Hier ook erg veel rugpijn Ben ook de hele dag in de weer geweest en heb geholpen met pulchra stil houden enzo dus das ook niet echt fijn... t wordt maar weer een korte nacht vandaag, vriendlief moet een vriend van ons uit duitsland ophalen van boord omdat zn vader ineens heel slecht ligt, en de trein is geen optie want hij heeft 2 grote honden bij zich. Ik denk dat ik me ff bij mn ouders laat af zetten anders zit ik weer alleen en dat terwijl mn vriend net weer thuis is en das niet zo leuk. Dus de wekker staat om 7 uur!! *boehoe*
Godallemachtig, nu zit er een andere hond de hele tijd al te blaffen hier ergens in de buurt!!! moet straks echt stoppen hoor! ik wil wel kunnen slapen! oja ik lig trouwens al op bed, met wat drinken, zoutjes en de hondjes. Kon van de pijn niet meer op de bank zitten
Nou meiden, ik ga niet alleen op bed zitten maar ik ga ook plat, dit hou ik zo ook neit vol weltrusten allemaal!
Jeeej vriendlief heeft toch de hond uitgelaten! Ik zei zo " laat je je zwangere vrouwtje maar lekker in het donker op straat wandelen " toen wilde hij mee lopen en zijn we tot een compromis gekomen: ik ruim de boel op, en hij laat uit. Hihi nu ga ik slapen heb ook last van m'n rug slaap lekker en droom fijn xxx
Meeting: Flower Lilo Mutsevluts Bloemmm Vagans Meimamma jaaa lijkt me gezellig!!!! Muts mag ik dan met je meerijden Of zoek jij iemand waar jij mee kan rijden?
ik zeg tegen mn vriend dat we het hier over een meeting hebben... Zegt meneer heel melig; ow leuk ook op een parkeerplaats bij macdonalds? En dan allemaal de kinderwagen showen met lichtmetale wielen. Dan mag je ze wel vast gaan oppoetsen hihihihih!!!!! Voor die gene die het niet snappen: Je hebt vaak in het weekend allemaal van die gastjes bij de mac staan allemaal met van die getune-de wagens helemaal opgepimpt. Die hebebn dan ook zon meeting
Hahahahah meimamma! Die is echt komisch! Vertelde net wat je vriend zei aan mijn man en die lacht zich ook rot hiet! Ik ga ook zo mn bed in. Welterusten meiden.
@meimamma, die auto's zijn gepimped en niet getuned....ze gaan echt niet harder rijden van een andere bodykit en leuke velgjes Hier een die al jaren in dat wereldje rondloopt, maar dan met oldtimers
Ik ga denk ik ook maar eens afsluiten en naar bed. Morgen weer een dag. Ik heb er hier een in mn buik die behoorlijk fanatiek bezig is. Die moet ook maar eens gaan slapen hihihi Trusten meiden!!
Meeting: Flower Lilo Mutsevluts Bloemmm Vagans Meimamma Monika Sunnyqueen21 Binna Ik ben ook van de party hoor leukkkk @bloemm je mag ook best met mijn mee rijdne hoor nog dichter bij @muts oeii wat klinkt jou toetje lekker @vagas meis doe je ook rustig aan met je rug. hoop dat je vanacht goed kan slapen ik heb net een kinderkleding party bij ons thuis gehad. en ik heb zulke cute kleertjes gekocht oo echt zo leuk. voor de baby en Silver ben alleen wel kapot nu toch veel staan en zo. en kreeg steeds harde buiken
o ja dat wou ik nog zeggen. meimama mijn broertje staat daar altijd. en weet je wat hun doen. ze doen dus die dienblade van de mac onder hun banden en dan gaan rijden gekke
Echt bizar dames heb nu al 3 dagen lang dat ik steeds 22:22 zie en dan weer 23:23 vandaag zag ik 11:11 16:16 en22:22 Gisteren was het 14:14 en 23:23 Echt heel appard