Mei Mamma's 2011 Deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Bloemmm, 28 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @troetel wel erg goed eigelijk. lijkt wel of ik iets meer energie heb. maar ja snap hem wel. want ik hoef geen energie te geven op het werken.

2. Vagans

Vagans Niet meer actief

oja en natuurlijk de maxi cosey nog ;)

3. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Hallo allemaal,

Ben vandaag een groot deel van de tijd op mijn werk geweest. Ga af en toe langs om te kijken hoe het met mijn team gaat, de baas uithoren over onze komende reorganisatie en effe bijkletsen. Heb nog een functioneringsgesprek gehad met 1 van mijn medewerkers...errug grappig, hij mocht mij vertellen hoe hij het de afgelopen maanden had gedaan ;)

Maar ben imiddels ook bijgelezen

Gravid: Lijkt me toch niets die indalingsweeën, zou er helemaal kriebelig van worden denk ik. Klote van jullie auto!

Guusje: jakkes dat jij je werk niet lekker kan afronden. Vooral als je er zo dicht tegen aan zit en het allemaal dan ineens anders loopt. hoop dat je nog wat genieten van je afscheid en dat je bloeddruk maandag weer wat normaal is zodat je wel met je eigen Vk kan bevallen.

Aukje: hoop dat je een lekker relexe dagje hebt gehad. Wij hebben een muursticker in de kinderkamer met dat liedje, vraag me nu af of dat slim was. :) Ik heb bewondering voor alle de meiden die al 1 of meer kids hebben. Voel me dan net soms een pieper omdat ik me moe voel…

Lilo: Wat fijn dat je CTG goed was. Lijkt me ook wel fijn om nog effe bevestiging te krijgen dat lalles goed is.

Troetel: hmm golfslagbad komt me niet bekend voor, klinkt al een heel bizar gevoel. Wel op jezelf passen he!

Vagens: klinkt toch echt niet lekker zoveel harde buiken als jij hebt. Wanneer moet je weer naar de VK? Veel plezier bij je ouders! Zou ook je laptop meenemen. Bij ons in Drachten hebben ze overal Wifi en voor het geval het een hele lange bevalling wordt heb ik toch wat te doen.

Monika: onze katten gaan hier onverstoorbaar verder alsof er niets aan de hand is. De kat die altijd op mijn buik ligt zit nu soms verwijtend naar die grote bult te kijken ;) en gaat daar dan maar bovenop liggen (en dus half in mijn nek). Geloof niet dat ze er hier van onder de indruk zijn.

SQ: wat goed dat alles ok was, geeft vast ook een hoop energie. Heb je vast ook nodig met je drukke planning. Hmm hier hebben ze het nog nooit gehad over een afspraak met de klinische VK, terwijl ik ook op medische indicatie ga bevallen. Maar effe naar vragen volgende keer bij de gyn.

Hier gisteren latse zwangerschapscursus gehad. We zijn een echte kletsgroep, gaat een beetje zoals hier. Wel errug gezellig. Kan nu al niet wachten tot de eerste keer nadat iedereen bevallen is. gezellig zijn heel hok met babytjes :D

4. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ stefanie: laptop... das een goeie ja! Ben toch al bijna vergroeit met dat ding ;) en het is een mini laptop dus nog makkelijker mee te nemen! ;) en anders kan ik ook met wifi op mn mobiel. En ja die harde buiken... had er net weer 2 omdat het vogelvoer door de kamer vloog en ik me daar dus druk om liep te maken, maar de VK zegt dat het erbij hoort en dat ik pas moet bellen als het er meer dan 3 in het uur zijn... verder voel ik de kleine wel heel goed :)

Hier alle beestjes verzorgd, nu wachten op mn papa die me op komt halen. Mn zusje belde of ik wel mn laptop mee nam (DUHHH...) want daar was de pc gecrashed en ze moest wat naar school mailen ;)

5. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Lilo, wat heerlijk dat alles goed was en je nu niet meer 3 x per week op pad hoeft!

Sunnyqueen, wat fijn dat bij jou ook alles goed gaat. Hier ligt de kleine ook al met het hoofdje de goede kant op.

Vandaag was een heftig, maar een heel zinvol dagje. Vanmorgen op mijn werk geweest, iedereen, zowel collega's als kinderen waren verbaasd. Het ging zo goed... Heb lekker nog wat dingetjes afgerond. Al met al dus toch nog een kwart dagje gewerkt, maar ik merk nu dat ik rustiger ben. Al heb ik wel onderweg naar huis zitten huilen... Zal ik dat maar op de hormonen gooien?!:D

Vanmiddag bijna 3 uurtjes op bed gelegen en ook zelfs even geslapen. Ik doe komende week nog een paar dingetjes thuis en dan heb ik donderdagmorgen mijn afscheid.
    En dan ga ik inderdaad echt genieten van mijn verlof! Bedankt voor al jullie support!

6. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Hoi Vagans,

Is een baddoek nodig? Ik zat zelf ook nog te denken aan een tijdschriftje ofzo. Misschien ook wat om te eten; Sultana of Dextra voor de energie. En de Nintendo DS voor mijn man;)

7. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Hoi meiden,

Hier zo moe weer!!!!

Eerst gewerkt en toen bij mn oma op de koffie daarna nog even naar mn zusje. Toen met mn zusje en nichtje naar een super leuk winkeltje met houtenspeelgoed en van dat fairplay speelgoed geweets. Zoveel leuke dingen!!! Heb echt mn portomonee dicht moeten houden. Mn zusje heeft kadootjes voor mn nichtje dr verjaardag. Dat houden we zondag maar dinsdag wordt ze alweer 1!!!

Heb de macaroni al klaar staan. nu ATWT kijken, spannend!!

8. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Guusje: Geen idee, ik dacht miss voor ze aangekleed is en nog even bij me komt liggen tijdens het voeden ofzo dat het miss wel handig is om dr iets om te slaan, of worden die kleintjes meteen aangekleed??? die wikkeldeken die ik heb is best wel dik dus vandaar. Fijn dat je toch nog hebt kunnen afronden...

*eten meenemen: Geen idee of ik dan trek heb en in wat, dus ik denk dat mn vriend maar gewoon zn portomonee mee moet nemen ;)

9. Gravid

Gravid Niet meer actief

Binna: Ja inderdaad, moet eigenlijk soort van schema'tje zien te maken, ene dag dit, andere dag dat.
    Nu heb ik dat ook wel, maar as ik dan bezig ben.. doe ik ook weer extra dingentjes.. met alle gevolgen van dien.

Stefanie: Die indalings weejen zijn inderdaad niet echt super.
    Maar ze zijn niet heftig ofzo, zijn vrij licht.. vergelijk het maar met lichte menstruatie kramp.
    Dus valt mee opzich mee ;)

Vagans: veel plezier et weekend bij je ouders!!

Ziekenhuis spullen: Ik neem inderdaad ook iets van Dextro mee, en Mars ofzo.. dat zijn wel van die opkikkertjes.
    Verder moet vriendlief inderdaad zn portomonee maar mee nemen voor het geval dat ;)

Vanmiddag samen met vriendlief even het dorp in geweest, gelijk bij de Hema ondergoed gekocht, paar in me normale maat en paar in 1 maatje groter, dus moet goed zijn dacht ik zo :D
    Volgende week even pyama halen, zodat ik fatsoenlijk int kraambed lig, en even een nachtpon, waarin ik relax hele dag kan lopen en kan bevallen.
    Dan vanaf volgende week dus tasje maar inpakken voor zover het al kan.
    Bedoeling is thuis bevallen, maar je weet maar nooit.. zkh tas is altijd wel handig dan!
    Voor kleine Uk neem ik gewoon 1 setje maat 50 mee en 1 setje maat 56, mutsje, jasje, sokjes, badcape, spoegdoekje, (ik bedoel natuurlijk spUUgdoekje :p) rompertje 50 en rompertje 56, maxi cosi uiteraard, en meer is nie nodig denk..
    Voormezelf dan nog set kleding voor ask weer naar huis mag, mobiel + oplader, toiletartikelen zoas deo, borstel, stiekie, tandenborstel.. pffff ga ik op vakantie ofzo??? :$:p
    Ach, komt vast wel goed allemaal haha.

Zo lekker aardappelkroketjes eten met doperwtjes en zigeunerschnitzel, en vanavond lekker met vriendlief op de bank, NL - hongarije kijken.

10. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Ik neem ook nog doucheschuim en shampoo mee...je mag toch wel douchen na de bevalling of nie?

11. Gravid

Gravid Niet meer actief

Oh ja, dat is zo iets wat ik zou vergeten hahahah :p
    Al had ik het de vorige keer ook mee, maar was het niet nodig omdat verpleegsters al shampoo en douchegel hadden neergezet.

12. Vagans

Vagans Niet meer actief

* douche spul... moet je dat echt meenemen?
    poeh, moet een grotere tas gaan zoeken :D

13. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Even over bevallen en eten. Bij Bas heb ik bijna niets gegeten. Ik had helemaal geen trek, maar daarintegen had mijn man honger dus die neemt nu een survivel eet/drinkpakket mee. Fles cola, broodjes koekjes enz. Mijn man vond het vermoeiender dan ik hihi.
    Succes.

xxx Joyce

14. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    @ Ziekenhuistas: Ik heb bij de wibra 2 bigshirts gehaald voor 6 euro p/s en verder ben ik nog opzoek naar een beetje normale pyjamabroek :)

Ooooh heb er zn zin in! Zit de dagen af te tellen totdat het zover is :)
    Ik lees regelmatig wat ik weer in een nieuwe week kan verwachten :) ik heb nog helemaal geen last van indalingsweeen gehad, terwijl de kleine al wel wat is ingedaald dus hoop dat dit mij bespaard wordt :p

Vanavond verder niet veel op de planning staan. Vriendlief gaat voetbal kijken met vrienden dus ik ben home alone. Dus vanavond soap avond :) eerst secret story, X-factor en daarna als ik nog niet moe ben gtst terug kijken.

Van het weekend gaan we de box maar eens opzetten :) wilde nog even wachten maar dacht bij mn eigen why not!
    Verder lekker rustig aan doen :)

Fijne vrijdagavond meiden! xxx

15. meimamma

meimamma Fanatiek lid

ik denk dat ik wel zorg dat ik iets te eten voor mezlef bij me heb in DE TAS. Ik kan echt heel beroerd worden als ik niet optijd eet en gammel ben.

Natuurlijk voor man lief zorg ik voor een "Help ik wordt vader", eet en survival paket:)

16. Vagans

Vagans Niet meer actief

* Box: Die staat hier al een tijdje, maja zijn er dus achter dat die kappot is. Ben aan het mailen met iemand die een nieuwe box verkoopt voor 12,50 maar die persoon checkt zn mail niet zo vaak dus het laatste mailtje was wanneer ik hem kon komen halen ;) Maja we hebben nog ff ;)

Heb ondertussen wel boxkleden zat, 2 (lelijke) en 3 leuke :D

* vriendlief: Uh... zit daar een heel restaurant/winkeltje... kan die dan zelf wel bepalen wat die wil hebben ;) en voor de nacht genoeg van die automaten en zal voor de zekerheid iets meenemen, maar wilde niet met 6 koffers aan komen zetten hoor!

17. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    oh ja en deze keer neem ik een bidon mee. Ik heb echt liters water gedronken.

18. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Box zetten we hier pas op als ik verlof heb. Eerder vind ik vooralsnog niet nodig.
    Hier ook zat boxkleden. Denk dat ik er wel een stuk of 6 hebb. Niet allemaal even mooi. En mn zusje heeft er nog een stuk of 4 die ik van dr kan krijgen.
    Mn zusje had zulke lieve schattige spulltjes echt helemaal girly, dus die kan ik allemaal verwachten als ons prinsesje wordt geboren:D:D:D:D

19. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    @ Box: Hier maar 1 boxkleed .. vond die dingen al duur zat. Maar wanneer er weer babyweken bij wibra of kruidvat zijn zal ik er nog eentje bijkopen :)

20. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Als ik boxkleden zelf moest kopen dan had ik er nu ook 1tje gehad hoor;) En ik heb zon afwasbaar boxkleed. Maar die gebruik ik als een soort van matras voor onder het kleed zelf. Dit voornamelijk als ze op een gegeven moment gaat draaien enzo dat ze niet zo hard met dr koppie stuiterd:D;)

Deel Deze Pagina