welkom cle bootschapen doen. nou wachter maar met een kind vindt je het niet altijd even leuk hoor pfff ach soms gaat het prima en soms is het drama. net even heerlijk geslapen.
Dag meiden, Sorry voor mijn afwezigheid deze week. Ik heb zo weinig puf... terwijl dit juist een hele rustige week was (CITO; dus veel zitten voor mij). Ik snap het niet. Heb mijn werk voor morgen ook afgezegd. Ik ben zo ontzettend moe! Lijkt wel of de eerste maandjes weer terug zijn... Ik heb wel hier en daar even terug gelezen. Ik stuitte op een vervelende woordenwisseling. Weet niet wat de aanleiding was en hoe het verder is verlopen, maar hoop hier iedereen gewoon nog te zien. En natuurlijk heb ik Bloems kamertje gespot. GEWELDIG! Wat een roze wolk! Super hoor! Wat leuk ook dat we alles te zien kregen! Ik vind al dat roze prachtig, al ben ik zelf te praktisch ingesteld en zou het daarom wat neutraler houden. Maar nogmaals; het is een plaatje! Ik zie dat je de Stokke kinderstoel hebt. Die lijkt mij ook zo praktisch, maar is zo prijzig dat ik hem nog niet gekocht heb. Dat newborn setje; is dat nou handig? In het begin hoef ik de kleine nog niet aan tafel. Die mag lekker in de box. Ik wil echt gaan voor de borstvoeding. Nu ik het zo schrijf, bedenk ik me dat ik me er nog maar eens goed in moet gaan verdiepen. Bloem, genieten, genieten en nog eens genieten van dit super mooie kamertje! Cle, welkom hier! Senna alvast van harte gefeliciteerd! Dat het ontbijt je morgen mag smaken! Meiden, ook al ben ik er niet; vergeten doe ik jullie echt niet!
@guusje ik denk dat ik die set bij me eerst ook niet gekocht zou hebben. maar nu met de tweede lijkt het me erg fijn omdat als ik nu met dochter lief wat aan tafel aan het doen ben. en de baby gaat huilen ik die er makelijker bij kan zetten. En het daar door dus niet zo is dat Silver zou moeten stoppen met knutsen en of zo
Hallo ladies, heb even bijgelezen, maar niet meegetikt... dusse.... SQ wat erg voor die mensen zeg, eerst hun dochter plotsklaps overleden en dan nu zo'n vreselijke brand!~ Bloemmmm: wat een mooie kamertje zeg! uhm..... en toen sloeg de dementie ernstig toe Zijn gisteren de hele dag onderweg geweest. Eerst ID-kaarten afhalen in Enschede, daarna door naar Zuid-Limburg want stiefje was jarig. Dus vooral veeeeeeel autobahn gezien!!! Vandaag niet echt heel veel uitgespookt, vooral op de bank gelegen omdat ik doodop was.
Dag meiden sorry hoor heb nog even geen tijd om alles terug te lezen, straks visite! Pff ben gesloopt, loop als iemand van 80+ omdat mn rug zon zeer doet maja het het weer overleefd Maandag nog en dan weer terug naar mn luie leventje haha wil even zeggen dat ik heus nog aan jullie denk maar gewoon veeeeeeeeel te druk ben! xxx
het ontbijtje was heerlijk!! heb als cadeautje een hele mooie horloge gekregen van mn mannetje. hij staat nu lekker pannenkoeken te bakken hihi, straks gaan we nog naar een entertainment show kijken en dan mn bedje in. we waaien hier idd weg,,, enige minpunt zijn de ventilatierooster in de slaapkamer, of we ze nu open of dicht zetten, die dingen maken toch een geluid nu met die wind, we hebben vannacht amper geslapen. ga kijken of ik ze straks met pleisters kan vastplakken. lol lilo; jammer dat de echo niet is gelukt, hoop voor je dat het de volgende keer wel goed lukt en anders idd wachten tot de geboorte. iedereen nog een fijn weekend.
@ Lilo: is je echo niet gelukt? sorry kan ff niet goed terug lezen!!! Wat jammer!!!!! en nu????? je had er zo naar uitgekeken!!!
@lilo tja dan is mijn advies toch mp. en anders ik heb een simpele maar erg mooi van de prental Sorry je vraag niet goed gelezen waar ik je ze gehaald heb zijn prental en baby dump en bij deze vrouw heb ik er een laten maken http://www.borduurstudiolulu.nl/index.php
@Guusje; Het is dat ik het fijn vind om haar ook aan tafel te hebben als wij aan het eten zijn (als ze wakker is tenminste!) &het is gewoon dat ik het een geweldig ding vind en het geld ervoor had Bedankt voor de complimentjes over de kamer! @Lilo; Hangt ervan af wat je goedkoop vind? Ik heb die van ons voor 25 euro (geloof ik) bij Prenatal gekocht. Ik ga vroeg slapen vandaag, ben zo ontzettend moe. Nu nog even op de bank liggen en tv kijken
vind alleen dat ze in de prenatal webshop zo weinig keus hebben. Misschien toch maar naar winkel zelf gaan dan
@lilo zie mijn berichts wijziging had je vraag niet goed gelzen En ze hebben veel niet in de webshop. maar ook dingen die je in de webshop zie hebben ze weer niet in de winkel
Monika: Ziet er leuk uit dat stoeltje!! Binna binna: Ik zal eens kijken of ik op de 9maandenbeurs een leuk lakentje kan scoren! Hier is de kleine frummel flink op mn blaas aan het dansen .. niet zo fijn dus
Het meiden, Pfff eindelijk thuis. Pretecho was erg leuk en overduidelijk een jongen . AlleeN lag zijn armpje steeds voor zijn gezicht dus bij gebrek aan mooie plaatjes mogen we de 22 ste terug komen......wat een straf . Daarna naar de babypark geweest en toen lekker uit eten bij de Thai, mjummie. Nu echt helemaal verrot lekker mijn bedje in. Morgen lees ik wel even terug. Slaap lekker allemaal!
@ wish: mooi dan ga ik daar eens kijken. Waar halen jullie de dekentjes voor de ledikant? @ ducky: toevallig wij mogen ook de 22 terug komen Slaap lekker allemaal xxx