Mei Mamma's 2011 Deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Bloemmm, 28 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Guusje bij ons is alles goed volgende week vrijdag weer op controle ben erg benieuwd of onze uk nog steeds zo zwaar is.
    Hier ook alles goed toch?

xxx joyce

2. Gravid

Gravid Niet meer actief

Goeiemorgen!!

Vagans: Zou het kunnen dat ze doorkrijgt dat ze straks de aandacht moet delen? tenminste.. dat er straks een klein bewonertje bij is?
    Misschien dat ze daarom nu zo dwars doet?
    Ik weet het niet hoor.. maar dat schoot me te binnen.

Wish: Troost je, je bent niet de enige ;) Ook mijn nachten zijn niet op en top ideaal te noemen! Denk inderdaad dat onze lichamen aan het voorbereiden zijn haha.

Toppie dat het ledikantje binnen is! Lekker idee he!

Guusje: Leuk he, al die geboorte kaartjes :D Wij hadden ook de keuze uit 4 kaartjes, tot ik opgegeve moment zei van als dit proefkaartje goed is en naar onze wens, dan word dit de definitieve, anders wete we straks van ellende niet meer welke we kiezen moeten ;)

Hier:
    Vandaag alweer 33 weken :D Gaat nu hard ineens ;)
    Vanmorge lkkr uitgeslapen, vriendlief was er al vroeg uit die moest voetballen, maar ik had zo iets van hm blijf nog lkkr liggen.. zie wel wanneer ik wakker word haha.
    Nu net lkkr gegeten, zo maar eens douchen, en dan maar eens zien wat de dag brengt!
    Zal wel lkkr relax ouderwetse zondag worden.
    Oh ja, ik ga wel even de lakentjes van Uk wassen, gister lakentjes gekocht, moltons en zo'n hoeslaken voor matras.
    Dus alles voor bedje nu compleet!
    Wel lkkr idee!

Meiden fijne dag!

3. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Hier ook al de hele week rond 7 uur wakker hoor. Inderdaad je lichaam gaat zich instellen op een bepaald slaap/waak ritme. Ben vaak ook zo rond half 3 snachts wakker, dan roept de natuur dat ik wat weg moet brengen :D

Namencrisis heeft hier nog niet toegeslagen... maar we hebben nog geen naam voor onze frummel.... wordt nu wel opschieten hoor. :)

Zo nu eerst een kijken of mijn lijf of beter gezegd mn bekken/schaambeen mee willen werken om even 2 van de vier honden te laten lopen. Gelukkig heeft E. de andere twee mee naar training. Nja, ik kan ze fijn los laten lopen, gelukkig hoef ik ze niet aan te lijen hier achter huis (eigen terrein) Dat had ik niet meer getrokken met die belhamels (eentje van 30 en eentje van 40 kilo) :D
    Heb gisteravond en vannacht behoorlijk buikpijn gehad, met doortrekken naar mn rug, heel gemeen snijdende pijn. Nu gaat het weer en kan gelukkig redelijk makkelijk M op de commode tillen enzo, maar echt lekker :( was t niet gister. Ik kon geen eens drie slokjes water drinken.... dan schoot er meteen weer zo'n scheut door mn buik.

Dus nu eerst maar even frisse neus halen, zal dochterlief ook wel leuk vinden... zo te horen is nu aan het afwassen :D

4. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Hello meiden!!

Hier ook een lichaam wat al in een babyritme aan het komen is pff. 2de Nacht op rij klote geslapen en een aktief beebje in mn buik (gelukkig, heerlijk, geweldig gevoel MAAR NIET OP MN BLAAS hahahah) Kan echt mn draai niet meer vinden in bed lijkt wel.

Als we het dan toch over foute dingen eten hebben....
    Mn vriend was gister een biertje aan het drinken en ik kreeg daar zon zin in! Dat ik maar een slok of 2/ 3 genomen heb. Ik had daarvoor wel een lekker broodje gegeten maar ik voelde me aangeschoten!
    Maar ja dr zijn ook mensen die een wijntje drinken tijdens zwangerschap. Dus die paar slokjes bier over een hele zwangerschap... Had er wel een beetje spijt van. Maar ik had zon zin in een slokje bier toen ik het zag! EN het was alsof er een hele bult engeltjes over mn tong pieste zo lekker!!!

Hier beetje aan het aanklooien. Vriend is boven met belasting bezig en papieren aan het uitzoeken.
    Zo naar de verjaardag van mn vader
    ikhoop dat mn vader het genieuze idee krijgt om chinees te halen vanavond;)
    ZOooooooooon zin in. Maar mijn vriend lust het niet dus eten wij het zelde tot nooit hier...

5. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Joyce, hier gaat alles prima! Controles zijn steeds goed; donderdagavond mag ik weer naar de vk.

Wish, gewoon eventjes bellen en het geval uitleggen. Succes! Ik hoop dat het lukt!

Net bij mijn zus geweest die toevallig allemaal oude kaartjes aan het bekijken was. Leuk om zoveel verschillende geboortekaartjes te bekijken. Zoveel namen en tekstjes ook!

Op dit moment voel ik me zo ontzettend brak! Af en toe hoofdpijn, maagzuur en ontzettend moe... Gelukkig morgen pas weer werken.

6. Vagans

Vagans Niet meer actief

pff ben moe/lui geen idee een van de 2 ;)

*namencrisis: hier geen last van, we hebben de naam al lange tijd en we staan er nog steeds achter!

@ wish: ik houd ook niet van bellen hoor, ben er echt een schijterd in... maja ze eten je niet op denk ik altijd ;)

7. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Ohhh gelukkig ben ik niet de enige die slecht slaapt haha

Trouwens ik snap ff helemaal niks meer van dat aerosleep gebeuren.Eerst heb je het aurosleepmatrasje dat je op het gewone matras legt...dan heb je aerosleephoeslaken...moet er daaroverheen dan nog een gewone hoeslaken??

8. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Gravid: mooi hoor!!!

Ik denk soms wel is dat ik maar een erg klein buikje heb...

9. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Nee Wish! Dat aerosleep hoeslakentje is je hoeslakentje. Als je hier een gewoon hoeslaken overheen doet dan is het effect weg. Dus je ziet dat honingraad structuurtje.

Gravid, super mooie buik!

10. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ wish: nee helemaal geen gewoon hoeslaken, want dan haal je het effect weg. En bij mij is hij zelfs helemaal afgeraden...

11. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ guusje: haha tegelijk!

12. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Waarom Vagans?

13. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    hahaha, en weer! Waarom is het bij jou afgeraden?

14. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    oww ligt dus op dat gaatjes ding? waarom afgeraden vagans?

15. Gravid

Gravid Niet meer actief

Buik: Dank je meiden :D

Aerosleep: Ik had een matras van aerosleep, daarop zo'n dun bescherm ding ook van hetzelfde, en daarover een hoeslaken van aerosleep.
    Alles kan gewoon in de wasmachine, vond het ideaal!
    Had het nu graag weer gehad, maar helaas geen aerosleep-geld ;)

16. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Heb hier op ZP ook weleens gelezen dat de kindjes wakker worden met de afdruk van het hoeslakentje in hun gezicht!:)
    Ik zie geen nadelen in de aerosleep al zijn niet alle voordelen bewezen. Kan toch geen kwaad lijkt mij?

17. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    nee zoiets had ik ook guusje baad het niet dan schaad het niet toch

18. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    en hoeveel van die hoeslakentjes hebben jullie? heb er nu maar 2...is dat genoeg?

19. Vagans

Vagans Niet meer actief

Waarom het afgeraden wordt , mocht de kruik gaan lekken evt dan zuigt de airosleep alles op! en ligt je kindje dus meteen in een heet bed... en dr was nog iets maar dat weet ik niet meer. Ook dat het in het begin nog niet nodig is omdat die kleintjes zich nog helemaal niet om kunnen draaien

hoe het nou precies zat weet ik niet meer maar ben het al vaker op het forum tegen gekomen.

Ik zelf heb m wel maar moet nog ff kijken of ik m ga gebruiken en wanneer.

Deel Deze Pagina