Goedemorgen dams, Even ego want ga er zo vandoor naar een vriendin! Ik werd vanochtend voor het eerst wakker met korstjes op mijn rechtertiet.... whahahaha Ik heb gelekt!!!!! Voor het eerst trouwens.... En bed was niet nat dus zullen wel een paar druppels zijn geweest! Liefs
Goeiemiddag meiden! Vagans: Dank je Jij gefeliciteerd met je 31 weken!! Enne.. ja als je moet plassen dan moet je plassen haha.. heb ik ook hoor, kan dan echt geen tien tellen langer blijven liggen Gezellig dat je naar je ouders gaat! Vriendlief heeft hier volgende week weer avonddienst, en dan zit ik ook alleen van 's middags half 2 tot 's avonds half 12. Vind ik echt niks an, dagen lijken dan zo lang te duren. Maar goed, laatste weekje dat hij avonddienst heeft gelukkig, dan tot de bevalling ochtenddienst.. heerlijk idee Hopmarjanneke: Ben ook erg wijs met het kamertje hoor Bij ons moest hij wel echt af zijn, want op slaapkamer eigenlijk geen plek voor ledikantje. Dus vandaar Enige wat nu nog moet is een nieuwe plafond lamp, of althans een kap.. en nog gordijnen (hebben alleen rolgordijn) maar heb zo iets van dat komt wel.. de rest is klaar! Binna: Jou dochter heeft ook door hoe de omhoogstaande deurklink werkt? die van mij ook het was even oefenen, maar ze snapte het al vrij snel. Ik heb alleen helaas niet dat ze 's morgens om 06.00 uur naast me bed staat.. snap dat jij dr niet al te happy mee ben, maar ik zou het graag eens willen Lilo: Word spannend nu he, zit me ook steeds af te vragen van hoe zou de bevalling dit keer gaan enz kheb er wel zin in Sunny: Gefeliciteerd haha Fijn dat jij er blij mee bent Bij mij lekken ze al weeeeeken.. (vooral 's nachts) en ben er dus totaal niet blij mee Veel plezier bij je vriendin! ID: Toen die tijd hebben wij foto laten maken van me dochter toen ze 3 weken oud was.. gewoon wit kleed op borst gelegd, en dochter daar weer tegen aan, was heel gedoe, maar toch gelukt Weekend: Hier geen plannen, zaterdag ochtend is vriendlief op voetbal veld te vinden, kleintjes waarvan hij trainer is moeten dan weer wedstrijd spele, en zondag ochtend moet hij zelf wedstrijd spelen.. vind ik altijd saai.. heb dan echt geen weekend gevoel, as hij 2 ochtende weg is. Alleen Formule 1 begint ook weer, dus as vriendlief voetballen is, heb ik ook weer wat te kijken Hier: Ondanks dat het super lkkr weer is, voel ik me niks lekker. Gistere hele dag last gehad van indalings weeen, en vanacht amper geslapen. Vriendlief sliep wel zowaar, maar ik alweer niet. Vanmorgen getracht uit te slapen, maar aangezien de benede buurman bezig is met de tuin, kon ik dus ook nie slape.. bleh Bekken doet me mega zeer, hoofdpijn..duizelig.. *aaargh* leuk hoor, die laatste loodjes Straks even poging doen om de afwas weg te werken, en maak vast de zuurkool stampot voor vanavond klaar, hoef ik die as vriendlief terug komt van training alleen nog maar op te bakken, hmm Verder doe ik niks vandaag, ja.. poging doen om vanmiddag uur te gaan liggen... rust eigenlijk veel te weinig.. Meiden, geniet in zover as het mogelijk is van jullie dag!
@troetel: ja dat is dan een lekker ondankbare taak! Zeker met je broers autisme enzo. @gravid: onze slaapkamer is wat dat betreft idd ruim genoeg voor een extra weigje/bedje. En ja de andere slaapkamer is nog in gebruik bij de oudste, dus vandaar ook "rooming-in". maar hoop dat we wel snel klaar zijn hoor.... dan heeft ieder zijn/haar eigen plekje.... en dan krijg ik eindelijk mn naairuimte *mist cheering smiley* op de overloop. Ventje belde net... of ik ook trek had in vis!!!! Nou daar zeg ik geen nee tegen. Dus het wordt of een lekkerbekje of een bakje kibbeling zometeen.
Zo ik ben weer aangekomen bij mn ouders, Bikkel (mops) had het wel moeilijk hoor, ben alvast iets aan het verzinnen zodat hij wel mee kan, dacht al aan zon ding die je aan de kinderwagen hangt waar een ouder kindje dan op kan staan en daar bijv een mandje op vast te maken of zo iets... @ hopmarjan: stoelen reserveren doen ze voor zover ik weet niet, mn zusje kan het ff navragen als ze de kaartjes gaat halen. @ Troetel: echt sneu voor die hond, ik leef met je mee! @ Gravid: vervelend dat je je niet lekker voelt, hier zijn alle pijntjes van gisteren weer weg getrokken! @ SQ: Gefeliciteerd met je 31 weken! Verder weet ik t ff ni meer fijne (zonnige) dag verder meiden!
Zo mijn taken lijstje voor vandaag is klaar ha ha. wil niet te veel doen op me echt verlof dagen. dus dat Silver naar het kdv of opa en oma is. Hebn vandaag de bootschapen gedaan en wat dingen die nog gekocht moesten worden wat makeljker is zonder kind. En nu Rusten en Relaxe. (begin al goed met de 3 r Rust regelmaat reinheid ) en dan vanavond lekker naar de kaper @meimama foto van je haar kom op showen @lillo nou ik snap je gevoel wel hoor. zou het ook wel op voorhand willen weten. ik was toen bij de aug mama's de allerlaaste ben ook 2 weken over tijd gegaan vermaakte me wel maar toch hun hadden al een baby en ik niet @Troetel jeetje wat makelijk gezegd regen jij dat even. hoop dat het lukt. en dan voor al dat je je broer op een fijne manier kan over halen. tis voor hem ook moeijlijk omdat dit in ze koppie zit. en dit zijn iedee er achter is @vangas ik zou gewoon een stoel vragen pfff ik zou niet meer op een houte bank kunnen zitten. wel lekker dat je zo naar je ouders kunt is toch gezeliger @Hopmarjan hmmm lekker. eet ze. @gravid dat wou ik nog zeggen gaaf kamertje ziet er super uit. @sq jeeej lekkenede tieten
Hoiii! Effies snel een berichtje vanaf werk. Heel veel overdrachtsdingen en thuis nogal veel bezig met taarten bakken enzo, want voor de workshopdag zaterdag moet ik allemaal dingen voorbereiden. Dat in combinatie met moeheid, zorgt ervoor dat ik minder online ben op ZP momenteel.. In april maak ik het goed! Hier gaat alles nog steeds z'n gangetje trouwens. Groetjes!
@ Binna: Ja precies!!! Ik vind het super spannend voor iedereen hier! En ben ook erg benieuwd hoe ieder haar bevalling verloopt Ben zooo nieuwsgierig hoe iedereen het ervaart hihih.. denk dat ik over een paar weken zelfs snachts op het forum te vinden ben hahah
@lillo wacht maar ik weet nog wel dat toen ik op het einden was. pfff wat een stress voor me kaar. en wat droomde ik vaak over die meide @sanny hmm klinkt lekker die taartjes @wish la palma schrijft bij de mei indiaantjes
@ Binna: Ja dat geloof ik wel ja! Kan niet wachten tot die tijd aanbreekt en hoe de baby's eruit zullen zien Kan de lijst zo snel niet vinden, maar weet iemand uit het blote kupke wie er als eerst is uitgerekend?
♥ Bevallingslijst Mei mama's 2011 ♥ 28 April Marjan(36) 2e kindje ziekenhuis Meisje Bv 28 April Aukje(26) 2e kindje thuis Jongen Bv 29 April Binna (27) 2e kindje ziekenhuis meisje Fv 01 mei Gravid 2e kindje Jongen 02 Mei Sanny76 (34) 1e kindje ziekenhuis Zegt het nietBv 07 Mei Sunnie (27) 1e kindje thuis? meisje bv 09 Mei lilo88 (22) 1e kindje, kraamhotel, bv meisje 13 Mei GuusjeB (26) 1e kindje ziekenhuis Verrassing Bv 18 Mei Wish 1e kindje ziekenhuis Jongen fv 21 Mei Monika(30) 1e kindje ziekenhuis Jongen bv 23 Mei Chaartje 79 (31) 2e kindje ziekenhuis Zegt het niet Bv 23 Mei Meimama (27) 1e kindje Ziekenhuis Zegt het niet bv 24 Mei Rianne(30) 4e kindje Meisje (ks 38 wk) Bv 25 Mei Troetelbeer(20) 1e kindje Thuis Meisje Bv 26 Mei Sunnyqueen(23) 1e kindje Verrassing 26 Mei Vagans (24) 1e kindje Ziekenhuis meisje Bv ♥Buddylijst♥ Marjan 28 april / Marieke 5 mei BinnaBinna 29 april / meimamma 23 mei Monika 21 mei / Sanny76 2 mei Sunnyqueen 26 mei/ Aukje 28 april Wish 18 mei / Vagans 26 mei Troetelbeer 25 mei/ wie wil er buddy zijn Chaartje79 23 mei / La Palma 7 mei Lilo88 9 mei /Binna Hoeft geen buddy Rianne GuusjeB ♥Afsprakenlijst♥ 17-02 Vagans Pretecho ♥ Wie gaat wanneer met verlof ♥ 18-03 Aukje 19-03 Binnabinna 23-03 Meedje(vooraf vakantie, laatste werkdag 09-03) 25-03 Lillo88 01-04 GuusjeB 01-04 Marjan (voorafgaand 2 weken vrij, laatste werkdag 17-03) 04-04 Wish 04-04 Sanny76 09-04 Sunnie 11-04 Meimamma 12-04 Rianne (zzp-verlof telt dat ook?) 15-04 Sunnyqueen Volgens mijn is dit hem. we moeten hem maar even na kijken. ik zal hem na dat ie na gekeken is wel even op me pc opslaan hoeven we niet zo te zoeken
En ik 2 dagen na Binna geloof ik Binna: Dank je Vagans: Fijn dat alle pijntjes weer over zijn! Hier begint me 4e oorgaatje te ontsteke.. kan ik er ook nog wel bij hebbe Hopmarjanneke: Ja as je genoeg ruimte heb, scheelt het wel inderdaad. Ik zet overdag gewoon de kinderwagen bak naast me bed, dat gaat dan nog wel en 's avonds slaapt hij gewoon in zn eigen kamer.
@gravid heb je er tusen gezet. weet alleen niet ziekenhuis of thuis. en bv of fv. weet ook niet of alle buddy's nog klopen moeten we maar even naar kijken meiden wordt nu toch wel tegen het einden en zo Net als de bevalings tas heb er aan gedacht dat ik die maar even bij me kaar moet gaan zoeken. weer een nieuw puntje op me lijstje Ga nu eerst even me meisje op halen
Heee daar is de bevallingslijst weer! Buddy-lijst; Tja door de hele aardbeving in het topic ben ik buddyloos. Dus als er nog een lieve buddyzoeker over is die niet te dicht op mij is uitgerekend? Geef maar een gil! Pff ik had hier grote strijkplannen maar na 1 gordijn ben ik doodop en had ik het superwarm. Krijg hem ook echt niet helemaal op en top kreukvrij.. Maar ja ben er maar effe mee gestopt. Nu maar effe relaxen tot manlief thuiskomt Liefs
Foto kapsel: Misschien ergens een dezer dagen als het er wat christelijker uitziet al nu na t werk Weekend: zaterdagochten ff op de koffie voor een verjaardag. Zondag de eerste verjaardag van mn nichtje Vahans en SunnyQ gefeli met jullie week erbij SunnyQ hoe is het eigenlijk gegaan met die vriendenloterij? Asiel verhaal: Bewust niet gelezen want ik vind dat zo zielig! Kan mn weke hartje niet tegen. Hier: Vandaag weer eens gewerkt. Toen ik thuis kwam even met 2 buufjes staan praten (een uur!!!!) Een van beide, van mijn leeftijd, is ook zwanger en 15 juni uitgerekend. Dus veel verhalen uitwisselen leuk!! Zo maar eens wat aan het eten doen. Spruitjes met een slavink. Niet veel zin in, maar ja je moet wat he.
Binna: Dank je! Ik wist namelijk even niet hoe dat werkte Wil flesvoeding gaan geven en thuis bevallen trouwens Troetel: Ik ben ook buddy loos Dus wil wel jou buddy zijn hoor Meimamma: Leuk dat je buuf ook zwanger is! Bevallingstas: Die heb ik ook nog nie klaar staan, maar al wel mee bezig. Toch wel lkkr idee als die klaar staat voor het geval dat! Eten: Hier vanmiddag zuurkool stampot gemaakt, dus die vanavond even opbakken met een unox rookworst er bij..mjammie
Ziekenhuistas: Ik ben zachtjes aan op het bed op zolder een stapeltje aan het maken van kleding en toebehoren wat er allemaal mee moet tegn die tijd. Maar babywasje doe ik na 2 weken pas. Als ik verlof heb. Anders heb ik dan niets meer te doen
Binna: Kheb geprobeerd om me leeftijd (22), fv,en thuis bevalle dr tusse te zette.. maar op 1 of andere vage manier wil hij bericht niet plaatsen. Dus eh. as jij dat nog even wil doen?
@ Gravid; Lijkt me gezellig om je buddy te zijn. Moeten maar even gegevens uitwisselen via PB. @ vluchttas; Krijg volgende week van mijn moeder haar weekendtas (alles staat hier nl. gevuld met winterkleren haha) en dan kan ik die zachtjes aan een beetje gaan vullen met dingetjes. doet me denken aan dat we er ook nog niet helemaal uit zijn wat voor eerste pakje we willen! hmm baby ligt hier niet zo fijn, schopt echt richting mijn bh, erg hoog zegmaar. Het is nu al een dametje met een eigen willetje! Zo ik ga eens even brood voor morgen maken voor vriendlief. We eten vanavond broodje hamburger; makkelijk he En we gaan ook nog om tegellijm en benodigdheden en om boodschappen. Drukke avondspits hier dus! Als ik jullie niet meer spreek meiden; fijne avond. Liefs