-Za 5 maart -Zo 6 maart Bloemmm Flowertje Meimamma Hopmarjanneke -Za 12 maart -Zo 13 maart -Za 19 maart -Zo 20 maart
Nu lig ik hier al vanaf een uur of half 2 te verstoffen op de bank. 1,5 uur geleden een broodje nutella en een stukkie choc gehad en nu missselijk, bah!!!!!!!! En als klap op de vuurpijl moet ik zo nog koken ook!!!!!
=]-Za 5 maart -Zo 6 maart Bloemmm Flowertje Meimamma Hopmarjanneke -Za 12 maart -Zo 13 maart Binna -Za 19 maart -Zo 20 maart Binna Als er mensen zijn die in de buurt of op de rOuten liggen wil ik die best op hallen en we kunnen om het goed koper te houden ook bij een Mac Donalds af spreken kan je alleen drinken bestelen en ben je klaar
* eten: Ik denk dat ik spinazie met gebakken aardappelen doe en nog ff kijken voor een vleesje. Vriendlief is vrij moeilijk kwa vlees, zolang het worst of gehakt producten zijn is het goed maar kon niet met biefstuk achtige of vlees met botjes aanzetten bij hem En dat vind ik JUIST zo lekker!!! lekker knabbelen haha
-Za 5 maart -Zo 6 maart Bloemmm Flowertje Meimamma Hopmarjanneke -Za 12 maart -Zo 13 maart Binna -Za 19 maart -Zo 20 maart Binna Binna, jij kan niet op 6 Maart?
Ik eet alleen en manlief eet wanneer hij komt, dus ik hou het lekker makkelijk. Spagetti met een gehakt-tomatensaus. Jammie
hightheaen is wel lekker hahahah wat willen zwangeredames nog meer thee zitten kletsen en vooral uuuh eten hahaha
-Za 5 maart -Zo 6 maart Bloemmm Flowertje Meimamma Hopmarjanneke -Za 12 maart Meimamma -Zo 13 maart Binna -Za 19 maart -Zo 20 maart Binna Meimamma Ik heb maar ffies meerder opties ingevuld..
@bloem nee dan vieren we onze verjaardagen Nog niet rond verteld dus moet even over leggen En high tea. Lijkt me heerlijk maar moet ik wel even kijken hoe duur als het dE 6 de wordt want de 5 hEb ik een team uitje dat kost al 25 euro.
-Za 5 maart -Zo 6 maart Bloemmm Flowertje Meimamma Hopmarjanneke -Za 12 maart Meimamma Bloemmm -Zo 13 maart Binna Bloemmm -Za 19 maart -Zo 20 maart Binna Meimamma Bloemmm Ik heb ook meerdere opties aangevuld!
-Za 5 maart -Zo 6 maart Bloemmm Flowertje Meimamma Hopmarjanneke Rianne -Za 12 maart Meimamma Bloemmm Rianne -Zo 13 maart Binna Bloemmm Rianne -Za 19 maart -Zo 20 maart Binna Meimamma Bloemmm Ik heb ook meerdere opties aangevuld!
Mannetje eet pasta met tonijn en ik weet nog niet wat ik eet hahaha.. Wou shoarma eten maar heb geen knoflooksaus in huis!!