Mei Mamma's 2011 Deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Bloemmm, 28 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    &een High Thea is leuk :p

2. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Atwt is naast GTST ook mijn favo soap.. Haha ik kijk nu de afl. van 20-01 dus heb nog even te gaan hihihih.

En high tea is volgens mij wel leuk.. Eigenlijk nog nooit echt gedaan (erg he??)

Liefs

3. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Heb een buikfoto voor jullie geplaatst meiden :D

4. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    *gaat kijken naar buikfoto*

5. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    @ bloemmm: Mooie buik!!!

6. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Zoooo... vanmorgen mn controle gehad. Alles was goed, super bloeddruk, weeg nu 82,3 kilo's dus ben nu een kilootje of 8 gegroeid (vanaf startgewicht bij FA). CTG gehad, zag er allemaal goed uit, hartslag was ook mooi duidelijk te vinden (daar twijfelden ze nog even over omdat het nog relatief vroeg was, ze doen dit normaliter vanaf 30e week... ik nu 28e week)
    Ook weer een goede echo gehad, frummel wilde uiteraard weer niet meewerken .... waar heb ik dat deze week eerder gelezen..... ze lag ook heerlijk "verkeerd" om, maar ja we hebben nog een paar weken voordat ze haar definitieve houding in zal moeten nemen...

Even vlug bijlezen en dan heeel vlug de honden even gaan aandacht geven cq uitlaten... dochter lief ligt sinds half 1 in bed... dus die zal straks ook wel weer komen.

Aaaaaahhhhhh.... ik heb gisteren mn horrorpakket ook in ontvangst mogen nemen!!!! Het was een bewaarbox (beetje cremig-ecru) en een badcape met schaapje er op... en verder het gebruikelijke "horror-materiaal" oh ja,,, plus zeeppompje Natalis.

@Vagans....hellup :D ... je hebt een naakthond gekregen!!!!! ziet er wel grappig uit zo hoor en ik denk met truitje nog beter!

@lilo: vaak geven de kraamzorg/kruiszorg organisaties ook wel BV-voorlichtingsavonden, of bijvoorbeeld je zorgverzekeraar.
    woon je toevallig in "de Rijen/kattegat" of "in Gils".... oh nee... Dongen ligt er ook nog tussen

@meedje: doe lekker rustig aan meid, dan breekt het lijntje niet!

@meeting: lijkt me ook wel leuk, ligt inderdaad ook wel een beetje aan de locatie... en ach misschien kunnen de noorderlingen ook nog met elkaar carpoolen (meedje, SQ en ik oa)

@muts: voor 25 euro heb je toch best veel frietjes en ranja hoor.. wanneer je dat zelf thuis doet!

@troetel: wassen daar begin ik pas in mn verlof mee. Wasmiddel gewoon het normale als anders, alleen geen wasverzachter gebruiken. Ikea heeft grappige lakentjes vind ik zelf
    Pfff rijbewijs... gehaald net voor mn 19e. En ben blij dat mijn moeder er toentertijd op heeft aangedrongen om het te halen, anders had ik het de eerste jaren tijdens de studie ook niet kunnen bekostigen hoor! Hihi en ik ben inmiddels al 36...

@Rianne... wil je me website even PB-en... ben wel nieuwsgierig!

Zoooo bijgelezen en meegeschreve... dochterlief is ook weer wakker... dus die gaat zometeen maar mee om de hondjes uit te laten.

7. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Bedankt meiden! :D

8. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    @ Hopmarjanneke: Ik woon zelf in dongen, en dacht dat die vliegbasis inderdaad in rijen/gilze lag :)

9. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    Troetel, dank je voor de respect hihihi we hebben ook nog eens een koophuis, we even ook echt elke cent bewust uit ;)
    Ik zat hiervoor achter de kassa bij de Intratuin, daarvoor heb ik thuis voor de oudste kids gezorgd tot ze naar de basisschool gingen.
    Ooit heb ik deels een opleiding gedaan, SPW 4 maar niet afgemaakt, kwam een baby tussendoor ;)
    Ik kan gewoon geen ander werk krijgen dan dienstverlenend als kassa/schoonmaak/simpele dingen en dat is echt niks voor mij dus na de geboorte van de jongste dacht ik, dit moet anders, dit wil ik niet!
    Zo gezegd, zo gedaan ;) Nu nog wachten op voldoende groei om er ook een inkomen aan over te houden (hoeft niet veel te zijn hoor!)
    Ik sta overigens nu wel twee keer per jaar IN de Intratuin met een kraampje, op de Ladies Night en straks op de Lente Fair, erg leuk!
    Via marktplaats verkopen doe ik ook veel! Ook inkopen trouwens ;)

Niet lullen over atwt, ik loop twee dagen achter! *houdt oren dicht*

Hopmarjanneke, mijn website hoeft niet in pb hoor, gooi ik graag in het openbaar, soms ook ongevraagd :D
    www.dedriedraakjes.nl
    Ik mocht het helaas op het forum niet in mijn "handtekening" zetten van ze, flauw he ;)

10. Vagans

Vagans Niet meer actief

Zo, vriendlief is weer terug.
    Nu ff wachten tot de buurvrouw terug is (zo blijf ik dr noemen ookal woon ik niet meer bij mn ouders) zodat ze de auto terug kunnen ruilen en dan ff kijken wat de rest van de plannen zijn ;)

11. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Marjan;
    Wasverzachter was ik idd van op de hoogte en wou sowieso met ons wasmiddel wassen gewoon. Zijn beide extreem gevoelig en kunnen alleen tegen Robijn. Wasverzachter gebruik ik normaal ook niet echt moet ik zeggen. Vriendlief gooide het voorheen bij elke was; maar dat zijn mannen he!

@ Rianne; Klinkt een beetje als mijn verhaal, alleen ben ik uiteraard wat jonger.
    Ik ben vorig jaar met mijn pabo-opleiding gestopt omdat de opleiding en de hogeschool me niet goed bevielen. Tevens zag ik het niet zitten om de opleiding te combineren met een zwangerschap en kindje ( had elke dag veel reistijd ook).
    Plus toen ik ging nadenken zag ik mezelf niet als juf voor de klas staan.

Ik kom met enkel havo afgerond dus ook allen maar binnen bij de simpele baantjes. Maar moet zeggen dat ik ook niet echt een roeping kan vinden van DIE opleiding ga ik doen en dat is mijn ding. De in- en verkoop van spulletjes vind ik leuk, maar dat is idd geen vastigheid qua inkomen.

Maar nr 1 carrière is mama worden nu, laat ik daar eerst maar eens op focussen!

Zo nu ga ik weer atwt terugkijken haha, loop heeeeeeeeeeeeel erg achter!!

12. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Is met wasverzachter wassen niet goed voor de baby? Dat wist ik niet?

13. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    zo alles gelezen maar ga er nit opreageren veel te veel hahahahhhhaha..

mijn dochter was 5 maanden en kreeg oorbelletjes en ze heeft ze nog steeds ..
    besnijden doe ik niet alleen als het medische is..

meeting high thee erg leuk maar mischien nog meer ideeen

14. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Bloem;

Babyhuidje is heel erg gevoelig. Dus je hebt grote kans dat babytje er allergisch op reageert. Dus ze waarschuwen om bij voorbaat niet met wasverzachter te wassen.

15. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik heb trek in een wit bolletje met een eitje erop.. Heb het in huis. Zal ik het eens gaan maken! :$
    Ben echt een vreetzak :D

16. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Oké! Wat heb ik toch weer veel aan jullie, dat wist ik namelijk echt niet :D

17. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Hallo... Ben net wakker. HEb een uur langer geslapen dan de bedoeling was.. PFfffff

Nu nog de was ophangen.
    Ik merk dat ik een gevoelig onderwerp heb aangesneden en ik merk ook al dat ik anders in het leven sta dan anderen. Dat is natuurlijk allemaal helemaal niet erg hoor. Maar laten we het leuk houden ;)

Er schijnt een besnijdeniscentrum hier te zijn in de buurt waar het onder narcose gebeurd en daar is het motto ' hoe jonger hoe beter ' . ER zijn namelijk ook kinderen die een verkleving krijgen op latere leeftijd en het dan moeten doen. Nou dat zou ik mijn zoon niet aan willen doen om op een latere leeftijd 3 ofzo of ouder het laten wegsnijden.

Verder is high tea altijd leuk! Ik ben wel n voor een date.
    Ik ga nu even douchen, misschien krijg ik dan weer een grijntje energie terug! En daarna ga ik boodschappen doen. Weet helemaal niet wat ik moet koken vanaaf

ATWT was inderdaad spannend. Ik heb vanmorgen om 9 uur de hh gezien. Die van gisteren heb ik gemist. Dus ga ik zo bekijken

18. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    aarrgghh koppijn auw auw

19. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben trouwens 2 kilo aangekomen en alleen maar bij de buik. Verder nergens

20. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    ik ben nog niks aangekomen nog steeds min 3 kilo hahahahahhaha
    ik twijfel of even tukken of niet maar ben wel beetje moe

Deel Deze Pagina