Mei Mamma's 2011 Deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Bloemmm, 28 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Ducky;

Heerlijk dat je Weekend hebt! En spannend; de pretecho. Alvast veel plezier, hoop dat je een hoop mooie foto's meekrijgt. Wij hebben pretecho volgende week:D

achja zo zijn we net halve bejaarden he! Maar het is voor een goed doel, dus daar gaat het om.

Oeh en slibtongetjes zijn idd lekker. Weet dat ik samen met mijn moeder hele kilo's op kan haha! Alleen met anti-vis mensen is het niet zo'n succes denk ik. Mannetje hier moet er niks van hebben i.v.m. de graatjes inderdaad..

Zo weer even een pitstop richting mijn trouwe vriend; de WC!

2. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    @Lilo en ducky....morgen pretecho!!! Leuk!!!! Ik heb hem de 15e(op mijn verjaardag) kan haast niet wachten!!!

3. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    @Troetel: Ja denk dat we hetzelfde bedoelen met viscuisine haha...is koolvis met laagjes erover heen...ik neem altijd die van Iglo maar je hebt ze ook van huismerken.Heb er voor vanavond weer een gekocht...eet ik lekker met aardkroketjes:D

4. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Hmm weten jullie waar ik 'verslaafd' aan ben? Kitkats en saucijzenbroodjes:$:$ Straks vliegen mn kilo's er alsnog aan hahaha

5. meimamma

meimamma Fanatiek lid

heh bah sausijzenbroodjes. Nooit echt lekker gevonden, maar nu hoef ik ze alleen maar te ruiken hihiihih.
    Ik ben meer een broodeter geworden. Was ik voor mn zwangerschap ook niet wild van maar nu heb ik het liever als warm eten.

*schut even flink met dr hoofd*

Ben nog een beetje suffig. Net lekker op de bank liggen tukken.
    Werd alleen koud wakker omdat de verwarming was uitgeslagen en ik geen dekentje om mee heen had gedaan.
    Dus nu zit ik me hier lekker te warmen aan een kopje thee. En heb ook maar gelijk net als gister een voorraadje naast me neer gelegd met brood/ drinken/ en fruit hihihi.

Morgen samen met mn vriend maar wat in huis doen hhi.
    Scheelt dat het gewoon even moet gebeuren en het hier geen zwijnenstal is:D

Peace lady`s please! Knuffies

6. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    ohhhhhhhhhhhhhhhh meiden. Ik had al honger en nou beginnen jullie ook nog over lekkers te eten haha..

Pff moet eigenlijk voor 5 uur nog naar de winkel om boodschappen! Maar heb zooo geen zin. hihi maar we hebben bijna niks meer in huis.. Dus zal straks wel effe moeten!

Nu effe een boterhammetje maken met een gebakken eitje denk ik.. Krijg honger van al die lekkere ideetjes voor eten.

@ wish; mannetje hier lust ze helaas niet, dus neem ze bijna nooit meer mee die viscuisine hihi. Maar je brengt me op ideetjes om binnenkort weer eens lekker zoiets te eten. dan eet manlief maar wat anders:)

7. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Hier moet mannetje ze ook niet maar hij heeft regelmatig avonddienst dus dan eet ik dat vaak:D

8. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Haha ieder nadeel heeft zijn voordeel!

Hmm net een boterham ei op, lekker hoor:D

moet nog steeds om boodschappen.. hmzz

9. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    @ ducky: ja doordat mn bekken scheef staan heb ik eerder last van mn rug helaas
    :(. Wij hebben morgen ook de pretecho bij echografie prenataal :) vind het zoo spannend :p. doe je morgen ook een foto plaatsen?? ik moet om 11 uur jippie!!

@wish: jaaa ik kan ook niet meer wachten :) vind het zozo spannend. Een eerste blik op ons meissie :)
    haha saucijzenbroodjes :p ik heb net weer een bakje chips op … hmm niet zo slim ;)

10. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Als ik bedenk hoe gaaf ik de 20 weken echo vond dan moet de pretecho ook superrrrr zijn!!

11. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    @wish: ga je geen pretecho doen??

12. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Jawellllllllllllll.....15 februari op mijn verjaardag...ben dan 27 weken:D
    Krijg hem voor mn verjaardag van mn ouders!

13. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    wahahaha heb je net verteld :p sorry zwangerschapsdementie :p:p

14. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Geeft niet ik denk zeg het gewoon nog een keer hahahaha

15. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    hahahahaha ;)

16. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Ow ik heb me net kapot gelachen. Ik heb al 2 jaar geen contact met mijn moeder. En daar ben ik heel blij mee;)
    Nu ben ik zwanger en nu probeerd ze op een sneue manier contact met me te leggen! Echt waar, sommige mensen!!!;)

17. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    @ meimamma : wat stom dat ze ineens contact zoek ...

18. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hihih ik krijg helemaal vlinders van het idee dat onze pretecho over 10 dagen al is.. (dus die van jou nog 11 dagen Wish:D)

@ Meimamma; Vreemd dat ze contact zoekt ineens. Op wat voor manier dan? of wil je er niet over praten..
    (moet even denken aan een opa die ineens 'gegeven' meubelen terug wil van mijn moeder.. Na absoluut geen contact en interesse in mij of haar.. ) Is het zoiets soortgelijks of nog erger??

Hmm ben effe aan het vogelen over hoe het zit met de verloop van APK van een auto.
    Mag je op de dag dat de keuring verloopt (dus de vervaldatum) nog wel rijden? Of alleen tot 1 dag vóór de vervaldatum??

Onze verloopt vandaag maar maandag 7 febr. had kwikfit pas tijd en ruimte. En vriendlief mocht hem niet vanmiddag al brengen dus hij moet perse 1,5 uur vrij nemen maandagochtend!!!

19. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Ik kreeg zojuist dit krabbeltje op mn hyves, namens mn jongste zusje (16) En de manier hoe het geschreven is, de toon, dat ik precies mijn " moeder"

Je word wel moeder. maar je eigen moeder daar kijk je niet naar om.
    Wat een voorbeeld is dat straks voor je eigen kind.
    Je moet je diep schamen. Wat een mentaliteit.

Maar ja ik heb een hele goede band met de vriendin van mn vader en mn vader dus ik heb ook een heel treffend krabbeltje terug gestuurd';)

20. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Jeetje wat achterlijk zeg meimamma. Soms snap je echt niet dat zulke mensen bestaan op de wereld (sorry hoor!!!) . Dat zijn gewoon dingen die je niet doet! pffff kan er echt boos om worden hahaha

Deel Deze Pagina