Mei Mamma's 2011 Deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Bloemmm, 28 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @troetel qua kraamverzogster gewoon meteen zeggen wat je vindt. maar op zich is zei daar denk ik niet bij. want dan zou je wel al heel snel een flesje gaan geven. want de kraamverzorgster is er maar 1 weekje (uiterlijk) wat je mischien ook nog gaan doen is voeden met een tepelhoedje dit is ook een van silecone en dan krijg je minder snel tepel/speen verwarring. en die site tja die is voor mama's die borstvoeding geven erg makelijk omdat er heel veel tips en zo op staan. alleen tja der zitten onwijs veel mama's daar die jaren borstvoeding geven is het niet aan 1 kindje dan aan meerder. waar van somige al naar school gaan. tja iedere ze keuzen. maar daar door is het geen slechte site.

@lapalma meis is het dan voor jou ook niet verstandig rustigere aan te gaan doen.???

@lilo ik heb met de aug 2008 mama's al vele malen gemeet. heb er ook echt wel vriendinen aan over gehouden. echt onwijs leuk

@Meimama wat een gaaf kamertje.

wij hadden prei uit de oven

@monika meestal als je gaat meeten ga je in het midden van het land me kaar ontmoeten. er is in houten een balorig daar gaan wij vaker heen om me kaar te ontmoeten

2. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @vangas ahhhh ik vindt het wel schatig. is het een mannetje of vrouwtje eigelijk

3. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    @ Rianne: Ja ik zal eens effe aan mijn vk vragen wanneer er zn voorlichting is ;) zal ik veel van opsteken denk haha

@ vagans: Haha wat ziet hij/zij er lief uit hihihi. Ik dacht bij de eerste foto effe HUH ziet tie er nu zo uit ;) maar zag toen dat er nog meer foto's kwamen waag

@Binna bijna: Ja hoe leuk is dat om gewoon leuke gezellige mamadingen te doen. Onze kleintjes zijn dan bijna allemaal even oud, hooguit een maand ongeveer verschil :)

4. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Vagans ik vind dat kale best goed staan bij je hondje.
    Wat vond ie van het scheren? Werd ie boos of liet ie het toe.

Ik ben ook wel voor een meeting;)

Hier het eten voor me neus en spontaan kotsmisselijk.
    5 Happen (wel geteld) en toen kreeg ik geen hap meer door mn strotje. Dus maar extra veel toetje genomen hihih

5. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    Hier als toetje : Dubbelvla met extra veeeel slagroom.
    Nu effe uitbuiken :)

6. Vagans

Vagans Niet meer actief

pulchra is een mannetje
    hij vond het niet echt leuk maar heeft zich super gedragen! ben heel trots op m!!! Daarna was die wel ff van slag nen had het heeeeeel koud.
    en ja op zich, hij is niet lelijk, maar mijn voorkeur gaat uit naar lang ;)

7. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @vagas ik vindt het wel stoer zo

@meimama ik heb dat ook wel eens. kan dan wel spugen zo erg zie ik er dan tegen op om het te eten

@lilo ja is echt leuk. bij ons was het toen wel grapig eentje die was eerder ingeleid en dus 2 weken voor aug bevalen. en ik ben twee weken over tijd gegaan en dus 10 dagen na aug bevalen.
    dus tussen de oudste en jongste zit gewoon bijna 8 wk verschil en het aller ergste was mijn meisje de jongste was de grooste baby (bloos )

8. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    @ Binnabinna: Hahaha ja zo kan het inderdaad ook nog lopen ja ;) en dat ze dan ook nog de grootste was ;) iig een gezond kind. En aan de foto's op hyves te zien een heerlijk kind :)

9. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @lil dankje

10. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Waarvoor doen we niet een meeting organiseren? ???.
    Voordat we bevallen lijkt me best gezellig en leuk...
    Maar kan zijn dat niet iedereen het wilt hoor..

Ik zeg ja

11. atlanta3107

30 jan 2011
    5
    0
    0
    Oke, ik zal mij even voorstellen, ik was eigenlijk nog op zoek of ik dat wel hier kon doen of dat ik daarvoor weer ergens anders moest zijn :)
    Ben 29 jr en verwacht in mei ons eerste kindje, een meisje dus als het goed is (nog ff checken bij de pretecho). Werk op een VMBO school als 'gymjuf'. Was in het begin zo misselijk dat ik nauwelijks kon functioneren, nu nog steeds erg misselijk, maar minder en overgeven is er bijna niet meer bij gelukkig. Heel veel speekselaanmaak, was benieuwd of iemand dat herkende. Vandaag 25 weken zwanger. Wat gaat dat snel! Ons kamertje is bijna af, dwz, de afronding moet nog (schildering op de muur en figuren). Eerste kindje, dus ik vind het allemaal spannend en leuk om af en toe eens op zo'n forum te kijken of ik bekende dingen tegen kom!

12. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    @ flowertje : ik zeg ook ja!!

13. liset

liset Actief lid

2 aug 2006
    223
    0
    0
    noord-holland
    Ik was er ook nog, en jullie kletsen nog steeds zo veel.
    Hier gaat alles zijn gangentje. De kleine meid is de ene keer heel rustig en de andere keer onwijs druk.

Meimama, jeetje dat lijkt me schrikken als je ineens doorgestuurd word. Hopelijk zakken de harde buiken als je de helft minder werkt.

Hier ga ik weer voor bv. De oudste heeft 10 dgn in het zkh gelegen en ik kwam toen met een hele voorraad bv thuis. Omdat hij minder dronk dan ik kolfde. Bij de jongste heb ik ook al in de kraamtijd 2x gekolfd om de stuwing te minderen. Flesjes geven wel pas met 6 weken. Ben zelf vh live voeden. We deelden het wel snachts. Papa die de kleine uit bed haalt, verschoont, ik voeden en terug leggen. Dit omdat papa zo weer slaapt en ik helemaal wakker ben als ik eerst de kleine nog moet verschonen enz. Ik denk zelf wel dat je eerder een flesje kunt geven. Maar het kan ook zo maar wezen dat ze eerst netjes uit de fles drinken en dan als je weer te werk moet de fles weigeren.
    En smorgens en savonds bv en de rest fles, klinkt makkelijk, maar het kan wel zijn dat de productie dan heel erg terug loopt.
    Hier even mijn ervaring qua bv.

14. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    Meeting:

Flower
    Lilo
    Mutsevluts

15. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    @meimamma; wat ben ik blij dat het goed met je gaat en dat je weer terug onder ons bent:D.
    @Vagans; Ik vind het leuk staan hoor bij je hondje! Wat een schattigerd!
    @Atlanta; Welkom onder ons :D.

@Meeting; Als het op een geschikte dag en locatie is zeg ik ook Ja :p.
    @echo; Ik vind het natuurlijk helemaal niet erg om nog een keer te gaan, maar ik had me er zo op verheugd. Ik wou haar echt graag zien! Heb nu ook geen (leuke) foto. Ze wou me niet met niets naar huis sturen (het is echt een geweldige vrouw!) En heeft me daarom gewoon een 2d foto meegegeven, maar die is gewoon hetzelfde als alle andere echofoto's die we al hadden :(. Arme ik :p. Maargoed! 24Feb mogen we weer komen.. Het aftellen kan weer beginnen, Hahaha!

Ik ben zo moe meiden, ga lekker met manlief languit op de bank liggen. Morgen ben ik weer de hele dag bij jullie, beloofd! :p. Een fijne avond allemaal!

16. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    whoehahahaha flower... ik had al op vriendlief gereageerd op hyves :D

aaaah vagans wat een schatje... maar dan wel zonder dat truigevalding!!!!

oeh mooi kamertje!!!

avondeten: piepers en kipkarbonade (geplukt door manlief :D)
    de heren hadden sperciebonen en ik dopertjes.....
    toetje: zoonlief niet want die had weer eens zn bord niet leeg en een grote mond....
    ik: net koffie met een grote vers uit eigen oven gevulde koek en uiteraard straks nog walnotenroomijs :D:D:D

17. meedje

meedje Niet meer actief

@ nieuwe dames welkom!!

Ik lees echt mee, maar reageren heb ik geen energie voor.
    Wilde even laten weten dat ik aan jullie denk!

18. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Atlanta ik herken wel wat in dat meerdere speeksel aanmaken. Soms heel genant dat ik met iemand druk in gesprek ben en dan druk met consumptie ga praten. Heel charmant hihihi

Hier komt de kapster zo. Dan eens zien in hoeverre ik de struik weer bij laat snoeien hihih

19. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Jeeeej muts doet altijd wat ik denk hahahahhahahahahaha jeeej meeting whoeeeeee zet je naam erbij als je ook wilt.. Dan kunnen we wat afspreken meiden..

Eet nu melo-cakes van milka hmmm best lekker

20. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Atlanta: welkom

@ muts: ja dat truitje vind ik ook niks, maja beter dan een hondje met een lingontsteking ofzo. (welke idioot gaat ook dr hond kaal scheren in de winter! ;)) maja het moest echt!!!

* Meeting: ligt een beetje aan de plek en kosten, maar op zich wel een leuk idee!

Deel Deze Pagina