Mei Mamma's 2011 Deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Bloemmm, 28 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    Goedemorgen meiden!!

Het ziet er hier nu nog mistig uit maar het beloofd vandaag mooi weer te worden met ongeveer 16 graden .. ben benieuwd :D

@ Wish: Ben zeker gerustgesteld :) Ben wel van mening dat eigenlijk standaard iedereen rond de 34 weken zn uitgebreide echo moet krijgen! Wat nou als ik mijn kwaaltjes niet aangeef en ze komen er uiteindelijk met de geboorte achter dat ik al die tijd te weinig vruchtwater had of weet ik veel wat ze nog meer kunnen missen .. Maarja ik hoef nog maar 7 weken en ben nu echt weer rustig in mn hoofd ;)
    Ooh jij lekker met verlof!! Geniet er maar lekker van! Ben benieuwd naar je echo maandag!

@ Guusje: Ik had gisteren ook echt zn jankmoment … helaas moest ik me inhouden want er kwam een man van de uitvaartverzekering langs (ik was nog niet verzekerd)

@ Hemeltje: Hier wel een mogen lenen van een vriendin maar gaat niet gebruikt worden. Maakt ons kamertje nog kleiner dan het al is.

@ Bas1759: Gelukkig gaat alles goed met jullie! die metingen zeggen eigenlijk ook maar weinig .. ze kunnen nooit weten of de kleine nog een groeispurt gaat maken of al gehad heeft etc :) eigenlijk is het maar afwachten tot aan de geboorte he :p

@ Aukje: Nu geven ze de reden dat het door de placenta komt en omdat ze minder ruimte krijgt. Misschien omdat ze ook al gedeeltelijk is ingedaald. Maar ik kijk het even aan. Gelukkig mag ik vrijdag nog een keer spieken :)

@ Minniemouse: Gelukkig gaat het zo goed met je kindjes! Nog 1 dagje en dan mag je ze lekker voelen en goed aanraken! Lijkt me het mooiste moment van je leven!

@ Vagans: Mooie jurk mies!! En natuurlijk mooie buik :)

@ Hier: Nog steeds zn pijn aan mn kies .. denk dat ik maar ga stoppen met zeuren en het accepteer want heb er nu al ruim een week last van :( stomme rotkies!
    Naja ik ga nog eens effe lekker naar bed toe en hopelijk als ik wakker wordt is het mooi weer :)

xxx

2. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Goeiemorgen meiden!

Hier is het ook nog mistig, maar het beloofd weer een mooi dag te worden met weer veel zon, heerlijk die lente!

Lilo die kiespijn is verrekte irritant. Maar ja als je verstandskies aan het doorkomen is zul je dat nog wel even houden, helaas.

Hier een pietsie minder geslapen vannacht.

Zo even 2 uurtjes werken en dan vanmiddag samen met mn vriend vrij.
    Even boodschappies doen enzo.

Ow ik ben vandaag precies 7 maanden zwanger:D Klinkt dat al ver!

3. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goedemorgen meiden!
    Wat is er weer gezellig veel gekletst!

@ Voedingsbh’s; Dacht dat die ik bij prenatal heb gezien met beugel en ook nog padded waren? Maar het kan aan mij liggen. Zal het wel zien als ik er binnenkort een ga halen:D

@ hemeltje boven ledikantje; Meiden ik vind jullie heeeel lief. Maar ik vroeg ook waar jullie de piekstok vandaan hadden en hoeveel die kostte hahahahah.. :D

@ Vagans; Fijn dat je er effe lekker uit bent geweest, daar was het gisteren prachtig weer voor.
    edit; Leuk jurkje meid en wat draag je prachtig naar voren!
    @ Binna; Zelf maken v.d. piekstok lijkt me niet zo’n goed idee we kopen hem liever. Is nogal een gedoe aangezien wij een ovale/ronde ring moeten hebben. Die moet je toch kant en klaar kopen.
    En we hebben nog genoeg op de planning met die badkamer.

Balen zeg van die lamp die er onder vandaan komt. Ook hier niet zo tevreden over de lamp op de kinderkamer. We hebben die ‘zon’ van IKEA.. Maar nu is dus al het licht wat eruit komt KNALGEEL omdat die lamp geel is. Bah!

@ meimamma; Jeetje dat was ook zonde van je tijd bij die arbo! Maar gelukkig heb je het vrolijk afgesloten met een kusje voor je vriend, shoppen en een lekkere mac-maaltijd na haha. Hoop dat het lekker was:D
    @ Lilo; Wat een opluchting dat alles goed was;)
    @ Aukje; Suc6 bij de VK vandaag
    @ Wish; Als die klamboe boven de ring zegmaar nog een stukje stof heeft en daar samen is gebonden kun je die idd meestal aan het plafond aan een haakje bevestigen. Maar wij hebben een ouderwetse sluier die je dus over zo’n ronde ring moet schuiven zegmaar.
    edit; Geniet lekker van je verlof meid. Verstandig dat je nu gestopt bent met werken, je hebt de rust hard nodig.
    @ Guusje; Meid toch, rustig aan. Enne ben benieuwd naar de foto’s!
    @ Joyce; Gelukkig is alles goed met je. Beterschap voor jullie allemaal enne jij niet ook nog de griep krijgen he.
    @ Minnimouse; Fijn dat alles zo goed gaat met jullie kindjes. Geniet van het buidelen! Dikke knuffel vanuit hier.

Zo ik ben weer helemaal bij geloof ik:D

Hier gisteren de gehele garage opgeruimd en mijn moeder is flink in de tuin bezig geweest. Toen ik vroeg aan mijn moeder heel even te helpen in de garage is er iets gigantisch mis gegaan. Wij hebben van die hele grote ijzeren/metalen staanders liggen/staan in de garage. Deze komen van de bouw af (ze bevestigen die normaal als draagvlak in/onder huizen en gebouwen). Vriendlief heeft deze geregeld voor zijn fitnessruimte die hij gaat maken dit jaar.

Maar goed ik had dus zo’n staander vast schuin en vroeg mijn moeder om het stuk zeil dat eronder lag even weg te trekken terwijl ik dat ding vast had. Maar zij is zo’n persoon die doorduwt en niet oplet echt af en toe kun je daar zo boos om worden!
    Er lag dus nog zo’n staander alleen dan plat op de grond van 5 meter lang. Doordat ze dus besloot (zonder te overleggen) ook nog even met alle geweld de 3 ondervloeren ervandaan te trekken trok ze die staander omhoog en belandde hij op mijn voet. Ik zei nog: Niet doen, kijk uit. Maar heb daarna 20 keer auw moeten zeggen en toen merkte ze het pas. Haar enige reactie was: Oh dat moet je even koelen denk ik. En ik dus met moeite naar binnen want ze had alle troep op het trappetje gelegd en ik voelde mn hele voet niet meer!

Nou met een koelelement naar de slaapkamer gesjokt en daar gaan zitten en direct vriendlief gebeld want ik wist niet hoe erg het was. Die stond gelukkig voor de deur en kwam gelijk (dacht dat ik moest bevallen hahahaha). Hij heeft effe alles gecontroleerd en gelukkig alleen wat oppervlakkig bezeerd en beschadigt. Dus dat is met een sisser afgelopen.

Bleek toen we beneden kwamen dat mn moeder met dr onvoorzichtigheid was doorgegaan en die metalen staander ook nog eens haar hond dr poot terecht was gekomen! Heel stuk vlees weg bij het nageltje en al. Dus met spoed naar de dierenarts en ze heeft er tig hechtingen in en het is flink verbonden. Het valt gelukkig mee, maar wat er allemaal had kunnen gebeuren.. Pff wil er echt niet bij nadenken.

Hier dus bagger slecht geslapen, ben nog flink boos merk ik zelf. (het was wel een ongeluk maar wel doordat iemand niet oplet en dom maar doorgaat!!!). Mijn voet is flink dik en blauw-paars-groen-rood-geel-met witte stippen en ik kan geen schoen meer aan!

Zo meiden ik ga effe GTST kijken;)

Liefs

4. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Auw troetel!!!! Ik voel de pijn als ik het lees! Hopelijk heb je beetje goed zittende slippers om de druk te ontlasten. En wat zielig ook voor het hondje!!

Mac-je was erg lekker gister ja:D

5. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Ik heb goed geslapen vannacht! Helpt zo'n badje misschien toch!

Ik reageer later even op jullie, maar ik wil eerst even genieten van de rust hier in huis. L. is naar de gastouder, dus ga even wat dingen doen die ik met een dreumes moeilijk kan doen.

Tot laters!

6. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ wish: fijn dat je nu al met verlof bent!

@ Guusje: Hier staat de naam gelukkig al lang vast!

@ Joyce: vervelend van je gezinnetje, gelukkig gaat met jou wel alles goed!

@ minniemouse: Super dat alles goed gaat!! Vind je het niet jammer dat de kindjes niet bij jou zijn? ik denk dat ik gek wordt als ze mn meisje op een andere kamer neer zouden willen zettne, maar ik snap dat jou geval net anders is. Geniet lekker van ze en beterschap voor jou!

@ lilo: ik heb ook geen uitvaartverzekering...
    Sterkte met je kies, enne als je er over wil zeuren dan doe je dat toch! lucht soms op!

@ troetel: Wat rot van je voet en van het pootje van de hond!!!
    beterschap voor beide!

* Hier 2 verlopen ID kaarten... wat nou als de beeb te vroeg komt en ik heb nog geen nieuwe???

Goedemorgen allen
    hier redelijk geslapen, 2 x eruit om te piesen! wel al weer vroeg wakker... tis nog een beetje mistig. Als het vanmiddag weer zo lekker wordt wandel ik miss wel weer naar mn ouders, is goed voor die honden om te oefenen want strax wil ik dit ook met de kinderwagen erbij kunnen doen. Alleen heeft mn mopsje het nu al zwaar! Hij heeft natuurlijk een slechte ademhaling en is het niet gewend, beestje is helemaal kappot als die aan komt haha
    Ik hoop (ik heb m nog niet gezien) dat de kinderwagen een rekje ofzo onder heeft waar hij met zn 7 kilo miss in kan zitten... anders gaat hij het van de zomer echt niet redden!! maja ff blijven oefenen nu het nog niet zo heel warm is.

fijne dag allemaal!

7. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @troetel he meis ik snap wel dat je nog wat boos bent. zou ik ook zijn. sterkte met je voet

@aukje geniet van je verlof dag. :)

8. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    @vagans, toen ik laatst op het gemeentehuis moest zijn voor het verlengen van mijn rijbewijs heb ik gelijk gevraagd hoe het zit met id-kaart of paspoort omdat ik die volgende maand moet vernieuwen.
    Zij vertelde mij toen dat alleen dit jaar de kleine nog bijgeschreven kan worden, maar vanaf volgend jaar hij/zij toch een eigen id-kaart moet hebben.

Ik heb dus besloten om een id-kaart te halen volgende maand en als de kleine geboren is, deze gelijk ook een eigen id-kaart te geven. Hier kost hij voor de kleine iets van 10 euro.

9. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Meimamma; Ohhh als ik dat zo lees verlang ik ook naar een Mac-je. Heb dat al heeeel lang niet meer gegeten hihi. Vriendlief rijdt er elke keer voorbij als ik zeg dat het wel weer eens lekker zou zijn; flauw he?

@ Vagans; Wat betreft legitimatie weet ik alleen dat je er schijnbaar nog 1 jaar lang mee mag 'rondlopen'. Maar je mag je er volgens mij niet echt mee legitimeren na verloopdatum. Je vriend heeft zijn rijbewijs, daar mag het ook mee als ik me niet vergis (mijn mannetje heeft zich zelfs voor de hypotheek e.d. met zijn rijbewijs gelegitimeerd). En anders moet je ze even vooraf verlengen (een weekje eerder ofzo, dan lopen ze in elkaar over en heb je dat risico niet dat je op je ID-kaart moet wachten).

* Hoe zit het trouwens met je paspoort als moeder zijnde. Kindje wordt daarin bijgeschreven direct na geboorte toch? Of is dat een 'vrijwillige keuze' of je dat wilt? En krijg je dan een 'nieuw' paspoort of schrijven ze het kindje echt in je oude paspoort bij?

Ik had 3-dubbele ID hier (doe maar luxe:D) haha, Id-kaart is nu verlopen maar paspoort is van 2008 dus nog effe geldig.
    Komt omdat ID-kaart nog geldig was toen ik buiten europa moest gaan reizen, dus kreeg er een paspoort bij zegmaar & heb ook nog mijn rijbewijs pasje (helaas wel zonder rijbewijs B nog, maar heb het pasje al wel haha).

@ Aukje; Rustig aan he meid!

@ binna; hoe ist met jou?

Zo ik ga hier rustig aan eens wat doen.. Ohh wat verlang ik naar onze nieuwe badkamer dat ik lekker kan badderen! :)

10. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Monika: O dat wist ik helemaal niet!
    Ja weet je we moeten beide een nieuwe hebben a 50,00! en vriendlief zn rijbewijs is ook verlopen...
    en nieuwe pasfotos maken. Dus het komt er steeds niet van omdat er geen geld voor is.

Kan ik mn kindje dan niet aangeven??? Ik heb me ook in dordrecht ingeschreven met een verlopen ID HAHA

11. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Monika; Ik ga net googlen en zie het inderdaad ja. Pff wat een gedoe zeg. Eerst het vervangen van al die oude 'rijbewijzen' en nu gaan ze hier weer ons het geld voor afnemen. Achterlijke overheid!

Moeders portemonnee raakt wel erg vol dan met al die id-bewijzen voor ieder kind.

Kan alleen nergens de tarieven vinden voor een eigen paspoort voor het kindje (neem aan dat dat net als bij ons duurder is dan een id-kaart).

@ Vagans; Je vriend kan evt. tijdelijk alleen zijn rijbewijs verlengen. Hij mag zich in 9 van de 10 gevallen hier ook mee legitimeren! Dat scheelt misschien in de kosten?
    Dan hoef je enkel voor jou en de kleine een ID aan te vragen straks en dat is dan 'maar' €60,00. Ik weet het, t zijn achterlijke kosten. Ben blij dat toen de mijne verviel ik nog een paspoort had.

Maar het schijnt dat je je nog 1 jaar mag legitimeren ofzo met verlopen reisdocument, maar of dat écht zo is weet ik niet.

12. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ja naja moet ik binnekort toch mar even wat geld vrijmaken, tis wel belangrijk.

ik heb er namelijk mee gewacht ook omdat ik hoorde dat het gratis zou worden... Maar heb nu het idee dat dat een broodje aap verhaal is... jammer genoeg!

13. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Goedemorgen allemaal,

Twee dagen lekker druk en vooral veel buiten en weg geweest. Merk dat ik nu redelijk kapot ben maar heb nu bijna alles al terug gelezen (en dat was best wel wat zeg :p)

@ Lilo. Wat een schrik als je ineens in het ziekenhuis eindigt. Wel blij dat alles toch (redelijk) goed is. Vind het toch wel geruststellend om te weten dat als je merkt dat de baby zich anders gedraagt of jij je minder voelt de VK’s er wel zorgvuldig mee om gaan. Er zijn idd al veel meimamma’s naar het ziekenhuis geweest.

@Wish. Las dat ze toch goed door kan groeien met wat minder vruchtwater, schijnt ook te wisselen en af te hangen of ze net geplast had of niet. Blij dat je wat gerustgesteld bent bij de VK. Goed dat je voor jezelf kiest en nu met verlof gaat!!

@Minnemouse. Wat een schrik dat het allemaal zo snel is gegaan. Heel erg gefeliciteerd en hoop dat je lekker kan genieten van 2 wondertjes. :)

@Vagans. Het lijkt gewoon soms niet mee te willen zitten.:( Veel sterkte en probeer toch wat ontspannen te blijven, maar ja makkelijker gezegd dan gedaan, ik weet het.

@Marjan. Blij dat je dochter zich weer wat beter gaat voelen, hoop dat het mooie weer wat helpt. Nu al lekker aan het genieten van je verlof??

@Chaartje. En zo lig je dan ineens weer in het ziekenhuis. Wel goed dat je de prikken nu al krijgt maar ik weet nog wel dat mijn zusje ze ook vreselijk vond, maar ook de gedwongen bedrust die onvermijdelijk gaat volgen. Ik wist ook niet dat er prikken waren tegen vroeggeboorte die je al eerder kan krijgen. Of krijg je de longrijpingsprikken dan al met 26 weken ofzo?? Ben blij dat frummie zich in ieder geval nog prima vermaakt in mama’s buik en we gaan er van uit dat dit ook nog effe zo blijft

@troetel. Wij hadden een klamboe gekocht maar hebben we weer weer teruggebracht omdat het toch wat teveel werd allemaal toen het kamertje eenmaal af was. De wieg heeft wel een hemeltje en daar ligt ze toch de eerste paar maand in. En een piekstop heeft iedere babyzaak wel maar het goedkoopst is denk ik MP. En soms moeders…….:$

@Meimamma. Wat een aanfluiting die Arbo. Dat had idd ook wel telefonisch gekund!

@SQ. Ik denk dat je niet meer kan doen dan wat je al doet, rekening met haar situatie houden. Maar blijft heel lastig.

@Rianne. Als je kijkt hoeveel vaker er medisch ingegrepen wordt (ook bij het zwanger worden zelf al) dan vraag ik me toch wel eens af wat er misgaat met het menselijk lichaam. Of is het dat omdat we medisch veel meer kunnen, we ook vooral veel meer doen. Konden ze vroeger de BM hals niet nauwkeurig meten misschien?? Ik weet het ook niet.

@Joyce. Jullie kleine mist toch ook een slagader in de navelstreng? Hier heft ze de hele tijd achter gelegen op de groei maar bij de laatste echo lag ze wat voor. Ach zolang ze op de schaal blijft ben ik er al blij mee gezien de paniekverhalen in het begin ;)

@Guusje. Pff zou toch wel redelijk stressen als de naam weer de deur uit zou gaan. Hoop dat jullie er weer uit komen.

@VoedingsBH…Misschien een gek vraagje dames. Ik heb hier al wel meer gelezen van dames die al geregeld lekken ed maar zijn er ook dames waarbij er echt helemaal niets is gebeurt op het borsten front. Er is werkelijk nog geen gram bij (overal behalve daar :)) en ik draag gewoon nog mijn eigen bh’s. Begin me een beetje zorgen te maken of mijn borsten wel in de gaten hebben dat ze ook mee moeten gaan doen ik het zwanger verhaal want anders heeft de kleine zo weinig te eten straks ;)

@de baby voelen. Ik heb in het begin van mijn zwangerschap via MP een angelsound gekocht en onze kleine meid is heel bewegelijk op echo’s maar ik voel er alleen niet zo veel van. Dus soms ga ik met mijn 32 weken nog effe lekker luisteren naar het hartje en met die angelsound hoor je de bewegingen ook (net als bij een doptone) haha lekker onzekere muts ben ik soms maar ik ben blij dat ik hem heb..

Vandaag 33 weken!!!!

Ben weer bij, ga nu eerst effe rustig de badkamer poetsen.

14. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Stefanie: Gefeliciteerd met je 33 weken!!!! Wat vliegt de tijd!

* Lekkende borsten, een keer of 3 een speldeknopje toen ik er op duwde en 1x een lekje dat ik ook echt een vlek op mn truitje had.

15. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Hier voor in de gemeente gelden de volgende prijzen:

Identiteitskaart (NIK)
    € 43,85

Kinderen t/m 13 jaar
    € 9,20

16. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ja bij ons ook geloof ik
    geld zat
    en dan nog pasfotos maken, das kost ook rond de 10,00 pff...

17. chaartje79

chaartje79 Bekend lid

4 jan 2008
    515
    60
    28
    Horeca medewerkster
    Assendelft
    hey meide

Alles goed hiero ?/
    Nou ff een update van mij

Gisteravond de laatste prik gehad en nu moet ik nog tot 11 uur savonds aan het infuus en dan mag dat er ook vanaf
    En houden ze me nog hier voor de nacht en gaan ze morgen bespreken hoelang ze me nog willen houden wan ik ben nu een bizonder geval..
    maar ja 31 weken hebben we al gehaald dus nog 6 te gaan
    Heb gister avond voor het eerst gevoeld wat een harde buik in hield voelde me net een water meloen maar het was ook weer heel snel voorbij.

Maar ja voorlopig zit ik hier nog wel 1 of 2 dagen
    ik mag gelukkig wel nu weer douche en naar de plee dus k word strakkies geholpen yesssss weer ff schoon me bed in

doen jullie rustig aan want de pc is zo traag hier dat ik iet op ee ieder kan reageren
    maar ik denk wel aan jullie en dat het allemaal goed mag gaan en blijven gaan

trouwens minniemouse buidelen is zo magich het heerlijkste wat je kan overkomen geniet er van hoor!!!!

Troetel meid meid rust goed uit
    dikke knuffels va mij

18. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    @ Troetel: jemig meid wat moet dat pijn doen!! Doe maar lekker rustig aan vandaag! En gerum hondje :( vind het altijd zo zielig als een dier pijn heeft :(

@ Piekstok: Hebben wij ook gekregen dus zou niet durven te zeggen wat het kost etc

@ Stefanie: Gefeliciteerd met je 33 weken :D

@ Lekkende borsten: hier al een tijd geen last meer van gehad :)

@ Chaartje: Hopelijk goed nieuws voor jou en mag je snel weer naar huis! Wel fijn dat ze je goed in de gaten houden! En fijn dat je weer mag douchen! knuffel voor jou en je kleintje!

19. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Chaartje: Hopelijk mag je snel naar huis en daar nog even van de rest van je zwangerschap genieten. Dikke knuffel en houd je taai!

Hier lekker ff gedouched, gegeten, dan wil ik nog ff alles gestoft hebben en het zonnetje begint al door te komen dus als dat zo blijft ga ik weer lekker een stukkie lopen!

20. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    @stefanie: Bij de eerste had ik ook geen 'extra' maat/cup erbij gekrgen.
    Ik heb wel bij de Hunkemoller van die tussenstukjes gehaald om zo een paar cm extra te creeeren omdat het voor mijn idee wat te strak zat.
    Verder gewoon mijn bh's blijven dragen. Na de geboorte weten ze echt wel wat ze moeten doen want ik was net Pamela-Melkunie-Anderson!

@lilo: fijn dat je weer naar huis mag

@minimouse: gefeliciteerd met de kleintjes! Geniet ervan!

@allen: jeetje wat doen jullie nog veel op een dag.. Ik kom niet verder dan of een paar uur werken (wat nog moet natuurlijk) of 1 klein wasje draaien of opvouwen enz.. ik ben al kapot als ik die andere kleine 1 uur heb bezig gehouden..

@ego: echo was weer goed, geen verkalking, mag nu om de 2 weken afwisseling klinisch vk/gyn. Juppie;) Al dat geplan.. tijd voor verlof!

@alle druktemakers;): als 'ervaren' moeder/zwangere (andere al moeders zullen dit met mij mee beamen) waarschuwen we jullie alvast: Vanaf de 30 weken komen de 'vervelende' verhalen van ziekenhuisbezoeken/vroeggeboorten/spoedbevallingen/hoge bloeddrukken/zw-suiker...
    En 'eng' dromen hoort ook bij de zwangerschap. Deze combi is dus stressvol maar probeer jezelf er niet gek op te staren!
    Blijf goed naar jezelf luisteren en wanneer jij het idee hebt dat er iets niet klopt BEL JE VK!!

Deel Deze Pagina