@vangas. Wij hebben het er ook over heftig hè qua Lucas en Edwin ik zei ook ik weer ook niet wat ik zou doen als vrouw zijden pfff. Ik vindt het echt erg en dan helmaak dat dit ook in het echt zo gebeurd
Het was voor mij boven verwachting hoor. Ik ben nogal stevig en mn placenta ligt voor. En op alle echo`s is ons ukje erg beweegelijk en niet meewerkend En aangezien ik hier ook veel verhalen heb gehoord van de dames met eigewijze kindjes dacht ik al van dat wordt nog een klus om een mooie foto te krijgen. Maar kindje lag de eerste 10 minuten gewoon stil Ruim in het vruchtwater En gezicht naar voren en ver van de placenta af! Dus madam wilde dr papa ook een leuke verjaardag wensen We hebebn ook een cdrom met 89!!!! fotoos. Ik was erg blij dat het zo goed ging! En natuurlijk dat mn vriend het zo geweldig vond
Lilo meid veel sterkte met het verdere verloop van de onderzoeken! Is er al bekend of ze moet blijven of naar huis mag vanavond? Als ons meisje lesbisch wordt dan hoop ik dat ze heel gelukkig wordt.. Het is ons kindje en wat ze dan ook doet of wil wij hopen dat ze een heel gelukkig leven krijgt. Wij kunnen haar helpen en adviseren maar met bepaalde dingen moet ze zelf dr keuzes maken.
Update Lillo Onderzoeken waren niet fijn maar alles voor die kleine he Mag weer naar huis. Inwendig onderzoek was goed. Verloor geen vruchtwater. Baarmoeder zat nog goed dicht. Woensdag weer terug voor ctg en echo.
Pfff ook al weinig vruchtwater Ik begin steeds ongeruster te worden..ben blij dat ik morgen naar VK mag. Lilo heel veel sterkte en ik hoop dat het meevalt
Lilo wat fijn dat je naar huis mag en dat je baarmoeder nog goed dicht zat. Nu lekker kalm aan doen! Dr zijn een hoop mei-mamma`s die al voor een en ander in zh zijn geweest he.
Jeetje wat een nieuwd allemaal lilo. Fijn dat je toch naar huis mag. Hier kwam mannetje net thuis en had de post meegenomen. Rara....er zat een brief van de kraamzorg bij. Op 1 april komen ze 's middags langs. Dat heb ik nu altijd, als ik iets zeg krijg ik daar later die dag of de volgende dag reactie op, zonder er zelf achteraan te moeten gaan.
Meiden ik ga mn ogen sluiten! Ik hoop dat jullie allemaal rustig aan doen en goed slapen vannacht! En hopelijk gaat alles goed met jullie en met jullie kindjes!! Weltrusten! xx
@ lilo: super dat alles goed was!!! @ meimamma: Weltrusten zo , hier zusje en hondjes weer naar huis, mijn rug voelt gebroken dus ik ga nog ff bankhangen en dan naar bed. Vriendlief mag morgen uitslapen en moet om 08:00 naar boord. Inval kaptein dus ben benieuwd of die de mogelijkheid heeft om een keer thuis te komen. pff t valt me elke week zwaarder! Heb dan gewoon niemand die me even kan helpen als iets niet lekker gaat, of die me een knuffel geeft als ik weer zon pijn heb nee vind het niet leuk dat die gaat maja het moet...
Dag lieve meiden!! Gelukkig weer thuis pff het was me een avondje. Heb eerst een half uur aan de ctg gezeten. Hartslag was dus goed alleen best wel veel harde buiken te zien. Moest controle blaasontsteking doen maar had ik niet. Toen echo gehad en naar de baby gekeken. Baby deed het goed maar vk zag weinig vruchtwater. Toen inwendig onderzoek gehad voor vruchtwater verlies. Had geen scheurtje gelukkig. Toen moest ik weer een inwendige echo voor baarmoedermond etc. Gelukkig alles nog dicht. Vanwege het weinige vruchtwater toch woensdag weer terug voor nog een ctg en echo. Hoefde me geen zorgen te maken en ben blij dat ze alles grondig hebben nagekeken. Moet wel veel meer rust nemen. Meiden bedankt voor jullie lieve berichtjes. Ik neem morgen de tijd om op jullie te reageren Xxx en een dikke knuffel
@ Lilo: Gelukkig dat alles ''goed'' was en dat ze je zo uitgebreid onderzocht hebben! toch fijn om te weten dat ze je serieus nemen en goed in de gate houden!!! Nu lekker uit gaan rusten hoor!!!