@ Troetel: niet alleen een staf trekje hoor, ook een mopsen trekje @ Meimamma: pff ja das vervelend, jammer dat je er overdag niks van kan zeggen! * kletsen met de beeb: doen jullie dat? en veel? ik eigenlijk helemaal niet... * eten: voel me niet zo heel happy vandaag, dus vriendlief doet koken. Resultaat... broodjes met zooi uit de frituurpan. Ben ik ook mn komkommer nog vergeten! :x
Recept van de ''echte'' chinese tomatensoep stond in de allerhande is hier terug te lezen: Allerhande - Albert Heijn Was erg lekker en kwam erg overeen met die van de chinese restaurants
Stephanie, welkom! Meeschrijven is soms ook wel leuk dus gezellig Mijn man is na de geboorte 3 weken thuis, deels zorgverlof en deels vakantie. Maarja na een keizersnede is dat ook ff wat anders dan gewoon bevallen Voor de keizersnee mensen hier, tip van de dag huur een bedheffer, je weet wel zo'n driehoek boven je bed, gratis bij de thuiszorgwinkel! Ideaal voor thuis ook de eerste tijd! Hier wordt er ook geen bed verhoogd, vorige keer viel ons bed zowat uit elkaar bij een poging dus laat maar, de kraamzorg hoeft dan niet je bed te verschonen dus dat vinden we prima, thuis bevallen doen we toch niet 30 weken vandaag Nog 8 maximaal... *zoekt een kwast om snel verder te schilderen*
Rianne: Gefeliciteerd met je 30 weken Troetel: Niet alleen honden kunnen stinken hoor, je wilt onze katten nie in de buurt hebben als die een wind laten Meimamma: Leuk he buren Hier een onderbuurvrouw (wij wonen in een bovenwoning) die de hele godganse dag ant zingen is.. nou ja.. zingen.. was het maar zingen.. Het is niet om aan te horen, 's morgens begint ze, en as we mazzel hebben stopt ze om 24.00 uur. Hoe vaak ik al wel niet naar benede ben gelopen, is niet meer bij te houden. Af en toe stampe ik of vriendlief ook keer hard op de vloer en dan is de muziek en stemgeluid heel even wat minder, tot ze weer begint. Ook een buurman vlak naast haar loopt al regelmatig naar dr toe.. maar ze is hard leers.. hebbe nu zo iets van nog ff en we sture wijk agent op dr af.. irritant mens Binna: Ja vind het echt super dat hij dat zo heeft kunnen regelen. Ben ik de laatste 4 weken voor bevalling (uitgerekende datum) ook nie meer 's avonds alleen.. wat me normaal niet uit maak, maar ik dan wel lkkr idee vind. En klopt, sterretjes zien is nie wat.. en duizeligheid en hoofdpijn dr bij ook nie.. is nu al hele dag door Hier bedje ondertussen opgemaakt, echt super heerlijk gewoon. kan nu echt nie meer wachten haha Zo maar eens wat eten, en even lkkr plat.. voel me nog niks lekker.
Hier hebben ze pech met een verhoogd bed. Moet toch in het zh bevallen en mijn man is de eerste 2 weken thuis, dus bed verschonen kunnen we zelf wel. Hier op het menu: Spaghetti met carbonara saus, champignon roerbakmix, gehakt en hamreepjes. Heb er gelijk zin in, maar moet nog ff wachten tot mannetje thuis is. Hier nog helemaal niks gehoord van de kraamzorg. Ben benieuwd wanneer die contact opnemen.
@wish hoeveel te laag was het bed. want ik vindt een paar centimeter dat e daar niet over moeten valen hoor @gravid ik lees net bij de aug 2008 mama's er is er daar eentje ook zwanger en uitgerkeend in mei. die haar hb is te laag en die had jou klachten dus mischien nog een keer laten teste. of eerst zelf aan de ijzer rijke producten gaan. lekker broodje appelstroop (ble) en aan de rosivicee met ijzer. en je hebt nog een drankje maar ja kom nu niet op de naam. tis een natuurlijk drankje ik heb dat na me bevaling ook gebruikt. @vangas balen meis. knufff kan nu soms zo verkeerd valen he als je iets wilt en het niet hebt @Monika heb je het bed helemaal niet verhoogt. of gaat het niet. wij hebben een waterbed daar bij kan het ook niet. en voor de wondverzorging hebben wij een exstra matras. ach het ligt ook aan je kraamhulp somige zijn wel moeilijk somige niet. Kletsen tegen de baby niet echt soms zeg ik eens wat. of ik zeg wat tegen Silver en de baby samen maar niet heel vaak
Hier ook een waterbed binna. Als ik op hoogte moet liggen ga ik wel op de eetkamertafel liggen...hihi. Heb zelfs geen extra matras, en zelfs dan zal hij waarschijnlijk nog veel te laag zijn.
Pff mag morgenochtend weer naar de vampieren toe (2x)....bleh geen zin in. Weer suiker controleren voor de zekerheid. En dan vrijdag controle en uitslag prikken.
Dag allemaal! Welkom Stefanie; wat fijn dat het zo goed gaat met jullie meisje! Wel spannend allemaal hoor. Ik hoop dat het zo goed mag gaan! En lief dat je 'inbrak' om Vagans te helpen! Vagans, heb niet alles gelezen, met mijn zorgverzekering zou een niet medische bevalling in het ziekenhuis ons zo'n 100 euro kosten. Scheelt een hoop zeg. Ik hoop dat je het voor elkaar gaat krijgen! Hier gebeurt heel veel... ik groei enorm. Voel me nu echt dikzakje worden. Vandaag een vergadering niet hoeven bijwonen, omdat het besprokene plaatsvindt in mijn bevallingsverlof. Heel vreemd. Nog 2,5 weekje werken. Ons kleintje gaat gewoon bijna komen! Weet nog dat we met de test in onze handen stonden en het heel onwerkelijk vonden... Wat is het toch fantastisch om dit mee te mogen maken!
Oh ja Welkom Stephanie. Je hebt al heel wat achter de rug. Hoop dat de rest van de zwangerschap toch nog goed zal verlopen.
Binna: Oh oke, ja ik denk ook dat het niks wil zeggen als het de ene week allemaal goed is, dat het goed blijft gaan.. kan natuurlijk maar zo veranderen. (wat ik natuurlijk niet hoop) Maar ik blijf gewoon zoveel hoofdpijn hebben, en daarbij sinds kort steeds duizelig en sterretjes zien. Terwijl ik volgens mij echt wel an ijzer denk.. vind appelstroop heerlijk ); vandaag maar eens zo'n davitamon mama vitamine ding geslikt.. misschien dat dat gaat werken.. en inderdaad misschien toch maar weer de vk bellen. (al voel ik me ondertussen een ontzettende zeur, maar ja beter een zeur voelen dan te laat zijn) Praten tegen baby: ja heel af en toe.. 'speel' wel veel met uk, maar praten niet echt veel.. Ik ga maar weer eens wat eten en bank hangen..
* Spelen met de baby??? hoe dan? ik por dr wel is hihi * Bevalen op de eettafel HAHAHA ja das ook altijd nog een optie Hier net met de hondjes gelopen, zag allemaal honden dus dacht shit... kunnen ze niet los want ik weet niet hoe die honden zijn... bleken het de staf te zijn die ze kennen en 2 vriendelijke labradors en een herder pup, nou mijn 2 hondjes er los bij en het feest was compleet! (en dat met allemaal reuen ) Nog met een meid staan kletsen (die van de labradors) die dr 3 maanden ouder dochtertje bij zich had, en ja ik had mn jas open dus mn buikje viel wel op kan echt genieten van zon gezellige wandeling, en de hondjes ook! die hebben heerlijk gespeeld op het gras gedeelte hier Nu ff lekker GTST kijken
Ik speel met Uk door middel van mijn hand bijvoorbeeld links op mijn buik te leggen.. dan voel ik dat hij daar met zn voet (of wat ook ) duwt en dan schuif ik steeds verder met mn hand naar rechts.. en daar reageert hij op. of ik por links - rechts - links - rechts.. en steeds reageert hij dan.. is echt super leuk
Hier is vandaag het rolgordijn voor L.yanne haar nieuwe kamer opgehangen, en het is echt super donker als het dicht is. Heerlijk. En ik ben super tevreden over de kleur. dus helemaal blij! (en heel wat centjes lichter...) Nu ben ik muffins aan het bakken, morgen mijn allerlaatste dagje werken en dan verlof!! Bed omhoog: Hier gaat het bed ook niet omhoog, maar beneden komt wel een kraambed te staan, dus dan maakt het geen drol uit. Het is trouwens niet alleen voor de controle van de hechtingen, maar ook voor de baarmoederstand, tempratuur enz enz. Ik ga hopelijk wel thuis bevallen, en dat mag niet boven dus heb sowieso een kraambed beneden nodig. Over kletsen met de baby: Dat doe ik niet, soms zeg ik wel hardop dat hij op moet houden met treiteren. Vagans: Hopelijk kan je wat met de tips! En wil je VK natuurlijk mee werken.
* o haha ik dacht dat ook iemand zei bevallen op tafel haha * controle van evt hechtingen enzo ze doen het er maar mee, ik kan niet toveren (helaas) * ik hoor iedereen (ook op tv) ineens over muffins... jammmmm * VK: tsja ik moet donderdag weer dus ik ga is voorzichtig peilen