@Binna; Nee ik vind het wel fijn om er op voorbereid te zijn.. Dus bedankt dat je het verteld, dan kan ik bij één klein dingetjes gelijk me mond opentrekken
Jemig binna, dat is ook horror. Niet zozeer de bevalling, maar gewoon het gedoe er omheen. En wat als je nou borstvoeding had willen geven?? Daar houden ze dan weer even geen rekening mee.... Plus ze houden geen rekening met je man..vreselijk
Ik heb ook een paviljoen gevonden waar je kan eten en drinken, voor naar mijn idee wel schappelijke prijzen. Welkom bij Restaurant De Blauwe Hoed in Leerdam
Lilo Klote dat je zo slecht hebt geslapen zeg! heb je niet iets warms dat je in je nek kan leggen? Anders ff een kleine handoek nat maken, uitwringen en 2 minuten in de magnetron leggen. Das ook wel ffies lekker in je nek. Flwer wat een bitch van een zus heb jij zeg. Die zou ik allang naar de strot zijn gevlogen. Nou ja ik heb er 4 zie ze niet allemaal even veel leeftijd ligt ook een beetje uit elkaar. Maar met mn zusje onder mij (wij schelen 11 maanden ) heb ik meer een vriendinnen band:d Rianne beterschap met je dreumes. Binna dat wordt eens goed overwegen wat je wil qua zh! Monika dat ziet er ook wel leuk en gezellig uit! ik heb vanmorgen even op mn lieve nichtje van 10 mnd gepast. Zoooon makkelijk kind! Hoop dat die van mij ook iets van haar heeft dan wil ik er wel 10 (bij wijze van heh!) Tis maar goed dat jullie me hier niet zien zitten. Ik ben het toppunt van luiheid hihi. Heb een hele plank brood en ontbijtkoek gesmeerd. Tafel dichtbij geschoven. Kop thee en een xxl glas limo. Beetje fruit bij de hand... Huis tel en mobiel hier neergelegt. Kussen van boven in mn rug. Kussentjes onder mn knieeen. Dekentje over me heen en laptop op het voedingskussen hhihii. Lekker muziekje erbij via youtube. Dus ik hoop niet dat een oft andere malloot het lef heeft om aan de deur te komen zodat ik op moet staan! hihih xx
@bloemm moet je opmediche basis daar bevalen of wil je zelf En ik twijfel nog hoor @monika nou daar is niet over gesproken omdat ik op de id. Lag heeft me man haar haar eerst fles voeding gegeven na dat hun dat aan hem gaven Maar denk nu eigelijk ook niet dat ik zelf had kunnen voeden op dat moment was er ook niet weet dat ik ommhalf 10 wakker ben geweest en volgende keer was dat om half 12 @meimama n ook heeljjkkk Grrr sliep net bellen ze voor de bakfiets of ie morgen bezorgt kan worden
@Binna; Nee ik wil zelf niet thuis bevallen. Heb altijd gezegd dat ik in het ziekenhuis wil bevallen..
verdorie muts met je dingdong! heb je een voorspellende gave! Moest dus net echt van de bankaf omdat er iemand aan de deur stond! Ze kwamen een broek brengen die ik had besteld. pff eerst alles ana de kant gooien en hopen dat ik me niet aan de tafel stoot die ik dichterbij heb geschoven. Ik had alleen maar spijker - positie-broeken dus had een zwarte met een streepje voor netjes erbij besteld. Zit en stat goed, zit alleen helaas geen verstelbaar elastiek in.
sorry meimamma!!! heb je je niet aan de tafel gestoten???? wat vervelend van het elastiekje! zo had ik laatst bij de H&M een hele leuke broek in de handen... wilde naar de kassa lopen maar zag ineens dat er maar een hele kleine buikband aanzat (hooguit 3 cm).... heb m maar terug gehangen.... la palma heb je die bekkenband nog gekocht? en bevalt ie??
Nou ja als die buik wat meer zal groeien merk ik denk ik weinig meer van dat lastiek. Misschien nu ff een veiligheidsspld gebruiken ofzo. Nee ik heb me gelukkig niet gestoten aan de tafel anders had ik hier flink in mn uppie staan vloeken hihihi
Dank je, gaat idd snel ja, nog 12 weekjes.... Nog 6 weekjes werken en dan mag ik thuis "duimen draaien" ... ahahaha nee hoor genoeg te doen hierzo. Ja, kan me wel voorstellen dat het je vreselijk verdrietig maakt, mede door de situatie met je moeder's vriend enzo. Hoop toch zo voor je dat je de 16e gewoon lekker je verhaal kunt doen bij die urgentie commissie en dat ze je gewoon heel snel uitsluitsel kunnen geven over je urgentie enzo.
Dames!!! Mijn laatste werkdag is gewoon 9 maart!!! NOG MAAR 5 WEKEN!!!! *stuitert niet te hard, valt anders van haar stoel*
Oeffff da's idd ook niet niks. Nee heb het bevallingsverslag rechtstreeks van het ziekenhuis gehad (in kopievorm) dus direct meegekregen na "ontslag", maar was volgens mij ook voor de KV enzo. Ik geloof dat ik maar iets 600 ml was verloren en mn HB was de volgende ochtend ook vrij goed (volgens het verslag) Ik zal het thuis wel eens even nakijken, heb het in het plakboek geplakt.
Muoh... anders rijdt ik straks wel even bij je langs om je weer op je stoel te helpen hoor..... moet je wel nog even dik 2 uurtjes op de grond blijven liggen Mn werkdag eindigt pas om 5 uur. Woehaaaaa lekker meid!!! Mijn laatste werkdag is 17 maart, dus een weekje later!!!!
heh gadver meiden wat een lekker vooruitzicht. Mijn verlof gaat 11 april pas in! Das een maand later, zucht. Nou ja vanaf volgende week geen werkdagen meer van langer als 4 uur. ook wel een positief puntje
2 uur op de grond liggen is ook niet echt een optie Kreeg net de definitieve bevestigingsmail, heerlijk, nu alleen nog even een project in 5 weken afronden.... Moet lukken dacht ik zo