Mijn oma hebben we eens een half jaar lang bloemen gegeven. De bloemist kwam dan iedere week een nieuw boeket brengen. Wel prijzig, maar weet niet of er nog meer mee doen.
Hoi meiden, Effe ego..Was de bedoeling dat het vandaag een rustig dagje zou worden maar vanmiddag kwam mijn moeder gezellig langs en vanavond belde mijn zusje of ze langs kon komen. Erg gezellig maar je bent toch druk in de weer. Is ook weer mooie afleiding voor morgen. @Troetel: is het geven van een fotoreportage met straks jullie kleine geen optie. Of een generatiefoto aangezien achterkleinkind toch wel bijzonder is. En succes met het klussen daar @Vegans, wat vervelend dat de honden zich anders gedragen. Hier is er 1 overdraven waaks. zelfs mensen aan de overkant van de vaart moeten het ontgelden. errug gezellig een hele dag zo'n grote blaffende hond...Not :x @Guusje, wat fijn dat zo'n drankje dat zo goed werkt. Ja dat is dan ook weer 10 keer beter dan een huismiddeltje. Maar wel fijn dat het ook zonder gedoe voorgeschreven wordt. Wat betreft de prijzen van pampers. ik hou al een pooss folders inde gaten voor een 3 voor 20 euro aanbiedeing. we willen graag pampers gebruiken maar 10 euro per pak vind ik er duur. Je ziet ze wel vaak voor 3 voor 25 ofzo. Voor de rest zijn die bonnen niet heel veel beter dan een goede supermarktaanbieding maar kan soms net uitkomen. En je krijgt ze voor niets en dat is altijd leuk Ga zo mijn bedje opzoeken, morgen naar UMCG en daarna voor 15 euro een mooie Avent IQ flessenwarmer ophalen die ik via marktplaats gevonden heb. Welterusten allemaal!!
Guusje? wat is dat voor drankje? Ik begin ook last te krijgen van maagzuur maar weet niet wat ik ervoor mag nemen.
Goeimorgen meiden Jeee. Me laatste werk dag. Oo wat lekker straks verlof @wish. Je mag gewoon Renies. En je hebt gewoon het drankje graviscon. Dit is gewoon bij de Etos of kruitvat of ah te krijgen Ik gebreuk het al heel lang kan echt niet zonder
Gisteravond zag ik ineens wat aan mijn buik. Is dit de kleine die met zijn hoofd lekker naar buiten komt drukken?
Goedemorgen meiden! Zo ik zit lekker aan mn ontbijtje. Vanmorgen konden mannetje en ik weer lekker genieten van ons dametje haar schopjes. Wat een heerlijk gevoel is dat. Enne nu bijna weekend samen met mn mannetje; kijk daar sinds ik zwanger ben nog meer dan uit dan voorheen. Gek he? @ Meimamma; Opa is niet echt fit meer (heeft longemfyseem in een ernstige vorm). Zit 24/7 aan de zuurstof en heeft ook 24/7 verpleging. Oma daarentegen is nog heel fit, maar word teen beetje teruggehouden door opa zijn aandoening. Ze wonen nu nog zelfstandig maar in mei gaan ze ergens wonen zodat opa door zowel familie als verpleging in de woonvorm 24/7 verzorgd kan worden en dat oma toch een beetje haar activiteiten kan blijven doen. Moeder en tante willen een rondvaart op een boot kado doen, maar dat zie ik dus niet zitten om daar aan mee te werken i.v.m. opa zijn aandoening. Hij is zo mopperig en neerbuigend, zeker over dat soort kados. Als je zoiets geeft is het direct al Ja ik ga niet met mijn zuurstof die boot op!. Hobbys; Ja oma is gek op uitjes en op haar kleinkinderen, kaartspelletjes en puzzles. Opa is meer een huismus. @ Vagans; Hoop dat het vannacht goed gegaan is met Pulchra in de bench. Zijn de spulletjes dit keer een beetje heel gebleven? @ Stefanie; Ja die plannen voor een generatiefoto zijn er al. Maar die willen we gewoon door de fam. Laten maken. Dus het is denk ik een beetje dozig om dat dan kado te doen. Dat willen we meer bewaren als verrassing voor straks! @ Binna; Jeetje wat ga jij snel hihi. Gefeliciteerd met je 34 wkn enne straks verlof; Heerlijk!! Liefs Troetelbeer
Goedemorgen!!! @Binna:gefeliciteerd met je 34 weken...bijna verlof heerlijk!!! Hier vreselijk veel pijn in mn rug...pfff kon amper lopen Hopelijk is het ff een opstartprobleem want ik heb plannen om kasten uit te mesten vandaag haha @Troetel:Heerlijk he samen weekend vrij...geniet ik ook extra van nu hoor @Monika: zou kunnen dat dat de kleine is monika...leuk he?
Joepie Binna alweer 34 weken! Gefeli!!geniet van je laatste werkdag! Monika, dat zou maar zo je kleintje kunnen zijn ja. Ziet er wel uit alsof dat je kindje is die de ruimte aan het benutten is Troetel wat vervelend voor je opa dat die zon zware vorm heeft van longemfyseem. En dat ie aan het zuurstof zit. Zo te lezen vind ie dat zelf ook maar niks. Wel jammer dat je oma daardoor een beetje moet aanpassen en minder aan leuke dingen toekomt. Hoor je wel veel met die oudjes. Die blijven altijd trouw aan elkaar, das ook wel weer erg lief. Hmm tsja wat zou je dan voor een kado kunnen bedenken joh pppfff lastig hoor! Vagans hoe is het vannacht met Pulchra gegaan??? Hier weer een goed geslapen! Eindelijk! Beebje was gisteravond erg druk op de bank. Volgens mij heeft ze in de gaten dat er meer ruimte in mamma`s buik is als alleen maar die linkerkant want ik voel voor het eerst vanalles aan de reachterkant, terwijl ze eerder altijd op links lag. Zolang dat koppie maar naar beneden blijft! Morgen de pretecho!!!!! Ben beneiuwd!
Goedemorgen allemaal! Vandaag 32 weken zwanger!!!! Binnen nu en 10 weken gaan we ons kindje zien! Binna, gefeliciteerd met je 34 weken! Bijna verlof!!!! Vagan, alles nog heel? Wish, het goedje heet: "Antagel". Mijn verloskundige gaf dit als tip. Voor nog geen 6,50 te halen bij de apotheek. Het smaakt een beetje naar mondspoelwater. Hier ga ik vandaag de trap maar eens afschilderen (moet nog steeds vanaf de kerst) en ik wilde babykamer soppen, zodat ik hier vast wat spulletjes neer kan leggen.
Oke thnxx ff onthouden voor als het erger wordt...vandaag lijkt het weer wat minder te zijn. Jij hebt ook heel wat plannen vandaag zie ik
Goedemorgen! Monika: Ik heb geen idee wat er uit steekt, maar je beebje is duidelijk te zien haha. Meimama: Alvast heel veel plezier morgen met de echo, hopelijk laat jullie kindje zich van de mooiste kant zien! En alvast ook gefeliciteerd met je man zijn verjaardag! Fijn dat je goed geslapen hebt! Kan je zo goed doen! Wish: Altijd balen wanneer je zin hebt om iets te doen en het lichamelijk niet lekker loopt. Hopelijk zakt het wat af, anders wel naar je lichaam luisteren he... anders is het morgen misschien nog erger. Guusje: Gefeliciteerd met je 32 weken! Jij hebt ook heftige plannen vandaag, volgens mij zijn we allemaal aan het nestelen. Troetel: Over kado's; geen idee... ik ben zo'n muts die altijd met bloemen aan komt en een gat in de lucht springt als er op de kaart een envelop staat als kadotip. Hier heb ik net de kleine naar de gastouder gebracht, en ik ga mijn eerste echte verlofdagje goed gebruiken. Ik ga eerste de badkamer doen, de kamer van ons dochtertje helemaal uitsoppen en inrichten, de ramen boven van binnen. En de kledingkasten uitruimen. Dus ga maar snel beginnen! Volgens mij zijn we allemaal aan het nestelen als ik de plannen zo lees!
Update van Bloem vanuit het andere topic: Heb de prik achter de rug meiden.. 'T was afschuwelijk maar gelukkig de laatste! Heb de hele nacht geen tot weinig harde buiken gehad, dus voor nu reageert mn lichaam goed op de weeenremmers. Nog 24u moet ik eraan &dan gaat ie morgenochtend eruit. Bedankt voor al het duimen! Het gaat ons lukken. Let goed op jullie zelf en een heel fijn weekend! Ik hou jullie op de hoogte.
Hahaha ja dat nestelen begint hier nu ook te komen...ben alles aan het wassen...ben gewoon aan het zoeken wat ik nog meer kan wassen...gisteren al de kussentjes van de bank gedaan...heb ik nog nooit gewassen hahaha
@ Stefanie: Oe wat voor hond heb jij dan? (ben gelijk nieuwschierig ) @ Binna: Gefeliciteerd met je 34 weken!!! @ Monika: uh... zou kunnen, ik zie de baby ook vaak bewegen als een grote bobbel @ Troetel: haha jou opa is ook zon lekkere brompot? hihi En ja alles is heel gebleven!, @ Meimamma: oe spannenddd zon pretecho! en zooo leuk! @ Guusje: Van harte gefeliciteerd he!!! elke week is weer een meilpaal en tijd voor een feestje hihi @ bloemmm: Sterkte hoor meid! * Pulchra's nacht in de bench: Aangezien ik het goede kussen niet in de bench wilde heb ik er 2 grote handdoekken in gedaan en de rest wat over was van het kappotte kleine kussentje (dichtgenaaid) en een flostouw. Bikkel ging bij hem liggen uit zichzelf dus dat heb ik maar zo gelaten (tegenwoordig doe ik wel zn tuig af!) vanmorgen om een uur of 7 was ik wakker en hoorde ik een piepje van pul, hij vond het wel weer genoeg geweest. Even gewacht toen die weer stil was, moest ondertussen naar de wc en toen mochten ze de baas wakker maken hihi. Daarna nog even op bed verder geslapen, is die meteen beloond voor het niet slopen. Zo , hier redelijk geslapen. Kon een beetje moeilijk in slaap komen door mn rugpijn en omdat ik wist dat ik mn hondjes had opgesloten (en ik kan daar zo slecht tegen he! ik houd niet van die bench gevangenisjes!) Gelukkig alles goed gegaan en redelijk geslapen. Vandaag op de planning: opruimen... dit moet de hele week al gebeuren maar telkens komt er iets tussen. Ik hoop dat vriendlief me helpt, zou die doen maar hij doet tot nu toe ook steeds niks. En de knaagbeestjes moeten schoon, begin de muisjes al te ruiken (maja dat heb je dan ook snel) verder morgen aaf een verjaardag en zondag misschien naar s-ouders. Weet alleen nog niet zeker want daar is een beetje mot, naja niet echt mot maar ze verwaarlozen mn vriend gewoon en tonen geen enkele intresse en daar ben ik (maar hij ook) erg boos over dus ik weet niet of ze het wel verdiennen. Dit zou dan zowiezo de laatste keer zijn want straks ga ik niet meer ruim anderhalf uur heen en anderhalf uur terug in de auto zitten voor dat daar...