hmm drink geen light maar heb altijd zoetjes in mijn thee en drink wel 5/6 kopjes per dag Zal de gyn ook maar effe vragen volgende week.
Verbazingwekkend rustig na negen uur hier haha! Alle mama's op 1 oor (of een badkamer betegelend) Ja was me de rit weer, wat een hel! Halverwege werd ik zo beroerd dat ik gewoon ging huilen. Werd allemaal even teveel. Hebben jullie dat ook? Emotioneel een beetje uitgeput. Iedereen praat teveel en te lang, ik kan niks hebben, ben nukkig en snel emo. Hier ook nog een stront verkouden kind wat de halve nacht ligt te blaffen en hopelijk eens niet zijn bed onder spuugt... En ik hoor ieder kuchje.... Dacht net lekker op tijd naar bed te gaan (9uur) is ht al 10 uur! Hmm snel mijn lampje uit! X aan iedereen!
Goedemorgen meiden het is hier nog donker buiten maar wel helder dus hopelijk weer een mooie dag voor ons. Opzicht wel lekker geslapen maar weer eng eng gedroomd. Dit keer dat m'n vriend gegijzeld werd in een café met nog vele anderen en dat daar op elk moment een bom kon ontploffen. Gelukkig mocht mijn vriend met mij mee toen ik de gijzelaar liet zien dat ik zwanger was wahahaha jemig waar droom ik toch over allemaal. Nou werd vannacht dus wakker en toen ben ik effe lekker tegen m'n mannetje aangekropen en gezegd " ik wil een dromenvanger " hahaha Anyway vandaag alweer:34 weken zwanger officieel nog maar 6 te gaan En nog plannen voor vandaag? Ik ga zo mn vriend naar curcus brengen en daarna duik ik m'n bedje nog even in. Verder een rustige dag. Beetje opruimen en de hond uitlaten. En natuurlijk met jullie kletsen etc Xxx
Goede morgen! Lilo, ik lach me rot om jouw dromen. Ik zou ze opschrijven en gaan uitgeven Hier gaat de wasmachine zo draaien. Ik wil de lakentjes buiten ophangen. En hoop zo ontzettend dat ik ze er vanmiddag zelf mag afhalen! Wel een gek idee hoor. Ik hoor vandaag dus gewoon te werken, maar lig nog verplicht in bed. Hoop zo op een lagere bloeddruk... Nog 2 uurtjes, dan weten we het. Kleine is wel heel lekker beweeglijk en dat is een goed teken. Ik drink hier geen light producten, maar schrik wel van de percentages... wat een vies spul dan zeg! Brrr! Meiden allemaal een hele fijne dag. Zij die nog mogen werken; geniet ervan! En Lilo, gefeliciteerd met je 34 weken. Officieel zit je dus nu in je verlof!
Goeimorgen meiden @lillo ha ha die laast droom had ik vorige keer ook heel vaak. @vangas hoest met je rug @troetel hoest met de badkamer @guusje suces vanmidag @marjan hoe is je nacht geweest heeft je meisje goed door geslapen @esmee ik was het van die box. wat dan? en ik ken je gevoel wel ik wordt soms ook zo moe van dat geklets terwijl ik daar nooit last van had. @meimama wat slaapt dat toch altijd lekker he een schoon bed. Lichtproduckten nooit geweeten en wij drinken altijd licht. en vorige zwangerschap ook gedaan wel minder omdat ik cola drink en ze dat toch advieseren minder maar ben gewoon nog lekker over tijd gegaan dus vindt die presentage's wel grapig. Zo mijn man en Silver gaan zo zwemmen en ik ga me bevalings tas paken had gisteren gedroomt dat me vliezen gebroken waren en dat het leuke jurkje wat ik haar aan wil niet mee was want alles moest nog gepakt worden dus nu wordt het tijd. en daarna nog even het gordijn op proberen te hangen en de was moet ook dan denk wel opgehangen worden die zit er nu in
Goedemorgen dames, Vandaag komen mijn schoonvader en de tante van mijn vriend de babykamer met glasvezel behangen. Ik moet weer even 3 uurtjes op mijn werk aanwezig zijn van 10.00 tot 13.00 dus ben benieuwd hoe ver ze zijn als ik weer thuis ben. Verder druk weekend gehad. Zaterdag heb ik flink huis gehouden en ben daarna richting mijn moeder gegaan. In de avond lekker bakhangen met vriendlief en zondag moesten we er al weer vroeg uit, want een oom en tante van mijn vriend kwamen langs om een badje met standaard te brengen. 's middags heb ik op internet een box besteld dus die wordt deze week ook geleverd. Dan hebben we eigenlijk alles wel voor de baby. Moet dan alleen nog een boxkleed en een slaapzak in de kleine maat. Heb nu 1, maar die is 70 cm, en volgens mijn moeder was hij er nog wel kleiner dus ik moet nog even op zoek. En dan nog een mobile voor boven de box, maar ik denk dat ik daar even mee wacht. We krijgen vast ook nog van alles van de kraamvisite dus even wachten wat daar bij zit! Gistermiddag kwamen schoonouders nog even langs. Schoonvader moest namelijk even het kamertje bekijken zodat hij precies wist wat er behangen moest worden aangezien vriendlief aan het werk is en ik ook even aan het werk ben straks. Gisteravond was ik blij dat ik op bed lag. Ik heb namelijk iedere keer steken in mijn zij. Gisteravond links en nu weer rechts. Heel irritant. fijne dag iedereen!! Liefs
@ Guusje: Hahah ja denk dat ik ze inderdaad maar eens op moet gaan schrijven af en toe vraag ik me ook echt af .. "waar komt dit vandaan" Officeel nu verlof inderdaad @ Binna: Ja vind die percentages ook lachwekkend hoor .. maar dat is altijd met die onderzoeken .. niets is tegenwoordig goed meer suiker is ook niet goed dus dan zouden we alleen nog maar water mogen drinken . Hahah ook jij lekker aan het dromen Ik heb ook mn bevallingstas al zo goed als klaar iig alle babyspulletjes enzo. Nou heb net nog effe een bod gedaan op een superdepuper qute jurkje van tom tailor. Vond hem zo schattig nieuw met kaartje, hoop dat ze mn bod accepteert Nou ga nog maar effe dutten hierzo! Tot straks xxx
@ esmee: Hier nog steed niks van hormonen of iets dergelijks gemerkt, ben niet sneller emo of wat dan ook. Kan je zeggen vind het heerlijk! beterschap voor de kleine man! @ Lilo: Gefeliciteerd met je 34 weken!!! @ Guusje: Ik hoop ook voor je op een lagere bloeddruk! @ Binna: met de rug zit het nog steeds niet lekker, heb er weet ik t hoe lang over gedaan om pijnloos mn bed uit te komen (wat overgens niet is gelukt) en moest toen rennen naar de wc @ SQ: Werkse! Hier niet zo lekker geslapen, iedere keer dat ik wilde draaien protesteerde mn rug, voel me echt een wijf van 80 ondertussen... Strax ff een plasje inleveren bij de HA want de VK vertelde dat dat ook voor harde buiken kon zorgen dus dat ik dat voor de zekerheid ff moest laten checken... ik heb het idee van niet maja dan kan ik donderdag zeggen dat ik het gedaan heb. Zit nog in mn nachtjapon, mn moeder zit nog in de douche, die gaat daarna poetsen bij mn oma dan eten we ff en dan gaan we met de hondjes lopen, is kijken hoe lang ik het volhoud, wilde eigenlijk gelijk langs de HA lopen maar dat is wel een stukje. Ben benieuwd. Het weer ziet er iig lekker uit fijne dag iedereen!
Goedemorgen meiden!! ff ego: Pfff wat een weekend,ben kapot!! Mannetje en mn vader hebben nieuwe douchecabine geplaatst gisteren en de dagen ervoor zijn we ook aan de klus geweest.Mn middagdutjes schieten er dan bij in...ben het zat!!! Maar ja vandaag komt mn papa weer om nog wat plankjes op te hangen en een nieuwe schuifdeur in onze slaapkamer te maken. Superlieffffff dat ie dat doet maar ben zo aan rust toe ff doorbijten nog maar. Morgen echo voor het vruchtwater,ben benieuwd...hoop zo dat het weer goed is anders moet ik naar de gynacoloog bah! Hoe is het met jullie allemaal??
waarom zien jullie zo op tegen de Gynacoloog ik moet morgen zo ie zo ha ha en zie er soms tegen op omdat het iemand is die ik nog niet kan. maar in mijn geval is het wel beter want mijn bevaling moet wel goed begeleid worden naar aanleiding van hoe ie was met Silver @wish en anders ga je even slapen als je pa weg is. en wel je grenzen aan geven he rust is belangrijk
@Binna: tegen de tijd dat ie weg is is het steeds rond 17.00 of later en dan is het de moeite niet meer om te gaan dutten. Ik zie op zich niet tegen gyn op maar ben nu zo gewend aan vk...heb geen zin om weer aan nieuw iemand te wennen.
@ wish: zo zo , je hebt het maar druk gehad ja! Ik hoop dat je snel ff tijd hebt om rust te pakken * middag dutjes: Ik doe er niet aan maar veel van jullie wel volgens mij? ik kan dat heel slecht... overdag slapen!
goedemorgen mommies IK MAG WOENSDAG NAAR HUUSSSSSSSSSS kan wel huilen van gelk net ook ff een gesprek gehad met een psycholoog dat luchte ook wel wat op maar het fijnte i dat ik volgens de dokter woensdag 32 weken ben en dan dus lekker naar huis mag graag nog ff teentjes vingertjes en alles gekruisd ow wat ben ik blij zeg
Goeiemorgen! Vanmiddag naar de gyn, pas om 16:20 dus de grote jongens gaan mee, kunnen ze ook even spieken Light producten gebruik ik al niet, ja zoetjes in de koffie maar nu weer gewoon suiker want die zoetstoffen vertrouw ik niet hoor, ga ze hierna ook niet weer gebruiken. Niks mag tegenwoordig, zo voelt het inderdaad maar volle producten en suiker enzo raden ze alleen maar af om de calorieen maar ik vraag me af wat erger is, calorieen of chemisch geproduceerde zoetstoffen... Doe mij dan maar wat meer calorieen Alleen koffie en cola zijn mijn zwakte, ik denk dat ons kind dus iets te hyper ter wereld komt
Goedemorgen meiden! VANDAAG 32 WEKEN ZWANGER JOEPIE!!!!! Lilo gefeli met je 34 weken! Gyn: Totaal geen hekel aan. Ik mag vanmiddag weer voor controle. Ik heb een leuke geschikte vent. En ik vind het echt een super vent omdat ie ons ook goed geholpen heeft toen wij ongerust waren dat zwanger raken lang op zich liet wachten. Een en al lof! Hier ook weer een klootnacht gehad vanwege dat schouderblad. Vanmorgen eerst maar eens een afspraak bij de HA gemaakt. Daar kan ik om 4 uur al terrecht. Dus ik ga op tournee vandaag. Eerst van 12 tot 2 werken. Half 3 afspraak bij de gyn en om 4 uur bij de HA. Dus dat kost me mn middagslaapje. Hier probeer ik me er wel zoveel mogenlijk aan over te geven smiddags even te tukken. Ik voel ook dat ik het echt nodig heb. Vooral als ik snachts rot geslapen heb. Maar ik ga even verder met mn ontbijtje. Ik was nog evn tot half 10 ingedut toen mn vriend om 7 uur uit bed ging. Ik ga vannacht zijn kussen afpakken. Die ligt echt lekker En voor mezelf heb ik 3 kussens en een voedingskussen in bed liggen hahahaha. Maar nee ik wil dat kussen
@chaartje wow wat een super nieuws ik ga heel hard duimen. @meimama suces met je tour vandag @vangas tja meis soms is het wel goed. al is het maar dat je in bed gaat ligen. (ook voor je rug. staat zo veel spanning op met je buik) @rianne ik denk ook wel zo hoor. al gebreuken wij geen volle produchten en wel light cola maar niks anders light eigelijk Jeeee ben zo trots op me zelf het rolgordijn hangt. was een take klus. de baby tas is gepakt. (moet alleen nog even de speentjes uit koken) mijn tas is gepakt maar nog niet gevult vanmidag gaan we naar mijn opa en oma om nog onze verjaardag te vieren normaal nodig ik hun smorgens uit en vieren we het voor de rest smidag's maar dat trok ik deze keer niet. dus nu gaan we naar hun toe. en dan om 16.00 uur voor de laatste keer naar de vk wel gek hoor. ben wel blij dat hun in iedergeval na me bevaling wel weer langs komen weet ik wie er dan aan me bed komt (1 van de 3 )
Wat een lekker weer he meiden heerlijk. Ben net wakker heb gelukkig nog 2,5 uur kunnen slapen @ Wish: Hopelijk kom je snel weer aan je middagdutje toe! Ik heb dat ook altijd erg nodig. Hopelijk is je vruchtwater weer goed! @ Chaartje: Wat fijn dat je weer naar huis mag meis! Blijf voor je duimen! @ Rianne: Cola is nu ook mijn zwakte op het moment maar dan beter gewone cola dan light zullen we maar denken heb liever extra calorieën dan inderdaad die chemische zooi! @ Meimamma: Jij gefeliciteerd met je 32 weken meid! @ Binna: Speentje uitkoken goed plan had ik nog helemaal niet aangedacht. Wij willen de speen niet gebruiken maar neem m voor de zekerheid wel effe mee. Je bedoelt toch de speen voor in de mond?? of van de fles? Succes bij de vk vanmiddag en nog veel plezier bij je opa en oma! NOu ik ga effe eten xxx