Zo hé, gewoon al meer dan 1000 berichten!!! Meimamma: gelukkig dat het weer beter gaat en dat je minder kunt gaan werken! Meeting: lijkt me leuk! Ik zal zo het lijstje even quoten. Vagans: hihihi, dat truitje, maarja, een zieke hond is ook niks. Ik vind 'm wel leuk met z'n korte haartjes hoor! Bv: net een voorlichtingsavond in het ziekenhuis gehad en daar kon je ook een info-praatje over bv bijwonen en je kreeg nog info mee. Ik wil er wel voor gaan, maar moet op een gegeven moment dan wel gaan kolven op werk enzo. Maar eens zien hoe dat gaat... Ik sta er wel positief tegenover dus. vk: alles was goed. Ten opzichte van 4 weken geleden was m'n baarmoeder nu 6 cm groter! Ik zit nu op 27 cm vanaf het schaambeen, dus dat klopt precies met m'n 27 weken Bloemmm: bij ons liet de beeb vorige week het gezichtje ook niet zien voor de foto, sniff... Ik ga 10 feb terug voor een herkansing. Vriend kan dan helaas niet mee, maar van de drie opties die ze nog hadden, kon ik er zelf 2 niet, dus tja... Kijk wel of ik iemand meeneem. Tis een kortere echo van een kwartiertje. Tijdens die infopraatjes vanavond voelde ik het getrappel heel erg hoog in m'n rechterzij. Net of de beeb helemaal onder m'n oksel zat ofzo, hahaha. Je zag m'n buik ook bewegen als een pudding, hihi. Was telkens afgeleid... Nou, ik ga m'n bed in. Nog even een wasje ophangen en dan lekker slapen. Misschien haal ik morgen de prenatal-doos op. Daar kreeg ik mail over. Leuk! Trusten!
Ik kom maar niet in slaap . @Binna; Waar ga jij bevallen? @Flower; Heel lief dat ik met je mee mag rijden!! @Wish; 25 weken!! Leuk dat er zoveel in zijn voor een meeting!. Ik ga maar weer proberen te slapen.. ZzzzzZzzz
Pfff het is heel vroeg ik weet het maar ben zoooo bang in me droom werd ik heel hard geroepen door me moeder levensecht leek het dus ik dacht dit is een waarschuwwing dus naar beneden de wc durf niet verder naar benee te gaan maar de deuren zitten opslot pffffff me hart gaat echt te keer klaar wakker ven zoo bang bah.... Was zo eng om me eigen naam zo hard en duidelijk te horen en er wakker van te worden.. Oja ook bij romy gekeken
Stoer, ass-sliding, helaas vind ik gewoon driften echt vele malen leuker! Zeg hem maar dat de dienbladen bij de Burger King het langer volhouden Jammer dat ze die van vroeger niet meer hebben, die gingen langer mee
Goeimorgen meiden @bloemm daar ben ik nog over aan het twijfelen Tussen Zaandam en beverwijk men dat komt omdat ze in beverwijk een nieuwere methodn hebben qua pijn bestrijding dus nog even goed in lezen en met de Vk over hebben want vanaf 36 wk moet ik Al naar het ziekenhuis @monika haha. Burgerking zit voor hun niet in de buurt. En acht ze doen allemaal rottig heid maar ook leukigheid uithalen Ze gaan ook naar zo'n feest met de auto's @flowertje hè meis je hebt momenteel wel last van enge dingen hoor Mischien toch door dat je je druk maakt om de Situatie Nog wel kunnen. Slapen @wish en bloem gefeliciteerd met jullie 25 wk
Wij gingen ook naar dat soort 'feesten' toe, maar nu zal daar niet zo heel veel meer van komen met de kleine erbij. Dat is veel te druk.
Goedemorgen meiden! @ Meeting; Lijkt me gezellig, maar ligt er idd aan waarheen te reizen. Want ondanks dat ik in Brabant woon, woon ik best ver van de bewoonde wereld af hihi. En heb zelf geen rijbewijs dus ben afhankelijk van mannetje of OV. En OV ben ik geeeeeeeen fan van.. hihih Vagans; Denk dat ik nog het dichtste bij jou woon haha. Dordrecht is maar 35 minuutjes vanaf hier. ( Weet niet of er veel Brabanders zijn in t topic en waar die dan wonen in Brabant) @ Vagans; Ahww wat is en blijft het toch een schatje he die Pulchra! Vind het wel sexy hoor zo kaal hihih. @ Binna; Bedoelde ook absoluut niet dat het een slechte site was hoor. Vind zelf alleen dat ze nogal fel zijn tegen het iets anders willen doen. Maar dat maakt het geen slechte site. Ik vind het persoonlijk afschuwelijk als kinders van 1,5 jaar of zelfs ouder nog aan de borst hangen ( wil niemand aanvallen hoor).. Maar dat vind ik net zo erg als zon 2 jarige met een speen.. :s Hmm verder heel slaperig alles gelezen, maar weinig onthouden hihiih.. Ik ga maar eens ontbijten!
Goedemorgen meiden hier eindelijk een nacht goed geslapen! WAUW dat ben ik niet gewend hahaha. Hoe is het verder met iedereen? Leuk dat er zoveel aanmeldingen zijn voor een meeting nou zal straks alles effe terug lezen, maar via mijn foon gaat dat wat moeilijker werkse voor degene die moeten werken! Ik hoef maar tot 11:00 daarna heb ik weekend. Lekker veel slapen. Nog maar 3 nachtjes en dan 3D echo xxxxxxxxx
@troetel oeii roep dat maar niet te hard haha. Tja nik vindt het niet afschulwijk maar vindt wel dat je daar niet te koop mee moe lopen
k ben ook wel in voor een date met jullie hoor Goedemorgen allemaal.. Lekker vrij. Vandaag doe ik helemaal NIETS.. Zo dat is eruit Oja misschien wel een paar wasjes draaien enzo boodschappen, koken... mmmm Nou ja eerst maar even wakker worden.
meimamma jij mag met mij meerijden in mijn verlaagde Cordoba whahaha menig gastje die graag mijn auto zou willen om te pimpen!! normaal zijn Coroba's van die ouwe lullen autos maar dit is de sportuitvoering Wish ik denk dat het voor jou wel goed uitkomt want het zal toch beetje midden in het land worden.. Utrecht was al genoemnd!!! Flower vaak als je dat soort scherpe opmerkingen kwa cijfers hebt gaat er iets gebeuren.... en wat k*t van je droom!! *snik* veel van jullie hebben de doos van Prenatal al en ik nog nix gezien of gehoord whahahaha Binna wat een actie van je broertje en zn vrienden!! plaatsen ze ook filmpjes op youtube want dat wil ik wel eens zien mwah Vagans 7 uur de wekker valt toch wel mee?? hier ging ie vanmorgen om 5 uur weer.... dames ff jullie hulpjes nodig: we hebben vorige week voor mn zoontjes verjaardag een Nintendo DSi XL Mario uitvoering gekocht.. hoppa 165 euro! ja ik weet het het is van de zotte maargoed hij ligt al in de kast (en der hoort nog een stukje verhaal aan)..... maar: we willen met hem voor zn verjaardag naar ChimpieChamp met 5 andere kindjes... als ik een arrangement neem (spelen, ranja, ijsje en frietjes/snack in een kamer) zijn we 73,50 euro kwijt... als ik de kids alleen laat spelen zijn we 48 euro kwijt... scheelt dus 25 euro voor het eten in een speciale kamer.... nou zat ik dus te denken: als ik de kids alleen laat spelen en thuis met ze frietjes ga eten.... zou dat leuk zijn? ik bedoel ik vind 25 euro voor een kan met ranja en een ijsje en het eten in een speciale kamer een beetje van de zotte....
@ troetelbeer: waar woon je ergens in Brabant? Ik woon namelijk ook in Brabant tussen Breda en tilburg in xxx
Muts: Ik heb de doos ook nog niet en ook geen bon. Ik wil ze best mailen hahahahaha. Kan dat? Enne over dat feestje: Wil je die ' zooi ' achteraf in je huis, dan kan je het best daar doen? En anders lekker ergens anders. Kost wel wat meer maar dan hoef je zelf niets te doen
Hier in zuid limburg was er nog 1 van de meiden, maar weet zo ff niet meer wie, en of ze wel zin heeft om te gaan. Met zijn 2-en is altijd leuker dan alleen moeten rijden.