@ meimamma: ooooo wat mooi!! echt een schatje, en wat ik zo leuk vind is dat je echt al verschil tussen al die kindjes kan zien! Vergelijk onze avatars alleen al maar! En idd, tegenwoordig doe je het goed hihi (niet dat het uit maakt hoor) @ Binna: Thanx voor het lijstje, knuffeltje zou ik zo vergeten. Maar heb een hele leuke pluche kikker rammelaar, die neem ik wel mee denk ik Zo hier samen met vriendlief alle beestjes gevoerd, een van de baardjes was een beetje gulzig en hapte zo in mn vinger! nier echt een heel prettig gevoel maar ze hebben meer een soort schuur pappier bolletjes ipv tanden dus tis enkel een beetje geschaaft. Zo maar is richting Zwijndrecht voor de boodschappen, eten bij pap & mam en die verjaardag
Haii meiden! Zo weer terug van de verjaardag! Lekker in het zonnetje gezeten vandaag heerlijk de lente die komen gaat hifi. @ Wish: Heb een paracetamolletje genomen waardoor de pijn wel wat minder werd. Maandag heb ik een afspraak bij de tandarts @ Gravid: Aii ontstoken tandvlees is pijnlijk .. hier ook last van .. @ Meimamma: Gefeliciteerd met je mannetje!! Wat een dotje meis!!! en ookal van die lekkere bolle wangetjes @ Meenemen baby vluchttas: Hier neem ik mee: 1 jasje, paar romertjes, 2 broekjes, 2 shirtjes ennnuuuhhhh effe denken 1 paar sopjes, maxi cosy, wikkeldoek, ohja en 2 mutsjes maar heb ook nog een super qute jurkje liggen dus misschien neem ik die ook nog wel mee hihih @ Stefanie: Leuk jurkje
Vagans: Leuke foto!! Veel plezier bij je ouders en verjaardag! Lilo: Ja ontstoken tandvlees is niks an Meimamma: Heerlijk om zo je meisje te kunnen zien he erg mooie echo! Hier heerlijk weer!! Zonnetje schijnt voluit.. helaas ben ik zelf wat minder fit. Het is een beetje aan het rommelen in me buik, veel harde buiken en menstruatie achtige krampjes. Denk zelf dat het indalingsweejen zijn, maar toch even in de gaten houden. Voel me ook erg moe, duizelig, hoofdpijn.. niks an Advies & selectie dag was wel super! krijg volgende week te horen of ik door ben of niet.. dus nog even spannend zo de kleertjes even sorteren van Uk, en dan lkkr bank/bedhangen..
OO meiden wat een heerlijke dag was dit. zo lekker weer. doet wonderen met je gevoel vindt ik. en ik ben zo trots op me meisje. ze heeft vandaag leren fietsen. ze was er al even me bezig maar nu heeft ze hem door en fietste ze zo weg. echt zo leukk
Grrrrr! Wil ik net mijn getypte verhaal versturen, wis ik alles!:x Poging 2: Meimamma, gefeliciteerd met je mannetje en met de ontzettend mooie echo! Wat een liefie! Lilo en Gravid; goed voor je tandvlees zorgen hoor! Hier kreeg ik het advies om dagelijks te flossen. Vagans, wat een lieve foto! Mooi buik heb je Binna, wat super van je dochter! Ze heeft een schitterende dag uitgekozen om haar kunsten te vertonen. Ziekenhuistas... ik heb al een tas gekocht! Vorige week hadden ze bij het Kruidvat van die leuke weekendtassen. Ik heb een paar goede tips gelezen bij jullie lijstjes. Denken jullie ook aan het fototoestel en evt. een de videocamera? Let er ook op dat ze een volle batterij hebben! Zo ook je telefoon; pak de opladers in! Verder vanaf nu zorgen dat je op tijd gaat tanken! Burgers Zoo was gezellig en mooi. Ik blijf het alleen wel heel zielig vinden dat de dieren zo weinig bewegingsruimte hebben... Ik heb me vandaag staan te verbazen over de hoeveelheid en soorten kinderwagens! Ik geloof dat 50% Bugaboos waren...! Toen ik daar zo liep, dacht ik aan over een paar maanden; lekker ook met de kinderwagen op pad... en ja, ja, toen was daar eindelijk het moment dat ik voelde dat ik ons kindje graag in mijn armen wilde houden! Ik ben heel blij met dit gevoel; voelde me al een waardeloze moeder worden... echt ik kijk uit naar de kleine, maar ons leven zal zo veranderen, verantwoordelijkheid, de bevalling.... ik wist niet of ik daar klaar voor was. Blijkbaar dus wel! Joepie!
Auwwieee wat doet m'n kies toch pijn maar weer een paracetamol nemen. Ohja:Nog ongeveer 50 dagen!! wat gaat het hard! Weet nog wel dat ik pas dacht nog precies 100 dagen en daar is de helft al van voorbij . Toen ik net uit bed kwam voelde ik toch een zware druk op m'n schaambot.... zou dat met het indalen te maken kunnen hebben?? Is iig niet zo fijn hihi dan snap ik wel waarom al die dames zo waggelen hihi. Naja ga maar weer proberen te slapen. Hopelijk werkt het pm snel. Welterusten xxx
Hoi meiden, ff ego hoor ben net thuis! Verjaardag was heel gezellig, lekker met zn alle nog wat te eten besteld enzo je kent t wel en ja dn is het ineens heel laat! En dan waren we ook nog van plan morgen naar s-ouders te gaan... Ff kijken hoe ik me dan voel hoor! Mn rugpijn en flauwtes af en toe beginnen me alleen wel op te breken. We willen met een groepje weer naar de reptielenbeurs gaan 3 april, de beurs waar ik de 1ste x ben flauwgevallen en dsn moet ik eigenlijk afhaken... maar nu kan er miss een rolstoel geregeld worden zodat ik toch mee kan! Heel lief hoor maar ben een jonge zwangere meid van 24 en dan in een rolstoel!... Naja we kijken nog wel ff. Nu eerst maar is slapen. Trusten!
Goeimorgen meiden Het belooft weer een mooi dag te worden. Hoop bij jullie ook nog plannen meiden Wij gaan tuinstoelen op halen die van ons is er 1 stuk en heb nu via mp op 4 hard houten stoelen geboden en die mag ik voor een prikken over nemen scheelt weer. Daarna willen we naar het strand
Oeh Binna, dat klinkt leuk: tuinstoelen ophalen en lekker naar het strand! Geniet ervan! Lilo nog een beetje kunnen slapen? Inderdaad voor jou nog maar 50 dagen... Gaat nu echt lekker opschieten! Vagans, lekker in die rolstoel gaan zitten hoor. Daar zijn ze immers voor. Hier heerlijk geslapen. Wel vroegjes wakker, maar mijn man liet mij lekker liggen, zodat ik nog even verder kon dutten. Ik geniet ernorm van het zonnetje. Ga zo lekker lopend naar de kerk. Hier eigenlijk nog meer meiden die naar de kerk gaan? Een trap schilderen is met 32 weken niet meer heel handig (auw, rug doet nog steeds zeer), maar wat ben ik blij dat ik het gedaan heb! Geniet er enorm van! Net scheen het zonnetje zo mooi in de babykamer... zag je al het stof ook zo mooi liggen Dat ik gewoon zin kreeg om ons kleintje uit zijn/haar bedje te halen. Maar ja, die lag er natuurlijk nog niet!
Hoi allemaal! Beetje drukke daagjes achter de rug en nu ook alweer geen tijd om alles te lezen, want om 10.30 hebben we repetitiedag van toneel en ik moet alle spullen nog verzamelen en me aankleden enzo. Hopelijk is alles (naar omstandigheden ) goed met iedereen. Hier is alles in elk geval oké. Als ik vanavond nog puf heb, ga ik weer eens lezen! Groetjes!
Ha meiden! Vagans: Gewoon rolstoel gebruiken hoor! Niks om je voor te schamen en zo kun je toch gezellig mee!! Lilo: De dagen gaan hard he Binna: MP is af en toe wel handig he altijd leuk as je iets voor een prikkie kunt overnemen. Veel plezier op het strand, het is in ieder geval mooi weer er voor!! Guusje: Nog heel even wachten, dan kun je je kleintje er uit halen Ik loop ook regelmatig even de kamer in hoor.. kan echt niet meer wachten! Sanny: Succes met de repetitie dag!! Kerk: Van huis uit ben ik gelovig opgevoed (Hervormd/pkn) en dus vanaf me 2e, tot me 18e elke zondag naar de kerk geweest.. daarna het huis uit gegaan, en toen is de kerk gang ook wat minder geworden en nu ga ik helemaal niet meer. Zeg niet dat ik nergens in geloof, maar kerk hoeft van mij niet perse. Hier: Vandaag 34 weken zwanger Nog maar 6 weken te gaan.. schiet lekker op nu Mijn schoonzusje was gistere uitgerekend, en haar kleine word uiterlijk morgen geboren, dus spannend Ik vind het nu ook wel spannend worden hoor.. het komt nu erg dichtbij, 6 weken zijn zo om Zie totaal niet tegen de bevalling op, maar ben wel erg benieuwd hoe het gaat!! En kan me ook nog niet helemaal voorstellen dat we straks zo'n klein babytje hebben. Niet dat ik er nog niet aan toe ben, maar het is nog even wennen. Verder vandaag rustig dagje.. ontzettend last van bekken.. kan bijna niet lopen of zitten Nu een babywasje er in zitten.. die zo even op gemakkie ophangen, en verder doe ik niks. Lkkr relax zondagje! Fijne dag meiden!
Iedereen is al zo lekker op weg met alles klaar maken voor de komst van de kleine dat ik een beetje de kriebels kreeg. We hebben een roze en blauw pakje voor als de baby mee naar huis mag. Ik begrijp dat 1 pakje niet genoeg is, maar heb weinig zin om weer geld uit te geven. Dus ik heb de dozen met gekregen kleertjes erbij gepakt. Mensen wat veel! Er zitten super leuke jongens en meisjeskleertjes bij. Ik denk dat ik t/m maat 60 alles was en in de kast leg. De rest komt dan later wel. We krijgen vast ook veel kleertjes. Tot welke maat hangen jullie al klaar in de kast? Oh bedenk me trouwens dat ik niet eens genoeg hangertjes heb!
Ik heb geen hangkast, dus hier ligt alles maar heb nu van maatje 50 tot maatje 68 liggen.. heb het meeste ook gekregen, erg leuke kleertjes.. kunnen voorlopig even vooruit
@Guusje. Ik heb mt 56 en. 62 in de kast liggen En op zich volstaat een pakje wel Maar ik hou niet van op gerolde mouwen en wil dus een Pakje wat past Nou wij zijn niet naar strand gegaan want toen we uit de douch kwamen was het bewolkt nu schijnt het zonnetje weer en zijn we in de tuin bezig
@ Gravid: Feli met je 34 weken! * Kerk: Mij niet gezien, ben zelf heks dus daat gaat kwa geloof een beetje een andere kant op. Ben ook niet gelovig opgevoed en enkel een keer in de kerk geweest voor een bruiloft. Verder vind ik dat iedereen daarin lekker zelf moet weten wat ze doen, en wat ze fijn vinden!!! Zo, we zijn niet te laat uit Limburg weg gegaan... was toch meer zon verplicht ik-laat-mn-gezicht-weer-s-zien bezoekje. Dit is overgens ook wel voor mij de laatste keer geweest voor mn bevalling! Het hondje van mn schoonouders is bijna loops en ik heb de hele dag pulchra in de gate moeten houden, beest zat te janken en te piepen alsof er weet ik niet wat aan de hand was!!! Gek beest! Tis nu echt geen puppy meer Nu lekker bankhangen, erg veel last van mn rug wel Hoop dat iedereen een fijne dag heeft gehad!
Hai meiden! Hier moe moe moe en uitgeteld pff poeh zeg! Vanmiddag de verjaardag van mn vriend gehouden en ondanks dat ik hulp had kon ik het natuurlijk niet laten om vanalles te doen. Dus nu last van mn stuitje en mn buik. Dus nu laat ik mij bedienen door mn man. Heb nog lekker vlaai over dus neem een lekker groot stuk met slagroom vanaaf Mn vriendinnetje kwam vanmiddag met tummytub en standaard aan die we mogen lenen. Verder ene erg gezellige middag gehad. Alleen in 2 van mijn zusjes en mn vader teleurgesteld omdat ze of niet af bellen of met een domme reden. OP het laatste moment terwijl ik al 4 weken geleden smsjes de deur uit heb gedaan dat we vandaag de verjaardag hielden. Maar ja sommige mensen zijn daar nogal goed in. Iedereen vond onze 3D fotoos ook erg mooi Nu heeft iedereen de babykamer gezien en kan ik roze dingetjes kopen voor de aankleding Heerlijk! Nu ff niksen manlief is voetbal aan het kijken.
Hey Meiden! Wat een heerlijk weer he? Ik wordt er zo vrolijk van. Gister hebben mijn man en ik lekker veel geklust, gepoets en opgeruimd. We hadden een paar kleine tegenvallers (boor stuk enz. ) waardoor we 2x extra op en neen konden naar de Gamma, maar mijn man heeft vanochtend het lijstje toch afgemaakt, dus ik ben helemaal blij. Dochterlief heeft gisteravond voor het eerst op haar nieuwe kamer in haar nieuwe bedje geslapen. Ging in 1 keer goed. Ze was helemaal trots, en vertelde aan wild vreemden dat ze in een groot bed had geslapen, haha. Vanmiddag lekker naar het bos geweest, lekker daar ook een mini picknick gedaan. Heerlijk dit weer!