@Esmee, neem me hier voor van alles te doen maar het is nu bijna 12 uur maar heb nog steeds lekker niets gedaan Goed te weten dat mijn borsten normaal zijn, maar ben ook welk benieuwd naar Pamela-Melkunie-Anderson borsten Ga hier weer effe verder met niets doen. Ik heb me net voorgenomen dat die badkamer wel effe kan wachten en dat tv kijken ook wel ok is zo nu en dan. Zonnetje begint echt te schijnen dus zo buiten effe lekker boekjes lezen. Ga effe genieten van mijn ziektewet!
Chaartje wat fijn dat het er zo voorspoedig uit ziet. Hopelijk mag je gauw naar huis. Lekkende boobies: hier iedere nacht De ene keer wat meer als de ander maar heb toch wel iedere ochtend als ik wakker wordt vlekken in mn hemdje en korstjes op mn borstjes HIHI Allleen qua groei blijven ze iets achter, das dan weer een beetje jammer. Wij zitten nog steeds te twijfelen over wel of geen hemeltje/ klamboe.... Hier net een kapotje geschrokken. Ik was vergeten dat ik voor ik moets werken chloor in de wc pot had gedaan. Dus ik kom net thuis en moest weer eens nodig piesen is mn hele pies donker en troebel. Ik dacht al van ik moet de HA of VK bellen dit is niet best... Maar ja toen haalde ik mn neus eens op en dacht ik aan het verhaal van Vagans van een paar weken terug Die had het zelfde Waarschiojnlijk reactie van mn urine op de chloor. Pak van mn hart. Vandaag dus weer 2 uurtjes gewerkt en mensen hebben weer de kolder door het mooie weer. Alleen daarom neem ik me al voor om minder in mn eigen huis te doen. Vandaag ramen gewassen en een tegelvoer(binnen) goed moeten dweilen. Natuurlijk met het verhaal van doen maar kalm en op je eigen tempo.... Uche uche als je eenmaal bezig bent dan voel je je lichaam niet. Nu dus wel. Dus maar even kalm blijven zitten totdat mijn lief zo thuis komt
Ha meiden Woow, wat kunnen jullie kletsen zeg in een dag Heb alles zo goed mogelijk terug gelezen, maar het lukt me even niet om op alles te reageren Stefanie: Succes met niks doen, ben ik momenteel ook hard mee bezig (al ga ik zo toch wel even aan de gang ) en gefeliciteerd met je 33 weken!! Esmee: Fijn dat de echo goed was! Chaartje: Hopelijk gaat alles goed met je! Fijn dat je weer even van bed mag om te douchen enzo! Lilo: Fijn dat het goed gaat, doe rustig an meid! Vagans: Leuke jurk! en mooie buik zeg!! Piekstok: Wij hebben klamboe incl. piekstok van mp geplukt, 40 euro geloof ik. Lekkende boobs: Praat me er niet van Overdag valt het hier mee, maar snachts ist drama... en ik vind het helemaal niet leuk Paspoort: Ik heb mijn dochter in mijn paspoort laten schrijven toen ze 3 weken was. Kreeg gewoon een sticker in me paspoort. Voedingsbh: heb ik niet, heb 1 zo'n meegroeiende bh zonder beugels.. Verder draag ik nog me eigen bh's.. al zitten die 's avonds niet lkkr.. maar goed.. nog ff Baby voelen: Hier is Uk erg actief, wat ik niet altijd even leuk meer vind (ben uiteraard zeer blij dat hij actief is, daar niet van.. maar het schoppen doet zeer ) Ego: Gister avond nieuwe kast opgehaald voor op babykamer. Heb ondertussen zoveel kleertjes dat ik al ruimte te kort kwam in commode, dus nu kan er ook een deel in de nieuwe kast Dus straks maar eens doen, dan is baby kamer helemaal klaar!! Als vriendlief thuis is zet ik hem even aan het werk in de woonkamer, want daar ist nog een zooitje.. hij was maandag begonnen met opruimen van alle zooi, maar nie in 1x afgemaakt, ging dinsdag wel weer verder,.. maar nu ist nog een zooi.. dus zet hem even ant werk straks kan niet tegen zooi. Verder doe ik weinig vandaag, te veel last van bekken... en het is een beetje aan het rommelen in me buik.. gistere paar keer kramp gehad, dacht dat het van de mac kwam, dat die verkeerd gevalle was ofzo.. maar ene kramp had ik om 20.45 uur, en de 2e kwam half uur later en de 3e weer ongeveer half uur later, daarna geen last meer gehad, op harde buiken na.. dus vond het wel beetje vaag eigenlijk. Vandaag ook veel menstruatie achtige krampen in onderbuik.. alles beetje aan het voorbereiden denk ik. Om 16.00 uur even naar fysio, helaas de laatste keer ,verzekering vergoed niet meer dan 12 behandelingen. Baal ik echt van, want pijn lijkt alleen maar erger te worden. Fijne dag meiden!
@ Meimamma: haha ja precies! ik had dat ook! grappig dat je dat nog te binnen schoot! @ Gravid hier ook een zeurderige af en toe pijnlijke buik, krampjes en harde buiken. Miss dat alles zich een beetje aan het voorbereiden is op de bevalling? Hier nog steeds heerlijk weer, heb de boel stofvrij gemaakt (was ook wel nodig) Heel miss komt vriendlief vanaaf naar huis en neemt dan zn collega mee (die woont best ver weg) want er was weer een probleem met de douche aan boord. Dus leuk dat die misschien (kan altijd nog veranderen) naar huis komt maar hij blijft dan niet slapen en hij is niet alleen... Zo maar eventjes wat eten en dan ga ik mn wandeling weer maken
Oeh lekker lekker lekker, mijn mannetje komt net met het briljante idee om zo even samen naar de kapper te gaan! Soms heeft die vent nog weleens goede ideeen
Vagans: Oh bij jou ook al!! Hier echt hele dag al zeurderig gevoel in onderbuik, harde buiken en krampjes.. niet heftige krampen ofzo, gewoon lichte.. maar voel ze wel. Denk inderdaad dat alles zich al aan het voorbereiden is. Zou anders niet weten wat het wel is. Fijn dat je vriend misschien naar huis komt vanavond! Meimamma: Oh super zeg! Moet eigenlijk ook nodig naar de kapper, maar helaas nog even geen geld voor Soms best jammer dat alles geld kost Commode en kast ondertussen ingeruimd! Kamertje nu KLAAR
Hey meiden ik ben bij gelzen maar moe dus niet alles onthouden sorryyy Ik ben vanmorgen eerst even speelzand gaan halen (voor me dochter der zandbak) Veelste zwaar natuurlijk en toen naar mijn oma gegaan en die heeft een hondje en mijn dochter vindt dat maar helemaal niks. hondje heet Dora zitten we in e auto we gaan niet naar oma W he. ja wel neee ik wil niet daar is hondje Dora. Ik zeg dan altijd lachend die is leuk die gaat aan je snufflen. nee mama die is niet leuk. hondje Dora is stom. dus ik zeg dat mag je niet zeggen. zegt ze hondje Dora is Vreselijk ha ha ha nou hou dan je lach maar in Net even het zand in de zand bak gedaan en nu even uit puffen. Met heel lekker fout chocolade paaseitjes
Hahaha jou kleine is dus ook zo lekker bijdehand Ik liet voor paar weken terug de babykamer aan mijn dochter zien, zegt zo tege dr: hier slaapt over een poosje de baby. Oh zegt ze, dus hier slaapt straks babybroertje? Ik zo: ja Zegt ze ineens: Ooooh wat mooi zeg, wou dat ik nog een baby was! Hahaha.. kleine tuttebel van net 3 jaar Enne.. hou op over chocolade eitjes..water loopt me in de mond Even een foto van de babykamer die nu klaar is: http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=139373&stc=1&d=1300883955
Nou het slechte slapen is hier toe geslagen. Ik Krijg nu regelmatig last van maagzuur op het moment dat ik op bed ga liggen. Ik heb wel rennies, maar probeer dat toch op 1 of andere manier zo lang mogelijk uit te stellen. Heb vannacht met een extra kussen onder mijn hoofd geslapen, dat hielp wel tegen het maagzuur, maar ik lag echt niet prettig. Kreeg last van mijn nek van dat hoge liggen. En ik heb last van rusteloze voeten.... Ach jah de laatste loodjes zijn officieel in gegaan he dus het hoort er bij!!! Net even 3 uurtjes gewerkt en ik zou vanmiddag lekker op bed, maar het zonnetje is ook wel erg fijn dus misschien kruip ik lekker in de zon en doe ik daar even mijn oogjes dicht! Liefs
Zo hier lekker babywasjes aan het draaien Heerlijk als dat straks allemaal gedaan is Zijn toch behoorlijk wat wastrommels vol. Heb er nu al 2 gewassen, zit er nu 1 in en ik moet er daarna nog 2 haha Nu lekker met mn laptopje op de veranda atwt terug kijken! Geniet van jullie dag meiden! xxx
Hey meiden, @Stefanie; Gezellig dat je er weer bent meid en gefeliciteerd met je 33 weken! piekstok; hier al gekeken op MP zowel binnen 15 km vanaf ons als van mijn moeders huis af. Dus vrees dat we er toch voor naar een winkel moeten. @ Chaartje; Lekker rustig aan doen meis Dikke knuffel vanuit hier @ Lilo; Ach ik waggel nu écht hahahaha.. Kan er nu wel om lachen maar heb op het moment suprème idd echt lopen huilen van de pijn. Mannetje is BHV-er en keek er gelijk naar en stelde me gerust. Kon en kan mijn tenen slecht bewegen maar toen mannetje mn tenen bewoog deed het geen pijn. En de hond van mn moeder was echt superbraaf. De DA heeft haar met plaatselijke verdoving gehecht en deze gevaarlijke kruising pitbull/stafford gaf geen kik! Daarna liep ze gewoon stoer door. @ Esmee; Fijn dat de echo goed was En bedankt voor de tip over druk maken etc. Merk inderdaad dat het dromen nu erger wordt (dacht dat het zijn top al had bereikt maar de eerste weken na 29 wkn kwam het weer flink erger op gang). Lekkende boobies; Hier lekken ze verschrikkelijk erg. Slaap iedere nacht met bh aan en compressen er in en regelmatig lek ik door het compres heen. Had 2 dozen compressen aangeschaft nou eh, zal binnenkort maar nieuwe halen voor na de bevalling haha. En qua grootte mogen ze wel stoppen met groeien (ben 2 cups gegroeid en vind dat wel best hihi). @ Gravid; Ook hier regelmatig zeurende krampjes en ja hoe moet ik het zeggen van de week ook samentrekkingen van mijn buik echt een heleboel in een paar minuten. Maar daarna stopte de pijn en kramp en verder geen last meer van gehad. Denk dat lichaam zich klaarmaakt voor de oerkrachten van ons vrouwen hahaha.. @ Vagans; Joepie, hopen dat je mannetje vanavond misschien even naar huis komt! @ Meimamma; Ohh heerlijk naar de kapper geniet er maar van. Ook hier hoognodig naar de kapper eigenlijk, in ieder geval nog voor de bevalling en mannetje moet ook hoognodig, maar het komt er steeds niet van. @ binna; Hihi Heerlijk die dochter van jou! Geniet van je foute chocolade paaseitjes. @ Gravid; Prachtig dat kamertje @ Lilo; Heerlijk aan het wassen! Ik ga zo even de babywas opvouwen die is al droog. Nu maar even onze eigen wasjes gedraaid want die begonnen zich op te stapelen. Straks misschien nog even een dutje doen want ik slaap echt enorm slecht en voel me s ochtends echt heel moe! Nu effe wasje opvouwen en ATWT terugkijken
Troetel: Dank je Ben ook wel trots op het kamertje! Enne..welkom bij de krampjes club haha Hier vanacht ook slecht geslapen, mede door vriendlief Die lag maar te hoesten, te hoesten, en nog is te hoesten. Dus ik zeg om 02.00 uur van ga dan even een glas water drinken. Ja is goed zegtie, dus hij dr uit.. gaatie douchen om 02.15 uur.. daarna aankleden en weer na benede Dus ik na benede om 02.45 kzeg zo: hallo tis kwart voor 3, ja zegtie ben nu toch wakker Nou, dan slaap ik dus ook weinig meer as hij eenmaal uit bed is.. ben om half 4 maar weer in bed gedoke, sliep net kwartier toen de wekker om half 5 ging.. en om half 6 komt vriendlief na bove om doei te zegge die ging werke.. en ik vanmorge brak zijn maar goed,.. vanaaf maar weer optijd en hopelijk slaapt meneer dan wel
hoi hoi meiden Ben met babywasjes bezig...zit alleen met sorteren...kan lichtblauw(babyblauw zeg maar) bij wit?? en beige en creme kan dat bij wit? heb geen zin om elk pakje apart te gaan wassen!! En geen wasverzachter maar word de was wel zacht dan?
@ Wish; Ik had aan witte was al 1,5 machine vol denk ik. dus heb er voor gekozen om groen en gelijke tinten apart te doen, babyblauw en gelijke tinten apart en roze ook. Beige, créme en lichtbruinig heb ik ook al een machine vol van gedraaid. en wat betreft zachtheid v.d. was dat valt echt wel mee zonder wasverzachter hoor Ik was met robijn en het is echt superzacht! Pff hier de was aan het opvouwen maar veel is een beetje gekreukt en ik wil echt ALLES gaan strijken hahaha. Normaal strijk ik nooit; raar hoor zwanger zijn! Alleen de hydrofielen etc. moet je niet strijken dus ik probeer het maar glad te strijken met mn handen en door de kreukjes heen te kijken hihi. Liefs
wish: Ik heb ook geen wasverzachter gebruikt, en alle kleertjes zijn lekker zacht En wat betreft het babyblauwe bij wit, zou ik zelf niet doen. Vooral niet als het nieuw is, dan weet je niet of het gaat afgeven. Ik zou het gewoon een nachtje in een bak water laten liggen en klaar, of anders bij de kleur was doen. Heb zelf een wit rompertje met rode randjes en letters, die was ik ook niet. Veel te bang dat het gaat afgeven. Creme doe ik meestal wel bij wit, of anders ook even in water laten liggen. (Al zal elke vrouw wel een eigen idee er over hebben )
Haha ach ze vroeg het aan ons allemaal he. dubbel advies is beter dan geen advies Créme doe ik idd ook vaak bij witte was
Ja nou daarom haha, daarom zei ik al, iedereen zal weer een eigen idee er over hebben.. denk dat niemand het zelfde wast
oke thnx dames! hangt lekker buiten te drogen...heerlijk!!! mn moeder heeft ook een vuilniszak met kleertjes meegnomen om te wassen en ik een klein beetje