@ Muts; Je hoort idd wel eens vaker toch dat dat voorkomt tijdens zw. schap?? Van die vlekken. Weet even niet meer hoe ze ze noemen ook alweer.. Maar heb er wel eens van gehoord! @ Bloem; wat een schattig buikje heb je daar al
Pfff meiden sinds 18.45 hebben jullie al 15 pagina's vol gekletst.... stelletje kletskousen! Eerst even ego reageren en dan zal ik een poging doen tot terug lezen. Een vriendin is woensdag bevallen met 36 weken! Vandaag mochten ze al naar huis, en haar dochter was al bijna 3300 gram! Vandaag ook het kraampakket gekregen en dan komt het toch wel weer wat dichterbij. Merk nu ook dat mijn buik wat meer opgevuld wordt en dat het iets zwaarder wordt.
Wat leuk! 36 weken! Dat is voor ons ook al bijna.. Jeetje Fijn dat alles goed gaat en dat ze al naar huis zijn.
@ aukje; Wow 36 weken. Dat duurt voor ons ook niet lang meer idd.. Wat fijn dat alles zo goed gaat en ze zo snel naar huis mogen @ Monika; leuke foto! Ik ga proberen mijn mooie man te verleiden haha. Effe tijd voor ons tweetjes!
Dat zal wel lukken.. hihihih Alhoewel hij zit chinese/japanse gekke vechtfilmpjes te kijken.. Dus je hebt kans dat ik bij jullie blijf hangen omdat k m niet mee krijg..