Ik woon een halfuur van Vagans af.. Haha maar we hebben beiden alleen een mannetje met rijbewijs en zelf geen rijbewijs volgens mij
-Za 5 maart -Zo 6 maart Bloemmm Flowertje Meimamma -Za 12 maart -Zo 13 maart -Za 19 maart -Zo 20 maart
Ik snap Vagans dat het ook een principe kwestie is dat je het niet wil. maar ik weet niet hoe naast Bloemmm en mijzelf de andere hierover denekn. Maar gemiddeld 2 a 3 euro p.p is toch te doen? En waar ligt Dordrecht zon beetje? Ja sorry ik ben niet zo aardrijkskundig onderlegd.
@ Troetel: idd alleen mn vriend heeft een rijbewijs, en die lukt het me echt niet om als taxi te laten spelen denk ik hahahaha! Daarbij werkt die week op week af dus das zowiezo lastig en ik woon trouwens in Dordrecht. Maar zoals jullie zien ben ik niet de enige, troetel hier heeft het zelfde probleem!
staat wel een leuk knipoogje bij maar dit is ook zo aanvallig zinnentje hoor.. Lees niet wat je wilt lezen want ik bedoel het niet zo zal zelfs voor je willen betalen
-Za 5 maart -Zo 6 maart Bloemmm Flowertje Meimamma -Za 12 maart -Zo 13 maart -Za 19 maart -Zo 20 maart
wat een princiepe kwestie? dat ik het niet kan betalen of niet wil dat jullie dat doen ? dordrecht ligt uhh... in de buurt van rotterdam zeg maar (dat kennen de meeste wel )
Meimama ik.zou zelf het helemaal voor haar willen betalen maar als ze niet in utrecht kan komen hahahaha
Lieve meiden ik vind het echt heel lief van jullie maar ik zou het niet eerlijk vinden als jullie voor mij moeten betalen, zou ik me ook een beetje opgelaten bij voellen... Maar het is niet erg, ik kom er wel over heen! en ik wil gewoon dat jullie een super leuke meeting hebben!!!
-Za 5 maart -Zo 6 maart Bloemmm Flowertje Meimamma Hopmarjanneke -Za 12 maart -Zo 13 maart -Za 19 maart -Zo 20 maart
Dat je niet wilt dat wij dat doen??? En dan meer dat je het vervelend vind?? ja rotterdam is wel bekend Dordrecht wel vaker van gehoord hoor. Maar ja wist ff niet waar ik het in de buurt zoeken moest.
Ik wil dr met alle plezier ophalen maar als je vanuit Arnhem komt en je moet eerst naar (zeg maar) Rotterdam en dan weer naar Utrecht is dat een beetje via Keulen naar Parijs idee he......
Maar Utrecht is toch nog niet zeker? Ik bedoel misschien vinden we wel een hele leuke andere plek? of misschien heeft iemand een beter en leuker idee dan High Tea..
Als iedereen er strakjes is en even kijkt of 6maart dus uitkomt kunnen we daarna kijken wat we doen en waar we heen gaan lijkt mij Want we missen nog genoeg meiden die er nu niet zijn