Mei Mamma's 2011 Deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Bloemmm, 28 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik had voor mezelf in de planning als ze met 32 wkn nog niet gebeld hebben, bel ik zelf haha.

Maar toen belde ze begin maart en kwam 2 weken daarop langs.
    ( Was ook wat later i.v.m. carnaval en vastenavond hier..) Normaal kwamen ze sneller langs zei ze.

Dus als je twijfelt, gewoon effe bellen Monika;)

2. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Hmmm ff een lekkere boterham met nutella voor de energie en dan over een half uurtje eens aanstalte maken om te gaan werken.
    Badjas hangt lekekr in het zonnetje te drogen, zalig dit weer!!

3. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    hai meiden!!

Net terug van een wandelingetje met de hond :) hoefde gewoon geen jas aan, een vestje was voldoende! Heerlijk die zon

@ Meimamma: Fijn dat je goed hebt geslapen vannacht :D Goed idee boekje buiten lezen .. dat is ook mijn bedoeling. GEFELICITEERD MET JE 31 WEKEN MEIS!

@ Troetel: Thanks voor de tip van de kleertjes in koud water zetten .. wist ik nog niet ;) .. jij bent trouwens al flink bezig met de schoonmaak .. ik kan na de tandarts aan het werk hier. De beneden en bovenboel moet gestoft, gezogen en gedweild worden… gelukkig is het lekker weer dan heb ik daar altijd meer zin in haha

@ Aukje: Jammer dat je niet zo fijn geslapen hebt! Hopelijk vanavond een betere nacht! .. jaaa succes zal ik nodig hebben bij de tandarts .. ben als de dood voor die mensen haha.

@ Vagans: Dat klinkt zeker als de hik :D hier heeft de kleine ook regelmatig de hik, voel dan bij mn schaambeen continu plopjes best wel snel achter mekaar.

@ Monika: Bofkont ;) ik ben ook een echte zonliefhebber … maar van dat effentjes in de zon zit mn gezicht al onder de vlekjes :( dus effe wachten voor mij…

Nou ga zo maar naar de tandarts :) WISH ME LUCK GIRLS WAHAHAH

4. Gravid

Gravid Niet meer actief

Goeiemorgen meiden

meimamma: Gefeliciteerd met je 31 weken :D

Lilo: Succes bij de tandarts!! Ik helaas ook nog steeds last van tandvlees :( en gefeli met je 33 weken!!

Hier:
    Vanacht me schoonzusje bevallen, ben tante geworden van een meisje!!
    Maar nu komt het voor mij ook erg dichtbij ;)
    Had steeds zo iets van ooh eerst schoonzus nog, maar die is nu geweest, dus nu ben ik aan de beurt ;)
    Gistere alle baby kleding gewassen, en vandaag even de commode van de binnenkant schoonmaken, kunnen de kleertjes er in!
    Dan alles wel zo goed als klaar! heerlijk gevoel!
    Bekken doet teveel pijn vandaag, dus doe weinig..

Fijne dag meiden

5. chaartje79

chaartje79 Bekend lid

4 jan 2008
    515
    60
    28
    Horeca medewerkster
    Assendelft
    hey meiden ff een berichtjevan mij
    na een superleuke babyshower moest ik vandag voor controle naar het ziekehuis en daar hebben ze me weer gehouden omdat me baarmoederhals nu nog maar 4 mm is.
    Ter preventie krijg ik nu om de 12 uur een prik voor de longrijping en moet ik waarschijnlijk 2 dagen blijven en als ik dan nog geen harde buiken of weeen heb ( die ik nog steeds niet heb gehad btw) dan mag ik weer naar huis.
    baal wel maar alles voor de beeb die het overigens goed doet hoor frummie is nog niet ingedaald. Nu heb ik het ' geluk' dat ikme borduur werkje mee had genomen omdat het de controle zo lang zou duren en nu eb ik dus wat te doen die 2 dagen..
    Heb net de 1e prik gehad en @#$#@@ dat doet pijn en ik heb alzo een angst voor naalden.
    Maar ja het is voor een goed doel dus mogen ze me lek steken

dikke knuffel en zoen

6. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    #$%%^!@#$%^& wat een pijn :( ben net terug van de tandarts en mijn verstandskies is inderdaad aan het doorkomen en het tandvlees daaromheen is ontstoken. Gaat meneer de tandarts het schoonspuiten .. allemaal erg leuk en aardig maar de tranen sprongen in mn ogen! Wat deed dat pijn zeg, ben er nog misselijk van … nu moet ik spoelen met waterstofperoxide, maar het kon nog wel effe duren voordat ik er vanaf was :( nou lekker is dat dan. Maarja het goede nieuws is dat ik verder geen gaatjes heb ouzo.

@ Gravid: Gefeliciteerd tante ;)

@ Chaartje: Ik duim voor je dat je geen harde buiken of weeën krijgt meis! Hopelijk mag je snel weer naar huis! Knuffel

7. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ troetel: Jij ook rustig aan he!

@ Lilo: Meid wat rot! Hier zijn mn verstandskiezen gelukkig heel makkelijk doorgekomen, wel wat geirriteerd tandvlees maar heb toen de doorkomende kies+tandvlees heeeeel goed gepoetst ;)

@ Gravid: Gefeliciteerd!

@ Chaartje: Meid wat vervelend!!! Heel veel sterkte! hou je tai! en een dikke knuffel!

Hier moe, met de hondjes gewandeld, dat gat dan nog wel maar dan weer naar huis en die trappen op poeh poeh, ik lazer dr nog een keer vanaf (wordt echt niet goed op de trap)

Vriendlief heeft de box schoongemaakt en ingericht, heel lief ziet dat er uit zo, maar wat blijkt HIJS KAPPOT! een van die pootjes die de bovenplank ophouden is lam en dus zakt dat gedeelte naar beneden :x ff kijken of dat te maken is maar ben ook al op MP aan het rondkijken...

Ik ga zo maar is beginnen aan de afwas, de muizen en de cavia's.

8. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Lilo: Hmm balen, je bent dus ook nog niet pijnvrij!

Gravid: Gefelciteerd met je nichtje! Leuk zeg! En ja dan komt het weer een stukje dichterbij!

Chaartje: Balen dat je weer opgenomen ligt! Hopelijk blijven de harde buiken en weeen weg. Ik ga voor je duimen!

Vagans: Wat jammer van de box, had je deze ook van MP gekocht??

Monika: Ik ben met 33 weken gebeld over de intake en heb hem vandaag gehad (34+4) dus ook niet supervroeg hoor. Alleen heb ik hem telefonisch gehad dus dat is iets makkelijker plannen misschen. Anders zelf even bellen inderdaad!

Meimamma: Werkse!

Hier nog niet echt zon... heb om 9 uur al een wasje opgehangen maar dat droogt nog niet echt. Hier ligt dreumes nu op bed, ga even een uurtje nog opruimen en dan zelf ook even een uurtje rusten, niet slapen maar wel op mijn kont rusten!

9. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    @ Gravid: Gefeliciteerd!

@ Chaartje: hoop dat de kleine nog even blijft zitten en dat je geen harde buiken of weeen gaat krijgen voorlopig.

@aukje, ik wacht nog wel even af. Ben nu 31w2d dus ze hebben nog wel even voor ik mijn geduld ga verliezen ;)

10. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Nou meiden jullie kletsen wel veel;) ik kan niet eens meer 1,5 pagina onthouden haha. Dus maar even word erbij! Hoop dat ik mijn vergeetachtigheid weer kwijt raak na de bevalling trouwens:D

Even relaxen, werd behoorlijk moe van mijn genestel hier en daar!

@ Gravid; Gefeliciteerd tante:D
    @ Lilo; Balen dat je nog niet pijnvrij bent meid. Heb ook echt een hekel aan de tandarts, wij moeten in juli weer dus dan is beeb er al:D
    @ Chaartje; Balen meid dat ze je gehouden hebben, maar het zekere voor het onzekere zullen we maar zeggen! Hoop dat je geen weeën of harde buiken krijgt en dat je snel weer naar huis mag. Dikke knuffel voor jou.
    @ Vagans; Rustig aan meid enne balen van die box zeg! Hoop dat jullie gauw een andere vinden op MP of dat deze evt. te maken is.
    @ Aukje; rustig aan;)

Hier lekker flink wat babywasjes buitenhangen, heb bijna al het witte goed gewassen nu. Ook de gordijnen hangen te drogen dus die kunnen binnenkort ook opgehangen worden. Ziet er echt superlief uit al die rompertjes, truitjes, sokjes etc.
    Heb bijna de hele bovenverdieping gestofzuigd, straks alleen nog effe de babykamer.
    Verder nog even hier beneden de kasten uitzuigen en opnieuw indelen zodat mn moeder en manlief morgen het loodzware dressoir naar de garage kunnen sjouwen! Nog een afwasje, benedenverdieping swifferen (zuigen heeft weinig zin, morgen komt het hondje van mijn moeder mee en die maakt altijd een heel waterballet ervan en overal stukjes flostouw haha), even de financiën en eten koken. Hoop dat ’t allemaal lukt voor 16:30:D

Nu effe dames in de dop kijken (herhaling) of ATWT net waar ik zin in heb..

11. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @troetel jeetje meis wat ben je lekker druk. Maar als het gaat ik geef je gelijk

@lillo ahhh. Bah balen zeg hoop dat ie snel door mag komen
    En dat die van mij nog lang weg blijven ;)

@vangas. Kan me wel voor stellen dat je die gespen zat bent ik ben ook steeds kapot als ik naar boven moet. Balen van de box

@chaartje o o meis wat balen ga heel hard voor je duimen. Baby moet nog even blijven zitten

@monika ik had toen bij Silver ook me intaik pas toen ik met verlof was. Deze keer al snel omdat hè telefonis was

Ik lig op de bank voel me nog niet hele maal lekker
    Mannetje is met Silver bootschaPen doen..
    Straks maar even kijken of het koken gaat lukken zouden eigelijk nasi eten

12. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Hmm schiet me nog meer te binnen

@Gravid. Gefeliciteerd hoe heet ze ??

@aukje en troetel leuk hè die baby was echt zo schatig
    Wij hebben de wagen nu in de gang vindt ik ook zo leuk. Haha

13. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Kan ik de gekleurde kleertjes ook in schoonmaakazijn doen of moet dat normale azijn zijn??

Gravid gefeliciteerd tante!

Chaartje meid toch wat is dat weer schrikken! Hopelijk blijven de weeen enzo weg en kun je gewoon weer naar huis.

Lilo ik krijg al kippenvel als ik het woord tandarts lees. Ik ben dr zoooo bang voor!
    Maar ik heb 1 geluk ik heb geen verstandskiezen. Nooit gehad en op fotoos ook geen spoor van te bekennen. Vriendlief net zo;) Dus daar hoef ik niet bang voor te zijn.

Aukje en Troetel, wat heerlijk die babywas. En dan helemaal als je het buiten kan hangen;)

Binna ik hoop dat je je wat beter gaat voelen naatje dat je niet lekker bent.

Hier 2 uur gewerkt. Maar wel flink aan moeten poten. Mensen krijgen altijd de kolder in de kop als de zon schiijnt en het lekker weer is. Heb een badkamer grote beurt gegeven incl tegels enzo pfff. Moest het wel op mn eigen tempo doen enzo. Maar ja als ik dan eenmaal bezig ben, ben ik net zon razende roeland go go go!
    Nu last van mn rug pppff

14. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ binna; lekker rustig aan doen meis, aan beebje en jezelf denken. Fijn dat je man samen met Silver boodschapjes is gaan doen.

@ Meimamma; Respect hoor dat je nog steeds hard aan het werk bent. Luister wel naar je lichaam he meid.

@ ego; Hier echt even bijkomen, weet niet of al mijn 'plannen' vandaag nog lukken maar ik doe het op mn eigen tempo en rustig aan:)

15. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Troetel bedankt voor je respect. Kan wel goed merken dat ik niet meer dat grietje ben wat de wereld aan kan. Het wordt nu echt zwaar. Ik ben niet meer die bulldozer die de hele dag in aktie is, en dat vind ik echt lastig om me daar op aan te passen. Maar het gaat steeds beter.
    Maar ik moet ook zeggen dat ik niet kan wachten dat de komende 3 weken voorbij zijn en ik eindelijk verlof heb, ookal werk ik vanaf deze week nog maar 10 uurtjes.
    Ik ben er ook wel aan toe.

16. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    hai meiden!!

Zo hier een gezellige middag met schoonmams en schoonzus achter de rug :) kwam van de tandarts af en voelde me echt belabberd .. heb ook niets schoongemaakt ;)
    Toen belde s-moeder op om te vragen of ik zin had om langs te komen (is om de hoek)
    Dus ik lekker met lilo daar naartoe en daarna nog effe lekker op het terras een stokbroodje met beenham gegeten. Verder nog bij de hema een romper (voor onder jurkje) en 1 setje gekocht maat 50/56. Mocht de baby toch kleiner zijn dan zal dit setje het best passen. Verder heb ik alleen maar van maat 56 .. en kleertjes zijn zo bijgehaald he :)

Ohja meiden, weet iemand waar je een fijne voedingsbh kunt kopen?Het liefs met beugel??

Ik had er een van de hema gekocht maar die zit niet lekker!

Zo nog effe uitrusten en dan ga ik koken: snitzel met gekookte aardappelen en sperziebonen :)

xx

17. Gravid

Gravid Niet meer actief

Ha meiden, bedankt voor felicitaties :D me nichtje heet Nina Louise, roepnaam Nina!
    3520 gram, 47,5 cm! Klein dikkertje zo als we op foto zagen ;)
    En ja, ik ben de volgende haha.. komt dichtbij.

Hier bijna alle babykleertjes in de commode.. morgen nog een kast erbij, dus kan alles kwijt ;)
    Verder zijn vriendlief en ik alle zooi ant uitzoeken en opruimen, pff wat kan een mens een zooi hebben :$
    Ook alweer 4 advertenties op mp gezet, ruimt mooi op ;)

18. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    heej meiden!

Wilde even laten weten dat ik net de vk heb gebeld! Voel de kleine de hele dag al niet en wil gewoon effe weten of alles goed is. Dus om 5 uur effe naar de vk toe om het hartje te luisteren. Hopelijk is alles goed en heeft de kleine gewoon een andere positie aangenomen.
    Misschien voel ik dr wel niet omdat ik best wel wat harde buiken heb maar wil het gewoon uitgesloten hebben!
    Hou jullie op de hoogte! xxx

19. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Ow Lilo spannend. Hopelijk is het niets maar heeft jullie kleintje een eigewijze dag.

20. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    O lilo meis goed dat je gebeld hebt. hoop dat je haar zo meteen gehoord hebt

Deel Deze Pagina