Mei Mamma's 2011 Deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Bloemmm, 28 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    @ Guusje: balen meid!! Dikke knuf!

Zo ik ga mn bed opzoeken!
    Slaap lekker allemaal!
    Dikke kus

2. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Sterkte Guusje, Hoop dat je bloeddruk snel wat lager wordt en dat je woensdag weer naar huis mag. Balen meid.

xxx Joyce

3. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Alvast weltrusten dan Lilo en hopelijk slaap je lekker en zonder rare dromen xx

4. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ lilo: weltrusten

@ Binna: oe das wel een lekker vooruitzicht ja!

5. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Guusje, hoop dat het allemaal mee zal vallen voor je en dat je het nog een paar weekjes uit mag zingen. Wel balen dat je nu langer moet blijven. Hoop dat je een beetje kan slapen daar.

6. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Guusje hopelijk blijft je kleine uk nog een paar weekjes bij je plakken.
    Maar wat een toestand zeg bah meis. Knuf knuf knuf

7. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Hey Meiden,

Ik reageer hier snel even ego. Heb een paar drukke dagen achter de rug. Vrijdag verjaardag, was erg gezellig. Zaterdag had ik een vrijgezellefeest, was erg leuk. De activiteiten waren vrij rustig want de helft van de dames was zwanger! Maar goed ben van 10.00 - 01.00 uur op stap geweest dus was een lang dagje. Gister kleren geshopt voor mijn man voor de trouwerijen. Vandaag de keuken gedeeltelijk gesopt. Druk druk druk, maar wel leuk/ voldaan gevoel!

Voor Guusje: heel veel sterkte en succes daar in het ziekenhuis.

Deze week zal ik hopelijk weer eens wat vaker langs wippen meiden!

Liefs!

Oh ja: Over precies een maand ben ik uitgerekend!

8. Vagans

Vagans Niet meer actief

Meiden ik ga naar bed

weltrusten!

Oja, vriendlief moet tot 5 uur werken, gaat dan ff plat en komt naar huis. Ik blijf nog 1 nachtje bij mn ouders, anders gaan we elkaar alleen maar wakker maken en ik heb nog zoooon last van mn rug dat ik nog wel wat hulp kan gebruiken (kan bijna niet bukken enzo)

fijne nacht!

9. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Meisjes slaap lekker
    Ik gaat ook slapen en dan morgen op tijd op pat moet om half 10 bij de gyn zijn maar eerst me moeder op halen en dan naar het zh ponskaartje maken dus maar op tijd op pad

10. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    Goedemorgen meiden!! Hier lekker geslapen en opzicht niet heel gek gedroomd. Wel heel de nacht last van minimale menstruatiekrampjes dus de baby is volgens mij verder aan het indalen. Het straalt een beetje door naar m'n onderrug. Vannacht als gevolg daarvan maar liefst 6x naar het toilet. Dat is dan weer minder.

Verder vandaag weer een rustige dag :) zo vriendlief weer naar curcus brengen en daarna nog even snel naar bed toe. M'n vriendin en haar zoontje komen op bezoek en vanmiddag lekker genieten van de zon. Vanavond lekker uiteten met m'n m'n vader, stiefmoeder en zusje. Heb er zin in :)

@ Binna succes bij de gyn vandaag!!

@ aukje nog maar 1 maandje wat gaat het hard allemaal!!

Liefs xxx

11. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goedemorgen meiden,

Heb weinig van me laten horen afgelopen weekend, maar hier ben ik dan weer haha.
    Zo de badkamer is betegeld en we zijn kapot! Zaterdagnacht maar een paar uurtjes slaap gehad en zondag weer vroeg aan de gang gegaan en tot 5:30 in de ochtend doorgegaan. Al ben ik om 3:30 even gaan slapen en heb om 5:30 weer geholpen met opruimen. Nou manlief was zo kapot dat hij gisteren maar een vrije dag heeft genomen & we hebben heerlijk geslapen van 10:00 16:00.

Pff maar ben nog niet helemaal de oude dus vandaag flink rustig aan doen!

@Guusje; snap het wel hoor meid! Ik stond er zelf ook verbaasd van, vooral dat ik zo de nacht door kon breken (nouja kon, het koste giga veel moeite maar het moest gewoon af!). Mannetje heeft zoveel mogelijk gedaan, maar hij had toch flink meer werk gehad zonder mijn hulp zei hij trots hihi.
    Moet wel zeggen dat ik veel harde buiken kreeg en mijn hart vasthoudt voor bij VK controle vanavond.

@ lilo; Heerlijk he dat shoppen op MP, superleuke dingetjes kun je er vinden:D
    @ Meimamma; Ohh wat een muts die kleine meid. Deze dame hier deed gisteren precies hetzelfde. We lagen in bed op laptop programma’s terug te kijken en ze werd eindelijk wat actiever (door het drukke weekend heb ik haar weinig gevoeld). Ik zag steeds mijn buik bewegen en zei tegen vriendlief KIJK! JA ze schopt! Ja!.. Hij keek en weg was ze. Volgens mij heeft ze een kijkluikje in mijn buik hihi.
    Alleen toen tikte vriendlief op mijn buik en zei Klop klop, hier is papa! En toen schopte ze twee keer terug, zo schattig ik had gelijk tranen in mn ogen hihi!
    @ Lilo; Hahaha die droom! Fantasie slaat op hol he;)
    @ Esmee; Meid toch die rothormonen! Hopelijk voel je je inmiddels wat beter.
    @ Chaartje; Wat fijn is dat meid! Woensdag naar huis (morgen dus:D) Duim hier nog hard voor je dat het allemaal goed mag gaan;)
    @ Guusje; Jeetje meid, lees net je berichtje dat is even schrikken. Maar alles voor de kleine uk he;) Het is wel een hele tegenvaller zo ineens, dikke knuffel meid!
    En je moet ook nog langer blijven lees ik net, het zit je niet mee he? Heb je wel wat te doen meegenomen naar het zkh?
    @ Gravid; Bah, irritant he zo’ bloedneus! Ik heb het echt al de hele zwangerschap; bloedend tandvlees en een bloedneus zo constant. Voel me net dracula..
    @ Stefanie; Je kant het allemaal maar geregeld hebben toch met opvang en het werk van jou en je man. Wel lekker dat jullie beiden twee dagen in de week met ukkie hebben dan!
    Hier blijft manlief 40 uur werken (maar hij heeft veel vrije dagen dus we nemen zo nu en dan echt even tijd voor ons drietjes/tweetjes). Ik ga voorlopig niet aan het werk( deed dit voor de zw. Schap ook al niet) wil als de kleine een paar maandjes oud is wel gaan kijken voor een paar dagen in de week werken. Opvang is dan s-moeder of moeder, dus dat is makkelijk. Maar eerst maar eens bevallen:D
    @ Vagans; Honden van mn broer. Tja het jonkie zit nog steeds bij mijn moeder maar dat is echt geen doen. Het beestje is een schatje en zoo lief, doet geen vlieg kwaad. (stond er verbaasd van dat de DA een pitbull/stafford kon hechten zonder narcose hihi). Maar ze moet echt een ander huisje want mijn moeder heeft al moeite met opvang voor haar eigen twee honden en S. (de hond van mijn broer) kan gewoon niet alleen zijn! Ze is nog niet goed zindelijk en heeft niet geleerd hoe in een bench te slapen. Dus ze sloopt zich er elke keer uit en haalt dan echt streken uit (pubertijd denk ik).
    De grote hond zit nog steeds bij mijn broer, het asiel verwacht dat wij em daar effe weghalen en afleveren maar jullie zullen wel begrijpen dat we niet zomaar effe 1 uur heen & terug kunnen gaan rijden en dan ook nog tussen 9 en 12 overdag. Vriendlief werkt gewoon en ik heb geen rijbewijs, bovendien ben ik heel bang voor hoe boos mijn broer wordt. Geen idee hoe we dit moeten gaan oplossen en ben er helemaal niet blij mee zo vlak voor de bevalling.

Als ik mijn broer vertel (en dat hebben we al gedaan) dat de hond terug moet naar het asiel wordt hij boos en hij is heel bang dat de hond dan verkeerd terecht komt. Maar hij ziet niet in dat het geen doen is, die hond mocht hij van de woningbouw al niet meer houden en hij verwaarloosd ze een beetje.. Bovendien kan hij de medicatie niet betalen (die betaald zijn buurvrouw nu!!). Ik zit echt met mn handen in het haar zo ongeveer, zoals je wel zult begrijpen!

Zoo meiden, ik ga nog effe een kopje thee zetten & gtst van gistere kijken. Daarna maar eens zien of mijn lijf wil fietsen naar de supermarkt:D

12. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    500 pagina's ! Nieuw topic?? :D

13. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
  14. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    & ik heb de beheerders gevraagd om een slotje op deze:)

Zo heb ik mijn taak weer volbracht he meiden? hihi

xx

Deel Deze Pagina