-Za 5 maart Sanny76 -Zo 6 maart Bloemmm Flowertje Meimamma Hopmarjanneke Rianne Mutsevluts Sanny76 -Za 12 maart Meimamma Bloemmm Rianne Sanny76 -Zo 13 maart Binna Bloemmm Rianne Lilo88 Sanny76 -Za 19 maart Sanny76 -Zo 20 maart Binna Mutsevluts Meimamma Bloemmm
maar ik neem het jullie niet kwalijk als jullie zonder mij gaan hoor ik ben nog maar kort onder jullie gezelschap, dus snap het totaal
Brrrrppppp... hier ook een kindje wat behoorlijk hoog zit hoor, het meeste eten mag ik helaas herkauwen of in ieder geval de smaak Hebben capucijners met spekjes gehad. Frikandel speciaal daar heb ik sowieso vaak "last" van , maar vind ze veel te lekker om ze te laten staan!!!!!
-Za 5 maart Sanny76 -Zo 6 maart Bloemmm Flowertje Meimamma Hopmarjanneke Rianne Mutsevluts Sanny76 -Za 12 maart Meimamma Bloemmm Rianne Sanny76 Hopmarjanneke -Zo 13 maart Binna Bloemmm Rianne Lilo88 Sanny76 Hopmarjanneke -Za 19 maart Sanny76 Hopmarjanneke -Zo 20 maart Binna Mutsevluts Meimamma Bloemmm
-Za 5 maart Sanny76 -Zo 6 maart Bloemmm Flowertje Meimamma Hopmarjanneke Rianne Mutsevluts Sanny76 -Za 12 maart Meimamma Bloemmm Rianne Sanny76 Hopmarjanneke -Zo 13 maart Binna Bloemmm Rianne Lilo88 Sanny76 hopmarjanneke -Za 19 maart Sanny76 Hopmarjanneke -Zo 20 maart Binna Mutsevluts Meimamma Bloemmm Sorry voor het bevuilen van het forum maarja de lijst is nu echt goed
welke heb je? ik zou ff op google zoeken.... heb die van de avent boven liggen... wil als je deze ook hebt straks wel ff de gebruiksaanwijzing erbij pakken....
Ik heb er geen één, ik vraag me af hoe zoiets werkt en of het nodig is? &welke ik zal kopen. Ik heb er echt helemaal geen verstand van
hahahahah boeiend vind jou wel lief hoor hahahahhahahahahhahahahahah volgens mij hebben we bijna iedereen gehad op de lijst van datums de meiden die er vaak zijn dan wanneer gaan we de datum uitkiezen ? nog een vraag wat vinden jullie leuk om te doen laten we het bij een highthea of hebben jullie nog andere ideeen
We kunnen ook iets doen waar je geen 'vast' bedrag voor hoeft te betalen... Bijvoorbeeld: Ergens in een cafeetje waar je ook taart en thee hebt. Dan kan iedereen zelf nemen wat ze wilt en betaalt iedereen op het laatst apart.
neej denk dat dat minder is je hebt in een cafetje toch minder plek en highthea kost 20 euro denk zoiets en kan je toch veel van drinken en eten valt op zich wel mee vind ik