Mei Mamma's 2011 Deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Bloemmm, 28 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Monika;

Gelukkig mag je wel eten tussendoor dan! Ik zou echt van mn stokkie gaan anders.

@ Lilo;
    Ik weet niet hoe het verder precies in zn werk gaat. VK heeft in ieder geval gezegd dat ik even langs de osteopaat moet om het na te laten kijken. Ik heb begrepen dat als stuit gebroken was en is vergroeid het hoofdje niet kan staan, dus dan zorgt dat idd voor problemen tijdens natuurlijke bevalling.
    Maar er staat niet bekend of mijn stuit gebroken was of enkel gekneusd.

Heb in ieder geval vaak als ik beweeg of sta of wat dan ook, dat het op slot slaat daar. Of dat ik niks meer kan. Kan slecht hurken/bukken ook. Dus weet zelf niet of dat nou eerder wijst op een kneuzing of breuk toendertijd. ( 10 jaar geleden)

2. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    Lilo, meid dat klinkt als een echte K*T nacht! Hoop dat ze morgen wat voor je kunnen doen!

Hier een zieke dreumes dus geen opvang vandaag, dat verkort mama's werkdag wel ernstig maar goed, komt weer goed, hopelijk slaapt ie vanmiddag lekker lang!

Ik moet nu rennen, later terug! :D

3. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    @ Troetelbeer: Laten we erop hopen dat het niet gebroken is geweest en dat het alleen gekneusd is geweest!! Wat vervelend dat je moeilijk kan hurken en bukken :( kan zoiets alleen nagekeken worden bij een osteopaat!! Nou meid ik ga echt voor je duimen dat het niet gebroken is geweest zodat je gewoon een natuurlijke bevalling kan doen!!

@ Natuurlijke bevalling, pijnbestrijding: Iemand al over nagedacht?? Ik wil het eerst zelf proberen, maar als dit echt niet lukt, dan sta ik wel open voor een ruggeprik

4. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Rianne; Veel beterschap en een dikke knuffel voor de kleine man!

5. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    @ Rianne: Beterschap met je kleine mannetje!!

6. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Goedemorgen meiden!!

Heerlijk geslapen vannacht gelukkig!
    Straks naar de bedrijfsarts:$ Ben benieuwd wat ie zegt.
    Ben het thuiszitten ook wel weer zat hoor!! Zit zo met mezelf in dubio wat ik zou kunnen doen op het werk.Mis me collega's ook!!
    Net met leidinggevende erover gehad dat ik anders misschien toch 2 nachten naar het werk kom en boventallig aanwezig ben.Maandag bel ik haar om te zeggen wat ik doe

7. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Ik had expres een boterham meegenomen, ik ben 's ochtends altijd erg flauw als ik niet gegeten heb.

Rianne beterschap met je mannetje

Lilo, ik denk er hetzelfde over als jou. Eerst zelf proberen en als het te heftig is, ruggenprik.

8. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Lilo;
    Als ik er vanuit ga dat ik natuurlijk mag bevallen, beval ik thuis dus is pijnbestrijding in eerste instantie niet aan de orde. Als het de VK niet snel genoeg gaat of er zijn complicaties, ik heb echt enorm veel pijn of wat dan wil ik graag naar het zkh en evt. een ruggenprik.

Maar zal het bovenal eerst zelf moeten proberen.

Pff ben eens aan het pluizen op gebied van borstvoeding en kolven. Wat er op de markt is etc. Jeetje dat van die borstkolf vind ik nog moeilijk. Wil die nl niet van tevoren aanschaffen, maar de KV zal me daar wel goed mee kunnen helpen.

9. Vagans

Vagans Niet meer actief

Goedemorgen meiden
    even ego hoor, geen tijd om terug te lezen moeten zo naar de VK

Hier al iets beter geslapen dan voorgaande nachten, maar de bovenburen hebben volgens mij besloten dat 07:15 hun tijd is om te stuifzuigen... das echt minder je hoort het super goed dat ik er gewoon wakker van wordt!

Net gebeld door de vrienden van ons, vader ligt erg slecht en ze zullen veel in het ziekenhuis zijn, er past nu een buurvrouw op hun 3 1/2 maand oude zoon maar die moet vanmiddag weg en mijn moeder heeft een flinke koortslip (t zijn de buuren van mn ouders) dus dat gaat ook niet dus wij gaan de kleine man zo ophalen en dan maar gezellig met zn 3e boodschappen doen... ben benieuwd want het is een kind wat heeeeeel veel huilt en heel bang uitgevallen is dus ja.

miss dat ik er vandaag dus even minder zal zijn maar wens iedereen een hele fijna dag toe voor vandaag!

10. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    @ Troetelbeer: Ik wilde in eerste instantie ook thuis bevallen, maar wij wonen te ver van het ziekenhuis af waardoor ik het toch fijner vind om daar in de buurt te zijn. Ik beval dus nu als alles goed gaat in het kraamhotel naast het ziekenhuis, is toch wat huiselijker dan een ziekenhuiskamer en mijn vriend kan ook overnachten en heb eigen douche etc. Maar voor een ruggeprik zou ik toch door moeten naar het ziekenhuis.

@ Vagans: Lijkt me leuk om op zn kleintje op te passen ;) succes en hopelijk zal de kleine man niet veel huilen. Wat irritant trouwens zulke buren die om 07.15 al gaan stofzuigen :S waar halen ze de fut vandaan zo vroeg

11. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Lilo;
    Kraamhotel is hier niet in de buurt helaas, had het ook wel een fijne mogelijkheid gevonden.

Denk dat de Meiboom in Tilburg het dichtste bij is voor ons. En tja Tilburg is een uur rijden.

Ons ziekenhuis is denk ik 5 min met de auto. Maar als je naar het zkh moet dan is het toch een hoop heisa, dus weet niet of dat verschil maakt.

Het maakt me wel wat huiverig dat ik een v.d. weinigen ben die thuis bevalt in het topic haha. Maar ik ga er gewoon voor:D

12. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    #1452 Hopmarjanneke, 3 feb 2011
    Laatst bewerkt: 3 feb 2011
    Ha troetel: ik denk dat het ook komt omdat er gewoon een aantal van ons al verplicht zijn in het ziekenhuis te bevallen ivm keizersnede etc.

Heb een redelijke nacht gehad, vannacht heeft E. me nog wel even wakker gehouden met zn gesnurk. Maar hij schijnt verkouden te worden...

Pijnbestrijding: ik probeer eerst zonder, de pethidineprik is mij goed "bevallen" bij M. heb geen ruggeprik nodig gehad, want toen het te heftig werd (en ik aangaf een ruggeprik te willen of in ieder geval meer pijnstilling) was ik al aan het persen toe.... ;)
    Weet ook nog niet precies hoe ze het hier in Duitsland doen qua pijnbestrijding.

@Rianne: beterschap met je kleine vent... oh ja je vroeg ook nog naar forumregels over linken in berichten... daarvan ben ik onvoldoende op de hoogte, maar had wel in mn achterhoofd dat je niet maar zo linken in je handtekening mag zetten enzo. Vandaar het verzoekje om het per PB te doen, zodat jij niet in verlegenheid werd gebracht :D

@lilo: wat een klote nacht meid, hoop dat je nog een beetje kunt bijslapen straks

13. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Zo weer teurg van de 2de prikbeurt. Klaar voor vandaag.
    Straks hier in huis nog het een en ander doen.

14. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Monika;

Fijn dat de prikbeurten weer voorbij zijn. Nu wachten op de uitslag morgen!

Pff meiden ik ben hier niet vooruit te branden.. Iemand die even wat nesteldrang kan opsturen???

15. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    goodmorning uuuh bijna middag..!!!
    ben niet vooruit te branden en heb ook nergens zin in zeg ik je eerlijk kindlief kijkt tv diego en ik zit lekker op de bnk met laptopje heerlijk..

16. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Goedemorgen(bijna middag) meiden!
    Ik heb lekker geslapen, ontbeten met manlief en die is nu weer onderweg naar werk.. Ik ga even de tafel afruimen en douchen! Tot straks!

17. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    wat is het stil hier:p

18. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Het is hier de hele morgen al zo stil. Gisteren een paar uurtjes weggeweest en gelijk 20 pagina's om bij te lezen, en nu is het easy bijhouden :)

19. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    acchhh ja rustig is ook wel is lekker toch

20. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165