Mei Mamma's 2011 Deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Bloemmm, 28 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Jeetje wat is er vanavond een hoop gekletst.

Mijn man en ik hebben vanavond lekker met zijn 2en gewiid ;). Hier geen voetbal gelukkig. Groot gelijk dat ie boven moets kijken meimamma, zwanger en geblesseerd...lijkt me duidelijk wie de bank krijgt ;)

Box zulllen we dit weekend ook een op zetten. Ik heb al een pakje balonnen gekocht om te voorkomen dat de katten het een leuk plekje gaan vinden.

Vagans; volgens mij zit een kraamhotel meestal aan of naats een ziekenhuis en is medische hulp zsm ter plaatse. Ik zou het zeker overwegen. Als je een kraamhotel kiest wat buiten bereik van je VK ligt dan moet je naar een ander volgens mij maar weet het niet zeker.

Verder weet ik het niet allemaal meer. We gaan zo nog even het hondje uitlaten en dan vroeg naar bedje. Morgen de heel dag weer klussen (man klust en ik bemoei me er mateloos mee :p) en ik moet op tijd uit bed om mijn mannetjke te motiveren ;) Hij heeft toch niet zo'n zin, dat had hij moeten bedenken voordat hij de wc boven en alles op de overloop eruit sloopte. Over een paar weken hebben we boven water nodig voor het badje!!

Alvast weltrusten

2. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @vangas een kraamhotel zit meestal aan een ziekenhuis verbonden en als er dan wat aan de hand is is er zo medice hulp. dus qua dat zit je goed. en ja je vk moet dan daar heen. maar ze moet ook naar het ziekenhuis dus dat maakt niet veel uit. of het moet veder weg zitten

en je zingt het wel uit. lieve schat je gaat de ergeste tijd nu in. de tijd die we hier voor met de vk door brachten was 5 a 10 minuten.

straks zit ze aan je bed. en nu ga ik direkt worden.
    maar ze zit met haar hand tussen je benen voelt van binnen daar met haar handen en vingers.
    ze zegt dat je nu moet puffen. of nu met persen. en dan in ene je moet harder persen of iets. ze zeggen van alles omdat hun je het beste kunnen begeleiden zodat je er zonder of met zo weinig mogelijk kleer scheuren af komt. want als jij te hard perst op het verkeerde moment kan je uitscheuren (en ook totaal ruptuur dus van af je vagina tot je anus ) en ga zo maar door. Dus moet je wel met haar kunnen omgaan.

ik had in het ziekenhuis ook eentje dat klikte niet echt en daar door ging het persen ook minder nou had ik er in het ziekenhuis op het momet supreme (bij Silver )3 omdat het niet goed ging. dus dat scheelde maar was niet fijn dat je niet fijn comuniseerd

Sorry als ik mischien aandringering over komt. maar ik vindt het zo erg voor jou. je kijkt er al niet naar uit. en het is wel belangrijk rustig te kunnen blijven en te focusen op je lichaam

3. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    haha binna gelijk gestemde gedachten

4. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Vagans kijk wat je nu nog kan regelen om naar een andere VK te gaan. beter de komende weken last bij het reizen dan een hoop stress rond je bevalling en alles wat binna zegt uit ervaring kan je alleen maar helpen

5. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Binna: dank voor je lieve en vooral duidelijke woorden! daar houd ik van.

Kraamzorg hotel wordt alleen niks, ja het verblijf wordt vergoed maar nog moet je een eigen bijdrage betalen, voor alle materialen betalen en zelfs voor je eten e.d... nou als je die prijzen ziet dan kan ik het ziekenhuis ook betalen! (plus ik wil zo snel mgelijk naar huis naar mn hondjes!)

en ja die dingen die jij verteld over het persoonlijk worden van de VK zijn nou net de dingen waar ik zo bang voor ben (zoals ik je al eens verteld heb)

Tis gewoon klote, heb liever iemand die ik nog nooit eerder gezien heb dus nog geen mening over heb en die ik daarna nooit meer hoef te zien ;)

pff... wat een gedoe he allemaal... miss denkt de VK wel gewoon dat ik een zeikerd ben ;) (en miss ben ik dat ook)

Naja ik ga NIET op de eettafel bevallen en mn bed kan niet omhoog, dus ik zie wel wat ze zeggen. En anders ga ik gewoon tegen hun zin in als nog naar het ziekenhuis... tis toch potverdories MIJN lijf en MIJN kindje! kom nou toch!

@ stefanie: de wii heeft mij nou nooit echt aangetrokken, maar fijn dat jij je er wel mee kan vermaken ;)

en tsja ik zou niet weten hoe ik nu naar een andere VK moet gaan... en mag dit eigenlijk wel? en dan worden ze straks boos op me ofzo en lichten ze de andere vk in... brrr

ik denk ook steeds: ligt het niet gewoon aan mij... verbeeld ik het me niet gewoon in ofzo.

6. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    @vagans: ook ik deel die mening, het is Zeker jou kind maar je kunt het niet hebben dAt je je constant ergert aan je vk Tijdens je bevalling.
    Wat betreft het overstappen; je kunt gewoon zeggen dat je het niet vond klikken. Dat is heel eerlijk en kan ze niks over zeggen. Het is hun beroep en begrijpen ook wel dat het soms ook niet klikt. Zij voelen dat ook wel. Je kunt op Google ook even kijken of er niet dichter bij een vk is?
    Bevallen moet iets moois zijn en geen grote ergenis... We willen echt het beste voor je!!!

7. Vagans

Vagans Niet meer actief

Heel erg bedankt voor alle reacties! Jullie zijn toppers! *kus*

Ik ga nu naar bed (mn rug houd het niet meer) en ik ga morgen is op internet rondkijken hoe of wat. Ik heb donderdag weer de afspraak bij de VK dus ik laat die keer de doorslag geven!

weltrusten!

8. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Vangas Ten eerst jij bent de baas. dus wil jij over stappen dan kan en mag dat

dan weer ben je de baas wil jij naar het ziekenhuis dan kan en mag dat. (mits je niet in een keer 8 centimeter onstuiting hebt maar dat is wel heel uniek)

en ik denk dat ik je gevoel wel snap. lieveren iemand die je nog niet kent. maar aan de ander kant iemand die je wel kent en van jou sytuatie kent die weet ook hoe en wat qua daar beneden

en al vast ter voor bereiding na je bevaling komt de vk ook nog een keer bij je thuis om jou en je kindje te controleren. en dan moet je weer met de benen wijd ;) zoals ze bij ons zeggen hup meid doe die biennen wijd ;) ha ha.

ooooo ik weet nog zo goed. de eerst keer toen ik zwanger was je lees veel je hoort veel. en toen moest ze mijn gaan toucheren (dat is dus met haar vingers bij je naar binnen om je baarmoeder mond loser te maken in de hoop op onstuiting ) dit was omdat ik toen over tijd liep. nou ik dacht echt moet dit hoe gaat dit zijn. en tja daarna lijkt het wel een soort van gewoon te worden of zo. in het ziekenhuis waren het zo veel mensen zelfs twee manlijke gyn

het is gewoon zo die kleine moet daar uit. en daar wordt veel gevoeld en gezeten (voelt gelukkig totaal niet zoals je man het doet ) maar het blijft toch wel intiem

Sorry tis een beetje warig allemaal zo

9. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Meis ik denk dat het heel goed is dat je je goed in gaat lezen. en dan voor je zelf gaat op schrijven hoe jij graag je bevaling ziet. dus waneer zou jij naar het ziekenhuis willen. wil je pijn bestrijding. wie wil je er bij. wat wil je dat die mensen doen. (en dat je over je verlede verteld) Slaap lekker

10. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Andere lieve meiden.

hoop dat jullie niet van me verhaal schrikken. maar zo is het wel. sorryyy

ik gaat ook maar eens naar me bed. vamorgen de badkamer schoon gemaakt maar nu wel steeds wat harde buiken pffff

Slaap lekker meiden

11. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    Slaap lekker meiden!! Ik ga ook lekker slapen
    Truste en tot morgen xxx

12. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Zo had ik even stress net. Voor ik naar bed ga kijk ik altijd even bij Silver. Zo dus nu ook. Der gordijnen stonden wat open dus die ben ik dicht aan het doen. En loop naar haar bed zie de dekens open ik denk BRrr kout en wil haar toe deken op dat moment zie ik het ze ligt niet in der bed ik der kamer rond kijken (hard klopt al harder) in onder haar sprij kijken die lag op een prop toen het licht aan nee geen Silver toen dacht ik shit en ging in de baby kamer kijken geen Silver toen in onze kamer daar was ons sprij helemaal van het bed en jaar hoor daar sliep ons prinsesje heerlijk in het midden. En ze kijkt me aan en zegt in papa mama bed slapen ha ha. Toen kreeg ik dus een lach bui hè. En dat in combi met een harde buik. Lekker kind

13. Gravid

Gravid Niet meer actief

slaap lkkr meiden, ik duik dr ook in.. morgen weer vroeg op, en voel me gesloopt :( kom morgen weer buurten!!

14. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Pfff wat hebben jullie veel geschreven zeg!

Over de tas: Als jullie nog een plekje over hebben kun je er ook voor kiezen om nog een extra T-shirt voor je man mee te nemen... In ziekenhuizen is het vaak super warm (vooral op de kraam) en als je man je kindje aanpakt zoals hier is gebeurd, kan er ook wat bloed op zitten.

Over de bevalling: Ik wil graag precies hetzelfde als de vorige keer... 8.00 uur wakker worden van weeen, om 10.00 uur VK gebeld. 11.00 uur getoucheerd;6- 7 cm. Om 13.00 uur opnieuw getoucheerd; 9 cm; vliezen gebroken daarna binnen een minuut op 10! Heb wel een uur en een kwartier geperst, maar om 14.15 uur was mijn dochter er al!

Super bevalling dus, had 2 hechtingen was eigenlijk niet eens echt nodig maar het zou dan mooier/ sneller helen.

Over de VK: Je komt nu inderdaad in een fase van zwangerschap/ bevalling dat je nog veel meer te maken krijgt met je VK. Je op je gemak voelen is dan wel heel belangrijk, sterkte Vagans!

Hier weer een verjaardag achter de rug, morgen vrijgezelle feest! Ik kan eigenlijk alleen de bruid, dus ben benieuwd!

15. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Haha heerlijk he! Maar snap dat je in eerste instantie even goed schrok!

16. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Goeimorgen meiden

Hoest met iedereen lekker geslapen ???

17. Gravid

Gravid Niet meer actief

Goeiemorgen meiden,

Binna: Nee super slecht geslapen, veel krampen gehad..:( Het is echt aan het rommelen bij mij.
    Ga vanaf maandag zorgen dat me tas klaar staat, want begin steeds sterker het gevoel te krijgen dat het geen 5 weken meer duurt.
    Wie weet loop ik 'over-tijd' kan maar zo, maar sinds paar dagen is het gevoel dak eerder beval stuk sterker.

Jij wel lekker geslapen?

Ik ga zo lkkr douchen, en dan met vriendlief mee naar Apeldoorn, kleintjes moeten wedstrijd spelen, dus ben ik ook ff lkkr anderhalf uur buiten.
    En hopelijk worden krampen vandaag iets minder.

Fijne dag meiden!

18. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Goede morgen!

Weet even niet meer wie wat heeft gezegd, dus ik reageer even algemeen.

Ziekenhuistas Wordt komende week klaargezet. Hier ook het gevoel dat het allemaal anders gaat lopen dan in gedachten....

Box en boxkleed Manlief wil hem al weken opzetten maar mag van mij niet...:p Kan hij prima doen als de baby er is, maar misschien dat ik nog meer stress krijg...
    Boxkleed hier een hele mooie dikke en een wat dunnere. Deze is totaal niet onze kleur, maar kreeg ik bij onze box.

Wij gaan zo even naar de Babydump. We krijgen geen 9 ponder, dus we gaan nog even een setje kleding van maatje 50 halen. Verder ook vandaag heel heel weinig in de planning. Nou ja, wel in de planning, maar ik mag toch niks doen...:cool:

Ben zo bang dat ik maandag wordt doorgestuurd naar de gyn. Ik heb namelijk wel een heel fijn gevoel bij onze (mannelijke!) verloskundige.

En ladies die alles al klaar kunnen zetten, maar uitstellen tot het verlof: ik heb spijt! Ik voel de tijd dringen en moet het hele kamertje nog inrichten, alles wassen... baal enorm, want het gevoel is dat ik straks niks meer mag...

19. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Goedemorgen!!

@Binna: wat een klein boefje heb jij...leuk hoor!Hier lekker geslapen, jij ook?

@Gravid:Wat vervelend van die krampen steeds,kunnen ook je darmen zijn he.Hoop dat je vandaag wat minder krampen hebt.

@Guusje: Snap dat je niet naar de gyn wil,heb ik hier ook,heb goed gevoel bij vk en heb totaaaal geen zin in een gyn maar ja als het moet dan moet het.

Hier last van keelpijn;) Normaal neem ik dan Trachitol maar heb ff opgezocht dat mag dus niet:( Ff aankijken maar en anders iets van thijmsiroop halen dat zal ook verzachten denk ik

20. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @wish ik heb redelijk geslapen veel waker moest plassen maar ja hoord er bij. en je mag wel keelsnoepjes

@gravid oei meis balen zeg. veel plezier vandaag

@guusje shop ze. enne ik had wel een 9 ponder maar voor deze ga ik na aanleiding van me echo dinsdag mischien ook nog een pakje mt 50 halen hoor. en op zich is een gyn niet zo erg. maar snap je wel hoor. ik vidnt het ook jamer dat ik naar de gyn moet toch weer een nieuw iemand

Deel Deze Pagina