Mei Mamma's 2011 Deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Bloemmm, 28 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Bloem een hele dikke knuffel en zet m op meid! Weet hoe je je voelt. Ik lag laatst ook een week aan de weeremmers en de longrijpers en nu volledig bedrust thuis om de kindjes zo lang mogelijk in de buik te houden. niet leuk allemaal! Toch wil ik je zeggen dat t ook goed kan gaan meid! Sterkte!

2. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    Lilo, wat een hork van een mens op je werk, wat jij zegt klopt hoor! Laat je niet gek maken!

UWV, ik heb zelf mijn uitkering aangevraagd omdat ik zelfstandige ben en alles was binnen een week geregeld, verbazingwekkend hoe snel het UWV kan zijn hahaha

Bloem??? Wat is dat nou ineens??? Die baby moet nog even blijven zitten hoor!!!
    Dat het zo ineens kan is scary zeg!

En nu aan het werk *schopt zichzelf*

3. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Minimouse: Zo voor jou was het dus ook schrikken. Hopelijk blijven jou twee beebjes ook nog even zitten. Hoe je de volledige bedrust wat vol?

Monika: Oh balen dat ie z'n portomonee kwijt is! Hopelijk vinden jullie hem nog, geeft altijd zo'n rompslomp!

Lilo: Gelukkig hebben ze je gerust kunnen stellen bij het UWV. Hopeijk wordt je verlof nu ook goed gekeurd!

Vagans: Gefeliciteerd met je 30 weken! Als ik je zo hoor zou ik ook de bench maar weer eens tevoren toveren!

Sunnyqueen: Jij ook gefeliciteerd met je 30 weken!

Stefanie: Voor jou is het dus ook spannend met je beebje! Ben benieuwd wat voor nieuws je krijgt morgen in het UMCG.

Troetel: Als het goed is verteld de VK of je boven mag bevallen of niet. Maar volgens mij doen vele er niet moeilijk over.

Meimamma: Balen dat je weer zo slecht geslapen hebt! Ben benieuwd wanneer je naar de Arbo moet. Maar volgens mij doen de meesten niet heel moeilijk!

4. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik kan niet kopieren hierheen van mijn tel, dus fijn dat dat gedaan wordt!

Bedankt allemaal!

5. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Dan hier jou laatste berichtje:

6. chaartje79

chaartje79 Bekend lid

4 jan 2008
    515
    60
    28
    Horeca medewerkster
    Assendelft
    BLOEM sterkte en zet hem op he
    de beeb ook
    nog ff blijven plakken!!!

7. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Jeetje Bloem zit echt met tranen in mijn ogen hoor! Wat eng dat dit zomaar zo kan gebeuren. Hou vol meissie en probeer wat afleiding te zoeken.

Enne Beeb van bloem; Nog even een paar weekjes blijven zitten!

Dikke knuffel vanuit hier.

8. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Jeetje bloemm kippen vel hier. Heel veel sterkte en hoop dat je kleintje blijft Zitten lekker warm bescut bij mama knufff

9. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    @bloem: idd die longrijpingsprik doet ontzettend zeer! Ik zag die naald en riep al dat ik die niet hoefde en dat ik wel naar huis ging.......maarja belang van de beebjes staat voorop. Ik heb in totaal een week in t zkh gelegen. En misschien een rare tip, de weeremmers die stoppen niet alleen van voor maar ook van achter dus als ik jou advies mag geven zou ik rossvicee laxo en activia gaan gebruiken en eventueel een middeltje van t ziekenhuis. Ik ben er te laat mee begonnen omdat ik t niet wist en na een week hebben ze mn darmen leeg moeten lepelen. (sorry beetje genant). En meid iedere dag is er 1! Twijfel niet aan jezelf want je doet er alles aan om een bevalling te voorkomen! Dikke knuffel!

10. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Bloemmmm meid wat laat je ns allemaal schrikken. En wat een verhaal oook. De schrik slaat me om het hart!

Minimouse vooe jou ook heftig zeg meiden doen jullie het allemaal wel kalm aan!

Verder heel weinig gelezen misschien doe ik dat later nog wel ff;)

Maar Stefanie mijn vriend is qua kadoos een stuk minder crea als dat ik ben;) Die maakt zich er makkelijker vanaf hihi.

11. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Ow ja ik moet komende dinsdag naar de arbo.
    Ik heb hier idd wel meer gehoord dat de arbo vrij makkelijk is naar zwangere vrouwen toe;)

12. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Bedankt meiden voor de medeleving! Het komt wel goed, ik geloof in haar!

En minniemouse bedankt voor de tip, mn man gaat het zo halen!

13. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    Hai meiden!

@ Bloemm: Duimen van mannetje, baby en mij draaien hier overuren!! Dat je kleine meisje nog maar even mag blijven zitten tot de 37 weken!!!

@ All: Zoals verwacht heeft mijn werk mij niet gebeld .. dus ik maar weer gebeld (zoals altijd). Is de persoon die mijn verlof zou regelen ziek :( dus zit ik nog een paar dagen in onzekerheid! Weet gewoon niet wat ik moet doen .. aan de ene kant denk ik bij mn eigen als ik overtijd ga zullen ze mij daar zowiezo niet zien want ik heb recht op 10 weken na de bevaldatum...
    Daarom snap ik niet echt waarom hun zo moeilijk doen! Ze zullen toch vervanging moeten regelen want anders zijn ze flink dom als ze er maar even vanuit gaan dat ik wel eerder beval of precies op de uitgerekende datum :S
    Anyway lots of stress hier in huis :( kan het niet van me afzetten en ben blij dat ik het hier even kwijt kan!

Ik moet gewoon denken SCHIJT heb nog zowiezo 4 maanden waar maak ik me druk om, maar toch ze kunnen niet van mij verwachten dat ik mn kind maar aan een vreemde oppas overdraag omdat hun willen dat ik kom werken ..

14. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Bloemmm...ik denk aan je hoor...schrik slaat me wel om het hart...dit kan dus ook gewoon gebeuren met 31 weken:$ Ik zit dan meteen te denken...heb ik alles klaar want je weet het nooit!

15. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik ben inderdaad wel blij dat alles klaarstaat, had me er anders vast heel druk om gemaakt nu..

Nu lekker een dutje doen, ben heel moe!

16. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Wish wat jij zegt heb ik ook...
    Ik zit nu ook te denken van; god stel dat het bij mij ineens gebeurd zoals bij Bloemm heb ik dan alles wel voor elkaar in geval van???
    Jeetje meiden tis wel te merken dat we in de laatste weken zitten zeg!

17. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Ja kan ik me voorstellen....als je 31 weken zwanger bent denk je oooohhhh heb nog 9 weken maar dat hoeft dus niet altijd zo te zijn

18. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Ik ga dit weekend geloof ik maar de dekentjes wassen, zodat het bedje opgemaakt kan worden.

Vind het erg dichtbij komen zo.
    Ik voel mijn kleine mannetje nog altijd over dwars liggen, maar ja je weet nooit wanneer hij besluit te draaien en eruit te komen.

19. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    hey meiden

zo nog 1 dagje werken. was weer helemaal gesloopt vanmidag. ben om half 1 in bed gegaan en om 16.00 uur ging me werken. toen lekker me meisje gehaald. en nu zit ze tv te kijken en staat het eten op. voor Silver en steve spinazie en voor mijn capusijnders

@wish en meimama en monika. ik snap jullie gevoel zo van is alles wel klaar. maar 1 ding mocht het nu geboren mogen worden dan mag het toch niet mee naar huis. en vaak kan het dan nog geen kleertjes aan. omdat het in een warmte bedje liggen. maar snap jullie gevoel wel hoor

@lillo ik zou ze belen en zeggen dit is wat ik indien. en ik heb hier recht op. en mocht ik twee weken over tijd gaan komt het op het zelfde neer. je kan mijn vervanger ook tot dan laten werken

voor de rest ik weet het even niet meer. Sorryyyy

20. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Troetel: Oe beterschap!

@ Lilo: Mmm... Tsja het is mogelijk natuurlijk, wat ik al zeg ik heb ik het verleden al eens moeten wisselen van pil omdat die niet meer werkte!n Maja veel gebruiken het ook als excuus ja en dat vind ik niet kunnen! (kom er dan eerlijk voor uit dat de hormonen de overhand hebben genomen) En wat een dom gedoe op je werk zeg!

@ Monika: oe stressen!!! verschrikkelijk als dat soort dingen kwijt raken!

@ Bloemmm: Dikke knuffel en heel veel sterkte!

* Bewegende buik: Hier gaat die alle kanten op hoor! zowel vriendlief als mijn ouders en zussen en zo hebben dr al flink zien en voellen trappelen :D heb mn placenta dan ook netjes aan de achterkant liggen.

* Kortingsbonnen: ik kreeg ook die lekker leven kortingsbonnen binnen op mijn naam geloof ik zelf, maar heb me er nooit voor aangemeld... naja altijd fijn! :D

Zo hier MOE & PIJN!

Vanmorgen anar de VK geweest, was weer een andere dit keer. Bloeddruk was wat lager 100 over 60 terwijl het normaal 120 over 75 is. Ben weer 3 kilo aangekomen! :$ dus nu in totaal 6 :) (schijnt nog redelijk weinig te zijn) en ik heb verteld over de bevalling dat het dus toch thuis moet ivm het geld (was benieuwd wat ze zou zeggen) zegt ze: heb je een eetkamer tafel? leg daar dan maar een matras op!!! :$:$:$ Nou dacht het niet!!! Maar de trappen kunnen een probleem geven en als ik een ruggeprik wil mag ik ook naar het ziekenhuis. Dus ik denk dat het voor mij wel goed komt ;)

Over de harde buiken vertelde ze als ze gemiddeld meet al 3x per uur zijn moet ik aan de bel trekken. Verder was de beeb prima gegroeid, helemaal volgens het boekje en dr hartje klopte prima.
    Ook nog even bloed moeten prikken, (standaard bij 30 weken)

Daarna naar de woon expres XL gegaan (stomme but winkel is dat zeg) en toen door naar de ikea, ook dat krukje gescoord (ze hadden m ook in t zwart) en nog ff hier naar het winkelcentrum geweest. Dus nu erg moe en heeeeel veel rugpijn :(

Toen ik terug kwam had die k*t hond een kussentje gesloopt :x (gelukkig het gratis kleine kussentje maar toch) dus ik boos, maar en vanavond de bench! Ik zet de bench liever niet op overdag want ik wil dat hij gewoon bij de waterbak kan enzo en als ik die in de bench zet kan ik ook gaan dweilen...

Zo nu ff verzinnen wat we gaan eten en lekker rustig aan doen de rest van de aaf :)

Deel Deze Pagina