TROETELBEERMAN NU MEEKOMEN MET JE TROETELBEERVROUW!!! aukje gefeliciteerd!!! alles goed met de mamma en kleine???? meer info
Zucht, wil ik m kusjes geven en afleiden.. Zegt ie : KIJKIJKIJK leuke foto's en grappige plaatjes en filmpjes laat ie dan zien.. zucht.. Wat doe je daartegen?
@ Troetel: Suc6 met het verleiden! En tsja hier lukt dat ook niet meer hoor (maar dat weten jullie nu ondertussen wel ) @ Aukje, wow wat leuk! Mooie fotos weer dames!!!
zelfs dat helpt niet bij die van mij als die weer een een filmpje over zinkende schepen zit te kijken *jank*
@ Muts: Leuke foto van je kanjer!!! enne hebbie nier ergens iets van lingerie liggen? daar had ik de mannen vroeger (alsof ik nu zo oud ben ahum) zo mee om!
Hahahaha wilde zometeen wat sexiers aandoen dan mijn zw. onderbroek.. Maar ging net op schoot zitten bij m en toen had ie rode oogjes en veel hoofdpijn.. Dus betwijfel of het zin heeft hahahaha.. Ik denk dat de beste optie om het nog te proberen is: Schatje ik ga douchen, kom je ook zo?? hahahaha
haha dankje.... hij is niet zo stoer als ie eruit ziet hoor... hij wilde het korstje van de kastanje oppakken maar die prikte... "auw mamma auw auw auw" terwijl dat ding nix deed hahahaha
Normaal is die hier ook zo om.. Maar hij zit nu gefascineerd naar het computerscherm te staren ( normaal heeft ie daar nooit last van.. ) hahaha ga de hond maar effe naar binnen laten ( had m in de tuin een plas laten doen) en effe eten geven..