Hoi allemaal!! Ik hoefde nu gelukkig niet zo heel ver terug te lezen, hahaha. Wat toevallig dat jullie allebei op dezelfde dag terug mogen komen voor de pretecho Lilo en Ducky! Toch niet ook nog bij hetzelfde bureau?? Ik mag donderdag al terugkomen, joepiee!! Monika, leuk wipstoeltje! Ik twijfel nog of ik zo'n Doomoo-seat wil. een vriendin van me vindt 'm super, maar ik vind ze best wel prijzig... Vagans, vervelend dat je rug zo'n zeer doet! Moet je op zondag ook werken? Ik hoop het niet voor je! Hopelijk was het nog gezellig met je bezoek. Binna, die set bij de Stokke klinkt inderdaad heel handig als je al een kindje hebt. Die aankoop stel ik nog maar even uit, haha. Ik ben van die cd's aan het zoeken met babyversies van allerlei rock en popmuziek. Er is een hele serie van Rockabye Baby en ook een die Babies go... heet. Op youtube kun je er ook liedjes van vinden. Erg grappig! Maar ze zijn wel 15 euro of meer per stuk... Toch maar eens kijken of ik losse liedjes kan downloaden ofzo... Zo, en nu ga ik slapen. Nog even een glaasje melk en dan plat. Heb koppijn... te weinig gedronken vandaag denk ik, stom... Net een verjaardag gehad en toen we thuiskwamen, kwam ik er achter dat ik m'n tas had laten liggen... toch maar weer teruggereden om 'm te halen en nu ben ik opeens heeeeeeeel moe. Welterusten dus!!
Goeimorgrn meiden @wish. Hoest nu qua je werk waneer mag/moet je heen @ducky hè wat balen dat je echo niet helemaal geslaagd is wel fijn dat je nog een keer mag spieken wel grapig dat jullie op de zelfde datum terug mogen @sanny hè balen van je hoofdpijn hoop dat ie weg is gegaan en je goed geslaapen hebt @lilo. Hoest met je nek en rug @vangas hoest nu met je rug na een nacht rust @Senna. Hoe was de nacht nu. Hebben de pleisters geholpen @monika moest met het kamertje gingen jullie nou het bedje verven of niet eigelijk @bloem en ben. Je nog blij met je kamertje en hoe vondt je vader hem @troetel waar ben je hen je al even niet gezien @lapalma. Hoest met het echo bureau af gelopen @Marjan wow dat is een druk dag je geweest kon het toch wel bij stief je nar konden toch eigelijk niet @meimama nog lekker gehopt bij de prenatal (volgens me dochter de hartjes winkel ) Ik hoop dat ik niemand ben vergeetal en anders het spijt me (ti's nog vroeg ) Wij gaan straks een bank kopen via mp. Ben bennieuwt hoop dat ie net zoals op de foto's is en we niet voor niks naar Alkmaar rijden Wie gaan er eigelijk waneer naar de 9 maanden beurs Kunnen we kijken of we me maar zien Binna donderdag avond
Goedemorgen allemaal. Volgens mij ben ik hier gisteren niet geweest. Senna, ik zie wel dat je jarig was. Van harte met je verjaardag. Nou gisteren toch eindelijk de kamer besteld. Het is een andere geworden dan we eerst hadden. Deze is gebroken wit met bruin. We hebben ook verf gekocht... BLauwachtig. Dus we gaan toch voor de rolverdelende kleur hahahaha. We doen gewoon allerlei felle kleuren.. In de wagen zit lime bijvoorbeeld en in de kamer dus knalblauw. De rest houden we rustig met grijs witte nijntje. Mijn zus vroeg een lijst met adressen en namen voor eventueel een babyshower Verder hoop ik dat het goed gaat met jullie allemaal. Vandaag weer een drukke dag dus zal hier weinig te vinden zijn. Kusjes
Goedemorgen meiden, Binna, nee wij gaan het bedje niet verven. Alles is bij ons donker hout, dus hebben we alles erop aangepast.
Wie gaan er eigelijk waneer naar de 9 maanden beurs Kunnen we kijken of we me maar zien Donderdag avond: Binna Vrijdag avond: La Palma
Goedemorgen meiden! @ Lilo: Zonde van je echo!!! gelukkig mag je terug komen! @ Senna: Sorry, nog van Harte gefeliciteerd met je verjaardag @ La palma: Mooi kamertje, die vonden mn vriend en ik ook heel erg mooi! Zo eindelijk een beetje uit kunnen slapen, gister aaf nog bezoek gehad. Ons ledikantje is meteen uitgetest want daar sliep de kleine man van onze vrienden in en die hadden een super leuk (erg meisjes achtig) beddengoedje bij zich die ze voor me achter gelaten hebben De kleine meid was zo hard aan het schoppen dat iedereen mn buik goed zag bewegen! dat was ook wel erg leuk! Toen ik eindelijk op bed lag was ik dan ook zo vertrokken, de hondjes ook want voor hun was het ook een drukke dag geweest, heb zelfs door het loeien van de buurhond geslapen en gelukkig geen gestofzuig vanmorgen om 07:15 Vandaag helemaal niks in de planning, heerlijk! Naja opruimen, dat is er de rest van de week niet van gekomen... Heb nog wel erg veel last van mn rug maja dat blijft nou eenmaal... fijne dag allemaal!
Goedemorgen meiden! Ik heb eindelijk eens heerlijk kunnen slapen en ben maar 1keer naar de wc geweest vannacht, ein-de-lijk! @Palmpje; wat een leuk kamertje! Ik zou ook voor die kleuren zijn gegaan als het een jongen was, maar dat wist je al . @Binna; Mn vader vond de kamer geweldig. Ik zag 'm wel even stil worden en een paar seconden staren.. Hij zei; Hier komt ze dan he? Over een paar maanden. Het wordt zijn eerste kleinkind! En hij is nog zo jong Dus vond het echt leuk hem zo trots te zien. Wij gaan vandaag lekker naar buiten met manlief en zijn zusje! Zie jullie vanavond weer! Een fijne dag allemaal.
Lilo, voor de lakentjes; Hema, V&D, Prenatal. Even op aanbiedingen/kortingsmomentjes wachten. Ik heb effen lakentjes bij de Hema gekocht. Mijn moeder heeft een borduurmachine en zij gaat de lakentjes pimpen! Wanneer ga jij naar de 9 maanden beurs? Wij waarschijnlijk volgende week vrijdagavond. Donderdag avond: Binna Vrijdag avond: La Palma GuusjeB Monika, mooi wipstoeltje hoor! Zo leuk hè dat Marktplaats! Ducky, wat vervelend om weer terug te mogen komen! Super dat het ook bij jou zo leuk was! Nog wat leuks bij Babypark gekocht? La Palma, Mooi kamertje hebben jullie uitgekozen! Wel grappig dat jullie blauwe muren nemen; op de foto is alles roze! Bloem, wat een super moment toen je vader het kamertje zag . Zucht! Oh, oh, nog geen 100 dagen meer tot de uitgerekende datum en wij gaan nog even een project opstarten; badkamer verbouwen! Gisteren de tegelzetter gebeld en die kon iets eerder dan gedacht. Begin maart wil hij komen en dan moet alles dus weg zijn, nieuwe leidingen moeten er liggen... pfff dat is nog een hele klus. Zeker omdat we geen bedrijf inschakelen. Al met al is het best veel werk, maar ik ben blij dat er nu een planning is; dan is het hopelijk met mijn verlof over 8 weken klaar en kan ons kleintje lekker gebadderd worden in een mooie nieuwe badkamer!
Goedemorgen meiden! @ Guusje: bedankt voor de tips!! Wij gaan zaterdagmiddag naar de 9 maandenbeurs! @ Binna: met m'n nek gaat het gelukkig stukken beter @ lapalma: leuk kamertje!! Oeps en toen was ik het vergeten, sorry voor de meiden die ik ben vergeten, zit via m'n mobiel dus moet uit het blote kopke! Iedereen een fijne zondag toegewenst xxx
Goedemorgen meiden, Ik zag wat mooie kamertjes langskomen. Bloemm, helemaal geweldig met dat roze! Vind het echt sprekend zo. La Palma, super mooie kamer uitgezocht. Ben benieuwd hoe het wordt met de blauwe tinten. Wanneer komt het kamertje? Senna nog van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat je ondanks de wind toch goed hebt geslapen. Huishoudbeurs - ik weet nog niet 100% of ik ga (nog geen kaartje). Dus laat het een beetje afhangen van het laatste moment merk ik . Sorry als ik mensen vergeten ben, maar voel me niet al te lekker. Lijkt op een doorkomend griepje, dus ik ga maar eens rustig aan doen. Heb daar geen zin in Fijne dag allemaal.
Toch nog 2 dingen die ineens te binnen schieten. (doe het even uit het blote koppie, dus dan vergeet je weleens wat) Vagans, je hebt het wel echt druk gehad afgelopen weekend. Doe je weer een beetje rustig aan? Met die rug niet teveel over belasten he (zegt een meimama-to-be die soms ook te hard door gaat ) Lilo, jammer dat de echo niet gelukt was (nog iemand.. ben het even kwijt). Ik zal voor jullie duimen dat de kleine de volgende keer zich extra mooi en goed laat zien.
@ Sunnie: Tsja ik doe mn best, maja een klant in de winkel moet toch geholpen worden dus ookal zit ik net moet ik toch weer opstaan (en das juist zo pijnlijk maja) Gelukkig is mn vriend er bij om ook te helpen en de zwaardere dingen te pakken zoals grote zakken hondenvoer enzo (als ik niet ff vergeet zwanger te zijn en heel blij met een zak van 20 kilo in mn handen sta haha) Maar goed ik heb niet te klagen, sommige van jullie hebben een baan, ik ben alleen ff aan het invallen en maandag is de laatste keer. Ik zal is ff jullie fotos bekijken in het buikjes topic!
Goede morgen meiden, @ binna, spannend de bank ophalen, hoop inderdaad dat het is wat je wilt! Via marktplaats kan goed uitpakken, maar valt soms ook wel eens tegen. Duimen dat het precies is wat jullie zoeken! @ Vagans, volgens mij kennen wij elkaar van ' the real world' . Leuk dat jij ook zwanger bent en we schelen maar 4 dagen van de uitgerekende datum!! Gaat verder alles goed met je? @ lilo, nou das inderdaad wel bizar, dat we allebei op dezelfde datum terug moeten komen! En van dat plassen, ik ben serieus vlak voordat we de echo kregen in de praktijk nog geweest en er werd niets van gezegd. Raar hoor, dat daar bij jou zo op werd gereageerd. Owja wat lakentjes betreft, ik heb witte gekocht bij de hema. Heb een koeka dekentje en vond die lakentjes ook helemaal geweldig, maar echt achterlijk duur. Dus mijn moeder gaat die lakentjes gewoon een beetje namaken. @ La palma, wat een leuk kamertje hebben jullie uitgekozen zeg! Wij hebben blauw, zilver en wit. Als het kamertje helemaal af is zal ik ook eens een foto posten. Nu moeten de accessoires alleen nog. @Guusje B,bij babypark hadden we een hemeltje besteld, die was binnengekomen, dus die hebben we opgehaald en opgehangen. Badkamer verbouwen, is inderdaad een hele onderneming, maar als je straks lekker saampjes met je kleintje in bad kan is dat het vast waard! @ Sunnie,bah balen griep! @ Sanny76, donderdag al terug komen, spannend! hopen dat je nu meer kunt zien! @Monia, leuk ik zal het buikjestopic even gaan bekijken. Maar ga eerst maar eens douchen en me aankleden. Tot straks meiden! Bah is het bij jullie ook nog steeds van dat rot weer? Het lijkt hier wel herfst!
Gelukkig dat je vriend erbij was. Dat scheelt voor die zware spullen . Het lijkt hier ook wel herfst... ik heb zo'n zin in de lente. Dat wordt onze lente met een kleine in onze armen!!
@ Sunnie: Hier nog iemand die ongelofelijk veel zin heeft in de lente en zomer!! Zat net nog lekker met mn vriend te fantaseren over dat we straks weer lekker lang buiten kunnen zitten en dan we zwembadje in de tuin opzetten ... heerlijk wat kijk ik daar naar uit met onze kleine @ Ducky: Inderdaad heel toevallig ik ga mn kleintje wel effe toespreken van te voren hoor dit keer moet ze zich gewoon goed laten zien! Ik denk gewoon dat die vrouw sjaggo was omdat ze op zaterdag moet werken ofzo en daarom mij de schuld in de schoenen schuift ofzo