Meiden, wat zijn jullie vroeg al aan het kletsen zeg. Ik ben net wakker! @Wish; jij ook gefeliciteerd met 'onze' 25 weken! Hahaha! @Palmpje; Wat fijn dat je lekker even vrij bent! Doe rustig aan hoor. Ik ga opstaan, ontbijten met manlief want hij moet om 12uur naar zijn werk. Arme man heeft weer avonddienst. Daarna ben ik weer van jullie want ik ben heel saai alleen thuis de hele dag. Dus geen ontkomen aan mij vandaag! Hahahaha! .
Belt er net weer zo'n dombo over de auto haha.. Mensen bieden echt 250,00.. En hij rijdt gewoon.. Niks mis mee.. Bij de volgende ga ik echt zeggen dat hij voor die 250,00 mijn fiets nog niet kan kopen.. Hahahahahahaha Ook een buurman (turk) van een paar huizen verder. Belde serieus eerst om 23:50!!!! paar dagen terug. Volgende ochtend belde hij weer.. Hij wou er 650 voor geven, maar wij willen 1200. Belt hij 1 dag erna weer!! Wat nu de uiterste prijs is.. Dus ik bleef bij die 1200.. Ik denk.. Jij geen bod doen en ik wel dalen? dacht het niet! Vervolgens begint die buurman te zeuren dat die auto voor zn deur weg moet want er bellen steeds mensen aan?? Huh!! Dus als ik wil in prijs had gedaald had hij mogen blijven staan?? WTF.. edit: ze denken allemaal de APK verloopt vrijdag dus hij daalt steeds meer in prijs.. Maar hebben al tig keer gezegd; Niet verkocht.. Wordt hij gewoon gekeurd hoor! haha grapjassen.. En als baby geboren wordt en we hebben nog geen 5-deurs.. Geen ramp Blijven we gwn met deze doorrijden.. Ook van die mensen die zeggen: WOW 1995, dan is hij wel oud zeg.. Dan is hij niet meer dan 500,00 waard.. Hahaha denk dat die mensen autotrack nog niet bekeken hebben.. Auto's kunnen makkelijk 400.000 km hebben! *Gezeur over de auto weer uit!*
Oké ik ga een poging doen om te reageren @ muts: lekker thuis frietjes eten, kunnen ze zoveel eten als ze willen @ troetelbeer: 45 min is nog wel een eindje idd! Het is een dorp waar ik woon. Wat leuk dat je daar een vriendin hebt zitten , nu ben ik benieuwd @ wassen: ik was denk alles rond 37 weken @ lakentjes: ik vind ze bij prenatal wel leuk en niet zo duur. @ meedje: aha de vliegbasis. Hmm dan denk ik een idee te hebben waar dat is dichtbij iig de dierentuin straks met de Kids vind ik een leuk plan. @ vagans: wat vervelend dat je weer slecht hebt geslapen. Hopelijk vanavond een betere nacht!! Sorry voor degene die ik ben vergeten. Xxx
@ troetelbeer: dat vind ik altijd zo irri aan mp, als je zegt bieden vanaf proberen ze het toch nog lager.
@ Lilo; Haha het is een 'oude' vriendin. Ze heeft het contact ooit verbroken ( waarna ik tig keer weer contact heb gezocht en zij/ik het weer verbrak). Sindsdien nog wel eens rondgezocht naar haar maar niet kunnen vinden Evenals die ex. Nooit met ruzie uit elkaar gegaan, maar gewoon uit elkaar gegroeid. Hij was meer voor carrière en ik voor relatie.. Het was best een lieve man, heb nog wel contact geprobeerd te zoeken om eens te weten te komen hoe het met hem is. Hij zou het ook echt leuk vinden denk ik dat ik een kleine krijg en ga trouwen. Maar geen idee waar ik moet beginnen te zoeken haha.. @ wassen; 37 weken.. Denk dat als ik dan pas begin ik in paniek raak
@ Auto; Staat niet op mp te koop, maar gewoon met 'te koop' briefjes op de auto zelf. MP vraagt 15,00 voor een paar dagen ofzo te koop te zetten dacht ik!
ballorig is een binnenspeelparadijs (concurrent van chimpie champ) wassen: hier ook pas vanaf 36 weken.... whahaha rianne je opmerking over die tanden.. geweldig!! ik pies bijna in me broek (ja ik moet heel nodig maar geen zin om op te staan)
@ Muts; Heb hyves en facebook of google al eens geprobeerd. Gek genoeg is hij nergens te vinden. Heb het vermoeden dat hij zich nergens aanmeld met voor+achternaam! Heb hier ook al eens een topic geopend maar ook niet veel verder gekomen. En dat terwijl ik naam en toenaam weet, waar hij werkt, woonplaats in 2009. Door mn vergeetachtigheid weet k zijn e-mail niet meer uit mn hoofd, weet ook niet meer wat voor hotmailadres ik toen zelf had, anders staat hij daar misschien nog in.. Normaal heb ik ineens een nieuwflits en kom achter dat e-mailadres ofzo, maar nu nog niet gehad haha..
@troetel, je kan de auto ook op speurders zetten. Daar adverteer je gratis. Daar zetten we onze auto's ook altijd te koop. Wat voor merk auto is het eigenlijk? (vergeef me als ik er overheen gelezen heb)
Owww meiden trouwens de winkels liggen al vol met dingen van pasen dan komt het pas allemaal dichtbij raar he
Jeetje nu al? Lijkt wel of ze overal ieder jaar weer eerder mee beginnen...pfff En pasen is echt vlak voor ONZE maand.
Haha idd Flower. Schrok me gisteren ook al dood in de action. Zag in een foldertje van iets ook al staan aanbiedingen geldig tot en met maart 2011... Toen ging in mijn gedachten.. Na maart komt april.. en dan komt MEI en dan ga ik BEVALLEN!!!!
achja pepernoten enzo zijn in september al te koop.... en sommige winkels beginnen dan ook al met kerstspullen.... ik kijk nergens meer van op!!! troetel het kan zijn dat ie dat idd niet doet... die site wat in je topic werd genoemd leverde ook nix op??? en autotrack voor het te koop zetten??? blegh ik ga hondje uitlaten en uurtje plat.. voel me beroerd...
Ben ik weer even Ik zal even wat 'lekker-slapen-energie' rondstrooien voor wie het vannacht (of tijdens middagdutje) nodig heeft! Ik ben echt onwijs goed bezig op werk! Al allemaal dingen voorbereid voor schoolgroepen die morgen en overmorgen op bezoek komen (gelukkig elke dag maar 1 groep, dat scheelt mij in gaarheid, haha) Mijn to do-lijstje wordt steeds korter!! Straks in de pauze even langs de hema voor zo'n simpel zwart positievestje, want m'n eigen vestje kan echt niet meer dicht en ik pas haast niet meer in m'n dikste winterjas, dus moet ik binnenkort m'n 'herfstjas' (is iets dunner) gaan dragen. Ik dacht: met een vest eronder is dat ook als het weer kouder wordt goed te doen! Trouwens: ik heb nét voor m'n 33e verjaardag m'n rijbewijs pas gehaald Oktober 2009. Wel gewoon in één keer, maar het was gewoon nooit echt belangrijk ofzo, om te gaan lessen. Tijdens m'n studie had ik een ov-kaart en in Leiden kun je beter alles op de fiets doen. Toen ik 18 werd heb ik wel een geldbedrag van m'n ouders gekregen, maar daar heb ik een gitaar, een keyboard en spulletjes voor op m'n studentenkamer van gekocht (ik ging muziektherapie studeren in Amersfoort) dat vond ik op dat moment veeeeel belangrijker Nou, ik ga het volgende item op m'n to do-lijst maar eens doen! Misschien nog tot straks!
Goedemorgen dames, Zo heb alles bij gelezen, maar onthouden is niet gelukt. Aangezien ik vanochtend in mijn bedje alles heb bij gelezen kon ik wordpad er niet bij gebruiken. Volgende keer beter! SORRY!! Vanochtend werd ik wakker geschopt door de kleine uk. Ik lag op mijn rechterzij en had mijn linkerhand op mijn buik. En ineens kreeg ik daar een paar flinke schoppen tegen aan. Heerlijk gevoel. Gisteravond was de baby ook al ontzettend aanwezig. Ben toen met blote buik op de bank gaan liggen en zag ook regelmatig mijn buik bewegen. Zo grappig is dat. En vriendlief zag hem 1 keer flink op en neer gaan en die keren er na deed de kleine uk het alleen als zijn pappa net even weg keek. Wat een dondersteen! Ik geniet zo met volle teugen van dit wondertje in mijn buik en ik ga dit gevoel echt missen straks na de BEVALLING! Maar we krijgen er iets veel mooiers voor terug natuurlijk. Straks weer richting me werk en tussendoor weer naar de arboarts voor ''controle'' ofzo!!! Pfff heb geen zin........ Maar daarna lekker weekend. 4 dagen vrij!!! Liefs
Paaseitjes: Ja erg he, maja wel heel erg lekker! Ik zie het voor pasen dan maar gewoon als chocoladebolletjes die niet helemaal rond zijn HAHA Bevallen: Ja t lijkt mij ook raar, ineens geen baby meer in je buik... helemaal leeg... niet meer 24/7 met zn 2e (naja in mijn geval op zich nog wel maar toch) Nu ook maar is de doggies uitlaten