@ Binna: O okeey dat wist ik niet ik val denk ik niet in die groep aangezien ze het mij nooit verteld hebben
@guusje en weetje wat ik dan de aller fijste tip vindt is Kids Clothes and Things - Luca varken Luca varken Wat ben ik hier blij mee geweest bij me dochter en ook nu. Je kan namelijk dan in een blik in je achteruitkijk spiegel je baby zien. en dat is zo snel dat je daar door niet afgeleid bent.
Najaaaa ik open net ff de post een brief van de belastingdienst brrr staat er dat mn zorgtoeslag GESTOPT is... wtf??? waarom dat??? Kan dat te maken hebben dat ik ben gaan samen wonen??? vriendlief krijgt het wel stond in zijn brief en nog wel 125 p/m ook. Zou dit van ons samen kunnen zijn of werkt dat niet zo? Vaaaaag morgen maar ff bellen als ik daar tijd voor heb...
Ik vind voor het "zicht op" wel prettig denk ik als mn kinder op de achterkant achter de bijrijderstoel staat. Wat mij nog wel een beetje spookt is; WAT ALS ik met mn kindje alleen in de auto zit en onder het rijden begint t ineens heel hard te hoesten ofzo? Dan kan ik er niet bij. En een kind slaapt wel vaak en veel in de auto maar WAT ALS???? vagans balen dat je lichamelijk last heb na het oppassen. Nu lekker kalm aan en niets meer doen. Even energie opdoen voor morgen...
@vagans ik moest prikken, omdat mijn vader diabetes type 2 (ouderdoms suiker) heeft, waardoor ik een verhoogde kans heb op zwangerschaps suiker.
OO ik heb echt zo'n hekel aan die zorg toeslag troep bij de belasting dienst. echt ble wij worden er ook moe van dan weer wel dan weer geen recht
Als je geen airbag hebt op de bijrijdersstoel, of de airbag uit kan zetten, dan mag je je kindje naast je op de voorstoel. Weliswaar wel achterstevoren.
hmm misschien dat dat op de achterkant van die brief vermeld staat? 125 zou best eens voor 2 personen kunnen zijn. Maar dan moet in die brief dacht ik wel beide namen staan. Geadresseerde en achterop de partner....?
Zou misschien maar zo kunnen Vagans, aan de andere kant, de hypotheek teruggave wordt hier altijd door tweeën gedeeld. Een deel voor mij en een deel voor mijn man. Belastingdienst is toch vrij gescheiden dacht ik. Misschien weet Troetelbeer het? Die is aardig thuis in deze dingen. Binna, hang je die spiegel dan aan je binnenspiegel?
Nou dan is die spiegel als super fijn. want dan kan je zien of het heel erg is of niet. en dan dus meteen je auto aan de kant zetten maar 1 gerust stelling ik hebben nog nooit hoeven stoppen qua iets met me dochter als ik alleen was.
Want ik verdien niks en krijg 69 euro zorgtoeslag dus jou vriend kan nooit 125 voor zich alleen krijgen
2guusje nee deze hand je aan de hoofdstuin van de achterbank waar je kleine zit. en wat ook erg leuk is op een gegeven moment zien ze zich zelf.
Reken maar dat als mijn kindje 'vreemd' doet ik de auto aan de kant zet! Door de familyfix is het wel zo fijn als we een vaste plek hebben. Dat ding heb je op zich redelijk snel verplaatst, maar dan is het effect een beetje weg.
@ Zorgtoeslag: Wij krijgen maar 73 euro voor met zn 2e. 1 zorgtoeslag is komen te vervallen sinds wij samen wonen.
Is ook zo maar mis mn collega'ssssss En alsof ik in de avond geen dingen ga doen maar ja we zien het wel
Ik snap je gevoel helemaal en het moeilijk is dat je niet even over dag langs kan gaan om een bakkie koffie te doen. maar mischien wel savond's
@guusje tis een soort knufel maar dan met een grote spiegel in de buik. en jij kijkt daar dan in via je achteruitkijk spiegel en je kleintje kan er ook in kijken
Even snel achtwraan bellen anders moet je veel terug betalen. Ga andefs eens langs de belasting dienst vagans dan kan je alleen bespreken enz