Mei Mamma's 2011 Deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Bloemmm, 28 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    Hi allen!

@aerosleep: wij hebben er ook 1 (matras en soort van honingraatdekje) en ons werd verteld dat we er alleen jersey hoeslakens over mochten doen, of natuurijk die giga dure dingen van aerosleep zelf... We hebben dus jersey genomen. We zijn er erg blij mee want ons zoontje is een enorme buikslaper.. en ja.. hij heeft met regelmaat nog een honingraatje op zijn gezichtje staan :D
    Ik vond dit echt prettig voor het idee dat hij goed kon blijven ademen als hij half met zijn gezicht in het matras zou liggen.
    De vorige keer heeft onze zoon de eerste weken in de wieg van de wandelwagen gelegen. In de bugaboo zit ook een aerosleep matrasje namelijk! Daar spande ik twee hydrofieltjes omheen en/of een wieglakentje en dat ging prima! Hij spuugde namelijk overmatig dus ik heb wel 50 hydrofiel doeken in huis!

@kruikengebruik: Deze gebruik je alleen om het bedje op te warmen, niet om tegen je kind aan te leggen toch!?!? Wanneer ze het te warm krijgen (van de kruik) kunnen ze deze ook niet wegduwen dus die mocht echt niet blijven liggen van de kraamhulp.

@pijn: ik krijg pijn in mijn heup als ik te lang op 1 zij lig, dat is ook irritant want draaien gaat ook niet meer zo gemakkelijk;)

@sanny: oh vervelend he die benen?! grrr:x en vervelend van je broer!

Vraag@2/3de kindjes krijgers: hoe doen jullie dat dadelijk met de start van de bevalling en het andere kind? Ik moet naar het zkh maar waar laat ik mijn zoontje? Stel dat midden in de nacht mijn vliezen breken en naar het zkh moet? laten jullie iemand komen oppassen? Breng je hem nog weg en waarheen? (krijgt soort van paniek aanval:()

2. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Goeimorgen meiden

@sanny jeetje meis wat heftig voor je broers

@esmee wij hebben me ouders gevraagd
    Mocht het zo zijn dat het snachts is dan bel ik me ouders en komen die hier heen. En anders brengen we haar naar hun.
    Ik heb zo iets hoef niet binnen hele korte tijd in het zieke huis te zijn dus moet het zo wel lukken

3. chaartje79

chaartje79 Bekend lid

4 jan 2008
    515
    60
    28
    Horeca medewerkster
    Assendelft
    Goedemorgen!!

Mijn excuses hopelijk gaat het goed met jullie..
    Ben de laatste tijd minder online heb een borduur verslaving ontwikkeld hihihi...
    Dus ik borduur me suf..

Gelukkig was de controle van afgelopen vrijdag goed en als ik as ma weer een goede meting dus zonder verandering ( zit nog steeds op 1 cm) dan gaan ze niet meer meten

Heb wel enorm veel last van me onderrug en Frummie is superactief voor in de avonduren...
    Me geboortekaartje mot ik nog steeds laten ontwerpen dat ga ik vandaag rgelen.
    En de babykamer komt morgen yihaaaa!!!!
    Ben zooo benieuwd!!

Nou meiden dikke kus hoe is het met denise btw??
    Er ligt toch hopelijk niemand in het zknhs??
    Groetjes

4. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Goedemorgen!!

@Sanny: ja heb het gezien op het nieuws...lijkt me vreselijk!! Werk zelf ook in een instelling dus kan me iets voorstellen wat een impact zo'n brand zou geven:$

Pfff voor de rest ben ik weer kwijt wat ik allemaal wilde zeggen:(
    Redelijk geslapen vannacht in ieder geval dat scheelt weer

5. Vagans

Vagans Niet meer actief

Goedemorgen... naja goedemorgen... eerder KLOTE morgen!

Heb ik die honden van mij in de bench gedaan, mn andere hondje Bikkel ging bij pulchra liggen dus dat heb ik maar zo gelaten. Maar bikkel draagt 24/7 een tuigje dit vroeger aan boord ivm overboord vallen en hij is dat zo gewend en wil liever niet kaal rondlopen. Nu heeft pulchra zn tuigje kappot gebeten!!!!!! :x Ik ben ZOOOOO boos he!!!!!

Eer dat de winkels is open zijn moeten ze toch uitgelaten worden, gelukkig had mn moeder hier nog een tuigje voor de hond wat niet helemaal goed zit maar dat ik hem iig kan uitlaten! Bikkel omdat het zon stevige mops is past die nieuwe vormen en instap tuigjes die je tegenwoordig zoveel diet niet, hij moet er een hebben met een langer tussenstuk wat als handvat kan dienen zeg maar, nou daar mag ik mooi naar op zoek! Ben benieuwd wat dat weer kost!!! :x

Sorry voor mn gezeur maar ik kon dit er echt ff niet bij hebben :(

jullie allemaal een fijne dag!

6. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goedemorgen meiden,

Ik heb jullie het hele weekend verwaarloosd.. Ik was zoo moe en we hadden het echt superdruk.. Er is weer flink gekletst zie ik!
    Iedereen een fijn weekend gehad??

@ Binna; doe maar lekker rustig aan hoor meid!
    @ Wish; Wat fijn dat jullie het ledikantje, beddengoed en de klamboe op kunnen halen. Heb je het bedje al lekker opgemaakt??
    Rustig aan met je bekkenpijn meid.
    @ harde buiken; Ook hier niet echt het idee dat ik er al veel last van gehad heb. Ik weet eigenlijk ook niet zo goed hoe het voelt of wat je je erbij voor moet stellen.
    @ Aukje; Begrijpelijk dat je effe baalt hoor meid. Adem in adem uit en gewoon duimen dat alles op tijd goed komt!
    @ Aerosleep: Ik denk maar zo, lagen wij daar vroeger ook op? Nee dus vind ik het nu ook niet nodig. We moeten allemaal genoeg uitgeven aan de hele babyuitzet dus die centen die je op een aerosleep matrasje/hoeslakentje bespaard kun je vast ergens anders keihard voor gebruiken!
    Maar ieder uiteraard zijn mening en eigen manier. Maar hier vond ik het onzin hoor.
    @ Lakentjes; Hema heeft leuke met vogeltjes en hartjes:D Of lakentjes met de naam of een tekstje laten bedrukken? Zijn genoeg websites en die doen het al vanaf 9,95!
    @ Chaartje; Fijn dat alles goed is met jou:D Enne niks mis mee toch zo’n borduur verslaving? Heb je nog wat moois geborduurd voor de kleine?

@ Ego;

Pff slaap echt al twee nachten slecht. Zaterdagnacht werd ik wakker van kreunende buren!! Ik dacht bij mijn eigen echt my god dit wil ik niet horen. Ach ik beeld het me vast in dacht ik toen..
    Zegt vriendlief doodleuk met een half slapend hoofd: Oh zou best kunnen, ze gingen vanavond laat naar een feestje dus miss. Zijn ze net terug!
    Nou het duurde 2 uur voor ik weer in slaap viel.. En het was echt 4:44..

Zaterdag hebben we 1 van de 3 trouwlocaties bezichtigd, we zijn er heerlijk op de fiets naar toe gegaan. Fantastisch gevoel om zo met het huwelijk bezig te zijn, en we zijn er waarschijnlijk wel over uit welke locatie het wordt:D
    Zondag een beetje in huis geklust; de badkamer vordert goed nu echt fijn om dat te zien. Flink wat babywasjes gedraaid en die zijn droog en ben ook de kast aan het indelen geweest:D Echt een super gevoel.

Vannacht weer slecht geslapen: We hadden het ‘leuke idee’ om de hond een keertje boven te laten slapen weer. Alleen loopt hij bijna 24/7 met een kap om omdat hij zichzelf vanwege zn aandoening (syringomyelia) helemaal tot bloedens toe openvreet/jeukt. Nou hij heeft werkelijk 2 uur hooguit op bed gelegen, daarna er vanaf en heel de tijd overal tegenaan lopen met die kap 1 uur lang. Had ik hem weer op bed getild. Gaat hij BOVENOP mij liggen en mijn voedingskussen en heel de tijd heeft hij zo’n spiertrekje met zijn poot in mn buik. Ik was te moe om het op te merken dus viel weer in slaap. Maar om 5 uur was ik het zat en heb hem naar beneden gedragen. Toen nog 2 uurtjes als een blok in slaap gevallen allebei maar we waren doodmoe.

Vanochtend bloed geprikt op ijzer en glucose (geloof ik) ohh wat vind ik dat afschuwelijk. Gelukkig is manlief effe met me mee geweest! En verder zit het hele weekend mijn hand+pols al verbonden want die is gekneusd of overbelast ofzo.. Very nice nesteldrang met 1 arm!

Nou meiden ik ga hier wat doen want vanmiddag komt de kraamzorg langs.

Liefs

7. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Vagans; Balen zeg meid dat Pulchra zo vervelend is.
    Merk wel dat als die beesten hier weer wat doen ik er nu nog slechter tegen kan dan voor ik zwanger was..

O.a. heel de dag een zeikende miauw kat..
    En mijn kleine meisje (1 v.d. katten) is echt een schatje maar die moet gauw overgeven van stress oid. En dan staan die twee andere katten gewoon onder haar bek terwijl ze staat te kokhalsen omdat ze willen kijken of er geen brokjes uit komen zodat het opgegeten kan worden door hun..

ARghhhhh daar kan ik zooooooooo boos om worden he!

Maar meid; hou je rustig, hoop dat je een goed tuigje kan vinden voor Bikkel.

*dikke knuffel*

8. meimamma

meimamma Fanatiek lid

@Sanny jezus wat naar zeg allemaal. Kan me voorstellen dat dat een behoorlijke impat heeft op je broertje.

@Vagans klote zeg dat Pulchra zo vervelend is. Vooral omdat het eerder altijd gewoon goed ging.

@Binna Doe jij wel kalm aan vandaag;) Ik las al op je hyves dat je een drukke planning hebt voor vandaag. Take it easy he!

@Troetel Ow heerlijk eerst de baby en dan weer een huwelijk om naar uit te kijken heerlijk hoor! Succes met de kraamzorg vanmiddag!

@Chaartje Fijn dat alles goed met je gaat en weer wat van je te lezen.
    Leuk dat je een borduur verslaving hebt ontwikkeld. Dan heb je iniedergeval wat te doen.

*EGO*

Gisteravond in bed was beeb zeer beweegelijk, mn vriend heeft dr weer goed kunnen voele. Op een gegeven moment ging mevrouw draaien en hoe ze precies ging liggen weet ik niet maar het was echt ff een rot gevoel!
    Ik wilde draaien nou dat was echt naar. Dus ben op een gegeven moment op mn rug gaan liggen en heb geprobeerd om dr een andere kant op te krijgen. Ik heb niet eerder gehad dat ze zo lag dat ik er zon last van had.
    Verder voor de 3de nacht op rij slecht geslapen. Voel me gesloopt. Heb last van mn rug en heupen *zucht*
    Kan geen lekkere slaaphouding meer vinden!
    En ik heb nog aleens steekjes in mn buik als ik van een gebukte houding rechtop wil komen. Klinkt dat bekend hier??

Nou ja nog maar ff kalm aan doen en dan van 12 tot 2 weer eventjes werken. En dan misschien nog maar ff slapen.

9. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    @troetel":leukkk dat jullie ws uit de trouwlocatie zijn!! Wanneer gaan jullie trouwen? Misschien heb je dat al gezegd hoor maar ben zeefje he

10. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Ow ja.......

Vandaag 30 weken!!!!!!:D:D Voeld echt als een mijlpaal!

11. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Gefeliciteerd met je 30 weken meimama:D Het gaat nu snel he

12. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Meimama;
    Rustig aan meid. Heb hier inderdaad ook wel dat beebje heeeel druk is! Maar voel er vooralsnog weinig van omdat ze heel vreemd ligt (hoofdje naar benden en op haar zij) +placenta ligt voor dus de schopjes en duwtjes zijn heel licht!

Had zaterdagavond wel ineens een Puntbuik hahaha.. Net zo'n paasei leek het toen ik ging liggen. Denk dat ze iets naar buiten stak ofzo hihihi..

@ Wish; Volgend jaar zomer staat ons huwelijk gepland:D

Ohja Meimamma:D Gefeliciteerd met je 30 weken!

Zo nu effe CZ bellen over een rare herinneringsbrief die hun sturen. Zeggen dat ik de premie niet betaald heb.. Huh doen we elke maand netjes. Effe lekker boos worden hihihi:D

GRRRRRRRRRRRR werd net weer gebeld door zo'n irritante doos die mij zogenaamd 'gratis' iets wil aanbieden 'eenmalig' bla bla bla.. Ohhhh wat wordt je daar gek van af en toe.. Ik zei: Ik heb geen interesse sorry. Gaat ze gwoon door tetteren!!
    Dus ik zei nog een keer: Ik heb geen interesse, sorry.
    Ging ze weer door.. Dus ik zei: GEEN INTERESSE JA! en heb opgehangen:D

13. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Ohhh lekker in de zomer troetel...kun je lekker blote jurk aan!
    Heeeel irritant die types die je iets willen aansmeren aan de foon en dan niet willen luisteren!!!

14. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Ja hier ligt beebje ook hoofd naar beneden en dan altijd aan de linkerkant beentjes omhoog. Placenta ook aan de voorkant. Maar als ik dan in bed lig savonds op mn rechter zij dan is ze vaak heel beweegelijk en voeld mn vriend haar het betse.

Lekker zon zomers huwelijk hoor! Heerlijk!

15. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Ja gaat echt snel ik vind de weken echt vliegen. Maar vind het nu echt zwaar worden. Vd week misschien maar weer eens met hetr werk over minderen gaan hebben.

16. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Zoo Cz is weer opgelost.. Was weer een dombo geweest die het raar had verwerkt.. zucht..

Verder vandaag nog even tijd maken voor een gevalletje irritant deurwaarderskantoor in combinatie met autoverzekering waar de ballen niet van klopt..

Ga zometeen ook maar eens een topicje op t forum openen over die kwestie.. Even andere mensen waarschuwen voor dit oplichterig deurwaarderskantoor en dat achterlijke verzekeringsmaatschappijtje!

17. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Ja vind het ook zwaar worden nu...bekkenklachten maar die heb ik al maanden maar ook minder uithoudingsvermogen...sneller kortademig....moeeeeee

18. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Trouwens....denk dat de laatste weken voorbij gaan kruipen haha dan heb je alles klaar en zit je echt te wachten

19. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Op die bekkenklachten na klinkt het allemaal zeer bekend ja;)
    Ik merk wel dat ik sneller mn rug begin te voelen en mn heupen pppfff.

20. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Ja heupen vooral met slapen...als ik lang op 1 kant lig dan gaat mn heup pijn doen en dan moet ik omdraaien en dat gaat ook niet geweldig hahaha

Deel Deze Pagina