-Za 5 maart -Zo 6 maart Bloemmm Flowertje Meimamma Hopmarjanneke Rianne Lilo88 -Za 12 maart Meimamma Bloemmm Rianne -Zo 13 maart Binna Bloemmm Rianne Lilo88 -Za 19 maart -Zo 20 maart Binna Meimamma Bloemmm Ik heb ook meerdere opties aangevuld! Zo weer terug van de fysio. Ze heeft me eindelijk goed kunnen onderzoeken ... conclusie: scheve bekken. Moet naar een osteopaat en blijf wekelijks fysio doen. Mij maakt het niet uit wat we met de meeting doen al gaan we inderdaad naar de mac, ik vind alles oke. Nu ga ik eten: Macaroni met ham, kaas, uit en italiaanse kruiden xx
-Za 5 maart -Zo 6 maart Bloemmm Flowertje Meimamma Hopmarjanneke Rianne Mutsevluts Lilo88 -Za 12 maart Meimamma Bloemmm Rianne -Zo 13 maart Binna Bloemmm Rianne Lilo88 -Za 19 maart -Zo 20 maart Binna Mutsevluts Meimamma Bloemmm Ik heb meerdere opties ingevuld! hihi bedankt voor je sms flower! ik stond net een kip te verkrachten wij hadden wokgedoe... kipfilet met champions en uien met rijst en een sojasaus JAMMIE!!!! heb ff met manlief overlegt en die vind het leuk!!! stel dat het nodig is (ver rijden gaat me de laatste tijd niet zo goed af) gaat hij gezellig met mn zoontje door Utrecht banjeren en brengt hij ons naar Utrecht (jou ook meimamma!!) enne ik ben ook bereid om iets meer te betalen zodat je mee kan Vagans!!!
gatverrrr!!! normaal wel lekker maar nu vind beebjelief het niet gezellig.... als ik er 1 zie liggen krijg ik al opboerneigingen!!! uiteraard ga ik mee!!!!!
owwwwww hebben jullie dit ook baby ligt zo hoog dat me maag gek wordt boer alles op en kan niet eens meer goed zitten
-Za 5 maart Sanny76 -Zo 6 maart Bloemmm Flowertje Meimamma Hopmarjanneke Rianne Mutsevluts Lilo88 Sanny76 -Za 12 maart Meimamma Bloemmm Rianne Sanny76 -Zo 13 maart Binna Bloemmm Rianne Lilo88 Sanny76 -Za 19 maart Sanny76 -Zo 20 maart Binna Mutsevluts Meimamma Bloemmm
Zo, ook even de datumlijst aangevuld. Eventueel kan ik wel richting Dordrecht komen hoor, Vagans. Troetel, als jij bijvoorbeeld ook die kant op kunt komen, dan pik ik jullie daar allebei op... Maar we hebben natuurlijk nog geen definitief plan qua locatie enzo, dus laten we even afwachten. Beeb ligt hier ook hoog trouwens! Nu gaan we lekker kaasfonduen, jummieeee!!!
@meiden die vangas willen helpen ik vindt het echt super lief hoor. maar jullie vergeten Troetel @Meiden lekker gegeten @lilo oei meis dat is niet fijn @flowertje fijn is dat he Whats app ik vindt het echt iediaal qua lekker sms zonder kosten. hoe was het vanmidag gegaan met die vriendin. Ik heb net even de keuken verbouwed onze vaatwasser is kapot en we moeten dus nu afwassen maar stond altijd zo te klooien op een klein stukje en nu maar even aan de ander kant ruimte gemaakt
Mutsy: Dat is lief van jou man:d Binna: Ik wil ook troetel best supporten hoor:d Hier net boodschappen gedaan. Alleen maar heen en weer gelopen en boodschappen in de kar gegooid en dat veroorzaakt al harde buiken! Mn vriend heeft het zware til en sjouw werk gedaan. Grrrr dat gekloot met die harde buiken!
Hoi dames, Zoals het nu lijkt wordt het 6 maart, helaas is man dan jarig, dus sla ik helaas over. Verder goed nieuws, heb een weekje vakantie voor mijn verlof geplakt en die begin nu op 11 maart!! Dat is nog maar 5 weekjes werken... Kan wel zeggen dat ik er aan toe ben...
ik snap ff iets niet... volgens mij ging het bij troetel alleen over de reis.... (kosten en dubbel zo lang reizen).... wow meedje nog maar 5 weken werken.... wanneer ga je dan met verlof??? wil iemand een monster van bijna 6 jaar lenen??? weeeeer drama met naar bed gaan... grote mond, niet luisteren, heel erg idioot lopen doen en puntje bij paaltje janken omdat ie zelf idioot doet....
Vrijdag afspraak bij osteopaat om half 10 .. ben blij dat ik zo snel terecht kan. Allemaal lekker gegeten?? Hier is drollie weer flink aan het schoppen. Vanmiddag was mn buik net een golfslagbad hihi! O MY GOD ... ik kom er nu achter dat ik zelf 6 maart niet kan ... Carnaval wordt hier gevierd in brabant en moet bij de optocht zijn ... vergeten sorry zal de lijst effe dr bij pakken