Troetelbeer, doe jij eens even rustig aan! (Ben stiekem stik jaloers dat je nog zoveel kan en mag!) Maar wel je rust nemen hoor. Ik hoop voor je dat het tegelzetten een beetje vlot gaat. Heb respect voor jullie! Lilo, heerlijk hè dit weer...! Kan er ook zo ontzettend van genieten!
@ gravid: Ja ach, ieder zo zn hobby he enne mooie buik hoor! erg puntig! @ esmee: HAHA geen vreten meer geven dan gaan ze vanzelf weg HAHAHA @ stefanie: ik heb een verzorgingstas gekregen, zwart met roze bloemen geloof ik geloof ook dat die van de prenatal kwam! Maar heb ook een fel groene, iets andere vorm maar ook heel leuk En mn zusje had vroeger ook zon zwangere barbie haha, kon het bij ons ook maar zo makkelijk! @ Binna: nee ik ga niet jan en alleman een kaart sturen, mensen (achter neven nichten tantes enzo) die ik NOOIT zie (niet eens de naam van weet of het gezicht van herken) krijgen gewoon geen kaart. @ chaartje: haha sushi... bah bah Ik heb wel erg trek in gerookte zalm enzo @ Sanny: veel plezier! @ Rianne: hier ook helemaal zelf geboortekartjes ontworpen, met hulp van mn zwager die dat heel goed kan (vroeger een opleiding voor gevolgd enzo) Nu alleen nog achter mooi print papier aan, de extra cartridges zijn al in huis! @ Troetel: weg rustig aan doen he meid!!! Hier vanmiddag lekker in de tuin gezeten, zijn hier druk bezig met de nieuwe pc aan het instaleren. Alles werkt gelukkig. Hopen dat die andere ook nog gemaakt kan worden dan neem ik die mooi mee naar huis Helaas nog steeds verschrikkelijke pijn in mn rug, vriendlief zou ff (1sec) langs hier komen, maar nu toch weer niet dus das wel jammer. Heb m natuurlijk al weer ff niet gezien... maja niks aan te doen! Straks lekker ERWTENSOEP eten (met dit weer hihi) en lekkere broodjes, zus en zwager blijven ook eten. wat voor lekkers staat er bij jullie op t menu?
Zo hier effe mn vluchttas klaargezet het kan maar alvast ingepakt zijn! Er moeten nog wat kleine dingetjes in maar dat kan zo gepakt worden. Verder ook de kinderwagen effe uitgeklapt en in de woonkamer gezet, ziet er zo gezellig en schattig uit whahah. @ Verzorgingstas: Hier bij mn kinderwagen gekregen, volgens mij wel een handig ding Verder net nog een leuk rood vestje van het merk LIEF op marktplaats gescoord Helemaal nieuw met kaartjes voor maar 11,50 incl verzendkosten. Ga nu maar eens verder kijken op mp is zeer verslaafd en zo mooi. Had laatst nog een longsleeve van het merk dirkje voor maar 6 euro met kaartjes etc. Nou dat zijn leuke prijsjes toch Fijne avond meiden! Het is hier nog steeds lekker weer xxx
waaaaaaaah heb net in mn broek gepiest volgens mij ...... Moest niesen maar hield het wel een beetje in en vervolgens mn broek nat .. heb er wel effe aan geroken of het echt wel urine is en geen vruchtwater .. hmm het rook niet naar urine dus nu zit ik weer te stressen. Maarja ze hebben afgelopen maandag nog nagekeken of ik vruchtwater verloor en dit was niet het geval dus zal het wel urine zijn .. agja weer een ervaring rijker
kan goed urine zijn hoor, ik vind dit ook niet meteen stinken ofzo. Ik heb het gelukkig de laatste tijd helemaal niet meer gehad!
Haha, heerlijk al die nieuwe ervaringen! Zal wel gewoon urine zijn. Veel gedronken vandaag? Veel thee? Dat kan de geur ook maskeren.
heb vandaag op: 3 glazen cola light en 2 glazen sinas en net 2 koppen thee haha dus genoeg gedronken. Als ik op mn handpalm blaas komt er gelukkig ook niets vrij dus het zal wel urine zijn whahah
Haai allemaal! Wat is er weer een hoop gekletst vandaag! Wel alles gelezen maar lang niet alles in mn koppie geprent. Meiden die het wat zwaarde hebben of beginnen te krijgen dikke knuf! Hier net Burrito`s gegeten. Vanmorgen de F1 gekeken met vriendlief.. Had weer inwijs bagger geslapen! Zomertijd 6.30 uur wakker! Nog wel even blijven liggen. Vanmiddag de verjaardag van mn nichtje gehad die wordt dinsdag alweer 1 jaar! Heerlijk kind. Zon mooie meid! Ik hoop dat mijn kind ook maar een 10de van haar heeft. Volgens de mening van de omgeving lijkt ze veel op mij, dus ja wie weet.... Hier lichtelijk last van ongi krampjes. Zal de kleine zachtjes aan de daling aan het onzetten zijn? Hopelijk neemt ze dan de tijd, ik moet nog 2 weken werken. Heb ook wel regelmatig steekjes in mn onderbuik en mn foefel. Morgenmiddag weer control bij de gyn eens kijken wat die ervan zegt.
@ Vagans: Weet dat light dranken niet erg goed zijn. Drink dit normaliter ook niet maar mijn schoonmams heeft alleen light in huis. Zo een dagje moet niet veel uitmaken lijkt me zo
Ik kan niet tegen de zoetstoffen in light dranken dus drink het al niet tot nauwelijks. Hier een trutje in mn buik. Ze is zodanig aan het bewegen dat ik mn buik zie bewegen. Maar mn vriend staat er gefixeerd met zn neus op en dan is madame weg! mn vriend gaat weer zitten en ja hoor daar is ze weer!
hahaha hier beweegt ze ook het liefst als niemand kijkt hahah echt raar! enne @ monika: ik had gehoord dat die stof heel slecht voor je ongeboren kindje is... weet alleen niet meer precies hoe het zat, iig dat het tuig was (geloof ik) Hier zon pijn in mn rug dat ik wel kan janken, lief is dat mn moeder en mn vader (ze hadden ff afgewisseld) mn rug uitgebreid gemasseerd hebben. Ben nu iets ontspannender en dat scheelt wel. Heb nog niet zon zin om naar bed te gaan maar toch zal het niet zo heel lang meer duuren.
Zoo heb me hier weer kapot gelachen om dat nieuwe programma "echte meisjes in de jungle" hahaha lekker ordinair programma maar daar hou ik wel van Nou ga zo maar eens naar mn bedje toe! Hopelijk is het morgen weer een mooie dag Oooh hoop trouwens niet dat ik weer zo droom als vannacht en die nacht ervoor .. droom namelijk 2x dat de baby zo hard trapte dat het voetje echt helemaal uit mn buik kwam (echt eruit) en dat de vk zei " zolang je geen vruchtwater verliest kan het geen kwaad" dus liep ik daar met een been uit mn buik hoe gek kun je dromen whahah Slaap lekker meiden! xxx
@ Light producten: Kunnen vroeggeboortes veroorzaken. 35 % kans bij 1 glas light per dag en meer als 80% kans bij 4 glazen per dag. Is uit een bepaald onderzoek gebleken las ik net.
@ Vagans: Ik heb dan geen rugpijn zoals jij maar heb dan sinds een paar dagen last van mn schouderblad. Ik kan hier soms ook wel janken van de pijn! Mn vriend smeerd me nu 2x daags in met tijgerbalsem en masseerd het dan ook goed in. Verlicht wel wat. @Echte meisjes in de jungle: Ik heb me er vd week ook kapot om gelachen. Vooal om die Britt. Je kan toch bijna niet geloven dat sommige mensen echt zo dom kunnen zijn he
Lieve meiden slaap lekker. Hopelijk hebben jullie allemaal een goede nacht en worden jullie heerlijk uuitgerust wakker Hier heeft mn vriend vanmorgen het bed verschoond dus ik kruip heerlijk mn schone frisse bedje in Trusten! xx
@ lilo: HAHAHAHAHA loop je daar met een voet uit je buik, geweldig! en idd dat light dranken heel slecht kunnen zijn had ik wel gehoord. Ik begin er dus maar niet aan!
Meiden ik duik mn bed in, de massage was fijn maar om nou te zeggen dat het echt geholpen heeft... helaas... Hopen dat ik morgen zo mn bedje uit kan springen! weltrusten allemaal!