Mei Mamma's 2011 Deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Bloemmm, 28 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ lilo: super dat alles goed was en dat je lekker gerust gesteld bent! :D

Vriedlief komt miss thuis vanaaf! jeeh! :D

2. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Hay Meiden!

Ik ga zo even in bad, hoop dat het een beetje ontspannend werkt en dat ik dan wat beter kan slapen.

Morgen weer naar de VK, hopelijk wordt ik weer goed gekeurd!

3. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Lilo fijn dat alles goed was. Wat een opluchting!

Vagans lekker dat je mannetje thuis komt!

Denise ik kan er wel inkomen dat zon prik uiteindelijk pijn doet als dat zo langzaamaan gaat. Maar goed het is dan voor het goede doel. Maar lijkt me idd geen pretje.

4. Vagans

Vagans Niet meer actief

*zucht* tis weer is uitgelopen daar, vriendlief komt toch niet naar huis :( Wordt weer alleen slapen vanacht.

5. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Vagans dat is dan weer balen met een hoofdletter B!!

6. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Wow Minniemouse25 van Harte gefeliciteerd met de tweeling. Geniet van je twee wonders en ik hoop dat jij er snel weer bovenop bent.

xxx Joyce en alle andere dikke knuffel en succes met de laatste loodjes.

7. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    Ik ga slapen meiden!! Goede nachtrust voor iedereen xxx

8. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Trusten Lilo!

Knuffel voor Joyce! Gaat met jou ook alles goed meid?

9. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    @Lilo: fijn dat alles goed was!! Beetje gerustgesteld nu?

@hemeltje: wij hebben een klamboe voor boven het ledikantje...dacht dat we die aan een haak aan het plafond konden ophangen of zit ik nu verkeerd te denken?

@prikken:die mogen van mij wegblijven...hou helemaaaaaaal nie van prikken!!:$

Vanmorgen weer bij VK geweest en volgens haar hoef ik me (nog) geen zorgen te maken over het vruchtwater...eerst ff echo maandag afwachten...als het nog verder verminderd is kijken we verder.Wel begint mn bloeddruk te stijgen en moet ik het echt rustiger aan gaan doen...dusssss ik heb mn werk gebeld dat ik vanaf nu met verlof ga...had nog 2 weken gemoeten maar vind het wel best.heb thuis ook nog het een en ander te doen en dat vind ik belangrijker dan het werk waar ik em afvraag wat ik er doe alleen omdat het plan zo is.

10. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Wat geweldig nieuws Minnimouse25!!! Van harte gefeliciteerd met jullie 2 wondertjes! Ik hoop dat je zelf ook weer snel opknapt!

Ik heb heel snel en vluchtig de laatste dagen doorgelezen. Ik zag dat er toch best wat zorgen zijn hier en daar. Vertrouw op je kindje meiden! Ik denk aan jullie.

Hier zou ik het liefst in huilen uitbarsten... klinkt wat dramatisch, maar ik ben dus al weken onze paspoorten kwijt! En nu blijkt dat je die echt nodig hebt wil je het kindje aangeven....

Daarnaast is onze nummer 1 meisjesnaam door manlief aan de kant geschoven. Hij heeft nu een nieuwe naam, die ook al op mijn lijstje stond! Hier is het dus maar goed dat ons ukkie nog even blijft zitten... we zijn er nog niet helemaal klaar voor zeg maar:)

Tel daarbij nog even de laatste stress op het werk bij op en ja, dan heb je mij aan het janken!

Maar ik heb ook hele leuke dingen hoor; gisteren een buikfotoshoot gehad van hobbyfotografen. Nog nooit gedaan, maar het was wel erg leuk. Binnenkort krijg ik de foto's.

Slaap lekker allemaal en binnenkort hoop ik hier weer vaker te zijn en wat meer interesse te tonen.

11. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Wish, goed besluit om te stoppen met werken! Fijn dat alles verder goed gaat!

Even over dat hemeltje... mijn yogajuf(!) vertelde dat een hemeltje geborgenheid geeft... Misschien iets om over na te denken?!

12. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Meiden ik ga slapen. Morgen 2 uurtjes werken en dan samen met mn lief de middag vrij!

Trusten allemaal! xx

13. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    He meimamma hier alles goed. Begint nu lichamelijk wel wat zwaar te worden vooral het opstaan en dan het beginnen te lopen hihi. Verder ik ben de enige die nog overeind is in het gezin. Man heeft al vanaf vorige week maandag griep en mijn kleine ventje is nu snorverkouden en heeft verhoging. En verder is het een puinzooi in huis omdat we nog beetje aan het verbouwen zijn. Verder schommelt de kleine heel erg dus ik zie het bij de geboorte allemaal wel. Meting met 28w lag kindje ver voor en bloedgeprikt vanwege suiker en nu met 32w lag het net onder gemiddeld. Dus ik ga er maar vanuit dat ons kindje gewoon in de middenmoot valt. Volgende week vrijdag weer echo.
    Maar al met al gaat het met mij en mijn buik en de kleine uk goed hihi.

xxx joyce

14. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Wish: Goed dat je hebt besloten om te stoppen met werken! Lekker rustig aan doen, en thuis een beetje ompielen.

Lilo: Gelukkig was alles nog goed met je meisje! Geven ze ook een verklaring/reden waarom je haar plotseling veel minder voelt?

Joyce: Gelukkig gaat met jou alles goed, iets minder dat je hele gezinnetje gevloerd is door de griep.

Guusje: Wat jammer dat je man in een keer niet meer de geplande naam in zijn hoofd heeft. Balen van de paspoorten snap dat het stress geeft (plus de rest natuurlijk) ook rustig aan doen meid!

Heb bad was heerlijk ontspannen, ik heb alleen een kwart fles massageolie in het bad gedaan ipv de badolie... Lekker vettig laagje over me heen haha. Maar ruikt wel heerlijk!

15. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Joyce, houd vol meis! Een mama kan nooit ziek zijn hè?! Maar fijn dat het jou nog bespaart blijft! Sterkte in de ziekenboeg.

Haha Aukje, zoiets zou ik nou ook zo kunnen doen! Ach een vet velletje houdt alles lekker soepel!

Morgen ga ik even met het gemeentehuis bellen of een rijbewijs ook kan...

Overigens; we hebben meerdere leuke opties voor een meisjesnaam... heel fijn zo na de 32 week!

16. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Stomme vraag misschien maar is er nog ergens een lijst waar op staat wie er gaat bevallen wanneer en wanneer ze bevallen zijn en wat ze gekregen hebben. Ik denk dat Minnie de eerste is of niet?

Guusje komt vast goed met de naam kan niet anders en wish doe rustig aan.

xxx Joyce

17. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Dat zal wel moeten!:D Heb nog niet gehoord dat je je kind iedere week een andere naam kan geven...!:)

Weet trouwens niet hoe dat met die bevallingslijst zit... ben daar niet heel erg thuis in...

Slaap lekker!

18. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Hey meiden,

Even een kleine update. Met de kindjes gaat alles goed! Ze ademen zelfstandig en hebben alleen nog een soort van zuurstofdingetje voor als ze t echt nodig hebben. Dipjes hebben ze nagenoeg niet meer gehad. Lynn is wat rustiger dan sem maar dat was in de buik ookal zo. We hebben een webcam bij de kleintjes dus we kunnen ze de hele dag op de tv zien. Morgen mogen we gaan buidelen. Dan gaan we ze voor t eerst echt voelen en goed aanraken ipv een aai over t ruggetje. Ben blij dat ze t zo goed doen!

Zelf voel ik me nog steeds als iemand die is platgewalst door een vrachtwagen. Morgen gaan we proberen t bed uit te komen. En hopelijk de catheter eruit. We shall see.........

Meiden ookal ben ik hier niet veel geweest ik wil jullie bedanken voor de steun die er nu is voor ons!

19. Vagans

Vagans Niet meer actief

pff alles is weg

naja doe het morgen wel over...

hier iig mn nieuwe jurkje :D

trusten!

20. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Goeimorgen meiden

@guusje oei en anders nieuwe paspoorten aan vragen ben je nu mischien nog op tijd

@vangas mooi jurkje

@jocye. Gek dan hè dat het gewicht zo schommelt hebben ze het bij Bas ook zo in de gaten gehouden ???

@minnimouse. Tuurlijk steunen we je. In het begin heb je wel veel mee geklets toch. En ik spiekte even goed wel een bij de tweeling mama's . En wat doen ze het al goed zo zonder zuurstof met alleen nog een snoretje hoop dat het buidelen super gaat eindelijk echt je kindje vast houden. En ken je gevoel zo voelde ik me ook. Maar na dat ik mocht staan ging het meteen beter hoop voor jou ook

Pfff. Ik hEb steeds honger snachts echt vervelend. Ben benieuwt wat voor weer we gaan krijgen tja weer onwijs mistig

Deel Deze Pagina