@ Bloemmm: kan me goed voorstellen dat je baalt ookal krijg je nog een echo. Ik zal ook echt balen als de echo zaterdag niet lukt aangezien het echobureau waar we naartoe gaan in vught zit en dus ook nog 45 minuten daar naar toe moeten rijden. Fijne avond!!
&Oh ja, het is nog steeds (voor de 4de keer bevestigd) een meisje! Dus daar draaien we echt niet meer omheen . Doeg doeg meiden!
Mijn naam mag ook op de meetinglijst! Ik zit van mijn telefoon op ZP, dus als iemand me erbij wilt zetten.
Ik zit ook via me.mobiel en als er iemand in mijn buirt woont en geen auto heeft kan die met mij mee rijden hoor no problem... Ik zit nu aan de haribo hollandse drop hahaha
leukleukleuk meeting ik ben hier pas sinds zondag, maar heb voor mij gevoel wel een klik met dit topic
Volgens mij hebben we hier allemaal wel een klik met elkaar das trouwens best bijzonder vind ik! Meeting: Flower Lilo Mutsevluts Bloemmm Vagans
hihi vagans en ik quoten tegelijk de lijst... heb die van vagans laten staan!!! haha vagans lacht de andere hond hem niet uit meimamma veel plezier met de kapster! wel ff showen he 8)
@ Vagans: Ja vind ik ook! Ik dacht effe bij mezelf zal nog moeilijk worden om tussen die clubje te komen, maar jullie zijn allemaal erg lief!!
Duuuuh wij indiaantjes zijn ook heeel lief. ... 1 grote familie. . Moet wel eerlijk zeggeb dat er wel meerdere nieuwe zijn geweest maar daarna niks meer zeiden en ikzelf ook niks mee had maar jij lult gewoon gezellig mee zo hooet dat hihihihi..
@ Muts: Of Bikkel hem uitlacht weet ik niet, mensen op straat volgens mij wel en mn moeder lag ook in een deuk! HAHA @ Lilo: wij zijn ZOOOOO lief
@ Vagans: Ik vind die foto's op hyves zoo leuk, moet er wel een beetje om lachen maar puur omdat ik het er gewoon zoo schattig uit vind zien
sorry hoor vagans maar ik heb net ook ff zitten lachen om de fotos... dat ie helemaal kaal is vind ik wel liefjes maar dat truitjes *hilarisch!* idd flower je hebt gelijk... veel dames langs zien komen maar een klein vast clubje wat echt blijft kletsen.... hier trouwens ook het aanbod voor meerijden!!!
nou meiden ik zat te wachten op initiatief van mijn vriend om Lilo uit te laten, maar ik ga zelf maar weer op pad *zucht* Daarna maar mn bed opzoeken! Ik heb echt maar 8 weekjes wat meer energie gehad ... sinds 2 weken is de vermoeidheid weer toegeslagen grrr. Nou als ik jullie straks niet meer spreek .. slaap lekker allemaal xxx
@ Lilo: Ja lief he! Hier moet ik ook altijd de honden doen, viendlief doet het zo goed als nooit, en dat te bedenken dat de mops eigenlijk officieel zijn hond is... maja. @ Muts: Haha ja erg he! ik ben eigenlijk ook tegen jasjes (als het niet echt nodig is) maar dan zit ik daalijk met een hond die een flinke longontsteking oploopt ofzo, en das ook niks. En geloof me, ze hadden nog VEEl en VEEL ergere deze was nog het normaalst hihi * Hier zit ik trouwens ook zonder rijbewijs, en er is volgens mij ook niet echt iemand die in de buurt woont, dus plannen jullie je ding maar en dan zie ik wel.
oeh hier hebben we de afspraak dat manlief de hond savonds uitlaat!!!! door de weeks doe ik het smorgens en smiddags en in het weekend doe hij het eind van de ochtend (eerst lekker uitslapen ) ik ga zo ook richting bedje.... pfff last van mn rug... ff kijken of de kleine man zich laat voelen als ik relaxed ligt... heb m alleen vanmorgen heel lichtjes gevoeld... heb te veel gedaan vanmorgen (erg harde buik) slaap lekker dames