@aukje: idd horrorpakket van de Friesland gehad Ja wanneer we de meeting bij meedje houden is het voor mij bijna een thuiswedstrijd.... maar da's voor Brabant en ZuidLimburg niet echt haalbare kaart denk ik zo.... meer dan 2 en een half uur en zuidlimburg zelfs 3 a 3 en en half uur met de auto..... truste ladies.
-Za 5 maart Sanny76 -Zo 6 maart Bloemmm Flowertje Meimamma Hopmarjanneke Rianne Mutsevluts Sanny76 Monika -Za 12 maart Meimamma Bloemmm Rianne Sanny76 Hopmarjanneke -Zo 13 maart Binna Bloemmm Rianne Lilo88 Sanny76 hopmarjanneke -Za 19 maart Sanny76 Hopmarjanneke -Zo 20 maart Binna Mutsevluts Meimamma Bloemmm Monika Hoeveel ervoor willen betalen (max!) Mutsevluts 30 euro Flower Binna Meimamma 30 euro Bloemmm 30 euro Monika 15 euro Lilo88 25 euro Sanny76 30 euro Hopmarjanneke 25 euro Rianne 20 euro
Heb alleen even mijn bedragje op de lijst erbij gezet. Ik ga ook lekker slapen. Daarnet eindelijk weer eens naar m'n stamkroeg geweest, want de eerste woensdag van de maand is er altijd 'draai je eigen plaatjes-avond' Een vriendin van me gaat dan altijd erg leuke liedjes draaien en een vriend van me ook, dus het was weer erg geslaagd, hihi. Wel apart om melk te drinken in de kroeg, haha, maar dat is nu het fijnst i.v.m. maagzuur. Om 23u keurig weer in 't autootje gestapt en naar huis gereden en nu dus m'n bed in. Ik ga morgen proberen bij te lezen, maar vrees dat het niet lukt. Veel afspraken op werk en 's avonds zwangerschapsyoga... Dus alvast sorry als het niet lukt!! Trusten allemaal!!
Hierrrrrrrrrrrrr ben ik Leuk een hightea...zal eens even nadenken of er hier in Utrecht iets leuks is.heb nog nooit aan highteaen gedaan dus weet ut niet. Ik zeg net tegen mn mannetje....ik kan ze ook allemaal hier thuis uitnodigen.Zegt ie meteen daarop: DAN BEN IK WEG!!!! hahahahahaaa die ziet het niet zitten een huis vol zwangere vrouwen.Nee hoor...zou het graag doen maar in mn kleine minihuisje past net 5 man ofzo Morgen naar de bedrijfsarts die belde vandaag voor afspraak. Ik ga me ff op het lijstje zetten.
-Za 5 maart Sanny76 -Zo 6 maart Bloemmm Flowertje Meimamma Hopmarjanneke Rianne Mutsevluts Sanny76 Monika Wish -Za 12 maart Meimamma Bloemmm Rianne Sanny76 Hopmarjanneke -Zo 13 maart Binna Bloemmm Rianne Lilo88 Sanny76 hopmarjanneke -Za 19 maart Sanny76 Hopmarjanneke -Zo 20 maart Binna Mutsevluts Meimamma Bloemmm Monika Wish Hoeveel ervoor willen betalen (max!) Mutsevluts 30 euro Flower Binna Meimamma 30 euro Bloemmm 30 euro Monika 15 euro Lilo88 25 euro Sanny76 30 euro Hopmarjanneke 25 euro Rianne 20 euro Wish 30 euries
Goedemorgen meiden! Hier zometeen vertrekken naar het zh voor suiker prikken. Heb honger en mag nu nog niks eten, grrr. Maarja alles voor de kleine he.
Ha meiden, hier een hel nacht achter de rug die nog niet afgelopen is ik heb z'n pijn in m'n nek!! Alles zit vast en kan m niet meer bewegen. Heb vannacht gejankt als een klein kind van de pijn. Mijn vriend moest me gewoon helpen om een andere kant op te gaan liggen . En nu lig ik hier in bed te creperen van de pijn!!! Sorry voor dit ego berichtje maar moest het effe kwijt. Hopelijk kan de orteoloog morgen wat voor me betekenen!! Nu ga ik maar weer slapen. Liefs xxx
Goedemorgen dames, Monika, veel succes met de curve! Hopelijk is alles goed! Lilo, wat ontzettend *** dat je zo'n last hebt van je nek. Hopelijk wordt het gauw beter! Las dat je in Dongen woont, is inderdaad vlakbij Gilze-Rijen. Veel collega's van man wonen daar. Als de kleine geboren is ga ik een keertje die kant op, dan kan pappa trots zijn kindje showen En ben er veel geweest toen hij in Afghanistan zat( in 2009 is hij 2x 3,5 maand weg geweest en in 2008 2 maanden) Fijne dag allemaal! Ik stap ik de auto naar het werk Nog even volhouden en dan verlof
Goedemorgen meiden, @ Sunnie; Jeetje meid dat is even super schrikken. Ben benieuwd wat het dan wel moet zijn als het geen vruchtwater is en geen urine! Rustig aan meid! En kruip maar voorzichtig weer lekker terug op die roze wolk @ Lilo; Jeetje, bekken die scheef staan. Hoop dat de osteopaat wat voor je kan betekenen. Ik moet er binnenkort ook eens een afspraak maken. Er bestaat het vermoeden dat mijn stuit gebroken is geweest, als dat zo is is er een grote kans dat ik niet natuurlijk kan bevallen. Maar zag dat een bezoekje aan die grapjas al gauw 50-70 euro eigen risico kost bij mij.. Dus maar even uitstellen! Hoop dat jij je straks na het slapen wat beter voelt! @ Muts; Het is voor mij niet alleen maar de lange reis en het geld hoor.. Denk dat je dat verkeerd begrepen hebt. Eigenlijk vrijwel hetzelfde principe als bij Vagans. Het geld groeit hier helaas niet op mijn rug en ook aan die boom in de tuin groeit niks Bedoel het absoluut niet verkeerd dus wil niet weer de discussie starten of wat dan ook, wou er effe kort op reageren. @ Meeting; Ik kijk wel even toe hoe&wanneer&waar jullie alles afspreken + regelen en dan kijk ik wel of ik me eraan toevoeg of niet. @ego; Opa had hier wéér naar mn moeder lopen bellen.. ARgh ik heb van de week beloofd om niet boos naar die !@*#@*#@!mensen op te bellen. Maar als ze door blijven gaan wordt het moeilijk die neiging te onderdrukken.. Moeder blijft eigenwijs bezig en probeer me er zoveel mogelijk vanaf te houden, wil wel graag contact maar niet al die teleurstellingen dat ze eerst bijna verhuisd en vervolgens niet. Dus ben benieuwd of ze dat begrijpt en hoe het uitpakt. Vanmiddag heeft ze een sollicitatie hier in de buurt en komt om de koffie.. Liefs
Kan niet meer slapen, dus heb de dekens maar naar beneden meegenomen en ben op de bank gaan liggen! Heb net ook nog eens Lilo moeten uitlaten omdat ik anders niet rustig kan liggen. Vriendlief had haar nog in de tuin gelaten maar ze weigerde wat te doen .. tja en ik kan moeilijk zeggen ja hond ik voel me niet lekker dus plas maar in huis dus ik net effe snel de hond uitgelaten, kon me niet draaien maar ag hondlief moest nog even moeilijk doen en ik heb gewoon bijna het dubbele rondje moeten lopen omdat ze weigerde te plassen GRRR heb ik weer. Nu gelukkig met rust op de bank. Wilde vandaag het huis schoonmaken maar dat zit er niet in op deze manier .. @ Meedje: Grappig dat er zoveel collega's van je man bij mij in de buurt wonen maar is jou man dan heel de week daar en in het weekend thuis?? of rijd hij iedere dag daaraantoe? @ Troetelbeer: Een afspraakje met de osteopaat is inderdaad niet goedkoop. En dan te bedenken dat ze met 5 a 6 afspraken wel het probleem op denken te lossen of gedeeltelijk. Gelukkig krijg ik een gedeelte vergoed en is mn eigen risico 35 euro. Ajj je stuitje gebroken klinkt niet goed inderdaad, heb eerder gehoord dat een natuurlijke bevalling dan moeilijk gaat. Hoe is het verder met iedereen? lekker geslapen en niet eng gedroomd? Ik heb gedroomd dat ik 2 dagen voor mn uitgerekende datum ben bevallen en dat ons kind Anna ging heten hmmm absoluut niet de naam die wij hebben whahahah xxx
@ Lilo; Ja bij mij gaat het waarsch om 1 a 2 afspraken bij de osteopaat (gebroken stuitje kan hij niet oplossen, is alleen constateren zegmaar). Pff ik voel me ook niet helemaal goed, zou het liefst gaan slapen maar iets houd me tegen.. Denk de nesteldrang!! Ik heb redelijk geslapen, had het constant koud vannacht! En moest veel plassen.. Daarnaast droomde ik dat mijn opoe die al jaren geleden overleden is, hier logeerde en dat het al slecht met haar ging. Maar dat ze maar vol bleef houden. Alleen de volgende ochtend was ze helemaal stijf en koud en was ze overleden, dus hadden we haar even laten liggen in bed. Ging ik naar de wc en keek stiekem om het hoekje van de slaapkamer en toen glimlachte ze naar me en wilde overeind komen. Heel apart.. Soort zombie idee.. !!
Lilo wat vervelend van je nek, hoop dat je er snel vanaf bent. @troetel, wat een droom, jakkie. Vannacht wilde ik eens niet plassen, maar de kleine dacht daar anders over, die was me lekker aan het trappelen tegen mijn blaas. Eerste prikbeurt gehad, nu over 1,5 uur weer die kant op. Prik 2. En dan ben ik gelukkig klaar.
@ Troetel: Dat is wel een freaky droom ja maar als de osteopaat het dus constateert, mag je niet natuurlijk bevallen?? @ Meedje: aha op die manier Ik heb ook nesteldrang maar kan niets doen
Nee gelukkig niet. Eerste prik moest nuchter. Dan wat eten, en 2 uur na het eten nog een keer prikken. Gewoon om te zien wat mijn glucose doet. Verwacht er niet zo veel van. Baal alleen wel dat ik morgen middag om 4 uur de uitslag pas weet, maar ach.