Jij zit dan alweer in een andere situatie. Ik vind het nog best spannend zon eerste kindje en wil eerst wel ffies zien hoe het allemaal gaat lopen. Ookal zal het allemaal wel loslopen...
Ik ga zo ook maar naar bed.... Heb net de hele benedenverdieping nog maar even gestofzuigd en gedweild. Plus een doek gehaald door de WC en de badkamer. Hoef ik in het weekend niet meer zoveel te doen. Nu nog even de tas inpakken voor de kleine voor morgen en dan onder de lakens! Trusten meiden!
Ducky, hadden jullie dan niet je inkomen aagepast voor de toeslagen? Anders krijg je dat soort vervelende dingen ja... Nu slapen... zzzz...
Morrrrrggggeennn ben elke keer zo vroeg wakker grrrrrrrrrrr.... Klaarwakker ben ik hier en word bijna me bed uitgewaaid hierboven hihihi waaid het bij jullie ook zo hard phoe hee straks romy naar school en even kado voor mijn pa kopen. .. Knufffiessssss
Goeimorveb meiden Wow wat een storm was er ik ben heel wat keren wakker geweest Nu waait het ook nog erg hard straks even lekker in bad en dan kOmt Onze bakfiets en dan vanmiddag werken ben beneiuwt want heb gezegd dat ik NIR achter deze dienst sta omdat ik moet sluiten en dat houd in dingen tillen en toen zeiden ze dat moet de 18.00 dienst dat maar dien maar dat vindt ik dus eng want je bent nog op de groep met kinderen En dan staan de grote dingen al hoog voor de schoonmaak straks lopen ze er tegen aan
Goeiemorgen vroege vogels! Binna poot stijf houden meid. Je bent niet voor niets minder aant werken. Hier weinig gemerkt van wind. Vast geslapen, maar vroeger in de veren als dat ik met mezelf heb afgesproken. Vanmiddag nog maar even een tukkie proberen te doen. Ik krijg strakjes een vriendinnetje op de koffie met dr dochtertje. En daarna wil ik ffies naar prenatal een pakje ruilen, en kijken of ik nog wat van die stickers kan slijten hihihi
Goedemorgen meiden, @ Flower: hier waait het ook echt super hard! @ Ducky: Werkse! @ Binna: Hopelijk hoef je geen zware dingen te tillen meid! @ Vagans: Succes met werken mies! @ Hier: Wederom een HEL nacht achter de rug, mijn vriend moest mij vanochtend gewoon omhoog tillen omdat me dat zelf niet meer lukt. Gelukkig over een uurtje naar de osteopaat! Ik draai wat af in mn slaap, en nu moet ik elke keer mn vriend wakker maken om me om te draaien :S hoe erg is dat dan! xxx
Goedemorgen meiden @ Flower; Dikke knuffel @ Meedje; Zooo jouw verlof komt lekker dichtbij! @ Binna; Wat een gedoe rondom je vorige bevalling zeg! Kan heel goed begrijpen dat je nu 3 keer nadenkt voordat je beslist waar je wilt bevallen. @ Hopmarjan; Jeetje jij gaat echt snel hihi. @ Ducky; Welkom. Gezellig klets lekker mee Mooie spreekbeurt hahaha. Je verdedigt de jongere mamas weer wat meer hihi. En je maakt mei weer wat blauwer, want roze overheerst @ Bloem; Over rugpijn gesproken, ik kreeg gisteren eind v.d. middag ineens een soort kramp in mn polsen. Kon gewoon de kopjes v.d. afwas en de stofzuiger nauwelijks in mn hand houden. Was er gelijk vrij alert op omdat gewrichts- en spierziekten in onze familie in overvloed aanwezig zijn. Maar schrok er enorm van.. En dacht toch; ach dat waait wel weer over! Maar gisterenavond begon dus bij mij de verschrikkelijke rugpijn van stuit tot bovenin. Heb vannacht ook verschrikkelijk geslapen, leek de prinses op de erwt wel! Brr wat had ik een pijn.. Nu valt het wel mee *laat ik het afkloppen* ben benieuwd hoe dat vandaag verder gaat! @ Senna; Alvast veel plezier gewenst op je weekendje weg. Ik merkte dat mijn lichaam verschrikkelijk reageert op scheerschuim e.d. het enige wat mijn huid nu kan verdragen is scheren met babyolie. Dus vanuit hier dan ook de tip: Gebruik babyolie!! * Wat aten wij gisteren*; Voor het geval dat het nog interessant is.. Karbonade met aardappeltjes en rode kool met hmmmmmmmmmmmmmm appelmoes.. (heb geloof ik een halve pot erbij op gegeten hahahaha) @ Lilo; Wij gaan in het najaar/ eind zomer nog een weekje weg binnen NL. Wilden graag buitenland maar omdat we in 2012 gaan trouwen en dan op luxe huwelijksreis hebben we besloten om in 2011 maar een beetje te besparen en rustig aan te doen haha. Maar denk dat het wel te doen is hoor. Het is natuurlijk wennen, maar het zal vast wel ontspannen zijn ook. @ Bloem; Heeeeeeeeeeeeeerlijk die babymeubels! Hier gisteren het bedje in elkaar gezet.. Wowie wat voelde dat fantastisch. (gelijk fotos gemaakt van de hond die in de maxicosi en onderin de kinderwagen kroop haha). @ Wish; De bedrijfsarts heeft natuurlijk wel gelijk. Ga anders een keer wat leuks doen met je nachtcollegas of nodig ze een keertje bij je thuis uit op visite. Zo zie je ze toch nog eens. Je moet echt aan jezelf denken en aan jullie kleine ukkie! @ Guusje; Mijn controle gaat precies zoals bij jou! Ook nog nooit naar gewicht gevraagd.. Behalve bij de intake. En inderdaad de controle ook zo gemakkelijk. Toen ik de laatste keer wat over borstvoeding vroeg kreeg ik niet eens antwoord. Kreeg zes folders in mn hand gedrukt zo van HIER LEZEN! En meer niet.. Beetje jammer. Gelukkig zijn er bij ons 4 of 5 VKs. Hoop dat de leukste over een paar maanden aan mn bed staat en niet de minst leuke hahahaha.. @ Aukje; Bedankt voor de geruststelling w.b.t. het kolven en de thuisbevalling haha. Het huren is volgens mij ook niet echt goedkoop nee, je moet sowieso al een hygiëne setje aanschaffen van 30,00. Dus ja stel dat je voor de handkolf gaat van avent ofzo, die is 50 euro of net iets meer. Kun je die haast beter direct nieuw kopen! Maar ik laat het wel op me af komen. De kolf kopen we toch niet op voorhand en wie weet is er nog iemand in de vrienden/kennissenkring die er een heeft liggen. @ Vagans; Als je samenwoont ben je ( in veel gevallen) toeslagpartner en fiscaal partner van elkaar. Alleen zet de belastingdienst de zorgtoeslag voor jou niet zelf stop, dat moet JIJ doen!! Bij mij waren ze dat even vergeten te vertellen waardoor mijn mannetje zorgtoeslag voor ons beiden kreeg en mijn eigen zorgtoeslag doorliep. Toen kreeg ik na 4 mnd bericht of ik even binnen 10 dagen 300 euries wou terugbetalen want ik had mijn toeslag stop moeten zetten. Na een heel gedoe is dit verrekend met de toeslag die mijn partner ontvangt.. Maar zou het toch even goed nakijken; gewaarschuwd mens telt voor twee!! Zo hebben ze bij de belastingdienst er ook een handje van elke keer mijn mans jaarinkomen te veranderen en dan te zeggen dat WIJ dat hebben gedaan in het wijzigingsprogramma. Vorig jaar kregen we serieus om de week een brief met: uw toetsingsinkomen is gewijzigd.. En dan ging het niet om een paar 1000 euro.. Maar dan had hij ineens een inkomen van 17000.. Jaja.. Kan je vertellen dat verdiende hij misschien toen hij 16 was hahahaha maar we zijn nu 11 jaar verder! STINKbelastingdienst @ Andere meiden; Kijk uit met bedragen vergelijken hoor Flower en Lilo.. Je kunt wel zeggen: WOW JULLIE KRIJGEN VEEL.. Maar dat is HEEEEEEEEEEEL erg inkomensafhankelijk. Plus de belastingdienst voert zelf wel eens wijzigingen in die niet kloppen zoals hierboven beschreven.. Goed in de gaten houden. Zorgtoeslag krijg je pas samen als je elkaar als toeslagpartner opgeeft hoor! Je moet alles zelf regelen denk dat ik weer bij ben haha. Ben serieus een halfuur of wel langer aan het bijlezen geweest denk ik!!
Goedemorgen dames! Ben nog steeds gebroken maja niks aan te doen pfff wat is het vroeg!!! hihi Nou wij gaan zo naar de zaak toe en daarna eten bij mn ouders en naar de verjaardag van mn zwager dus ik weer niet of ik nog kan komen buurten vandaag. Iedereen een hele fijne dag toegwenst!!!
@ Flower; Weet niet of je een bedrag hebt genoemd want heb zo ongeveer 20-30 pagina's terug moeten lezen. Dus vergeef me dat het me niet allemaal meer bij staat Maar als je een bedrag hebt genoemd, kan ik je verzekeren dat er bij ons al eens een hoger bedrag op de beschikking heeft gestaan. ( hoogste bedrag wat ik kan herinneren dat er hier gisteren is genoemd is 125 p/mnd.. Maar zoals ik al zei weet niet of jij dat was die dat zei!) Maar wat ik al zei.. Bij de belastingdienst is niets 100% hahaha.. @Even iets anders: Belt net weer eentje die 5 woorden NL spreekt voor de auto.. ARgh maar dit was de ergste tot nu toe.. Gewoon even doen alsof hij mij niet verstaat.. Wat is vraagprijs? Ik: 1200,- hij: 500,-??? jij zeg? Ik: Nee 1200,- hij: Tuut.. Tuut. Tuut ( oftewel opgehangen..) Oke volgende keer herhaal ik het bedrag niet eens dan zeg ik: Ja dat kost mijn fiets.. ARGH! Ohja.. Gisteren weer in mn broek gepiest.. Leuk hoor hoesten en dan alles laten lopen. Maar betwijfel of het plas was eigenlijk. Leek meer vocht.. Effe in de gaten houden. In ieder geval: Gevolg mijn andere positiebroek hangt net(sinds gisteren) te drogen en mijn lievelingsbroek dus nu weer in de was.. En ik wil niet in trainingsbroek om boodschappen. Dus nu wachten tot broek droog is hahahaha..
g'morgen dames! werkse voor de dames die moeten werken... shopse voor de dames die gaan shoppen... veel plezier met alle visite voor de dames die visite krijgen!! flower alvast veel plezier morgen!!! wat ga je voor je vader halen?? hihi rianne die van mij heeft echte bananen in zn oren! en het stomme is (en dat wordt ook bevestigd door een onderzoeker): hij is echt slim! maar helaas is zn concentratie 0,01! vagans heel erg veel succes!! lilo wat vervelend van het slapen!! hopelijk kan de osteopaat je strax helpen!! sterkte! zo ik ga ff verder met mn proefritje... manlief heeft zn auto thuis gelaten dus ik ga sjeesen in een Roranje Suzuki Swift
troetel door het hoesten verlies je inderdaad urine! op 1 of andere manier ontspant zich de hele boel aan de onderkant... mn schoonzus heeft er ook heel erg last van (en dies nie zwanger!)
@ Muts; Heb het voor de zw. schap noooooit gehad. Dus denk wel dat het daaraan linkt zegmaar.. Ik heb het wel vaker en kan dan bevestigen dat het urine is (omdat ik nodig moet plassen en te lang wacht ofzo) maar gisteren was dat niet het geval. Het was geurloos, kleurloos vocht zegmaar.. Ik voelde me net zo'n incontinente bejaarde!! Pff schaamde me echt tegenover mn vriend.. (die vroeg wat er was want ik liep als een pinguin hahahahaha.. ) Ach voordeel he.. Wie weet hoest ik de baby er dan straks zo uit!
Goedemorgen meiden! Ik ga opstaan en lekker ontbijten, manlief is vandaag heerlijk thuis en de babykamer kan elk moment komen . Een fijne dag allemaal!!