@Gravid. Nee ik heb niet alles in een speciaal bakje vindt er mogen best wat bakterie bij maar als het nieuw is wil ik het graag uitgekookt hebben en de flessen af en toe tussen door ook @vangas. Soms zijn exe echt erg hè. Mijn had ook een ex die hem een tijdje stalkte. Wat gaan we eten vandaag ?? Wij weten het nog niet
spinazie met een gekookt eitje hebben wij zaterdag al gehad! Gisteravond tomatensoep a la creme gegeten met broodjes knakworst. We hebben nog soep over dus die maken we straks op met wat broodjes er bij! Lekker makkelijk! Liefs
Zo ben weer goed gekeurd door de vk. wel jammer de geen die ik niet zo leuk vindt. is een invaler voor eentje die met zw verlof is. die had ik nou net nu. maar ja was de laaste keer. morgen naar de gyn. begin toch wel een beetje spaning te krijgen. ha ha maar komt voor omdat ik bang ben dat ze me verhaal niet goed begrijpen en straks denk ach valt wel mee. wij eten afhaal (of eigen breng) ik sparibs en manlief kipstate
@ Binna: fijn dat je goed gekeurd bent! enne oeee lekker spare ribs! maar vriendlief hier zou idd ook kipsate gekozen hebben hihi
@vangas ha ha ja wij dames gaan voor het grote werk he. en dan neem ik er ook nog lekker fout een glas Cola bij ha ha. heerlijk.
@ Werk: Hier na mn verlof 20 uurtjes werken. Maandag en dinsdag van 09:00 tot 17:30 en woensdag van 09:00 tot 13:00. Maandag gaat de baby naar het kdv en dinsdag en woensdag past mn schoonmams op . De rest van de tijd kan ik heerlijk bij mn kind en hondje zijn en natuurlijk vriendlief maar die zie ik savonds en in het weekend. @ Eten: hier het vlees wat over was van de gourmet opgebakken met gebakken aardappeltjes en sperzieboontjes @ Exen: Bah vervelend! In het begin van onze relatie is er ook flink wat gestookt door jaloerse meiden. Gelukkig hebben mijn vriend en ik ons daar niets van aan getrokken Zo ga effe atwt terug kijken. xxx
Binna: Ja inderdaad, ik ben ook niet van het 'steriele' hou wel van hygiene uiteraard, maar ze moeten ook een beetje weerstand opbouwen hoor Eten: Hier vanmiddag lkkr macaroni op. Vanavond lkkr aan de bruine boterhammetjes, met gekookte eitjes! Pffff vanmiddag 'even' naar dorp gelopen (lees: gewaggeld) is normaal 10min lopen, en normaal gesproken vlieg ik altijd even door de winkels, maar ben nu om 16.00 uur vetrokken en was 17.20 uur weer thuis (en helemaal gebroken ((met 2 zware tassen gelopen )) Maar goed, heb nu wel ALLES compleet en klaar en in huis voor Ukkie, de a.s. bevalling en kraamtijd!! Dus vind ik wel een heerlijk idee!! Bij Kruidvat hebben ze trouwens een leuke baby lijn van 'Ik hou van Holland' Leuke rompers, badcape, wikkeldoek, slabbetjes, spuugdoekjes, slofjes enz met molentjes er op, en tekst Ik hou van Holland. Heb nu de badcape gekocht, blauw met wit, en daarop staat dus Ik hou van Holland en daaronder tussen haakjes: en ook van papa. super lief!
Guusje kalm aan meid. Hopelijk lezen we hier morgenmiddag weer goede berichten van jou! Knuffie! Eten: Hier sla gebakken aardappels en een braadworstje. Flessen en spenen uitkoken: Ja moet ik ook nog doen. Eerste keer in d epan en daarna in de sterilisator. Ik zag idd die ik hou van Holland spulletjes in het kruitvatkrantje staan. Lilo leuk jurkje zeg! Vagans hopelijk helpt het zoute eten tegen je flauwtjes! Hier heeft baby weer een dikke 10 gescoord bij ome gyn Ze wordt nu geschat op 2150 gram, dus ietsjes voor op gewicht. En lengte kon ie nu niet goed meten omdat mevrouw weer erg beweegelijk was. En hij denkt dat ze bij de geboorte zon beetje 50cm zal zijn. Dus wij krijgen een klein dikkertje hihihi. Ik was 800gram aangekomen de afgelope 2 weken dus dat is ook netjes. En mn bloeddruk was nog het zelfde ook geen negatief commentaar 137/87. Ow ja ukje heeft heel zachtjes aan de daling ingezet. Ze kan nu eigenlijk niet meer draaien haha. Hopelijk daald ze niet te hard. Ik moet nog tot en met volgende week werken
@ Gravid: Ik weet hoe je je voelt betreft winkelen, hier ook de grootste moeite mee! @ meimamma: fijn dat je weer goedgekeurd bent! Pff wat hier nou weer was (ben nog bij mn ouders) Er stond een verkoper aan de deur, mn moeder deed open en hij heel beleefd. Mn moeder nou dat doe ik niet aan de deur en zei daarbij of die alsjeblieft niet hiernaast aan wilde bellen. (mijn oma woont hiernaast en is slecht ter been en heeft alzheimer dus weet niet goed met dit soort dingen om te gaan) Dus die jongen zegt netjes Oke en mn moeder bedankt hem. Loopt die verlogens doodleuk naar mn oma... mn moeder er achteraan met de melding: Ik vroeg je daar NIET aan te bellen. Gaat die stom staan lachen en gewoon met mn oma verder praten!!!! Dus mn moeder zegt: gooi de deur maar dicht ma tis niks, en gelukkig deed ze dat! Onbeschoft stuk vreten! Daarna kwam de vriend van mn zusje wat afgeven dus mijn zusje zegt dit zo, komt die gast terug, dreigend of tie ze moet slaan enzo... NAJA! Echt heb nog nooit zon onbeschoft stuk vreten aan de deur gehad! goede reden om nooit aan verkopers aan de deur te geven, als ik al iets wil geven doe ik dat zelf wel op mijn mannier... pff kom nou toch!
OOO wat heeft dat eten heerlijk echt heb zo genoten. ha ha. @meimama super dat je weer goed gekeurd bent @gravid ja had het ook gezien erg leuke dingen. en doe je rustig aan meis
Dag allemaal Moet zeker tot woensdag blijven. De buikomvang van de baby is aan de kleine kant en ook het vruchtwater is minder dan zal moeten. Had net gelukkig wel een onderdruk van 80. Geniet allemaal van het lekkere weer morgen! Die Kruidvat baby spulletjes zijn helaas of roze of blauw... Vind ze wel erg leuk.
Heb even snel terug gelezen. Echt lief hoe jullie meeleven! Dit zijn inderdaad de voortekenen van zwangerschapsvergiftiging... heeft niemand van ons nog last van toch?
@Guusje: Balen meid!! Je was er gisteren al bang voor he dat je moest blijven.Hopelijk gaat het woensdag weer beter en mag je alsnog naar huis...ik duim voor je!! @Vagans: gelukkig geen blaasontsteking!! En wat een onbeschofte vlerk voor jullie deur,van welk bedrijf was ie? ik zou het bedrijf bellen met een klacht. @Werken: wij blijven allebei werken zoals we deden,heel misschien mn mannetje 1 dag ouderschapsverlof,verder kunnen we het op elkaar afstemmen en evt mn moeder als oppas. Hier voorlopig ff laatste klusje gedaan...heb de laatste dagen veel hoofdpijn,hoop niet dat dat betekent dat mn bloeddruk nog te hoog is
Ow guusje dat is balen zeg! Jij ook al minder vruchtwater. En geloof niet dat er nog meerdere waren met zwangersch vergfitiging. Werken: Ik ga i.p.v 5 dagen, 3 dagen werken. Baby gata dan 1 dag kdv 1 dag schoonmoeder en 1 dag mn zusje
Guusje, balen meid! Hoop dat het meevalt! (al ging het bij mij ook zo de eerste twee keer vanaf 32 weken...) Stephanie, ik werk vanuit huis en heb twee dagen opvang, dat blijft zo, manlief werkt gewoon 40 uur (zou wel 4x9 willen werken maar baas niet...) Baby APK was weer goed, loopt precies mooi op schema, over drie weken terug en dan datum plannen voor ks, spannend
@ GuusjeB: he bah, sterkte hoor!!! @ wish: Hij kwam namens because i'm a girl... nou als ik er bij was geweest had die 2 vrouwen in 1 tegen m gehad! @ Rianne: Zeker spannend!!! ik zat net op een site voor ziellige buitenlandse hondjes... Voor dat ik Pulchra had heb ik eens gereageerd op een hondje van de stichting Arcanoah. Een pupje genaamd Curly die gedumpt was bij het vuilnis. Heb ook echt de hele nacht wakker gelegen wachtend op een reactie, de reactie kwam en helaas hij was ondertussen al herplaatst. Jammer dat wel maar goed niks aan te doen. Ik heb nu natuurlijk de leukste/liefste hond gevonden in Pulchra dus het had zo gewoon moeten zijn. Nu ben ik weer is naar de site gegaan waar Curly op stond en verrek, een verhaaltje! Hij heet nu Bikkel (te grappig zo heet mn mops) en zo te lezen heeft hij het super getroffen! En dan vind ik dat toch echt heel erg leuk om te lezen! Hoe haat het eigenlijk met de hond(en) van je broer @ Troetel?
werken ik blijf het zelfde werken. maar werk dan ook al partime. ik werk 18 uur. in twee dagen. en me man 5 dagen. ooo ben zo blij ons zonnen scherm is vorig jaar mei stuk geggaan en lag al die tijd op het erf. als een soort kattenbak te zijn bah. en ik wil hem al zo lang weg. en nu wordt ie eindlijk weg gehaald. heerlijk het erf schoon maken en dan weer mooi maken mooi van de zomer lekker buiten zitten met ons kleine meisje in de wagen onder de overkaping en me ander meisje genieten van haar zand. jaaaaaa ik zie het al helemaal voor me. @guusje o meis wat balen dat je tot woensdag moet blijven maar je bent wel op de goede plek als het wel zo is.