Snachts kan ik het gelukkig beperken tot 1 a 2 keer heels soms 3x per nacht, ook omdat ik te lui ben om op te staan en snel verder probeer te slapen Maar juist overdag heb ik er meer last van!
qua borstvoeding mischien is dit een fijne site voor jullie. ik heb bij de aug2008 mama's die veel aan deze site hebben Borstvoeding.com: kenniscentrum voor borstvoeding
Ja en toch he, misschien is dat BV helemaal niet voor mij weggelegd. Iedere keer dat je kindje gaat smakken of op het handje zuigen moet jij dus met je tiet klaar staan... Maar je hebt ook van die vreet monsters die nooit genoeg hebben! dan heb je toch ook geen leven meer??? Kan ook aan mij liggen maar ik bedenk me ineens dat de bv kindjes die ik ken ook allemaal aanzienlijk dikker zijn als fles baby's. Kun je ook op ten duur enkel gekolfde melk geven?
Ik vind met bv dat je heel veel aan moet leggen en ook snachts een paar keer romy sliep met 1 week al de nacht flink dior vrieg biet om vieding eb met een bv kindje moet je aanleggen
@vangas je kan ook van af het begin gekolfde melk geven. alleen moet je dan wel goed er achter staan wil je je produchtie op de goede hoogte houden. weet je wat het met bv is. het is een natuurlijk producht wat de ene keer meer voed als de ander keer. waar door je kindje de ene keer na 3 uur komt en de ander keer na 2. en somige dagen zit er gewoon minder voeding in en komt je kindje exstra veel de regeledagen. maar als je kleine groter wordt is het ook weer een goed natuurlijk producht want het gaat dan minder voeding en meer (soort water) geven. omdat er meer vast voetsel bij komt/ en tja vergeet niet dat borstvoeding geven ook pijn gaan doen. door dat je tepels er aan moeten wennen en door dat je ontsekingen en kloofjes kan krijgen (wil je niet bang maken maar wel dat je het weet )
Ja zoals ik het lees heb je toch geen leven meer als je iedere keer dat je kind een slokkie wil meteen helemaal moet aanleggen...
Ja ik wilde eigenlijk voornamelijk gaan kolven ik vind moedermelk wel goed maar het borst voeden zelf lijkt me niet juh van het zeg maar
Bij onze aug2008 is ook een mama die dat meteen is gaan doen. beiden kindjes zijn groot gebracht met mama melk uit een fles zeg maar.
Vagans je moet alles even op een rij zetten tegenwoordig is flesvoeding ook heel goed... En om nou de hele tijd af te kolven pfff lijkt me nik
Nee ik ga het echt nog is even overzien... kijk en misschien de eerste week ofzo om goed op te starten en dan kijken of kolven lukt enzo en zo niet dan maar een flesje, Ik heb ook niks tegen fles voeding ofzo hoor! Ik dacht alleen dat BV toch het beste was