Hoi, daar ben ik weer! Inderdaad heerlijk weer vandaag zeg! Jammer dat de repetities natuurlijk binnen waren, maar we konden lekker onze boterhammetjes eten in de zon en we waren redelijk vroeg klaar, dus ik heb thuis ook nog even in de tuin gezeten. aan we alweer repeteren... zucht... Net terug van eten bij schoonouders. Lekker op tijd, want vriend heeft nu basketbalwedstrijd en hij heeft mij eerst even thuis gedropt. Kan ik de laatste dingetjes fixen voor de geluidsband voor toneel, want morgenavond gaan we alweer repeteren... zucht... Guusje, wat super dat jullie zoveel kleertjes hebben gekregen zeg! Bij mij ligt nu alles door elkaar in de kast, maar ik heb dan ook nog niet zoveel, dus dat was de meest logische plek. Als het te vol wordt, doe ik de grootste dingen wel in een krat of doos op de kast ofzo... Ik heb nog niks gewassen. Dat doe ik als ik over 2 weken verlof heb, denk ik. Binna: zijn de stoelen mooi? En was het leuk op het strand? Vagans: lekker dat je op tijd weer thuis was. Zo'n autorit is ook niet meer heel relaxed (vind ik) je zit zo opgevouwen. Ik moet er altijd van plassen, haha. Nu lekker relaxen! Meimamma: verleidelijk om toch teveel te doen als anderen bezig zijn he... vooral op een verjaardag. Je wilt de hele tijd opspringen om mensen van drinken en lekkers te voorzien enzo... Nu lekker ff rust inderdaad. En super dat jullie kamertje nu kleur mag bekennen!! Aukje: wat fijn dat het slapen in het grote bed goed ging met je dochtertje en dat ze er trots op was! Erg lief! (lijkt me ook een geruststelling dat het zo goed ging. Je hoort wel eens anders, toch?) Verder heb ik niet teruggelezen, sorry... Moet nog veel doen vanaaf en wil niet te laat naar bed, want morgen weer schoolklassen ontvangen. Dus ik zeg nu alvast welterusten!!
heyyy @meimama oei meis doe je wel rustig aan. en balen dan he dat mensen niet komen bij ons wkamen er ook een paar niet. @vangas oo lekker dat je ook nog eens steeds op je hondje moest letten als je al zo'n verplichten bezoek was @aukje wat goed van je dochter. hoop dat ze de volgende nachten ook super gaat slapen @sanny wow meis nog best pittig nu al die repetiets. en we waren niet meer naar het strand geweest omdat het vanmrgen in ene bewolkt was. later wel lekker weer dus toen in de tuin gewerkt ik heb me vanmiddag in gesmeerd met kinder zone brand van vorig jaar factoor 50 maar voel me gezicht even goed. hoop zo niet dat het een zwangerschaps masker wordt. dat wil ik echt niettttt
Haha ja ik moet ook altijd plassen tijdens het autorijden, maar tot nu toe nog op kunnen houden! Idd erg jammer om steeds mn hondje te moeten waarschuwen, die lentekriebbels kunnen ook zorgen voor zijn gedrag, het is immers de perfecte periode voor loopse hondjes (hier iig wel) Maar verder heeft die zich keurig gedragen ondanks de zeurderige kefjes, hij was gewoon verliefd! wel weet ik helaas zeker dat als ik 3 april mee wil naar de beurs ik het aanbod van de rolstoel moet aannemen, anders neemt vriendlief het risico niet Morgen drukke dag, moet nog een hoop gepoetst worden want vriendlief gaat dinsdag weer voor een week weg en dan heb ik ook nog de hondjes van mn ouders op bezoek (die moeten weg) en mn zusje komt eten. vanaaf maar goed slapen! (hoop ik)
Over een zwangerschapsmasker gesproken ... Ik heb gisteren even in het zonnetje gezeten en zag vanmorgen allemaal kleine bruine vlekjes op m'n wangen onder m'n ogen en op m'n neus. Het ziet eruit als kleine sproetjes. Hmm geen zon in m'n gezicht meer voor mij dus. Ik ga slapen meiden spreek jullie morgen weer! Xxx
Ik heb vanmorgen ook nog even in het zonnetje gezeten, maar er helemaal niet bij stil gestaan dat je dan een zw.Masker kan krjgen. Maar even beter op letten Ik heb me net toch een lekekr groot stuk kersenvlaai met een hele boel slagroom naar binnen gewerkt. Ergggg jammie!!
@ meimamma: oe jammie! *Zonnebaden: hier niet zon fan van dus ik hoef me ook nergens druk om te maken
Ik ga ook niet uitgebreidt in de zon bakken want dan krijg ik het al gauw te heet. Maar vind het wel lekker om dan biten een boekje of tijdschrift te lezen. Zoals vanmorgen dus
Hallo allemaal, Lekker dagje met vrienden doorgebracht. Hebben een meisje van 7 maand dus daar lekker mee om geprutst. Kan ik alvast een beetje oefenen. Lees dat iedereen lekker aan het genieten is van het weekend. Nog effe en het echte mooie weer komt eraan. kan niet wachten. Maar tot die tijd moet ik maar voorzichtig zijn met de zon als ik het zo lees. Duik zo lekker mijn bedje in en morgen samen klussen met mijn mannetje (hij klust en ik geef zo nu en dan wat aan )
Goeimorgen meiden Ble ik heb niet lekker geslapen veel last van me buik. En ook echt een zere buik. En had paaseitjes gegeten nou dat heb ik geweten wat een maag zuur vanacht
Jeeeuujj vandaag alweer 33 weken zwanger nog ongeveer 7 te gaan Wat wordt het toch spannend hè. Mijn vriend vind het ook spannend. Als ik wel eens pijn heb zegt tie meteen ohjee is het begonnen hahaha de lieverd. Hier nog steeds heel veel pijn kies ga straks naar tandarts. Verder huisje weer schoonmaken en beetje in de tuin zitten. Jullie nog plannen? Xxx
Goeiemorgen allemaal!!! Vandaag 31 weken!!!! Lilo gefeli met je 33 wk en succes bij de tandarts! Stefanie veel klusplezier met je mannetje vandaag. Binna balen van dat maagzuur. Ik heb dat de laatste tijd ook voornamelijk last van maagzuur als ik in bed lig, heel vervelend. Hier gelukkig wel lekker geslapen. Ondanks dat ik nog wel aardig wat gedronken heb, maar 1x hoeven piesen vannacht. Dus nu zit ik hier lekker rustig te ontbijten in mn pyama. Straksjes ffies 2 uurtjes werken. Wat schijnt het zonnetje alweer heerlijk! Schijnt een mooie week te gaan worden meiden!
Goedemorgen meiden! Wat is hier weer heerlijk veel gekletst @ Binna; Jeej! Verlof. Lekker genieten en rustig aan doen meid. edit; Wat geweldig dat Silver nu kan fietsen, super hoor! @ Guusje; Fijn dat ze vervanging hebben gevonden op je werk, dat geeft je toch een geruster gevoel denk ik zo. Haha en tegen de paal v.d. trap aanlopen terwijl die nog niet droog is; had een actie van mij kunnen zijn Dat gevoel wat je beschrijft van kan ik het allemaal wel en hoe loopt het straks begint hier ook te komen. Alles komt echt dichterbij en ik kan me nog moeilijk voorstellen dat ik over zon 10 weken écht mama ben en dat ik dit getrappel niet meer voel.. Merk ook aan mn lichaam en hormonen dat ik aan het laatste stukje bezig ben. Sta soms echt ineens te huilen dat ik er zelf gewoon van moet lachen; zo belachelijk hihi. En ik laat echt niet over me heen lopen ben nog feller dan ooit te voren. Ook ben ik de laatste tijd sneller moe en buiten adem, merk echt dat ik een tukje eind v.d. middag nodig heb! @ Meimamma; Vervelend van die steken joh! Heb het hier af en toe ook, maar nog niet zo heel erg moet ik zeggen. (even afkloppen!) @ Vagans; Ach meis toch, klinkt zo bekend. Dat als alles verkeerd gaat je niet meer te genieten bent eigenlijk. Gelukkig was het eten toch nog goed en superlief van je vriend dat hij effe lekker met de hondjes is gaan wandelen. edit: Wow meis, wat een flinke buik heb je al. En je straalt echt helemaal, superleuk! @ Lilo; Oei, ja kan begrijpen dat het je even met beide benen op de grond zet als iemand in je omgeving plots bevalt. Goed idee; Ik ga van de week ook maar alvast een tas zoeken en daar wat spulletjes in doen, je weet het nooit. edit; Gefeliciteerd met je 33 weken En succes bij de tandarts vandaag @ Meimamma; Wat een prachtige echo edit; gefeliciteerd met je 31 weken @binna; Rustig aan doen meid Zo mn oogjes vallen bijna dicht van dat vele lezen haha. Plannen vandaag; Zometeen effe alle katoenen babywas uit de emmers halen (had ze een nacht in koud water gezet, schijnt het krimpen tegen te gaan) en dan in de wasmachine en aan met die banaan. Katten eten geven, 3d stickers op de muur v.d. babykamer plakken, wasje ophangen, beneden wat afstoffen en even met de swiffer erdoor, boven stofzuigen en even de financiën en bankzaken doornemen. Eten maken en dan is t dagje wel weer om denk ik! Liefs
Nou troetel je hebt nogal een planning Wel rusten tussen de bedrijven door he! Hier net even een soppie over de toiletten en wastafels gehaald en e bloemkool voor vanavond vast schoongemaakt. Nu kan ik lekker 2 uurtjes in mn pyama blijven zitten EN hoef ik vanmiddag niets meer te doen. Als het zonnetje zo blijft kan ik vamiddag buiten even een boekje lezen Heb afgesproen met mn vriend dat ik vanaf deze week wat meer rust zou nemen en minder druk in huis zou doen.
Hier een rotnacht, eerst kon ik gewoon niet in slaap komen, na 12-en pas in slaap gevallen en om 3 uur plas pauze en na 4 uur gewoon niet meer geslapen. Blegh! Weet ook niet zo goed wat nu verstandig is, als ik bij ga tukken slaap ik vanavond waarschijnlijk weer slecht, maar je hebt je slaap toch ook nodig... Ga maar eens kijken of ik straks even met L. tegelijk plat ga. Net de intake gehad, telefonisch. Vorige keer bij dezelfde vrouw gehad, kon wel merken dat ze helemaal blij van me werd; geen bezwaar tegen stagaires, geen bezwaar tegen mannelijke kraamhulpen, geen vragen.. haha. Ze werd helemaal enthousiast, ze hadden een paar stagaires die ze soms echt nergen konden plaatsen dus nu voel ik me net of ik nu al een goede daad heb gedaan! En dat op maandagochtend om 9 uur. Binna: Jij dus ook k*t geslapen. Hopelijk wordt de komende nacht weer een betere! Stefanie: Veel klusplezier! Hopelijk gaat het voorspoedig! Lilo: Best schattig he dat bij de mannetje nu ook wel de zenuwen beginnen. Lijkt me voor hun nog veel onwerkelijker dan voor ons! Succes met je kies, hopelijk helpt de tandarts je van je pijn af. Troetel: Jij hebt ook een lekkere drukke planning voor vandaag, ik ga ook maar snel aan de slag! Laters meiden!
@ lilo: gefeliciteerd met je 33 weken! @ Meimamma: Gefeliciteerd met je 31 weken! @ troetel: thanx voor t compliment Hier ni zo lekker geslapen, mn neus zat steeds dicht. Vriendlief had de wekker vroeg om alvast het eea te doen in huis zonder mij erbij (werkt fijner voor hem) maar toen ik om 09:30 de woonkamer in kwam zat hij gewoon nog achter de laptop...' Ik ga ff ontbijt maken, douchen, honden uitlaten en dan begin ik maar met de knagers schoon te maken en miss de rest ook allemaal maar. Mn zusje komt vanmiddag en hier is het een teringzooi... dus ja fijne dag meiden!
Vagans echt mannen!!!! Kom je de kamer in lopen met de hoop en het idee van die zal wel lekker bezig zijn og al het eea gedaan hebben zit ie achter de laptop! Kun je m dan niet wurgen? hiihiih Hier lekker gedoucht net. Alles gaat in etappes vanmorgen. Ik moet nodig naar de kapper! Ik kan geen kant meer op met dat haar! Hormonen gedoe!
haha, ja ach mannen we kunnen niet met ze, maar zeker niet zonder ze hier is de kleine meid lekker druk, maar ook al weer harde buiken gehad met de nodige kortademigheid die daarbij hoort... Hoe voelt het als je kleintje de hik heeft? ik las wel is dat je dat kon voellen en ik voelde net constant ritmische kleine plopjes... zou dat het kunnen zijn? zo, vanmidag 16 hondenpootjes hier, dus ik hoop dat het lekker weer blijft anders wordt het zon smeerboel met al die natte voetjes
Hey meiden, Zo effe bijkomen tussendoor hoor. Merk echt sinds een paar dagen dat ik na een trapje oplopen al buiten adem ben! Net een beetje gerommeld in de keuken en in de woonkamer de kasten flink aan het opruimen. Ons dressoir gaat nl eruit (ruimte besparing.. Ach onze woonkamer is máár +- 35 m2 hahaha) dus moet al die spulletjes of boven op zolder kwijt kunnen of hier. De printer op het bureau en een grotere stekkerdoos gezocht (stond eerder op dressoir). Wat spellendozen op de slaapkamer gezet ipv beneden want er komt nog even geen vervangende kast. Zometeen het dressoir uitruimen en dan beide kasten uitzuigen. Babywas staat al te draaien (drie emmers vol lopen uitwringen!) en ik heb de rest maar gelijk gesorteerd. Slaapkamer beetje opgeruimd; rolluiken open, bed opgemaakt. En net alvast een kaartje voor een jarige geschreven. Ons prinsesje was daarstraks weer lekker druk, maar heb haar net weer in slaap gewiegd denk ik hihi. Rustig aan meiden! Liefs
Hier voor zover ik al meerdere keren in de zon heb gezeten en gelopen, geen last van een zw.masker. Gelukkig maar, ben echt een liefhebber van de zon. Maagzuur, zo af en toe last van. Ligt voor mij echt aan wat ik gegeten heb. Intake kraamzorg....in mijn brief staat dat ze vanaf de 7de maand contact op gaan nemen, maar zit daar ook een maximum aan? Vind het namelijk vreemd dat ik nog altijd niets gehoord heb, maar dat kan aan mij liggen.
Ik denk dat ik ook dom geluk had dat de kraamzorg me belde dat ze vorige week dinsdag nog een gaatje hadden, anders had ik ook nog wel een aantal weken geduld moeten hebben dnek ik zo Ik weet niet of er een maximum aan die wachttijd op een afspraak zit. Ik vind; in de 7de maand al een ruim begrip Stond hier ook in de brief.