1 of 2 topics??? als we zo doorgaan zitten we aan deel 7 als de 1e geboren is voor de dames die geen zin in rekenen hebben: +4 topics maareh ondanks een hell van een bevalling de vorige keer hier totaal geen angst oid voor de bevalling... ben wel bang dat de placenta weer niet goed loslaat en ik nu wel richting OK moet.. maarja das afwachten en we zien het dan wel..... kweet nu dat ik heel hard moet gaan persen
hihi nee NA de bevalling.... zit me nu al te verheugen op de biefstuk heb het al tegen manlief gezegd! je regelt het maar.. eerst de carpaccio en daarna de biefstuk die me beloofd is!!!
Ik wil carpaccio hahahahaha jam jam jam jam... Ben wel benieuwd wie er als eerste bevalt hahahahahahaaha.. Van rianne en mij is bekent keizersnede dus staat het vast maar het kan ook eerder beginnen he
Nou met 39 weken dat zou dus in de week van 24 en 25 april zijn maar dan en is pasen dus ik zeg zelf 26 april hihihihihi.. Maar ze gaan met 36 weken pas inplannen dus nog even wachten maar later wordt he niet mischien wel eerder ondat ze me niet over die 39 weken willen late. Lopen
Hallooooooooooooooooooooooooooooooo deel 3 En nee ik wil helemaal niet denken aan bevallen!!!! Euhm.. Pizza is best lekker maar niet als de kruimels in je shirt vallen en in je bh gaan zitten kriebelen.. Manlief zat net al 5 keer grijnzend te kijken omdat ik shirt en bh omhoog trok om de kruimels eruit te schudden hahahaha Ga m lekker pesten en dan vanavond: weltrusten schat Hihihihihihi
Tuuuuuuuuuurlijk kletsen we na de bevalling gewoon door Vagans Ik ga eens even ergens een topic openen of googlen op iets wat ik vanmiddag al vroeg over eerder overgaan op afkolven dan 4 weken. Liefs