Mei Mamma's 2011 Deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Bloemmm, 28 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ieuwwwww ik lust al geen annanas, maar zowiezo warm fruit bah bah!!!! ;)

2. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    hoi hoi meiden!!

Ieksss stamppotten...ben ik dus echt niet gek op he.Denk dat ik zo ff pizzaatje ga bestellen om mezelf te verwennen:D

Vandaag is de kraamzorg geweest en ik krijg 45 uur flexibel in te vullen...nou ik vind het ZAT!! hahaha

Morgen kunnen we het ledikantje en het beddengoed en de klamboe ophalen jippieeeee nu al zin in dan wordt het echt helemaal echt he

Verder veel last van mn bekken maar ja dat zal wel nie meer overgaan voor de bevalling dus accepteren maar.

Ik last dat verschillende meiden last hebben van harde buiken...ik heb eerlijk gezegd geeeeeen idee hoe dat voelt of wat ik me erbij voor moet stellen.Maar doe rustig aan meiden!!!!

3. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Wish: alsof je een baksteen hebt gegeten ;)

4. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Hallo Dames!

Ik reageer alleen even ego, sorry daarvoor. Maar ik heb een zware dag gehad op het werk, weer een paar collega's ziek dus ik heb eigenlijk teveel getild, gebukt enz. enz. Ik ga zo direct lekker even boven Flikken Maastricht kijken en dan de oogjes toe.

Heb ook even een baal humeur, mijn man zou morgen even allemaal klusje doen; naar de stort, nog wat klusjes enz. We hadden een lijstje opgesteld met allemaal kleine dingetjes die echt eens moesten gebeuren. Maar nu gaat ie morgen in de tuin werken bij zijn vader, daar moet een vijver dicht enz. Schoonvader belde vandaag, en morgen gaat hij er naar toe. Baal een beetje, dat mijn hele planning weer overhoop ligt. En eigenlijk zijn we geen zaterdag met z'n tweeen vrij voor de geboorte (oa 3 vrijgezellenfeestjes) dus dan wordt het lastiger met al die kleine klusjes.

Ik snap trouwens heel goed dat hij naar zijn schoonvader gaat hoor, die is erg ziek en eigenlijk van alle hulp afhankelijk. Maar ben stiekem een beetje bang dat het hier niet goed komt voor de bevalling, haha.

Tot laters meiden!

5. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    ;)Oooooooooooohhhhh nou weet ik het;) NIET dus hahaha heb nooit bakstenen gegeten

6. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Rianne: lekker rustig aan doen, en probeer te genieten van je weekend!

@ Wish: Haha, neej joh? ;)
    Naja je buik wordt echt keihard, strakgespannen en het doet ook best een beetje zeer. Ik krijg het er ook erg warm van en een beetje benauwd.

7. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Dag allemaal!

Hier ook geen ervaring met harde buiken... wel met een zere rug....

Ik heb vandaag stofjes op de markt gekocht om mijn lakentjes en dekentjes wat op te fleuren. En de Zwitsal badolie! Ik ga zo mjin bad inwijden; ben helemaal kapot. Heb in de tuin gewerkt, zolder schoongemaakt en 1 kamer. Had nog veel meer willen doen, wilde het ook, maar toen ik even ging zitten om wat te drinken, kwam ik gewoon niet meer overeind. Totaal geen last van harde buiken, maar wel een rug die gebroken lijkt te zijn!:$

Morgen nog een dagje op de beurs staan (laatste keer) en 's avonds nog een housewarming. Ik zie ik jullie zondag weer. Fijne avond allemaal!

8. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Fijne dag morgen Guusje en geniet van je bad!!

9. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    Goedeavond meiden!

Alles goed hier?
    Heb alles wel gelezen maar helaas te moe om te reageren!
    Hier is alles goed! Heb niet veel te vermelden haha ..
    nu effe xfactor kijken en daarna naar bed toe!
    Slaap lekker alvast meiden!

xxx

10. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Goeimorgen meiden

@wish viel erg mee hè de intaik met kraamzorg. En wat leukkdat je kamertje bijna komt

@Guusje hoe was je bad??? Is de badkamer nu helemaal af ??
    En suces op de beurs vandaag.

@ meimama. En heb je nog op je kop gekregen ?? Van je mannetje
    Snap je wel hoor als ik een maak bezig ben dan wil ik ook door

@aukje. Oei snap je gevoel helmaak bij ons is het nu ook steeds dat de dingen die ik graag gedaan wil hebben niet door gaan door andere
    Doe je wel rustig aan op je werk.'je hoeft ook niet meer zo lang toch??

Zo ik ga straks naar een kinder kleding speelgoed beurs even kijken voor wat leuks. En als het goed is komt me pa vandaag het stroom regelen en de lamp op hangen voor de baby kamer. Mischien dat ik dan ook de plank en het gordijn even op hang dan is het bijna klaar.

Als de centjes er weer zijn gaan we haar naam op van die houten leters bestelen en dan is het af

11. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    Goeiemorgen dames!

Wish, harde buik, alsof je een zware basketbal heb ingeslikt hahaha
    Letterlijk wat je noemt, je buik staat super strak gespannen, dat voel je ook gewoon aan de buitenkant. Het voelt gewoon niet prettig, sommige harde buiken bezorgen mij ook een hittegolf soms en adem tekort en dan denk ik mmm dat moet niet ;)

Zo nu ff snel wat werken nu dreumesje lief tv kijkt :D

12. Vagans

Vagans Niet meer actief

goedemiddag meiden

hier redelijk geslapen (bij mn ouders) vriendlief heeft de hele nacht gewerkt

die K*T hond van mij heeft weer rottigheid uitgehaald, een boekje van de h&m onder het kleed van de bank gepikt en versnipperd, ik heb hem flink op zn lazurtje gegeven want ik ben het zat, eerst deed hij dit nooit maar de laatste paar weken als we bij mn ouders zijn pfff

nu lekker een broodje aan het eten en zo even met mn moeder naar de winkels

vriendlief komt helaas niet naar huis vanaaf, ze zitten in de continu dit weekend dus de gehele dag en nacht bezig...

fijne dag iedereen!

13. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Hoi meiden!

Ik ga zo naar mijn ouders toe en heb daar morgen in de buurt een verjaardag, dus ben op zijn vroegst morgenavond pas weer terug.
    Maar ik denk dat ik maandag pas weer zal reageren.
    Veel plezier allemaal!

14. Vagans

Vagans Niet meer actief

Veel plezier Monika!

15. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Hier is mijn man vandaag dus naar zijn ouders gegaan om daar in de tuin bezig. Ik heb vanochtend terwijl L.yanne heerlijk voor de TV zat de benedenverdieping gepoetst. En toen ze op bed lag heb ik twee uurtjes in de tuin gewerkt, toen moest ik wel stoppen want de groene container zat vol... Manlief staat nu onder de douchte en heeft nog niet via het raam naar achter gekeken, ik denk dat ie dan een beetje kwaad wordt als ie dan ziet wat ik allemaal gedaan heb. Daarom heb ik uit voorzorg een biertje en zijn sloffen klaar staan, haha.

Straks naar mijn schoonzusje om te eten, morgen naar mijn ouders en daar komen mijn zusjes ook. Gezellig!

Vagans: Is je hond aan het (peuter)puberen? Het doet me aan mijn dochter denken, haha.

Binna: Jammer is dat he, dat dingen je dan echt achter kunnen zitten en dat je niet lekker kunt rusten voordat het af is... Ik moet alleen maandag en woensdag nog werken en dan verlof! Echt heerlijk!

Rianne: Heb je nog wat kunnen doen? Ik heb vandaag dezelfde tactiek toegepast, kind voor de TV en dan lekker bezig in huis.

16. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    Goedemiddag meiden!!

Hier alles goed :) tot nu toe al best veel gedaan. We zijn naar de karwei geweest voor wat verfspulletjes, autobanden moesten weer opgepompt worden, daarna boodschappen gedaan. Nu is vriendlief de voordeur aan het verven en om 5 uur neemt hij mij mee uit eten bij de japanner jammie :D:D dat wordt smullen :p

Verder voel ik regelmatig kleine menstruatiekrampen, volgens de vk betekend dat dat de kleine aan het indalen is ..
    Ik merk ook dat ik nog meer waggel ;) mijn vriend noemde me toenstraks pinguin hahaha .. kan er wel om lachen :p

Iedereen een fijn weekend toegewenst :)

xxx

17. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Zo de bakdrift heeft ook weer toegeslagen hier. Aangezien ik donderdag mn laatste werkdag heb voor mn verlof.... had ik bedacht maar muffins/brownies te gaan maken. Ik heb mooi "prinses Lillifee" strooisel meegenomen en glazuur... ziet iedereen meteen ook dat t een meid wordt (wat de helft uiteraard al weet ;) )
    De eerste 12 muffins staan nu op de bakplaat af te koelen, twee lichting zit er in. Ik dacht dat ik voor drie lichtingen beslag had gemaakt.... maar als ik nu zie wat er nog in de beslagkom zit.... dan worden het er wel vier dacht ik zo.
    En dan daarna mooi glazuren en bestroeien.... de choco-brownies doe ik dan later wel. Mn schaambeen en onderrug (Stuitje) geven aan dat het voor vandaag wel weer genoeg is geweest.

Harde buiken: ja heeeeeel fijn zo'n super strak gespannen gevoel :) Ik heb het sinds een paar weken ook wanneer ik overeind kom, eerst harde buik (niet pijnlijk ofzo) en dan na een aantal passen trekt het wel weer weg.

@Guusje: ben benieuwd wat voor moois je gaat maken met je geschoorde lapjes. Het brandt bij mij ook hoor.... maar ja kan het spul nu gewoon even nergens neerzetten... naja ik kan het niet laten staan ivm "janusje grijpgraag" Misschien dat ik in verlof toch iets meer zou kunnen doen :) al zie ik dat ook minder rooskleurig in.

@lilo: lekker eten dan vanavond!!!!

@aukje: niet teveel doen hè.... ik heb gisteren 8 meter border onkruidvrij gemaakt.... auwie :$

@vagans: leuk hè dat pubergedrag van honden.

18. Gravid

Gravid Niet meer actief

Ha meiden

Heb even netjes mee gelezen, maar weinig puf om te reageren :)
    Even lkkr ego
    Vanmorge met vriendlief mee geweest naar voetbal, die had wedstrijd met de kleintjes (hij is trainer) dus heb heerlijk langs de lijn in het zonnetje gezeten.. doet me echt goed dit weer :D
    Daarna even naar de Hema geweest, lakens en hoeslakens enz gehaald voor het bedje, dus kan alles lkkr wassen en dan bedje opmaken, is die ook klaar!
    Heerlijk idee voor het geval Uk toch eerder wil komen.
    Nu doe ik niks meer, weer veel last van bekken..:(
    Vriendlief gaat straks pannekoeken bakken, en dan vanaaf lkkr bankhangen!
    Echt weekend ;)

Jullie ook nog fijne dag/avond en geniet van jullie weekend!!

19. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Aukje: Nou ik dacht dat hij wel uit de pubertijd was... hij is nu 1 en heeft al een echte puber periode gehad dat hij ineens van alles ging uitproberen en bananen in zn oren had...

@ Lilo: haha ik waggel soms ook wel ja, gewoon door de pijn.
    Eet smakelijk voor straks!

@ Hopmarjan: tsja ik dacht er wel van af te zijn... hij heeft echt duidelijk al een puber periode gehad... maja alsof tie weer overnieuw beging, al luisterd die verder gelukkig wel goed. Dat deed die in zn ''puber periode'' niet namelijk.

@ Gravid: Ja lekker he dat zonnetje! En idd nu ff rust! Laat die mannen maar koken! ;)

Hier net terug van de winkels, aangezien de kruidvat nog steeds de actie 3 halen 2 betalen had heb ik nog een groot pak luiers maat 2 (mini) van 80 stuks van mn moeder gehad :) En we zijn even olijfzeep weze halen omdat ik steeds meer last van mn huidziekte heb en daar niks kwa medicijnen voor mag nemen en volgens mn tante is Olijfzeep heel goed, maar dan wel de echte en niet waar de olijf overheen gevlogen is ;) 4 euro voor een stukkie zeep! :$ maja als het helpt...

Vriendlief had het even rustig maar er stonden wel een hoop dingen op de planning voor vanavond/vanacht. Gelukkig was het gezellig aan boord dus dat scheelt dan natuurlijk al een stuk

zo lekker patatjes eten :D En voor vanavond heb ik een heerlijke gerookte Makreel (van de AH in zon bakje, niet vacuum ;))

20. Gravid

Gravid Niet meer actief

Vagans: Ja inderdaad, zonnetje is echt super lekker :D En ik laat me ventje lkkr pannekoeken bakken.. hmz zin in ;)

Niet alleen jou hondje heeft last van bananen in zn oren hoor ;) onze 2 katjes hebben het momenteel ook, zijn nu een maand of 5 en denken alles wel te mogen en te kunnen.
    Luisteren ho maar ;)
    Hormonen/nesteldrang + 2 katjes = aaarhgggg :$ ;)

Deel Deze Pagina