Hey meiden wat kletsen jullie weer veel zeg! Ik ben al druk in de weer geweest; nu effe lekker aan een boterham en een kop warme chocomelk @ meimamma; Alvast gefeliciteerd met je mannetje zijn verjaardag en veel plezier morgen met de pretecho. @ guusje, aukje en wish (en iedereen natuurlijk); Lekker aan het nestelen? Doen jullie wel rustig aan?? hihi. @ Wish; Je gaat echt de gekste dingen doen nu je zwanger bent he? hahahaha.. Ik zat ook al te denken: hmm zal ik de auto eens gaan wassen? En normaal rijden we gwn naar de wasstraat.. @ Bloem; Wat fijn meid dat het vannacht rustig is gebleven. Ik hoop dat je over 24 u lekker naar huis mag, is toch wat fijner dan dat ziekenhuis! Hou vol meid en laat je lekker verwennen door je mannetje. Zo hier al; was opgevouwen, was gedraaid, beestjes eten gegeven, hond uitgelaten, slaapkamerramen a.d. buitenkant gezeemd (moest ik voor op het dak staan haha) & foto's gemaakt van alle babymeubeltjes&spulletjes voor in zwangerschapsalbum Nu effe bijkomen. Zo een telefoontje plegen naar het asiel i.v.m. de hond van mijn broer. ( hij heeft zijn oude hond terug in huis genomen omdat de nieuwe eigenaar er niet goed voor zorgde. Maar deze hond is eigendom v.h. asiel en hij heeft ze niet ingelicht. Heb ze maandag al gemaild maar nog geen antwoord dus ben benieuwd.) Daarna afwas opruimen en verder kijken wat ik nog meer ga doen
Net bij de vk in het zh geweest. Suiker is langzaam op aan het lopen. Nu moet ik langs een diëtiste om te kijken of we dat kunnen stabiliseren of dat er meer maatregelen genomen moeten worden. Over 3 weken weer suiker prikken om te kijken of een dieet helpt. Daarna weer een controle en echo voor de groei. Ook ben ik af aan het vallen terwijl ik er niks voor doe en dat kan ook een voorteken zijn voor suiker problemen. Bloeddruk is wel goed. En die bult van de foto is inderdaad het kleintje
Bloem, meid wat een onzekerheid! Hopelijk mag je zaterdag lekker naar huis en kom je met bedrust lekker tot minstens 37 weken! Lilo, als die muts op je werk zo met je om gaat kan je het ook terug doen en die eventuele overbruggende tijd van je einde verlof tot de opvang je gewoon ziek melden, ja je wilt het goed regelen maar krijgt stank voor dank, dat kan jij ook toch? Vagans, de adviezen verschillen toch erg, als ik aan de bel zou trekken als ik meer dan 3 harde buiken in het uur heb dan hang ik 24/7 aan de telefoon bijna hihihi Wij hebben in een bench een waterbak die aan de tralies hangt, scheelt een hoop dweilen Binna, 34 weken, wat ga je hard! Voor het nestelen, mijn wasmachine heeft besloten er de brui aan te geven... Weet nog niet waarom, we hadden er pas een paar weken een nieuwe moter in zitten en nu weer wat
Ha meiden, Ben ik ook weer! Pff wat hebben jullie wat afgebabbeld zeg heb alles wel terug gelezen, maar de helft alweer kwijt Binna: Vind het inderdaad erg moeilijk dat ik mijn dochter zo weinig zie.. mag van geluk spreken als ik haar 2x in de maand een dag zie. En van harte met je 34 weken, geinig dat je 2 dagen voor loop op mij Gaat nu lkkr hard Monika: Rustig an doen meid! Troetel: Het is in ieder geval wel lkkr weer om de auto te wassen de mijne doe ik sowieso niet in de wasstraat, is speciale lak, en daar istie me wat te duur voor Bloem: Meid, hoop dat alles goed gaat! en jullie Uk nog even lkkr blijft zitten! Rustig aan! Guusje: Gefeli met je 32 weken!! Baby: Hier is mn buik af en toe net een pudding als uk beweegt, gewoon eng om te zien haha Hij is ondanks dat hij al iets int bekken ligt wel erg actief! doet me gewoon zeer. Nesteldrang: Kamertje hier al klaar!! Gistere van een vriendin van me een vuilnis zak vol met kleertjes gekregen van maat 50 tot 68/74, dus ben daar erg blij mee!! het zijn er zoveel dat ik nu al kast ruimte te kort kom, maar gelukkig komt er volgende week een kast bij!! Vanmiddag alle kleertjes eens sorteren en wassen! Verder doe ik lekker rustig aan, aangezien ik nog steeds met zo'n hoofdpijn loop.. en me bekken ook niet mee werkt. bleh.. hoop echt dat Uk gauw komt ben het best zat aan het worden.
Goedemiddag meiden!! Hier lekker geslapen vannacht Denk dat het vandaag weer een hangdag wordt want het ziet hier erg grijs buiten @ Binna: heerlijk dat vandaag je verlof start!! Lekker van genieten Gefeliciteerd met je 34 weken meid!! Oooh wat komt het dichtbij voor jou! @ Wish: Vervelend dat je zn pijn in je rug hebt! Hopelijk wordt het snel minder! @ Meimamma: Bij mij zat de kleine eerst ook alleen aan de rechterkant, maar nu ook regelmatig aan de linkerkant. Vind het wel fijn als ze af en toe afwisselt @ Guusje: Gefeliciteerd met je 32 weken! Hier moet ook nog het een en ander geverfd worden mar heb er het fut niet voor @ Aukje: Zo jij hebt een druk schema vandaag meestal krijg ik nesteldrang als het zonnetje lekker schijnt .. nu heb ik nergens zin in hah @ Bloemm: Wat fijn dat je lichaam goed reageert op de remmers!! Hopelijk mag je snel weer naar huis! @ Monika: Hopelijk helpt het de diëtiste! @ Rianne: Ja dat zou inderdaad ook nog een optie zijn! Waar ik me vooral kwaad om maak is dat ze sowieso voor mij een vervanger moeten regelen .. maar als ze zo moeilijk doen dan is het pech en ben ik gewoon ziek inderdaad! @ Adviezen bellen vk: Hier mag ik pas bellen als ik harde buiken heb om de 5 a 10 minuten .. ja mag natuurlijk altijd wel bellen maar ze zullen dan pas actie ondernemen. Ik merk ook dat elke vk anders is en dat er heel veel verschil inzit. Als ik nu zou bellen dat ik de kleine maar 1x heb gevoeld dan krijg ik de reactie .. baby's slapen veel .. dus voor mij wordt de grens om te bellen steeds hoger! Maarja alles voor mn kind natuurlijk..
Hoi meiden, @ iedereen. Wat een opruim en poetsdrang hier. Merk dat ik het me vaker voorneem dat ook echt uitvoer . Wel naar je lijf luisteren en pauze nemen als je buik dat zegt @Gravid, wat fijn dat je zoveel kleertjes gekregen hebt, dat scheelt al snel kapitalen en ook fijn als het je smaak wat is. @Monika, hopenlijk valt het mee. Maar nu afvallen lijkt me idd geen goed siganaal vooral omdat je nu het hardst mag groeien. @Bloem, fijn dat het wat rustiger is met harde buiken. hoop dat je dit weekend naar huis mag! @Vegans, wij hebben een Berner Sennen genaamd kenzo. Hij is 8,5 jaar en errrug waaks sinds ik zwanger ben. Hier net terug uit het UMCG. Ging boven verwachting goed met onze kleine meid. qua groei zat ze altijd aan de onderkant maar nu ligt ze voor . Hoofdje is gemmiddeld, buikje weekje voor en benen 2 weken voor (maar mijn man is ook bijna 2 meter). Ik geloof niet dat ze het later erg vind om lange benen te hebben . Het UMCG hoeft ons verder niet meer te zien en ze de rest van de controles mag in Drachten. Ben helemaal happy...Het kan nog steeds zo zijn dat ze een chromosonale afwijking heeft maar de gyn acht de kans klein omdat ik wel een heel goede nekplooimeting had met 12 weken. Ga nu weer eens wat doen, tot later
Hai meiden, Hier ook druk aan de poets maar ben dr even bij gaan zitten even uit puffen ahahha. Gister had ik de auto gewassen. Normaal gaan we ook gewoon door de wasstraat maar ik had gister zon zin om zelf met zon borstel en hogedruk spuit aan de slag te gaan. Mens doet rare dingen ahahah. Nu net hier de bovenboel weer netjes en fris gemaakt. Dat wilde ik gedaan hebben omdat de verjaardagsvisite zondag komt en jan en allemaal naar boven loopt om babykamer te zien en kinderen in campingbedje te leggen... Zo beneden de boel maar eens doen. De wc is al schoon dan nog even stofzuigen, dweilen en een doekkie door de keuken. Denk dat ik ook maar vast even een wasje aanzet. Heb een hoop zwart. Dan is dat ook maar weg. Misschien tot later meiden xx
@ Gravid; Lekker weer? Waar? Hier niet hoor hahahaha.. Saaie grijze lucht, lekker weer om de auto te wassen is voor mij een zonnetje maar helaas die laat zich niet zien vandaag denk ik zo! Enne door de wasstraat; de onze gaat alleen bij één wasstraat hier en die doet speciale polish etc voor onze lak En wat leuk van die kleertjes, heerlijk om vanalles te krijgen he? @ Monika; rustig aan doen meid @ adviezen vk bellen; hier geen idee ( het advies wat achterop het boekje staat hahaha, maar ben zon zeef. Heb dat al tig keer gelezen maar ben het weer kwijt.). Qua baby niet voelen etc. tja mijn placenta ligt voor en dametje lag vorige keer op haar zij met het hoofdje naar beneden, voetjes schopten precies tegen de placenta aan dus voelde ik haar stukken minder. @ Stefanie; Wat fijn dat het zo goed gaat met jullie uk! Ahh wat een schat van een hond hebben jullie En de katten zijn ook schatjes. Hmz ik lig effe in bed want voelde me net alsof ik aan het slaapwandelen was. Zo misschien maar effe een tukkie doen. Ik ben zo druk aan het nestelen dat ik er doodmoe van word eigenlijk..
Weer een update van Bloemm in het andere topic... Ctg was goed net! Morgen gaat het infuus eraf en dan willen ze me nog een dag of 5 hier houden. Leuk dus, not. Maar wat moet dat moet he! Wel goed op jullie zelf passen he meiden! Dikke knuffel voor jullie allemaal!
Bloem, wat super van de CTG! Echt heel fijn! Minder dat ze je nog zo lang houden, maar dan ben je wel in goede handen! We leven met je mee! Wat een nesteldrang hier vandaag! De trap hier wordt heel erg mooi, maar dit klusje ligt er dus eigenlijk al vanaf de zomervakantie (toen heb ik hem geschuurd). Net mijn mannetje thuis; ik moet stoppen als het niet gaat, rustig aan doen, bla, bla, bla... In plaats van dat hij het nou overneemt! En zolang niemand het schilderwerk overneemt doe ik het lekker zelf! Geen commentaar dus! Pff, ik moet nu alleen de 3 onderste treden nog. Dat wordt buik en rugwerk! Als ik de komende uren hier niet post dan lig ik hier op de grond te wachten tot mijn man me uit mijn benarde situatie komt bevrijden! Veel succes allemaal met poesten, schrobben en lekker rustig aan doen!
@ Bloem; Wat fijn dat de CTG goed was, alleen wel balen dat je langer moet blijven. Maar wat moet dat moet, alles voor het kleintje he Hou je rustig. Dikke knuffel vanuit hier. @guusje; Jeetje meid. Die man van jou moet het uit zichzelf overnemen haha als jij zo dwars bent Maar snap wel dat je het af wilt hebben als het al zo lang ligt te wachten. Denk je wel aan je zwangere lichaampje? Liefs
Bloem: Fijn zeg, dat de CTG goed was!! Dat je nog 5 dagen moet blijven, is niet wat.. maar kop op!! Troetel: Oh dat is minder, hier is het echt prachtig weer! alle ramen en deuren staan open! Stefanie: Inderdaad, scheelt heel veel! En het zijn super gave kleertjes, dus ben erg happy! Jullie twister lijkt er veel op onze Pip trouwens (kater van 5 maand) Hier ben ik druk met de badkamer bezig, die was hard aan een grote poets/sop beurt toe!! Herken um bijna nie meer terug, zo schoon Vriendlief is de woonkamer aant schoonmaken,.. heerlijk die nesteldrang
hey meiden jeeeee ik heb verlofff. @troetel o ik herken het helemaal maal. bij mijn opa en oma net zo. die willen tegen wordig geen cadeautjes meer. die willen dat je gewoon komt ze weten gewoon niks meer. en een plantje en douchgel krijgen ze al van zusen en vrienden en zo Bij me ander oma. die nog meer bij de tijd is hebben we haar een digitale camera gegeven. en een digitale foto lijst. daar is ze helemaal gek van mischien is dat een tip. @aukje heb wel een beetje genoten hoor. maar tis moeilijk je laat toch je kindjes achter @Wish oei dat is balen. hopenlijk is het weg getroken @Meimama het schijnt dat ze nog kunnen kopeltje duiken nou ik kan het me niet voorsellen hoor. spannend morgen ben je al nerveus over je vriend @monika ik denk wel dat dat je kindje is geweest. leuk gezicht he @Guusje gefelicteerd met je 32 weken. en jaa nu duurt het echt nog maar 10 weken voor jou. soms kan ik helemaal hyper worden van het gevoel dat het nog maar zo veel weken duurt voor we haar zien. dan denk ik jaaaa bijna terwijl het eigelijk nog best lang is @aukje wow meis doe je wel rustig je hebt meer verlof dagen he @vanags wat fijn dat het goed is gegaan met je hondjes in de nacht. kunnen ze niet in de gang waar ze niks kunnen slopen of de keuken @Troetel leuk ben wel benieuwt naar je zwangerschaps album lijk me ok wel leuk zo in het echt. alleen schrijf ik erg slecht door me dislextie en dan is digtaal handiger @Bloem wat fijn dat je vanacht haast geen weenen hebt gehad. duim dat het zo blijft @Rianna oei wat balen dat je wasmaschienen stuk is. komt ook nooit gelegen he @Gravid jaa voor jou nog 2 dagjes en dan ook al weer 34 weken lekker he. lijkt me ook erg moeilijk kan je er wel goed over praten in je omgeving. en heb je er nu niet meer last van. knufff @Lillo die adviesen schellen ook hoe ver je bent. maar wel vervelend dat ze bij jou zo makelijk zijn. die drempel zou juist heel laag moeten zijn @stephanie wat een fijn nieuws. kan me voor stelen dat je happy bent @guusje oo dat gevoel ken ik. wel zeggen als et niet gaat. maar niet zelf aanbieden. grrr mannen. Nesteldrang ben zo blij dat ie die niet heb bij de eerst ook niet zo veel last van. moet er niet aan denken zo in de weer te zijn vindt het luieren juist zo fijn lekker paar uurtjes in bad. of achter de pc hangen. moet wel zeggen gooi wel veel weg. Maagzuur. wisten jullie wel dat het helemaal niet goed is om er niks voor te nemen. want iedere keer als het zuur om hoog komt tast het je slokdarm aan. en naar maten dit vaker gebeurd wordt dat natuurlijk erger en erger. Nou me laaste dag je was. weer net zo druk als ander. had ook nog eens een fucionerings gesprek tussen door. maar even goed was het wel leuk. de peuters haden mooi tekekening gemaakt. en kreeg van twee colega's nog cadeautjes. en nu is het genieten begonen. voor al de twee dagen dat me moppie naar de opvang en opa en oma is. zit ik met de pootjes omhoog. eenigste wat moet gebeure is dat ik de baby kamer deur nog moet verven
Nog een leuke tip. deze vrouw maak erg leuke mutsjes en knufels deze haakt ze zelf jolieskidz Hyve - hyves.nl ik heb al twee mutsjes voor me dochter vandaan.
Het dweilen heb ik maar laten zitten. Kreeg een beetje drukkend stekelig gevoel aan mn foefeltje. Dat is denk ik een stopteken van beeb. En ik vind het ook wel weer mooi geweest. Tis hier weer netjes schoon en fris. Ik ben niet nerveus voor mn vriend zn reactie ben alleen beneiuwd offie t net zo leuk vindt als ik denk. Heb een leuke kaart en een paar lekekre broodjes voor het ontbijtje morgen. net ookw eer wat... Wilde de waterkoker ontkalken, dus beetje water erin en zon tabletje erin die de oudjes bij hun kunstgebit doen.. Ik ondertussen stofzuigen, slaan de stoppen door hahahah. Stroomuitval omdat de waterkoker was gaan soppen en overliep ahahha. Oepsie