Mei Mamma's 2011 Deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Bloemmm, 28 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gravid

Gravid Niet meer actief

Ha meiden

Lilo: Gefeliciteerd met je 34 weken!!
    Fijn dat je toch nog ff heb kunnen slapen!

Meimamma: Jij gefeliciteerd met je 32 weken!
    Werkse nog even, en succes bij de gyn en de ha.

Chaartje: Fijn zeg, dat je weer naar huis mag!!

Binna: Veel plezier bij je opa en oma! Fijn dat het rolgordijn hangt!

Rianne: Succes bij de gyn vanmiddag. En wat betreft cola, dat drink ik helemaal niet meer..al vind ik het heeeeel af en toe wel lekker. drink voornamelijk thee, melk en water.

Vagans: Wel beter om 's middags even uurtje te gaan liggen hoor, al slaap je niet, rust je toch!
    Ik heb het een tijd lang wel gedaan, en daarna aantal weken niet meer, maar begon dat afgelopen week wel te merken. Dus ga nu braaf weer elke dag uurtje plat!

Wish: Snap goed dat je het zat bent, nog heel ff doorbijten.. en zoveel mogelijk proberen te rusten!

Esmee: Hopelijk is je kleine alweer wat beter!

Ziekenhuistas: Ik ga vandaag beginnen om zo langzamerhand de tas in te pakken.. heb al wel een lijstje gemaakt met wat sowieso mee moet.. dus wel handig, vergeet ik ook niks (hoop ik;))

Dromen: Hier ook de gekste dromen, had vanacht een bloeddruk van 200/180 :$

Hier:
    Weer super lekker weertje!!
    Kan ik echt van genieten, voel me gelijk zelf ook lekkerder in me vel!
    Straks de wasmachine met beddengoed aan, kan dat heerlijk drogen, en dan vanmiddag even het dorp in waggelen, om bij o.a. de Kruidvat de laatste dingentjes te halen voor Ukkie.
    En even kijken voor leuke pyama, en dekbed overtrek.. dan is alles helemaal klaar!
    Zo eens het eten warm maken, (had gister expres teveel macaroni gemaakt, zodat we vandaag ook nog hebben)
    en dan mag vriendlief om 13.30 uur weer gaan werken tot 23.00 uur.
    Ik ga dan even op me gemakkie en voor zover het lukt boven aan de gang, wil in de laatste weken alles even goed aanpakken, zodat met bevalling en kraamtijd alles netjes is!

Fijne dag meiden!

2. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @lilo die van de flesen had ik al uitgekookt. maar bedoel nu die voor in de mond. heb gewoon die gratis die van bibie en van difraxs. weet nog dat me dochter het ook meteen wou

3. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    @lilo: nee vannacht is hij wel 5 keer wakker geworden van het hoesten (en ik uiteraard ook) maar wel weer ingeslapen, en niet gespuugd. Mama daarentegen heeft ook 4 keer geplast.. pfff en wat een opgave dat tegenwoordig is ;)

@ binna: ik dacht nog wat te lezen snel over boxkleden maar kon je link niet openen via mijn tel maaaarrr...
    Ik kwam terecht op Ok4U Kidsstuff - Pink ribbon
    Deze dame maakt zelf boxkleden voor een leuke prijs. Die dingen zijn zowiso al best duur. En als je het over de duivel hebt; krijg nu een mail met het voorbeeld!
    En voor jou info.. ze maken dus ook de driehoek kleden voor die box die jij hebt!!
    Ze blijven prijzig maar dan heb je wel iets leuks:D

@hulp (weet niet meer wie het vroeg sorry)
    ja we blijven hier nog in ons oude appartement zitten totdat het nieuwe huis klaar is. Ik heb ook alle 'neutrale' kleding van Chris en de nieuwe gekregen/gekochte kleding al een keer gewassen voordat ik deze in een bak in de berging heb gezet. En ik doe die wasjes lekker s'avonds onder het genot van een serietje. Ik heb natuurlijk al veel spul in huis dus ik hoef niet zo veel meer te doen.
    Hubby en opa zetten na de 15de ff de kamer om, bouwen Chris zijn nieuwe kamer op en het enige wat ik nog doe is de kleertjes in de kast leggen!
    Je word daar bij de tweede wel gemakkelijker in merk ik. Gelukkig maar anders zou mijn bloeddruk ook door het dak gaan haha!

4. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    @ Binna: Ja die heb ik ook hahaha, helemaal niet aangedacht om die uit te koken. MIsschien hele domme vraag, maar waarin bewaar je die speen dan? In een speciaal bakje ofzo?

5. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Chaartje, wat een geweldig nieuws!!! Gefeliciteerd! En nu lekker de rest van de tijd thuis uitzitten hoor!

Even ego:
    De bloeddruk is nog te hoog.... onderdruk van 87 en iets eiwit in de urine, kon gelijk door naar het ziekenhuis. Bloeddruk was hier 90 en de hb waarde in mijn bloed is te hoog. Dit zou juist laag moeten zijn. Om alles uit te sluiten wordt ik om 14.00 uur voor 24 uur opgenomen. Daarna zien we wel weer. Mocht gelukkig nog wel even naar huis om spulletjes te halen. Alles voor de kleine, maar oh, wat baal ik!!!!

6. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    @ Guusje: Oooh meid wat balen! Maar wel goed dat ze je in de gaten houden! Net wat je zegt, alles voor die kleine he :). Maar snap goed dat je baalt. Dikke knuffel!

7. Gravid

Gravid Niet meer actief

Guusje: Wat naar meid! Inderdaad, alles voor kleine Ukkie.. maar snap heel goed dat je er van baalt!
    Rustig an hoor, denk aan je!!

Esmee: Leuk he, tig keer dr uit snachts om te plassen ;)
    Hier dus net zo.. maar voor ik me bed uit ben.... :$ pfff ;)

Net lekker gegeten, zit ik op de bank.. heb ik ineens bloedneus :( Overkomt me echt nooit.. dus stond er echt van te kijken.
    Ook weer veel hoofdpijn, blij dat ik woensdag naar de vk kan.. alles weer ff laten controleren.. vorige keer bleek het geen zw.vergiftiging te zijn, maar ben er nog steeds niet gerust op.
    Beddengoed zit lkkr in de machine, dus kan straks heerlijk drogen aan de lijn, en dan ga ik ff als het lukt naar de Kruidvat waggelen.. kan ik me tas ook gaan inpakken.
    Dan is alles klaar, wel lkkr idee hoor!!

Enne.. Binna, heb je speciaal bakje voor de spenen dan, als je ze uitgekookt hebt?

8. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @guusje oo meis wat balen. maar wel fijn dat ze alles conroleren en chekken. heb je inet op je mobiel. want je hebt geen buddy toch je houd ons wel op de hoogte he.

@lillo bij die van Bibbie zit een hoesje die doe je er weer om heen. bij die van Difraxs zit niks. ik heb die uit eindelijk niet gebreukd (bij me dochter) maar had hem in een tuperware bakje. Maar je hebt tegen wordig ook speciale zakjes van Difraxs daar voor

@esmee ik heb me box kleed hier besteld echt super goede kwalieteid die vrouw maakt ze zelf zijn onwijs dik. en je kan hem zelf samen stellen dit is die van mijn Marktplaats.nl > Boxkleed Bopita Driehoek Baboesjka Dots roze 1 NIEUW! - Kinderen en Baby's - Boxen
    En ze maakt ook gewoon vierkante en ronde kleden
    Ga zo even bij jou link kijken

9. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Zo ziekenhuistas is ineens heel snel gepakt:)

Ik heb inderdaad geen buddy en geen internet op mijn mobiel, maar mijn man wel! Ik houd jullie dus op de hoogte! Maarre... morgenmiddag ben ik gewoon weer thuis hoor!;)

10. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @guusje suces. neem ook iets mee om te doen. ennee we zien je morgen weer. (duim heel hard voor je dat er niks is )

11. Gravid

Gravid Niet meer actief

Guusje: Succes/sterkte meid! Hopelijk valt het allemaal mee!!

Binna: Erg leuk boxkleed zeg!! Lekker fleurig!

12. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    @ Guusje: Nogmaals succes meid en tot morgen!! xxx

13. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    Ohja het bod op het jurkje is geaccepteerd :D jeujj helemaal blij :p

14. chaartje79

chaartje79 Bekend lid

4 jan 2008
    515
    60
    28
    Horeca medewerkster
    Assendelft
    sjeetjes guus succes hopelijk is het niet al te ernstig en mag je morgen lekker weer naar huis hou me vingers en tenen gekruist en frummie doet het zelfde althans ik heb het wel ff tegen frummie gezegd...

sjo meiden het komt steeds dichter bij he ik kijk er echt naar uit. va mij mag frummie al met week 37 komen
    wat zal ik blij zijn
    de laatste loodjes gaan nu echt in FINallYYYYY

15. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    @ Chaar: Van mij mag de kleine ook met 37 weken komen hoor :) ben het meer dan zat hahah. En ben natuurlijk super benieuwd naar ons meiske

16. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ binna: ja maar ik kan het gewoon echt niet, dan lig ik te liggen en dan val ik niet in slaap ofzo en ben ik het zo snel zat, en ook tijdens het liggen heb ik zon pijn in mn rug...

@ Lilo: nou hier is het weer niet zo veel meer, erg bewolkt dus niet echt weer om in de tuin te gaan zitten of zo... brrr

@ Guusje: he das balen zeg!!! sterkte meid!

Hier vanmorgen nog ff een plasje naar de HA gebracht maar wat ik al dacht, geen blaasontsteking! Ben wel ineens ontzettend moe en net bij de winkel voelde ik me ook weer wat flauwtjes... kan daar zo van balen he!

wss ook geen reptielenburs voor me volgende week, 1 stel heeft afgezegd en de andere hebben geen auto. Maar 4 mensen in de auto plus een rolstoel gaat niet en zonder kan ik echt niet mee! kofferbak gaat ook niet want daar staat zon allejezus grote gastank!

Maar als ik niet ga blijft vriendlief ook thuis, vind die anders niet leuk voor mij. (lief he)

nu ff een bakkie erwtesoep eten (aten we gisteren) das lekker zout dus miss gaat de flauwte dan weer een beetje over.

17. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Lilio & meimamma: gefeliciteerd met 34 en 32 weken!

Wish: ik herken het wel hoor, dat je het klussen zat bent. Hoop dat je toch nog een beetje kan bijtanken.

Chaartje; wat fijn dat je woensdag naar huis mag. We duimen allemaal mee...op naar 40 weken :)

Esmee: Succes op je ziekenboeg!

Guusje:Wat balen dat je opgenomen wordt. Hoop dat alles verder wel goed is met de kleine. Zijn ze nu bang voor zwangerschapsvergiftiging??

@Bina; had ik nog niet aan gedacht dat het het handig is om alvst wat spul uit te koken, weer een puntje voor mijn lijstje.

Slapen 's middags: ga niet naar bed maar lig wel relaxed op de bank.

Ziekenhuistas: ik heb mijn lijstje van wat mee moet klaar, nu de inhoud nog ;)

Hier ook geen moeite met de gyn: baal alleen dat ons zienkuis niet kan plannen dus als ik een afspraak maak krijg ik vaak een brief met toch een andere datum waardoor ik altijd meer dan de normale termijn tussen mijn afspraken heb zitten. vafa 36 weken elke week en die plan ik maar alvast alle 4 vooruit :p

Hier: Vanmorgen wezen thee drinken bij onze toekomstige gastouder. controlefreak als ik ben had ik dat met 16 weken al geregeld, dus we hebben afgesproken dat we geregeld contact hebben tot onze jongedame daar naar toe gaat. het is trouwens maar voor 1 dag per week. Ik hoop mijn werk nog zo gek te krijgen dat ik 3x9 en 4 uur thuis mag werken aangevuld met 9 uur ouderschapsverlof per week, dan ben ik alke maandag en vrijdag vrij. En mijn man neemt ook ouderschapsverlof en die is elke woensdag en donderdag vrij (maar werkt extra in de weekenden). Ik werk dan nog 31 uur (contract blijft 40) en mijn man 29 (contract blijft 35).
    Hoe doen jullie dan straks???

18. Gravid

Gravid Niet meer actief

Lilo: Leuk jurkje zeg!! Soort ballon jurkje of niet?

Chaartje: Hier mag Uk over 2 weken ook wel komen van mij ;) kan niet meer wachten ;)

Vagans: Fijn dat het geen blaasontsteking is!! En lekker he, erwten soep.. dat eet ik zelfs als het 30 graden is haha :p
    Wel lief dat je vriend ook thuis blijft als je niet naar de beurs kunt gaan!
    Als je jezelf wat slap/flauwtjes voel kun je ook zoute drop eten, werkt bij mij tenminste wel!

Stefanie: Leuk dat je bent wezen thee drinken bij gastouder!

Werken: Vriendlief blijft gewoon normaal 40 uur werken, maar die heeft ene week ochtenddienst, dus is hij 's middags thuis en andere week avonddienst, dus is hij 's ochtends thuis..
    Dus ik ga dan de ene keer 2 ochtenden in de week werken en de andere keer 2 middagen, zo hoeven we geen oppas te regelen.
    maar goed, dat is het plan ;) eerst nog maar zien of ik alles rond krijg (opleiding/werk)

19. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    @ Gravid: Ja is een ballonjurkje :) vond hem ook zo schattig. Het is maat 68 ben erg benieuwd met hoeveel maanden ze die aan kan :)

Pff hier ontzettende last van mn ribben, maar dan in mn rug .. en een super bewegelijk kind haha. Denk dat ze de verloren tijd van vorige week aan het inhalen is ;)

20. Vagans

Vagans Niet meer actief

* werken: Eerst ga ik even mn draai vinden in het moederschap, dan weer soliciteren. Maar met die kleine en alle dieren die ik heb wil ik zowiezo geen volle dagen werken. Als ik dan al iets kan vinden dan gaat ze naar mn moeder. Ik vertrouw andere mensen niet hihi ;)

verdories, mn moeder zat net op msn te kijken (is de nieuwe pc aan het uitproberen) ziet ze vriendlief staan met de tekst die hij in zn naam had, zegt ze... hee er staat ook een reactie bij van ene C... das dus die achterlijke ex (sommige van jullie zullen het verhaal nog wel weten) hij heeft dr wel van msn gegooit maar nooit uit contactpersonen... miss niet met opzet hoor maar ik heb ff bij hem ingebroken en dr al nog dr uit geflikkerd. Is ze helemaal gek geworden! Stom wijf!

Deel Deze Pagina