Mei Mamma's 2011 Deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Bloemmm, 28 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Hello girlzz,

palma leuk kamertje!
    Lilo jammer van de echo maar gelukkig mag je nog een keertje;)
    Binna fijn dat je zon goede aankoop hebt gedaan met de bank
    *zwaait naar meedje*
    9MB ik ben nog met mn zusje in discussie of we donderdag of vrijdagavond gaan

Prenatal:
    Gister wel geweest maar het pakje niet geruild. Mn vriendlief zei dat we maar wat anders moesten uitzoeken dat ie m leuk vond voor als ukje erin kon.
    Dus bij prenatal alleen een wieghoeslaken voor de kindeerwagen en een hoes voor de cosi gekocht.

Toen nog even bij de hema 2 super lieve pakjes gekocht. Ook weer lekekr in kleur!
    Nu hebben we de pizza`s in de oven dus zo lekker eten. Ik heb honger hihih!

2. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    @ Rianne80: de mail heet: Kom de blije doos vandaag nog ophalen..

Zo stom dat ik daar overheen gelezen heb :p

3. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    @ Guusje: Dacht eigenlijk ook dat dit de periode was dat we weer meer energie kregen. Nou ben net zo moe als in het begin .. ben maar een paar weken actiever geweest en nu is het idd weer bagger hah

4. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Lilo, sorry, ik gun het je niet, maar ik vind het wel heel fijn dat jij het ook hebt! Blijkbaar vallen wij onder de uitzonderingen. Nou ja, als dit alles is dan is het nog prima te doen.8)

Ben nu met een klusje bezig dat ik eigenlijk voor mijn verlof af wil hebben, maar weet niet of dat gaat lukken: ons digitale fotoboek van de vakantie...:)

5. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Hier op het menu:
    Peen en doperwtjes, aardappel schijfjes en beenham....lekker de hele middag staan sudderen.

6. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Hier is het energiepeil wel wat beter dan een aantal weken geleden gelukkig. Maar het houdt nog steeds niet over...

Mijn libido is ook even op vakantie geloof ik. Het eindige dat ik in bed wil doen is slapen, hahahaha. Gelukkig vindt m'n vriend het geen probleem, maar ik voel me wel een suffe doos (letterlijk, haha) Vandaag bij Prenatal een nieuw setje ondergoed gekocht dat er nog best aardig uitziet, misschien dat ik dan iets meer in the mood kom ofzo...

Op geen enkele winkel-website een gewoon zwart sweatvestje kunnen vinden trouwens, boehoee... Gewoon een simpel vestje met een rits en capuchon en zakken, maar dan met extra buikruimte (zonder dat het een hobbezak wordt, want dan kan ik er beter eentje van m'n vriend uit z'n kast pakken, hihi)

Heb nu op een roze/rood vest geboden op Marktplaats. Dat kwam nog het meest in de buurt. Even afwachten maar...

7. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Ow hier ook een libido daling. Ik wil ook ff niet anders in bed als slapen.
    Mn vriend klaagt wel dat ik hem steeds afwijs. Maar ja dan wordt ik ook kippig en ga ik zeuren dat ik niets tegen mn zin doe;)

8. Shoob

Shoob Lid

3 mei 2010
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden mag ik me bij jullie aansluiten??

Een beetje laat, ik weet het..
    Maar zat op een ander forum en door omstandigheden voel ik me niet meer op mijn gemak in het mei topic

Erg jammer, want je deelt toch heel erg veel met elkaar, vooral omdat je allemaal hetzelfde mee maakt

9. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Shoob welkom! Hoe gaat het met je zwangerschap?
    Gaat het allemaal lekker?

Jammer dat het op het ander forum niet zo lekker ging.
    Wat je zegt, je deeld toch een hoop met elkaar.
    Hopelijk vind je ht hier een stuk gezelliger!

10. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Cle natuurlijk ook welkom bij de club;)

11. Shoob

Shoob Lid

3 mei 2010
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh zou mezelf even wat uitgebreider voorstellen :)

Ik ben dus Shooby, 23 jaar.
    En zwanger van ons eerste kindje.
    Op 3 augustus heb ik een miskraam gehad met 7 weken.
    We mochten gelukkig meteen weer door toen de echo liet zien dat ik helemaal schoon was, met als resultaat dat we in September een super mooie positieve test hadden :D

Ik ben 14 mei uitgerekend.

Op dit moment voel ik me uitstekend, maar dat is wel anders geweest.
    Ik ben tot de 23ste week constant misselijk geweest en hield er weinig in en zit dan ook al vanaf week 15 thuis.

Op dit moment ben ik volledig van de medicijnen af en de misselijkheid is ook verdwenen :D

Mijn werk gunt mij mijn rust en ik heb dus lekker al verlof

Met 16 weken kregen we te horen dat we een meisje kregen, een hele verrassing omdat we beide het gevoel hadden dat het een jongetje zou zijn.

Met de 20 weken bleek ons meisje een eiffeltoren te hebben volgens de echo meneer :D
    Nog een grotere verrassing, dus toch een zoon

We hadden geluk en konden alle kleertjes enzo nog ruilen

Als er vragen zijn, vraag ze, beantwoord ze graag

12. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Shoob welkom hier! Hopelijk voel je hier thuis.

Ik heb wel even moeten lachen om het 'Eifeltoren' verhaal. Leuk ook om later aan je kind te vertellen.

Wat heerlijk dat je werk je me rust laat! Maar wel ontzettend balen dat je zo lang zo ziek bent geweest! Ik hoop dat je nu echt kan genieten! We zitten dicht op elkaar; ik ben de 13de uitgerekend.

13. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Dan zaten jullie goed met jullie gevoel, dat het toch wel een jongetje is.
    En een geluk dat jullie de kleertjes nog konden ruilen.
    Wel vervelend dat je zo misselijk bent geweest.

Je hebt wel mazzel met je werk dart ze je de rust geven en niet meoilijk doen.

Hopelijk voor jou kun je nu lekker in alle rust en zonder kwaaltjes enzo genieten van je laatste weekjes.

14. Shoob

Shoob Lid

3 mei 2010
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Guusje, Thanx!

Ja we kunnen er nu ook wel om lachen hoor!
    Toen was het wel even schrikken, maar ondertussen zien we echt de lol er wel van in..
    Soms verspreek ik me nog wel en zeg ik "ze" ipv "hij"
    Zolang onze kleine maar geen identiteitscrisis krijgt :)

Met het genieten ben ik ondertussen nu wel begonnen, voel me ook echt goed, dus dan wil dat ook al veel sneller!

Oh ja, dan zitten we zeker heel dicht op elkaar, spannend!

15. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    De laatste weekjes.....:$ Het komt nu echt snel dichterbij! Ik moet zeggen dat ik steeds meer tegen de bevalling begin op te zien. Hoop stiekem op het wonder; binnen een uur eruit, geen naweeën en ook geen hormoontjes die roepen dat het te snel ging. Pffff, we kunnen het I know!
    Wel heb ik onwijs veel zin in mijn verlof, maar ja, eerst die badkamer maar eens verbouwen.;)

16. Shoob

Shoob Lid

3 mei 2010
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja omdat we dus zelf telkens het gevoel hadden dat het een jongetje was, hebben we de bonnetjes enzo bewaard..
    Gelukkig maar, want we hadden best al veel spulletje

Mijn contract loopt per maart af en niet verlengt
    Mijn werk heeft ondertussen al een vervangster voor mij aangenomen, dus hebben ze liever dat ik thuis blijf.

Nou geen probleem, dan blijf ik lekker thuis ;)

17. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Welkom voor de nieuwe meiden onder ons!
    &Shoop leuk van die 'eifelltoren' Hahaha!

Ik ga lekker hangen op de bank en vroeg slapen,
    Morgen heb ik de intake van de kraamzorg. Een fijne avond meiden en alvast slaap lekker allemaal!

18. Shoob

Shoob Lid

3 mei 2010
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Guusje, ja de laatste weekjes klinkt al zo dichtbij he!!
    Vind het ook wel spannend, die bevalling!
    Maar ja, hij moet er toch uit en miljoenen vrouwen gingen mij voor en hebben het ook overleefd
    En hebben het zelfs nog een keer gedaan en hebben 2 kinderen of meer..
    Dus zal vast wel goed komen :D

19. Shoob

Shoob Lid

3 mei 2010
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh trouwens, ik heb wel een gratis echo gekregen van de vrouw die zei dat het een meisje zou zijn :D

Was namelijk met een pretecho en ze zat er noooit naast zei ze..
    En als het wel zo was, moest ik maar terug komen

Dus gedaan vorige week en een heel uitgebreide 2d echo gehad, met 15 foto's op cd en een dvd met beeld en geluid

Heel netjes opgelost dus :D

20. cin22

cin22 Actief lid

29 jul 2010
    270
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Meiden,

Ik heb al een aantal keer een berichtje achter gelaten maar er wordt zoveel gekletst dat ik het soms niet kan bijhouden haha...
    Ik lees wel veel mee, en doe ook mee op het Buikjes topic..

Misschien is het handiger als ik mezelf toch nog even in het kort "voorstel"

Ik ben 22 jaar. Eerste zwangerschap en dus ook eerste kindje. In augustus gestopt met de pil en de maand erna meteen raak.
    Ik ben 13 mei uitgerekend en ik weet zoiezo nog iemand hier... even spieken... Oja GuusjeB.
    Heb nu 3x gehoord dat we een meisje krijgen, vind het helemaal leuk. Ze heeft nu al een berg kleding en alles is roze en paars.

Ik ga proberen om het beter bij te houden hier haha zag al even voorbij komen wie er wanneer naar de 9 maanden beurs gaat. Ik ga vrijdag de 18e. Heb er speciaal vrij voor gevraagd dus we gaan er sochtends al heen en ik zie wel wat ik ervan vind.

Deel Deze Pagina