Mei Mamma's 2011 Deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Bloemmm, 28 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ducky

ducky Bekend lid

30 aug 2010
    531
    0
    0
    Zuid Holland
    En is ze in het echt wel leuk? Vond haar nu ook wel een beetje neppig..... Overkomen. Maar das ook een momentopname natuurlijk.

Whahahahah ik lag me dood om die kerel, was vergeten hoe hilarisch die voorrondes zijn!

2. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Hey Meiden!

Over echo's hier krijg ik met 35-36 weken nog een liggingsecho, maar dat vond ik de vorige keer niet heel bijzonder, de baby is dan al zo groot dat je niet echt mooi beeld hebt.

Incontinentie: Hier alleen zo nu en dan last met niezen. Na de bevalling is het wel een tijdje erger geweest. Die tip die Binna gaf, over plassen en dan weer even stoppen wordt nu inderdaad afgeraden omdat je dan een grotere kans op een urineweginfectie hebt. Ik heb wel oefeningen gekregen bij de vorige zwangerschap op de pufcursus en er zijn ook wel bekkenbodemtherapeuten met goede tips.

Meimamma: Tjonge wat een ontzettend triest berichtje van je moeder zeg!

Binna: Balen dat je toch veel moest tillen, inderdaad maar even aangeven bij je baas!

Sunnyqueen: wat een naar verhaal zeg! Sommige mensen krijgen ook altijd alles voor de kiezen..

Pfff ik ben de rest alweer kwijt! Hier een dagje gewerkt, en vanavond de weekboodschappen gedaan dus heb het nu wel gehad...

Zijn er trouwens al meiden die ook vocht vasthouden? Ik heb al weer vocht in mijn benen, ze zijn s avonds al een stuk dikker dan overdag.... Heb van die randjes van mijn sokken en schoenen in mijn vlees staan, s ochtends niet last van. Blegh! Vorige keer had ik het pas bij de 36 weken.

3. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    @ducky: in het echt is ze ook zo aanstellerig, dus vind haar niet zo leuk ;)

maar ben slapen, kan mn ogen niet meer open houden! tot morgen en hopelijk met een mooi plaatje van ons meiske xxx

4. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Meiden, praten jullie nou hier of in die andere topic? :D Hahaha!
    Gelukkig had ik vanmiddag wat foto's van de kamer gemaakt want 's avonds is het veel onduidelijker. Ik ga ze even op de computer zetten :D

5. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    #1805 Bloemmm, 4 feb 2011
    Laatst bewerkt: 4 feb 2011
    Het is heel jammer dat het geen vierkante kamer is waardoor ik niet de hele kamer er compleet op krijg. Dus ik heb gewoon van alle stukken apart foto's gemaakt.

Het bedje staat in het midden met daar achter de kast(moet nog een mooie klamboehartje of hangertje);

6. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    De Commode.. Alleen ligt het wandrekje nog op de commode, we hebben geen boor dus die moeten we nog even van iemand lenen en in de muur boren :D;

7. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Het ledikantje (let niet op hoe het opgemaakt is, is niet goed ik weet het. Maar wou het nu even voor de show :p);

8. ducky

ducky Bekend lid

30 aug 2010
    531
    0
    0
    Zuid Holland
    Lilo slaap lekker, heel veel plezier morgen. Hoop dat Jullie kleine er goed voor ligt. Heb er echt super veel zin in!

Bloemmm, ben benieuwd naar de fototjes van jullie kamertje. Zal ook eens wat posten van ons kamertje

9. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
  10. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    &de inhoud :p mag nog wel gevuld worden Hahaha;

11. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Welk andere topic? Ik heb altijd hier geschreven en dat blijf ik doen ook.

Wow superrrrrrrrrrmooi kamertje bloemmm....echt een meisjeskamer....geweldig!!!!!!

12. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ben gek op deze lamp!! :D;

13. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Godzijdank mocht ik deze roze kopen van manlief want ben er echt verliefd op:);

14. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    &als laatste het badje, die staat nu nog even in de babykamer. We hebben heel veel ruimte in de badkamer, dus die komt straks gewoon daar :D

15. ducky

ducky Bekend lid

30 aug 2010
    531
    0
    0
    Zuid Holland
    Oh bloemmm echt super leuk die roze ruitjes en mooie meubeltjes!

Echt een meiden kamer, heel leuk! Had ik ook echt gedaan als wij een meisje zouden krijgen.

Erg leuk!

16. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    We moeten nog leuke schilderijtjes kopen en de kamer aankleden dan is het zo goed als klaar :D

17. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Oh ja we hebben in de woonkamer ook nog de box en de trip trap!
    &de kinderwagen is gewoon een Stokke (beige)!

18. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Wauw Bloemm wat een super leuk kamertje zo!!!
    Echt helemaal geweldig!
    Heerlijk zon zuurstok kamertje!
    Soms baal ik weleens dat wij een neutraal amertje hebben gedaan nu ik het geslacht weet.
    Maar ja heel veel accentent en assorsoires strks;)

19. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Met manlief en ik op de achtergrond hahaha;

20. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894