Ook fijn voor tijdens de bevaling en nu? Of alleen tijdens de bevaling

@vangas oei balen voor je vriend wel beetje leuk voor jou

@troetel hoest met je gordijnen

Ik heb echt een rot dag gehad heel veel moeten mopperen op Silver en veel moeten op staan voor haar en nu dus alleen maar harde buiken en een zere rug ga denk maar zo naar bed

5. Vagans

Vagans Niet meer actief

pff

Ik heb een nicht, en die is pas bevallen van een heel schattig dochtertje. Nu had ze een foto op hyves gezet en ik had daar als reactie bij gezet: Bolluh wanguh, met een smiley. mijn nicht kent me en weet dat ik dat als iets positiefs bedoel, de rest van de reacties waren allemaal zo vreselijk zoetsappig dat het kwijl er af droop. Krijg ik 2 vriendinnen van haar op mn dak dat dat geen normale reatie zou zijn en niet aardig is bla bla bla

dan denk ik bij mezelf... ik ken mijn nicht al 24 jaar, jullie (geen idee 2 misschien 3 jaar nog niet eens) en dan ga je op iemands hyves een ruzie proberen te zoeken om een reatie...???

sorry hoor maar ik vond dit zooo ontzettend dom!!!

wat vinden jullie, zijn jullie ook type alles is: lief, schattig, zooo mooi, echt een poppetje, geweldig kindje bla bla bla of mag er van jullie ook wel is een minder zoetsappige reactie gegeven worden??? Ik vind die (standaard) zoetsappige dingen meestal zo nep!

*pff zo dat ben ik kwijt ;)*

6. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Vaak houd ik het wel bij zoetsappig, maar dat ligt er ook maar net aan hoe ik die persoon ken en hoe het contact is. Persoonlijk zou ik jouw reactie niet zo snel geven, maar ik vind het wat overdreven dat anderen daar op reageren.

Jouw nicht kent jou, dus ze snapt vast dat deze reactie ook bij jou past. Niet te druk om maken!

Dames ik ga mijn trappelzak (lees buik) neerleggen. Morgen nog een dagje werken en dan lekker weekend!:)

7. Vagans

Vagans Niet meer actief

Mijn nicht en ik reageren als volgt op elkaar: billuh (en das dan het hele gesprek) of iets sarcatisch ofzo. We noemen elkaar dan ook nigga... (tsja soms sporen we niet)

En dan nog vind ik niet dat je midden op iemands hyves ruzie gaat staan zoeken. Met je : O lieffie dit en O lieffie dat *kots*

8. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Ik vind dat je ook weleens gekscherends iets mag zeggen van; lekkere bolle wangen of wat een bolle kop ofiets dergelijks. Het hoeft toch niet altijd maar; Ow wat lief, wat een poepie, wat een schatje koetsje koetsie koetsjie te zijn.

9. Vagans

Vagans Niet meer actief

Idd , en al helemaal bij iemand die je al je hele leven kent! en altijd erg close mee bent geweest!

Mijn kind krijgt hopelijk ook bolle wangen, net als dr moeder ;)

10. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Haha, koetsie, koetsie!:D Ik vind dat zoiets doms om te zeggen! Dat slaat echt nergens op!:)

Zo en nu ben ik echt naar mijn bed!
    Slaap lekker allemaal en droom maar fijn over zoetsappige kindjes!;):)

11. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Ja degene die koetsjie koetsjie heeft uitgevonden......

Ik ga ook naar bed. Trusten allemaal!

12. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Hoi meiden, ik kom ook weer eens kijken :D
    Net voor het eerst naar zwangerschapszwemmen geweest en dat was echt superleuk! (yoga was vorige week de laatste keer en ik wilde wel iets blijven doen)
    Maar ik ben er helemaal duf en rozig van geworden, dus ik duik m'n bedje in.
    Ben niet zo actief hier, de laatste tijd. Sorry
    Hopelijk morgen meer tijd!

Welterusten alvast!

13. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Binna;
    Gordijntjes zijn gezoomd:D Nu morgen effe de wasmachine spoelen met azijn want de machine had kuren & daarna kunnen de gordijntjes in de was!

Over babywasjes gesproken; heb vandaag alle leuke knuffels gewassen, pfoeee allemaal met de hand wat een werk. Maar ze hangen te drogen!

@ Vagans; Wat raar van die vriendinnen van je nicht zeg.. Neem aan dat jullie zelf wel zo goed met elkaar kunnen opschieten dat je weet wat je kan zeggen en wat niet. en wat je daarmee bedoelt weet zij beter dan een paar van die mutsen!
    Trek je er maar niks van aan hoor;)

@ alle meiden die gaan slapen; weltrusten

14. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Hoi hoi

Alles goed met iedereen?

Ik hoop ook dat mn kindje bolle wangetjes krijgt,vind mollige baby's leuk!

Hier beetje rotdag vandaag...beetje mot met mn mannetje:( Denk dat het beetje komt door de opruimstress. Nu hebben we woorden over een keuken en een linnekast:$ Ik ben vanmiddag ff 3 uurtjes gaan werken maar toen ik terug kwam was meneer nog boos pfdff
    Hij is nu om 18.30 naar bed gegaan en ik zit hier verdrietig op de bank.Hij heeft geeneens gegeten!!
    Weet nu al hoe het gaat...die wordt om uurtje of 2 wakker en blijft de hele nacht achter zn pc zitten en ik slaap kut slapen natuurlijk.
    Pffffffff en dat om kasten

15. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Wish; Jeetje balen zeg meid dat jullie woorden hebben. Is het geen idee om jezelf even aan te slingeren en tegen hem aan te kruipen en het goed te proberen te maken?

Liefs

16. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    tja maar dan ben ik ook koppig...mij de hele avond alleen laten zitten en dan moet ik het goed maken? Nee hij zoekt het maar ff uit...ik kruip zo mn bedje in en dan zal hij er wel uit gaan:(

17. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goedemorgen meiden!

@ Wish; Hihi ik snap het hoor! Hier net zo'n koppige. Hoop dat jullie het inmiddels bij hebben kunnen leggen. Dikke knuffel vanuit hier

18. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Goeiemorgen allemaal!

IK wordt gek van dat dromen!! Demeest gekke dingen komen voorbij! GGGGGGrrr! Vannacht onderandere dat ik Tatjana`s assistente was op vakantie. En een scene uit As the world turns dat Jack ontvoerd was en weer thuis kwam.....
    Hoe kom ik erop!
    Slaap er erg onrustig door! Dus weer moe moe moe.
    Misschien eens oppassen dat ik sàvonds wat minder zoetigheid moet nemen ofzo? Misschien reageer ik daar wel op?

Gister was de kleine erg druk in mn buik.
    Toen we in bed lagen gister heeft ze nog flink tegen de hand van mn vriend aan liggen trappen.

Ik doe dan die echo voor mn vriend zn verjaardag volgende week, hij weet nog steeds niets;)
    Ik vroeg gister aan hem wat ie nou van mij wilde voor zn verjaardag, en hij zei; niets alleen een gezonde baby;)
    Dus dat treft hihihihi maar dan voorlopig alleen nog op beeld hihi.

Zo nog even 4 uurtjes werken tot 2 en waarschijnlijk als ik het zo voel daarna nog even tukken.

19. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Sanny: Leuk dat het zwemmen zo goed is bevallen!

@ Wish: Oe ruzie is nooit leuk, is die ondertussen al weer wat afgekoeld?

@ Meimamma: HAHA, ach ja ik slaap zo slecht de laatste paar dagen weer dat ik geen tijd heb om te dromen ;)

Hier weer een rot nacht gehad
    Vriendlief moest om 22:00 al weer terug naar boord en toen ik naar bed wilde werdt er aangebeld, ik dacht dat mn vriend wat vergeten was maar het was de buurvrouw met een heel verhaal over dat alles zo tegen zat bij dr bla bla bla. Nou buurvrouw eindelijk weg en ja toen bleef ik maar niezen, jeukogen, dichte neus. Dus ja dan lukt slapen ook voor geen meter!

En ik heb nog zooooooooo veel te doen vandaag, maar ben nu al kappot.

Nu maar is ff een boterhammetje smeren

fijne dag allemaal!

20. Vagans

Vagans Niet meer actief

Oja, en al weer 29 weken!!!
    dus dat betekend dat ik ook SQ mag feliciteren! ;)

Deel Deze Pagina